Meillä on taloyhtiössä ILMO-talotuuletin-järjestelmä. Talo on rakennettu 1990-luvun lopulla. Tämä ilmastointilaite sijaitsee keittiössä lieden päällä, jonka yhteydessä on liesikupu ja suodatin ja ohjauspaneeli.
Tämä kone toimii ilmanvaihtolaitteena, joka imee ilmaa myös keittiön lisäksi pesu-,sauna-, ja Wc-tiloista ja poistaa ilman myös ulos katolle ulottuvien poistoputkien kautta.
Kenen vastuulla on tämä poistoilmakoneen uusinta, taloyhtiön vai osakkaan ??
Isännöitsijä sanoi, että kone on liesituuletin ja se on osakkaan vastuulla.
KENEN VASTUULLA, ASUKKAAN VAI TALOYHTIÖN ?
TP1A
3
4878
Vastaukset
- Jope.m.m.m
Helvetin idioottimaista kysellä tuollaisia tällä osastolla, kun joku pihaparlamentin lähihoitaja mamma on vastaamassa joka on nipin napin läpäissyt perskoulun. Soita ja kysy kilpailevalta isännöintitoimistolta, oikeusaputoimistolta tai lakimieheltä
- Hentun
Hei! Meillä ainakin taloyhtiö maksoi,kannattaa kysellä isännöintitoimistolta paremmin.
- yhtiö.vastaa
Pelkkä liesituuletin olisi osakkaan vastuulla, mutta koska kyseessä on liesituulettimeen integroitu koneellisen poistoilmanvaihdon laitteisto, taloyhtiö vastaa siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803