Isosiskon taakka

Kettuloinen

Olen tyttö! 11v
Olen perheen vanhin ja minulla on yksi veli ja toinen puoliveli puoliveli asuu kaukana(muutaman kuukauden ikäinen ja asuu Helsingissä) Mutta jos olet vanhin kerro millaisia kokemuksia sinulla on siitä. Oletko ollut aina se luotettava ja kehuttu vai pilan kohde? Kotona tietysti itse tämä pilkan kohde kuvaa Paremmin.. Mutta menkääs nyt heti kertomaan ja jatka sitten.

Asutaan rivitalossa muutetaan joulun jälkeen omakotitaloon.. 3v pikkuveli se on niin ihana ja hauska.. Ja mä oon lehmä Paska joka ei osaa mitään.. Oon paljon taidokkaampi laulan tanssin soitan pianoa piirrän haen vien teen tuon niin paljon asioita joita minun tulee hoitaa... Mummokin muutti nyt naapurista nii ei enää nähdä kun tiistaisin kun meen laulaa kaupunkiin uus vuosi tulee ja teen suuren lupauksen ylipainon vuoksi. No mitä veljeen tulee se ei tee mitään ei siivoa leluja sotkee "vahingossa" äidin mukaan... Mua ketuttaa niin paljon..
Se ei oo mukavaa kun yrität kaikkea ollaksesi hyvä mutta sitä ei sitten arvosteta.. Sinä olet se jonka täytyy hoitaa kaikki vaikka teen ne asiat ja jopa sen yli! Varsinkin jos ilman suostumusta voin näin siivota koko keittiön
Äidin kanssa riidat on kaameita.. Jos vain voisi ymmärtää että isosisko tekee kaiken vaan muiden takia! Jos en päästä sua pulkkamäkeen mä en pysty tuleen mukaan ja haluun suojella sua vastaus äiti:vittu päästä se menemään! Kyl säkin pääsisit (eri asia oon 11v) veli : kakkapää sisko! Mä en tykkää susta

Eli yrität auttaa ja saat paskaa niskaan..
Kavereita ei ole vaan vihaajia
Ei ketään joka välittää..
Ehkä koira? Mul ei oo sanavaltaa..
Apu tulee ja menee.. Missä elämän arvostus?

2

1383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuutta.n

      Tässä hyvä esimerkki turhaa olla mukava silloin vain hyväksikäytetään mitään karmaa ei ole paska puhetta se on vain totuus mukavat ihmiset jää jalkoihin

    • Kettuloinen

      Mietin nyt vielä sitä että miten kun siis äidin kanssa joskus onnistuukin mutta sitten enemmistössä on se valitus ja huuto(sekin saattaa olla vain! Sellaista että siellä saatanan lehmä!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe