Heippa kaikille! Arvoisat asiantuntijat olen hankkimassa uutta akkuporakonetta näin puolammatilaiskäyttöön ja Puusepänharrastetöihin. Budjetti olis sellanen ku 500€ onko minkälaisia nuo Makitan ja Hitachin koneet verratuna esim. Noihin Einhell, Roybin koneisiin joita mainostetaan hyvinä vaihtoehtoina näin Harrastekäyttöön, entäs Akunkesto? Mutta entäs jos mä ostankin Einhellin? niin tulenko sitten pettymään vähänajan päästä huonoon valintaan? Mikä merkki minun kannattaa ottaa, koska samalla reisulla olen suunitellut ostavani myös Yhdistelmäsahan, jonka vaihtoehdoksi mä ajattelisin merkkiä Einhell
Mikä on Hyvä Akkukone?
5
256
Vastaukset
- Hitachi.rules
Kriteereitä: LiIon-akku, momenttia >50Nm, 18V, merkkivehje.
IKH myi tätä kahdella 1.5Ah akulla 99€:
https://www.ikh.fi/fi/pora-ruuvinvaannin-ds18djl-2-5ah-hi60010346
Se taisi loppua, nyt akkuna 2x2.5Ah.
Hyvä vääntävä peli! - Hitachi.rules
Niin ja 13mm istukka!
- Hitachi.rules
Jos budjetti kestää niin hiiliharjaton moottori.
Ja uusien akkujen hintojakin kannattaa vertailla.- miten_lie
Taitaa kaikilla merkeillä olla mallistossaan jo muutama harjattomalla moottorilla oleva kone. Vaan millaisia käyttökokemuksia näistä akkukoneista on? Onko vääntö kelvollista, sitkeää vaiko kerrasta lopahtavaa? Onhan moottori täysin eri periaatteella toimiva, lieneekö ihan askelmoottori?
- Osa-aikaeläkeläinen
Ostin viimeksi Milwaukeen. Hyvä kone eikä ollut kallis. Valo on väärässä paikassa, mutta hyvä kun on olemassa. Akku puskee hyvin virtaa loppuun asti, eikä latausaika ole pitkä. Kyllä siihen koneeseen tartun AEGn sijaan, vaikka pitää vaihtaa pora ruuvariin ja päinvastoin. Isot hommat ovat tietysti kahden koneen hommia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam19413332Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu516696Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö1566326K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon864649Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju674602Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos644161Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä214131Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754092Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta983862- 933630