Pattayalla tapahtuu!

monta-x-ää

Onnittelut ensimmäiseksi Pancholle! En valitettavasti ole kaupungissa niin en pääse juhlimaan.
https://www.jetski-worldcup.com/intro2017/Results/pa-r-s moto4.html

Kisat oli historian suurimmat. Osanottajia oli 33 eri maasta.
https://www.jetski-worldcup.com/

Missä muualla kuin Pattayan auringon alla? Ei ainakaan Hua Hinissa. Siellä oli elämää viimeksi silloin kun Danny oli nuori. Nyt siellä on hevonpaskaa ja äkäisiä ukkeleita. Chiang Maissa nyt ei ole vettäkään missä ajella mutta siellä voi käydä suomalaisrahoitteisissa ravintoloissa joista ei saa ruokaa.
Jostakin syystä kaikki Pattayan turistit eivät olleet hyväksikäyttämässä köyhiä naisia, jonka Herra NumBalls on kertonut olevan ainoa asia miksi hän käy Pattayalla 6 x vuodessa. Turisteja riitti katselemaan kisojakin tuhansittain. Miss Bikini kisa pidettiin myös beachillä. Nam!

Pattayasta on tullut Thaimaan tapahtuma ja konferenssikaupunki niin urheilun, kulttuurin, musiikin ja politiikan saralla. Ehdoton ykkönen Thaimaassa. Suosittelen lämpimästi.

9

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MaijallaPääppöPipi

      Tuliko poissaolevana siellä suomen pääkaupunkiseudulla bikinikisan namuttelijana muita paikkakuntia mieleen kuin Hua Hin ja Chiang Mai?

    • Lomalaiset

      Oli hyvät kisat vaikka taas tuli nassu poltettua. Hyvä Suomi! Jomtienin ranta ja vedenlaatu on nyt ollut parempi kuin ikinä. Jotakin on nyt tehty oikein tai sitten säät ovat olleet suosiollisia. Rannalla oli porukkaa kuin pipoa tänäänkin.

      • Rikujaperhenykyään

        Jomtien on loistopaikka, eka kerta siellä 1980 luvulla ja sittemmin monia reissuja, Hua Hin, jossa -90 luvun lopulla kävin ei koskaan vedä vertoja Jompparille. En ala tähän Huan huonoja puolia laittamaan, pillastuu yksi henkilö joka on vuoroin Hua Hinissä asuva ja vuoroin Chiang Maissa, kuusi ketaa vuodessa kä Pattayallakin.


      • 5555555555555

        Mielenkiintoista.

        Kertoisitko minkälainen ranta ja vedenlaatu on aikaisemmin ollut, kun nyt parempi ???


      • Nauti_Elämästäsi
        5555555555555 kirjoitti:

        Mielenkiintoista.

        Kertoisitko minkälainen ranta ja vedenlaatu on aikaisemmin ollut, kun nyt parempi ???

        Mitä sinä teet niillä tiedoilla? Sinähän rakastat Chiang maita ja Phuketin huvilaasi etkä aio koskaan Pattayalle matkustaa, koska se on tunkio jossa huorat vaanii pedofiilejä ja pedofiilit vaanii huoria ja petoeläimet vaanii kaikkia ketä saasteet, liikenne tai huumehullut eivät ole vielä tappaneet. Näin meille on kertonut itse veikeä upseeri ja numeromies Huitsun Hanista. Hän tietää siksi koska hän käy kuusi kertaa vuodessa tarkistamassa kuinka huorat vaanii pedofiilejä ja pedofiilit vaanii huoria ja petoeläimet vaanii kaikkia ketä saasteet, liikenne tai huumehullut eivät ole vielä tappaneet.


      • 5555555555555555
        Nauti_Elämästäsi kirjoitti:

        Mitä sinä teet niillä tiedoilla? Sinähän rakastat Chiang maita ja Phuketin huvilaasi etkä aio koskaan Pattayalle matkustaa, koska se on tunkio jossa huorat vaanii pedofiilejä ja pedofiilit vaanii huoria ja petoeläimet vaanii kaikkia ketä saasteet, liikenne tai huumehullut eivät ole vielä tappaneet. Näin meille on kertonut itse veikeä upseeri ja numeromies Huitsun Hanista. Hän tietää siksi koska hän käy kuusi kertaa vuodessa tarkistamassa kuinka huorat vaanii pedofiilejä ja pedofiilit vaanii huoria ja petoeläimet vaanii kaikkia ketä saasteet, liikenne tai huumehullut eivät ole vielä tappaneet.

        Olisi tuolla tunteenpurkauksella voinut asiaankin vastata.


      • Rikujaperhenykyään
        5555555555555555 kirjoitti:

        Olisi tuolla tunteenpurkauksella voinut asiaankin vastata.

        Niin, mitäpä tosiaan Suomessa, ilman Pattayalle pääsymahollisuutta, tiedolla tekisit? Vastaan, vaikka joku ehti ennen kirjoitustani tehdä sen.


      • NääsTaas55555555555555
        Rikujaperhenykyään kirjoitti:

        Niin, mitäpä tosiaan Suomessa, ilman Pattayalle pääsymahollisuutta, tiedolla tekisit? Vastaan, vaikka joku ehti ennen kirjoitustani tehdä sen.

        Niin, mitäpä tosiaan matkailupalstan lukijat tiedoilla Vuodesta 2010 Maijan 300 maksukaadolla ja ison päällikön viiskymppisten lähettämisellä tekevät, kun ei tarvitse maksaa naisesta ja varallisuuttakin on itsellä ilman ison päällikön almuja.


      • SiaminOnnellisinHD5236

        Teitä kiinnostaapi taas kuka teitä ohjailee kuin ropottia.

        Se olen minä ite. Onnellinen aviomies pohjois-thaimaasta. Kylhä te miut tunnette!

        Hoodeellä mä ratsastan. Vaimo ajaa perässä ja sekin on onnellinen.

        Poika tulee perässä RR pyörällä joka sanoo RR. Poika on onnellinen ja vietämme perheen kanssa laatuaikaa tosi usein ajelemalla vuorilla ja käymme liivimiesten prosenttikylpylässä.

        Onnellinen yhteiselo täyttää kalenteria aika lailla. Otan perheen onnesta vastuun.

        Minulla on siksi niin hurja luonne ja tatuointi koska kuulun prosenttiryhmään.

        Olen myös kiireinen koska otan vastuun ravintoloidemme (monikossa) henkilökunnan palkoista 12 kuukautta vuodesta myös silloin kun ei ole asiakkaita. Olen vastuuntuntoinen työnantaja. Sellaiseet ottaa vastuun. Siksi henkilökuntamme asuu omistusasunnoissa.

        Kukkabisnes vie oman aikansa myös. Hoidan sitä vastuullisesti. Kukan kasvamisen seuraajille hoidan palkat ajallaan.

        Tatuointifirmamme ottaa myös oman aikansa. Sitä hoidellaan vastuullisesti ja maksan tikkaajille palkkaa vaikka ei olisi puoleen vuoteen ollut yhtään asiakasta. Palkanmaksu vie oman aikansa. Ravaan automaatilla koko ajan vastuullisesti.

        Sikaria ei saa polttaa ravintoloissamme sisätiloissa. Polttelen ulkona pitkiä henkosia. Siinä menee osa päivästä kivasti.

        Sijoituksien hoitelussa menee osa päivästä tutkiessa osakkeita.

        Omakotitalojemme huoltotöissä viettelen myös päivää ja uin altaassa aamuin illoin pitkiä vetoja.

        Phuketin lomilla viettelemme viikonloppuja ja jahdilla ajellaan siinä samalla. Siinä on uudet moottorit. Vanhat moottorit oli ihan tsögö.

        V8 Moparilla ajelen myös usein luu pokalla. En kuitenkaan pullistele koska käsivarteni on paksu kuin luu. Ajelen vaan. Se vie 30 litraa satasella. Pensaa. Monta tuntiakin saatan moparoida.

        Pojan ratamaksut pitää maksaa ja sitten seurailenkin monta kertaa viikossa tuntitolkulla kun poika ajaa radalla. Itse olen jo vanha ja nokkapyöräni ei enää nouse.

        Juomakaappien täyttäminen ja hankintatyöt kuluttavat kivasti päivisin aikaani.

        Juhlien järjestäminen liivipojille on aikaa kuluttavaa työtä. Juomakaappien pitää olla ihan pullollaan ja sitten juoksen hakemassa heille ruokaa tien toiselta puolelta jos heillä on nälkä.

        Ravintoloiden edustelu Chiang Maissa on aikaa kuluttavaa puuhaa. Heitän stand up komiikkaa Suomeksi.

        Tässä oli teille vähän infoa, jotta ymmärtäisitte että ei tällaisella kiireisellä perheellisellä liikemiehellä ole aikaa bablata teille täällä Pattaya palstalla, kuin muutaman sata kertaa vuorokaudessa ja 7 päivää viikossa, 365 päivää vuodessa. Juhlapyhisin ja viikonloppuisin laitan vielä 50% lisää tarinaa.

        Nyt te ymmärrätte meikäpojan onnea. Kadehtikaa, ajatelkaa, ajatelkaa... Huomenna laitan parisataa juttua pelkästään bingosta. En ehdi enempää siitä bingosta puhua koska minä olen kiireinen perheellinen liikemies.

        Toiset parisataa juttua tulee Pattayan rannasta ja vielä yhdet parisataa juttua liikenneturvallisuudesta ja seksikielloista. Joitakin sekajuttuja ja pallomahajuttuja heitän korkeintaan sata... tai kaksi...

        En ehdi enempää huomenna puhua, koska minä olen kiireinen perheellinen liikemies jolla on vastuita, työ ja edustustehtäviä sekä perhevelvotteita. Ymmärrättehän minua. Jos joku homppeliksi epäilee niin vedän käsilaukulla heti päähän!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe