Nousiaisten K-Market, missä mättää??!

ExAsiakas

Onko jonkun muun mielestä kuin minun Nousiaisten K-Market huonontunut huomattavasti sen jälkeen kun kauppa muuttui Valintatalosta K-Marketiksi? Tuotteet ovat vähentyneet eikä tavaroita tilata tarpeeksi. Jos asiakas esittää toiveen josko kauppa voisi tilata loppunutta tuotetta sitä ei yleensä tilata. Olen hyvin hämmentynyt sillä asia toimi moitteettomasti Valintatalon aikana. Heti kun kun K-Market aloitti huononi kauppa. Eli missä vika? ? Myyjät ovat aina mukavia ja iloisia ja siitä heille kiitos. Myyjiä on silti liian vähän kaupassa kyseisessä. Jos yhden myyjän pitää hoitaa postivirkailijan työt, veikkauspisteen työt ja myyjän työt niin eihän se ole mahdollista, ainakaan ruuhka-aikana. Itse olen myyjänä ruokakaupassa joten on kokemusta asiasta. Toivottavasti jotain muutosta kyseiseen kauppaan tulee koska asiakkaat yleensä äänestävät jaloillaan ja vaihtavat kauppaa.

9

2202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkkkllool

      Eikös K-kaupat ole kauppiasvetoisia toisin kuin Valintatalot. Siinä siis on se syy.

    • Tytsä17

      Kaupassa ei ole vielä kauppiasta( joka taatusti toteuttaa asiakkaiden toiveet mahdollisuuksien mukaan) . Myös tilat on ongelmat, kaikkea asiakkaiden toivomaa ei saa mahtumaan. Kesko määrää kaiketi nk.perusvalikoiman jota kauppiaat lisäävät toiveiden mukaan. Ei supermarketin valikoima mahdu marketin tiloihin. Omasta mielestäni valikoima on hyvä. On hienoa että k-kauppa tuli kylälle 👍

    • Noustelaine

      Nousiaisis ikän asuneena kyllä silloin ol kaik hyvin ku oli Osuusliike Noustenmaa ja Talouskauppa.

    • Uusnoustelainen

      Muutimme perheen kanssa Nousiaisiin viime vuonna ja täytyy kyllä myöntää, että K-Marketissa on paljon petrattavaa jos vertaa muihin Turun seudun K-Marketteihin. Itse käytän Nousiaisten K-Marketin palveluja ainoastaan postissa käyntiin. Ruokaostokset teen joko Turussa tai Raisiossa töistä tullessa. Nousiaisten S-Markettia tulee tietysti välillä käytettyä . Siellä on hyvät valikoimat.

    • Anonyymi

      No nyt on 2023 vuoden loppu ja homma on mennyt vaan huonommaks PERKELE

    • Anonyymi

      En ole koskaan käyny, enkä koskaan mene.

      • Anonyymi

        Hyvä


    • Anonyymi

      Taidan käydä Mynämäellä mielummin.

    • Anonyymi

      No ny se vissii menee kii kokonaa. Koiti just googlailla et jos olis jo päivä kerrottu josain mut o se viel auki varmaa. Tylsää sit ku ei oo kauppaa kyläl ollenkaa. Sillo olis hyvä jos pitseria ottais myyntii päivittäistuotteita eli kalja ja tupakka ja maito. Tai miksei noustellaki vois olla oma funikulaari mil pääsis munkkilanmäest ässäl nonstop.

      Tai sit s-markettii kans niit bottimönkijöit nii ettei tarttis men paikan pääl ku siel on nii outo tunnelma vaik henkilökunta onki hyvä mut luulen et niilki se kaiuttimist soiva musiikki ja mainokset ja joka paikkaan osuva tasasen kalvakka valo vaikuttaa ja irrottaa erillisee todellisuutee mis nimettömät hahmot vaa virtaa päiväst toisee. Satokauden vihannes vaa vaihtuu. Mut on sie onneks niitäki myyjii jotka uskaltaa vähä paljastaa omaa persoonaa. Se on must paljo kivempi ku pomon määräämä hyvää päivänjatkoo. Ja sit viel se jonotusalue pitää fiksaa. Se o ihan hanurista ku kaikkien pitää kurkkii et mil puolel kaljahyllyy jono menee. Niit kaljalavoi ei ehkä tarvis pitää niin paljon siin kassa-alueella nii sais hiukan ees lisää tilaa siihe.


      Viel ku oon kert tullu nettii huutelee nii haluun jättää terveiset ja kiitokset hyväst palvelust vuosie varrel pikkukaupa nykysil ja vanhoil työntekijöil ketä ootte ollu loistava porukka ja yks näkyvin osa kylän elämäs minkä roolin ootte juur oikeel taval täyttäny. Toivottavast löytyy jokasel parempii hommii tilalle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8443
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe