Miten saada huorana seksiä?

Piisamiini

Aloitus ei ole provo. Liittyy siihen, että käyttäytymistäni on kutsuttu huoramaiseksi ja päivastoin en saa miestä. Yritin flirttailla yhdelle kiinnostavalle, mutta kai liian "huoramaisesti" sitten, koska tuli takkiin. Turhauttavaa se on ja vähän katkeraakin, jos oma tapa on liian avoimen ja suorasukaisen seksuaalinen ja sen takia jää ilman miestä ja panoa. Miehetkö haluavat jotain kilttejä naapurintyttöjä eivätkä seksikkäitä pimuja?
Lisäksi huorien oletettu pukeutumistyyli on mielestäni seksikäs; pidän pitkistä korkeakorkoisista saappaista, minihameista etc. Tykkään monesti pukeutua vartalonmukaisiin vaatteisiin ja paljastaa sopivasti eri paikkoja. Koska on hyvä vartalo ja olen siihen tyytyväinen. Kauniskin olen. Enkä mikään lihava, ennen kuin joku sitä ehdottaa. Ujo olen, mutta myös seksuaalinen ja teen ehkä ihastukseni tiettäväksi epäsuorilla keinoin selkeästi.
Mutta olen käsittänyt, että miehet eivät pitäisikään avoimen seksikästä pukeutumista hyvänä, vaan haluavat jotain "kilttiä". Samoin chatissa olen huomannut, että "seksikkäillä" nimimerkeillä saa vähemmän huomiota kuin kilteillä nickeillä. Itse taas pidän rohkean seksikkäistä jutuista, mutta miehetkö säikkyvät niitä? En haluaisi omaa tyyliäni muuttaa, koska olen sellainen ja toisaalta kaipaan ehkä vahvaa miestä, joka kestää seksuaalisesti aktiivisen naisen.
Saatan toisaalta näyttää hirmu kiltin näköiseltä, mutta en ole mikään tahdoton tohveli. Mutta miten siis saada miestä liian 'huorana', pitäisikö pukeutua nunnaksi vai mitä? Esittää siveää, jos nimenomaan kaipaa seksiä joltakulta? Kyseessä taisi olla kenties aika uskonnollinen henkilö, jota yritin viekoitella, jälkikäteen tulin tätä vasta ajatelleeksi. Olisiko siinä ollut säikähdyksen aihe?
Mutta paljon puhutaan ihmisten villistä seksielämästä, mutta sitten todellisuus onkin täynnä naisia pelkääviä siveitä miehiä ja huorittelevia naisia? Jotka eivät sitten panekaan kuten yleisissä käsityksissä.

7

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jätkävantaalt

      Seksiä nyt voi saada mistä vaan.
      Täältäkin saisit jos parikymppine jätkä kelpaa.

    • Itseä ainakin kiihottaa jos vaimo on lutkamaisella tuulella. Sanoisin niinkuin mainitsitkin niin tarvii olla mieleltään vahva mies joka uskaltaa myöntää pitävänsä tästä, heikot ja omistushaluiset haluaa niitä kilttejä :)
      Ihminen on luonnostaan kiimainen otus ja tuota kiimaisuutta on aikojen saatossa yritetty kitkeä pois erilaisten sääntöjen ja aivopesujen voimin, pääasiassa uskontojen yms. tahoilta :)

    • panoxvaa

      mene tuonne seksichattiin niin tarjouksia alkaa sateleen

      • Hyisaatana

        Ja saat tuliaisia koipien väliin


    • 23vuotias

      Minultakin saat kyllä seksiä ja hyvää sellaista jos yli kakskymppisen seura käy.

    • yksinäinen-mies

      Kaikki naiset on maksullisia huoria. Ilmaista seksiä ei ole ja siksi maksaisin heti kaksi tonnia sille joka harrastaa seksiä kanssani.

    • Panopoika456

      Multa saa kovaa seksiä jos haluaa. Oon kokenut paljon harrastan seksiä. Tänään pumppasin munaa ku näky naisen alus housut kaupassa :D en saanu tänään seksiä nii piti pumpata alus housuun mutta en en ampunut spernaa. Oon tälläkin hetkellä kiimassa ja kivekset tuntuu kipeeltä nii jos ilmanen seksi kelpaa nii ota yhteyttä ;) tykkään perä reijästä myös ja antaa paljon perä suoleen spermaa ku laukee aahh

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe