Ne ovat huijausta, ryyliin "vastan viidelle".
Turhaan laitatte kysymyksiä noihin.
Joistakin on hauska narrata ihmisiä noihin ja katsoa miten pitkän ketjun onnistuu saamaan.
LUE TÄMÄ : Älkää hurahtako noihin kyselyketjuihin
2
135
Vastaukset
- Tätämieltäolen
Samaa mieltä. Minä laitoin jovanalle katsantapyynnön, ei vastannut. Onneksi Kristalliboltsi seurasi tilannetta ja vastasi kysymykseeni. Hän näki tapahtumat oikein.
- Heliinä3
Omituinen näkökulma, eikös siinä idea ole että vastaa 5 ensimmäiselle. Kun 5 on täynnä pitäisi jokaisen ymmärtää että turha laittaa pyyntöä enää. Miksi pitäisi tehdä kaikille halukkaille? Eihän sitä muuta ehtisikään tehdä.
Minusta ainakin on kiva että ihmiset saavat ilmaisia viestejä, itse olen laittanut pyyntöä saada itselleni viestiä eikä kukaan vastaa, se on kurjaa kun kuitenkin muille vastataan minun ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225526
- 715198
- 974261
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603298- 432881
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582049- 451917
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381733