Onko jonkun muun mielestä kuin minun Nousiaisten K-Market huonontunut huomattavasti sen jälkeen kun kauppa muuttui Valintatalosta K-Marketiksi? Tuotteet ovat vähentyneet eikä tavaroita tilata tarpeeksi. Jos asiakas esittää toiveen josko kauppa voisi tilata loppunutta tuotetta sitä ei yleensä tilata. Olen hyvin hämmentynyt sillä asia toimi moitteettomasti Valintatalon aikana. Heti kun kun K-Market aloitti huononi kauppa. Eli missä vika? ? Myyjät ovat aina mukavia ja iloisia ja siitä heille kiitos. Myyjiä on silti liian vähän kaupassa kyseisessä. Jos yhden myyjän pitää hoitaa postivirkailijan työt, veikkauspisteen työt ja myyjän työt niin eihän se ole mahdollista, ainakaan ruuhka-aikana. Itse olen myyjänä ruokakaupassa joten on kokemusta asiasta. Toivottavasti jotain muutosta kyseiseen kauppaan tulee koska asiakkaat yleensä äänestävät jaloillaan ja vaihtavat kauppaa.
Nousiaisten K-Market, missä mättää??!
9
2432
Vastaukset
- kkkkllool
Eikös K-kaupat ole kauppiasvetoisia toisin kuin Valintatalot. Siinä siis on se syy.
- Tytsä17
Kaupassa ei ole vielä kauppiasta( joka taatusti toteuttaa asiakkaiden toiveet mahdollisuuksien mukaan) . Myös tilat on ongelmat, kaikkea asiakkaiden toivomaa ei saa mahtumaan. Kesko määrää kaiketi nk.perusvalikoiman jota kauppiaat lisäävät toiveiden mukaan. Ei supermarketin valikoima mahdu marketin tiloihin. Omasta mielestäni valikoima on hyvä. On hienoa että k-kauppa tuli kylälle 👍
- Noustelaine
Nousiaisis ikän asuneena kyllä silloin ol kaik hyvin ku oli Osuusliike Noustenmaa ja Talouskauppa.
- Uusnoustelainen
Muutimme perheen kanssa Nousiaisiin viime vuonna ja täytyy kyllä myöntää, että K-Marketissa on paljon petrattavaa jos vertaa muihin Turun seudun K-Marketteihin. Itse käytän Nousiaisten K-Marketin palveluja ainoastaan postissa käyntiin. Ruokaostokset teen joko Turussa tai Raisiossa töistä tullessa. Nousiaisten S-Markettia tulee tietysti välillä käytettyä . Siellä on hyvät valikoimat.
- Anonyymi
No nyt on 2023 vuoden loppu ja homma on mennyt vaan huonommaks PERKELE
- Anonyymi
En ole koskaan käyny, enkä koskaan mene.
- Anonyymi
Hyvä
- Anonyymi
Taidan käydä Mynämäellä mielummin.
- Anonyymi
No ny se vissii menee kii kokonaa. Koiti just googlailla et jos olis jo päivä kerrottu josain mut o se viel auki varmaa. Tylsää sit ku ei oo kauppaa kyläl ollenkaa. Sillo olis hyvä jos pitseria ottais myyntii päivittäistuotteita eli kalja ja tupakka ja maito. Tai miksei noustellaki vois olla oma funikulaari mil pääsis munkkilanmäest ässäl nonstop.
Tai sit s-markettii kans niit bottimönkijöit nii ettei tarttis men paikan pääl ku siel on nii outo tunnelma vaik henkilökunta onki hyvä mut luulen et niilki se kaiuttimist soiva musiikki ja mainokset ja joka paikkaan osuva tasasen kalvakka valo vaikuttaa ja irrottaa erillisee todellisuutee mis nimettömät hahmot vaa virtaa päiväst toisee. Satokauden vihannes vaa vaihtuu. Mut on sie onneks niitäki myyjii jotka uskaltaa vähä paljastaa omaa persoonaa. Se on must paljo kivempi ku pomon määräämä hyvää päivänjatkoo. Ja sit viel se jonotusalue pitää fiksaa. Se o ihan hanurista ku kaikkien pitää kurkkii et mil puolel kaljahyllyy jono menee. Niit kaljalavoi ei ehkä tarvis pitää niin paljon siin kassa-alueella nii sais hiukan ees lisää tilaa siihe.
Viel ku oon kert tullu nettii huutelee nii haluun jättää terveiset ja kiitokset hyväst palvelust vuosie varrel pikkukaupa nykysil ja vanhoil työntekijöil ketä ootte ollu loistava porukka ja yks näkyvin osa kylän elämäs minkä roolin ootte juur oikeel taval täyttäny. Toivottavast löytyy jokasel parempii hommii tilalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293547- 851845
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151641Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1111180- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k88928Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20897