Rakastuminen

Rakkaus-isolla

Kannattaa miettiä keneen/mihin ihastuu. Ihastuminen suuren omaisuuden omaavaan henkilöön ei kannata. Se ei ole aitoa rakkautta. Mitä jos ihastumisen henkilö menettääkin omaisuutensa? Pidätkö enää hänestä? Ihastuminen ulkonäön mukaan on parempi vaihtoehto, mutta ulkonäkö voi myös muuttua. Pidätkö ihastuksestasi enää kun hän vanhenee tai joutuu onnettumuuteen, jossa menettää kauniit kasvonsa? Entä luonteeseen ihastuminen? Luonne ei voi muuttua tai kadota niin helposti kuin ulkonäkö tai omaisuus. Jos ihastut ihmisen luonteesee niin rakastut häneen henkilönä, eikä hänen ulkomäköönsä tai varakkuuteen. Ihmisen vanhetessa iän tuottamat rypyt eivät haittaa, eikä rahan määräkään. Kannaattaa etsiä luonteeltaa ihana ihminen niin voit löytää koko elämän aikaisen kumppanin.

63

3909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muutamakommenttitähän

      Koskaan ei voi pakottaa itseään ihastumaan johonkin tiettyyn ihmiseen koska tunteet ovat sellaisia että ne joko syttyvät tai eivät syty. Ei voi ajatella niin että tuohon ihmiseen minun KANNATTAA ihastua ja tuohon toiseen ihmiseen ei taas KANNATA ihastua, tunteet eivät mene niin.
      Ajatteletko että ensin kysytään henkilön tilin saldo ja sitten sen mukaan joko ihastutaan tai ei.
      Ihmettelen aloittajan ajatuksen juoksua monilta kohdilta.

      • Rakkaus-isolla

        Hei muutamakommenttitähän kirjoitin tämän tekstin vähän päissäni ja sydänsuruissa. Toivottavasti tämä ei loukannut ketään.


    • mievaansievaan

      Järjestykseen jos laittaisin. Ulkoinen olemus, luonne( arvioin), rahasta ja tittelistä viis hieno paketti ehkä harrastukset plussaa. Paljosta luopuisin hänen takiaan...

      • jokuvaan2

        Olen kyl samoilla linjoilla.. Ulkonäkö, luonne=kemia


      • jokutoinen3
        jokuvaan2 kirjoitti:

        Olen kyl samoilla linjoilla.. Ulkonäkö, luonne=kemia

        Korjaus ulkonäkö=kemia


    • Kummastuttavaviesti

      Rakastuminen ja ihastuminen ovat tahdosta riippumattomia joten ei voi ajatella ohjeistamallasi tavalla.

      • ikäväkyllä

        Olen vähän eri mieltä. Jos noita lehtiä vähän lueskelee niin kyllä raha ja maine ohjailee aika monen henkilön "ihastumisia".


      • sittentajuaakuliianmyöh
        ikäväkyllä kirjoitti:

        Olen vähän eri mieltä. Jos noita lehtiä vähän lueskelee niin kyllä raha ja maine ohjailee aika monen henkilön "ihastumisia".

        Ja jos nuita lehtien "totuuksia" ja yleistyksiä lukee liikaa ja liian kirjaimellisesti samalla unohtaen että jokainen erilainen voi alkaa jokainen hyväkin mies tuntumaan huonolta.
        Muutenkin nämä "miten harrastat hyvää seksiä", "näin nainen saa orgasmin", "tälläinen on täydellinen mies" sun muut huuhaa tutkimukset ovat suurimmaksi osaksi yleistystä ja sellasia asioita niissä myös on mitkä pitäs ihmisellä olla jo ihan perustana ja luonnostaan, maalaisjärkeä saa ja pitää käyttää, mustavalkonen ajattelutapa tuhoaa monta alkavaa rakkaustarinaa.


    • Paparatsit

      Nyt puhutaan tavallisista ihmisistä eikä julkuista

      • ikäväkyllä

        Taitaa se mammona vaikuttaa muillakin kuin julkkiksilla..


    • kultamunapyllynalla

      Kuka viettäisi elämänsä vain rahaan rakastuneena?? Mielummin köyhä ja onnellisesti rakastunut kuin rikas ja onneton.

      • ikäväkyllä

        Varmaan suurin osa niistä joilla vaan olisi mahdollisuus elää rikkaana. Onnen voi aina teeskennellä. Köyhätkin ovat usein onnettomia.


    • palikkakalikka

      Olen rakastunut köyhään työttömään, joten se kai on sitten aitoa 😣 mutta kun hän ei tykkää musta yhtään 🙁siltä ainakin tuntuu 😢.

      • hgfhf

        Älä viitsi, tykkään susta hullunlailla ääliö :) Enkä mä nyt ihan köyhä ole (vielä), vaikkakin työtön. Autan myös jos sulla tiukkaa, senkun tulet pyytämään.


      • ujojaihastunut
        hgfhf kirjoitti:

        Älä viitsi, tykkään susta hullunlailla ääliö :) Enkä mä nyt ihan köyhä ole (vielä), vaikkakin työtön. Autan myös jos sulla tiukkaa, senkun tulet pyytämään.

        Sinähän sait nyt työtä, etkö saanutkin? (Tai olisit saanut, jos olisit kaivattuni, mutta et taida olla...)


      • hgfhf
        ujojaihastunut kirjoitti:

        Sinähän sait nyt työtä, etkö saanutkin? (Tai olisit saanut, jos olisit kaivattuni, mutta et taida olla...)

        En saanut vielä mut työharjoitteluun pääsen uudestaan kun vain otan yhteyttä. Ihan kohtuuhyvät mahkut kyl työpaikkaankin, ei silti.


      • palikkakalikka
        hgfhf kirjoitti:

        Älä viitsi, tykkään susta hullunlailla ääliö :) Enkä mä nyt ihan köyhä ole (vielä), vaikkakin työtön. Autan myös jos sulla tiukkaa, senkun tulet pyytämään.

        En ole tuo ujoihastunut. Mutta kiva kun vastasit. Ehkä se taas tästä suttaantuu. Vaikkei tykkäiskään. 💔


    • ennenaina

      pikkuveljeni yksin päätti, että minkä naisen perään.

    • jöööö

      Tämä(kin) on ihan turha aloitus. Jokainen tietää, ettei sanalla "rakastuminen" tarkoiteta sitä, että pitää jonkun ulkonäöstä tai että himoitsee jonkun rahoja.

    • realiteettireino

      Outo asetelma aloituksessa. Jos nyt joku on sellainen, että ihastuu omaisuuteen, niin eiköhän se tule melko pian ilmi, ja kiinnostus lopahtaa. Ja jos ei tule ilmi, voihan se kantaa pitkällekin ihastuminen omaisuuteen ellei toinen ole aivan sika. Sama se mihin sitä rakastuu. Ja luonnekin on muuttuvainen, toivottavasti. Sitten on ulkonäköön rakastujat, ja se muuttuu jos mikä.

      • Terve.vaanmenoa

        Kovin on köyhä tunne-elämä tälle palstalle kirjoittavilla


      • intiaani900
        Terve.vaanmenoa kirjoitti:

        Kovin on köyhä tunne-elämä tälle palstalle kirjoittavilla

        Tunne-elämä?


    • justnoinon

      Aloituksessa on jonkun verran pointtia ja monille ketjussa eri tavoin vastanneille heitä, että kyllä ihminen voi vaikuttaa siihen keneen rakastuu. Se onko se järkevää vai tarpeellista on sitten eri juttu. Emilia Vuorisalmen kirja sekaisin lovesta on oiva kirja kertomaan siitä, että miten oppia blokkaamaan ihmiset, jotka eivät ole kunnollisia ja itsellesi sopivia. Mutta tuo oivallus täytyy tietenkin tehdä ennenkuin rakastut kehenkään eli sinun täytyy rakentaa suodatin ja muuri toetynlaisia ihmisiä kohtaan. Ehkä et enää koe niin suuria tunteita, mutta tunteesi ovat kypsempiä ja järkevämpiä joiden kanssa voi elää arkea. Sorry miehet, mutta omalla toiminnallanne sen aiheutatte.

      • kylläää

        Oi Emila mitä opetat meille tänään, sinä meidän kaikkien rakkaudenhimoisten aito ja alkuperäinen tietäjien superjohtajien sanansaattaja.


      • mikäoliikäsi

        Oletko oikeasti niin järjellä ajattelematon ja stereotyyppeihin nojaava ihminen että kirjan perusteella katsot kuka on kunnollinen ja itselle sopiva, eiköhän se ihan tutustumalla selviä ja kärsivällisyydellä, jos epäilyttää mutta olet kiinnostunut niin kannattaa vaikka kertoa että katsotaan tämä asia nyt kunnolla ajan kans ennen ku päätetään suhdetta, se että onko toinen tarpeeksi kärsivällinen kertoo jo paljon ihmisestä, kyllä sen huomaa jossain vaiheessa sellanenkin joka ei osaa lukea ihmisiä ja varsinkaan kieroja ihmisiä että jos on jotain vialla, samalla muistaa että kannattaa kiinnittää huomiota siihen uskaltaako toinen olla oma ittensä vikoineen ja hyvine puolineen ja onko miestä tai naista myöntää myös toiselle omat huonotkin puolet ja hyväksyykö toinen myös sut sellasena ku oot, suhde jossa toinen tai molemmat yrittää muuttaa toisen mieleisekseen tai täydelliseksi ei pitemmän päälle kovin usein toimi.

        Tottakait tollasista kirjoista voi saada uusia näkökulmia mutta kyllä niihin omiin vaistoihin kannattaa myös luottaa enemmän, ainakin itellä miehenä pelastanu jopa hengen kun luottanut vaistoihini, osaan myös luultavasti herkkyyteni takia lukea ihmisiä helposti, välillä toki erehdynkin mutat ainakin kieroilijat tunnistan hyvin nopeaa, luultavasti siksi kun menneisyydessä tuli puukko selkään useamman kerran ja on ollut tekemisissä kahden ihan oikean narsistin kans sekä sosiopaatteja pyöriny ympärillä, siitä oppii paljon ihmismielestä ja ihmisistä.

        Ja tuo yleistys että sori miehet omalla käytöksellä aiheutatte niin äläpä yleistä, tangoon tarvitaan kaksi myös naisen liian epäilevä käytös ja se että ajattelee liian stereotyyppisesti on ainakin itsellä vaikuttanu omaan käytökseen että ei oo voinut luottaa ja ei ole suhdetta tullut koska on tullut liikaa väärinkäsityksiä, asiat pitää pystyä puhumaan suoraan kuin aikuiset.

        En minäkään yleistä että kaikki naiset samanlaisia vaikka on viimeaikoina tuntunut että ei kelpaa, itse kyllä myönnän jos minussaklin vikaa mutta on myös juuri sellanenkin tullu vastaan joka ajattelee niin stereotyyppisesti ja katkerasti miehistä että muuten ois tullu hyvä suhde mutta ei jätettiin vaan epätietosuuteen eikä sen jälkeenkään viititty suutansa avata vaikka itse käyttäytyi asiallisesti ja niinku aikuset ettei jääny roikkumaan.


      • justnoinon

        Mä oonen hyvin avarakatseinen ja suvaitsevainen ihminen, mutta vuosien saatossa kyllä muuttunut enemmän steteotypioihin uskovaksi. Monestihan ne iän myötä menee toisinpäin, mutta mulla kyllä kokemukset enempi vaikuttaneet stereotyyppisen ajattelun muodostumiseen. Vaikka siis syytätkin minua järjellä kykenemättömäksi ajatteluun niin tuntematta ja tietämättä toisen kokemuksia ajattelet itse hyvin yksisilmäisesti ja typerästi. Ja Emilian kirjaa ei kannata tyrmätä, jos ette ole edes lukeneet sitä.


      • muttasanoinomani
        justnoinon kirjoitti:

        Mä oonen hyvin avarakatseinen ja suvaitsevainen ihminen, mutta vuosien saatossa kyllä muuttunut enemmän steteotypioihin uskovaksi. Monestihan ne iän myötä menee toisinpäin, mutta mulla kyllä kokemukset enempi vaikuttaneet stereotyyppisen ajattelun muodostumiseen. Vaikka siis syytätkin minua järjellä kykenemättömäksi ajatteluun niin tuntematta ja tietämättä toisen kokemuksia ajattelet itse hyvin yksisilmäisesti ja typerästi. Ja Emilian kirjaa ei kannata tyrmätä, jos ette ole edes lukeneet sitä.

        Ja näköjään oman mielipiteen sanominen on tyrmäys, jos joku toimii täysin kirjan perusteella niin se ei ole oikein ja kyllä nyt pitäs varmaan tajuta iän myötä että tosiaankaan kaikki ei ole samanlaisia, luulisi sinunkin tietävän että kun liian stereotyyppisesti ajattelee niin teet vaan itelles hallaa siinä. Ja kysyin oletko? No oletko? Ja kyllä minä luen paljon juurikin tollasta kirjallisuutta myös.
        Ja kyllä tuo lopun sori miehet mutta omalla käytöksellänne sen lyttäätte vaikuttaa aika yleistävältä ja lytäämiseltä, vai olenko väärässä?
        Mutta tännehän jos ei kirjaimellisesti kirjota mielipidettään niin varmasti joku vetää herneen nokkaan tai käsittää väärin.
        Ja tiedätkös on ihan tarpeeksi kokemusta pettymyksistä, kuitenkaan en anna stereotyypeille valtaa.
        Ja mitä tuohon blokkaamiseen tulee niin juurikin jos ajattelee liian stereotyyppisesti niiin sattaa blokata ihan kunnolliset ihmiset, maalaisjärkeä ja vaistoihin luottamista, ainakin minä olen sillä pärjännyt, voit myös samalla määritellä kunnollisen ihmisen.


      • justnoinon

        Sinä itse hyökkäsit minua arvostellen. Lisäksi älä arvostele kirjaa lukematta sitä. Itselleni se ainakin selvittä hyvin ihan lääketieteellisin perustein kuinka reilu nelikymppisen naisen ja parikymppisen miehen seksuaalisuus kohtaavat parhaiten Siinä esimerkiksi hyvä neuvo pelkkää seksiä tai seksisuhdetta hakevalle. Samoin parikymppisten naisten seksuaalinen epävarmuus kohtaa parhaiten yli nelikymppisten miesten seksuaalisen toimivuuden epävarmuuden kanssa. Järkeenkäypää ja kaikki voittaisivat tuollaisessa tilanteessa Kirjassa myös kerrotaan kuinka välttää ihastumasta ja rakadtumasta itselle huonoihin vaihtoehtoisin. Minusta kirjan ajatukset ovat monella tapaa mielenkiintoisia ja omiin tarpeisiin osaltaan poimittaviakin.


      • ehkäsesittensuorempi
        justnoinon kirjoitti:

        Sinä itse hyökkäsit minua arvostellen. Lisäksi älä arvostele kirjaa lukematta sitä. Itselleni se ainakin selvittä hyvin ihan lääketieteellisin perustein kuinka reilu nelikymppisen naisen ja parikymppisen miehen seksuaalisuus kohtaavat parhaiten Siinä esimerkiksi hyvä neuvo pelkkää seksiä tai seksisuhdetta hakevalle. Samoin parikymppisten naisten seksuaalinen epävarmuus kohtaa parhaiten yli nelikymppisten miesten seksuaalisen toimivuuden epävarmuuden kanssa. Järkeenkäypää ja kaikki voittaisivat tuollaisessa tilanteessa Kirjassa myös kerrotaan kuinka välttää ihastumasta ja rakadtumasta itselle huonoihin vaihtoehtoisin. Minusta kirjan ajatukset ovat monella tapaa mielenkiintoisia ja omiin tarpeisiin osaltaan poimittaviakin.

        Minähän sanoin aiemmassa että "Tottakait tollasista kirjoista voi saada uusia näkökulmia mutta kyllä niihin omiin vaistoihin kannattaa myös luottaa".
        Enkä tiedä otitko loukkauksena mielipiteeni joo se oli ehkä väärin ja loukkavaa kun sanoin että oletko noin järjellä ajattelematon ja stereotyyppeihin nojaava no mutta kysymyshän se oli, kait sitä ei osaa sitten kirjottaa loukkaamatta.

        Ja tuli vaan tunne tuosta sun kommentista että menet vain kirjan perusteella ja et varmaan mene mutat jotkut oikeasti tekee niin että nojaa vain stereotyyppeihin, ei tietenkään saa olla sinisilmänen mutta ainakin itellä kun vaisto on sanonut että hyvä homma niin on ollu ja kun sanonu että huono homma niin olen pelastunut tosi pahalta jutulta.

        Seksuaalisuudestasi en puhunut mitään, enkä oel lytännyt kirjaa vaan sen tavan mikä joillakin on että vedetään sieltä kaikki johtopäätökset kun nyt omassa elämässä on niin käynyt niinku kirjotin aiemmin.

        Mitään riitaa en haasta, tottunu kirjottaan miten kirjotan, ehkä voin oppia jotain tästä että kirjotan enemmän järellä että ei tulisi loukattua, en minä ainakaan loukkaantunut kommenteistasi, itse tykkään jos tulee tälläinkin keskustelua tai väittelyä, enkä ole täydellinen mutta pyrin pitämään turhat stereotyyppiset aajttelut poies.

        Ehkä tuohon mun kirjotustyylilin vaikuttaa mielialakin, ei ole hirveän hyvä ollut kun ihan turhaan tullut lokaa niskaan mutta olen selvinnyt ja olen taas vahvempi ja viisaampi.

        Mutta ainakin kiitän siitä että kait tääkin jotenkin rakentavaa on jos vastaillaan niin kyllähän jotklut asiat sitten nuissa meiän kommenteissa ehkä iskee itteen tai antaa eri näkemyksiä.

        Anteeksi kirjotusvirheet, ja ihan lopuksi, seksuaalisuus on mahtava asia ja itse pari kymppisenä opin naisilta paljon kuuntelemalla, nyt kolmekymppisenä ainakin osaa hommansa vaikka jokainen nainen erialinen mutta kysyn aina mistä tykkää ja puhuminen on tärkeää ja suoraan puhuminen, ei ole aina helppoa mutta moni asia helpottuu.

        Jokainen on erilainen ja hyvä jos pystyy oleen oma ittensä mutta edelleen mun mielestä liika stereotypisointi ei ole hyvä asia aj sitä ajoin takaa.
        Joskus sitä ihan vaistoaa jos joku on ns paha ihminen.

        Ja HYVÄÄ UUTTAVUOTTA, joo ja en ole aina oikeassa voin olla väärässäkin mutta siihen nojaan mitä ite kokenu ja nähnyt kuitenkin koitan sen maalaisjärjen pitää ja kultasen keskitien.


      • justnoinon

        Hienoa, on jo paljon keskustelevampi kirjoitus. Keskustelu ja väittelykin täällä ja muallakin on virkistävää, harmi tietty täällä kun ei tiedä kenen kanssa jutskaa.


    • EnUntaSaa

      Taisin rakastua ylä-aste aikaiseen rakkauteen, ja luulen että hän vaistoa sen tai uskottelen ainakin
      itselleni niin. Tullaan niin hyvin juttuun. Menee mieheltä naiselle. Tuntuu välillä niinkun pelkästään
      kun ajattelen häntä kuinka sydän muljuaa, onkohan meidät luotu toisillemme.

    • Hhhhmmm

      Itse ihastun ihmiseen itseensä. En siihen mitä hän omistaa.

    • lauantaita

      Meinaatko että ihastuessa rikkaaseen ei voisi ihastua myös siihen persoonaan? Tai ensisijaisesti siihen tyyppiin?

      • Kysymystähän

        kuinka moni tietää ihastuessaan toisen ihmisen rikkauksien määrän tai tilin saldon?


    • KuulostiOudolta

      En minä ainakaan pysty miettimään ja ajattelemaan että tuohon minä ihastun, kyllä se menee ihan muulla lailla. Siinä hetkessä ei suuret omaisuudet näyttele mitään osaa. Kyse on tunteista.

    • Tunteellavalitsen

      En voisi koskaan seurustella rahapussin kanssa. Kyllä parisuhteeseen tarvitsee toisen ihmisen. Kumppanin joka herättää rakkautta, intohimoa.

      • nänsevaanmenee

        Se nyt vaan on niin, että monet varakkaat tai menestyneet ihmiset kyllä tuo sen itse monilla tavoin ilmi ja toisaalta, jos joku heihin aidosti ihastuu, noista asioista tietämättä niin eivätpä taida helpolla uskoa ja uskoo sinun muuten vainkin ihailevan heitä.
        Mutta eiköhän jokainen vähänkin vanhempi ihminen vähitellen tajua, että mitä virkaa on rakkausella. Onhan se hieno tunne, jos on kumminkinpuolinen ja sen aikaa mitä kestää. Mutta muutoin se voi olla tuskaa ja raastavaakin ja kaikki loppuu aikanaan. Aina tulee nuorempia, kauniimpia ja parempia. Eli jos ajatellaan, että monet viihtyy vaan hengaten ystävien kanssa, matkustellen, töitä tehden tms.niin eikö silloin kannata käyttää järkeä sen kumppaninkin hankinnassa niiin, että montaa noista asioista pystyy tekemään. Kannattaako silloin hankkia tyhjätaskua tai jotain ongelmatapausta. Eikö helpompaa oo hankkia, joku jonka kanssa voi viettää aikaa (niinhän sinkut kavereidenkin kanssa tekee), jolla on rahaa ja mahdollisuuksia enempään tekemiseen. Eikös tuo käy järkeen. Oon ittekin aiemmin uskonut rakkauteen, mutta miksi. Mitä se hyödyttää, mitä se tuo.


      • Tunteellavalitsen
        nänsevaanmenee kirjoitti:

        Se nyt vaan on niin, että monet varakkaat tai menestyneet ihmiset kyllä tuo sen itse monilla tavoin ilmi ja toisaalta, jos joku heihin aidosti ihastuu, noista asioista tietämättä niin eivätpä taida helpolla uskoa ja uskoo sinun muuten vainkin ihailevan heitä.
        Mutta eiköhän jokainen vähänkin vanhempi ihminen vähitellen tajua, että mitä virkaa on rakkausella. Onhan se hieno tunne, jos on kumminkinpuolinen ja sen aikaa mitä kestää. Mutta muutoin se voi olla tuskaa ja raastavaakin ja kaikki loppuu aikanaan. Aina tulee nuorempia, kauniimpia ja parempia. Eli jos ajatellaan, että monet viihtyy vaan hengaten ystävien kanssa, matkustellen, töitä tehden tms.niin eikö silloin kannata käyttää järkeä sen kumppaninkin hankinnassa niiin, että montaa noista asioista pystyy tekemään. Kannattaako silloin hankkia tyhjätaskua tai jotain ongelmatapausta. Eikö helpompaa oo hankkia, joku jonka kanssa voi viettää aikaa (niinhän sinkut kavereidenkin kanssa tekee), jolla on rahaa ja mahdollisuuksia enempään tekemiseen. Eikös tuo käy järkeen. Oon ittekin aiemmin uskonut rakkauteen, mutta miksi. Mitä se hyödyttää, mitä se tuo.

        Mitä se tuo? Se tuo yhteen kuuluvuutta, läheisyyttä, lämpöä, ymmärrystä, intohimoa. Tuota kosketusta yms. Voi ostaa mutta sitä tunnetta ei rahalla saa. Rakkautta ei hankita. Joka sitä on tai ei ole.


    • Anonyymi

      Mä olen nyt ihastunut... tänään hän tulee mun luo... hän on suorastaan upea... kuinka mun käy... apua... tää on meidän eka kerta yhdessä, mua jännittää lähikontakti... olen suht huono rakastelussa.. mitä mahtaa tulla koko jutusta... en aio käyttää alkoholia kevennykseen, mennään ihan näin...

    • Anonyymi

      Minä olen rakastunut pennittömään ulkomaalaiseen... paljon mua nuorempi...ehkä pienempi mua...olen nainen...hän tykkää minusta, ihme sinänsä
      Hän on hyvä sexissä, tosi hyvä, sitä kai rakastan

    • Anonyymi

      Olen rakastunut... ystäväni on mua puolet nuorempi
      ja nimenomaan hän halusi olla mun kanssa iästä huolimatta... hän osaa rakastella, hän nauttii mun kanssa olosta

    • Anonyymi

      Eiköhän aikuiset ihmiset tuon jo ymmärrä. Tosin kaikki vain ei halua ymmärtää.

    • Anonyymi

      Välttelen rikkaita. Raha ja materia ei tuo onnea.
      Sen sijaan henkinen pääoma ja tunneälykkyys sytyttää.

    • Anonyymi

      Voiko rakastua läskiin ? Ei kannata syödä kuin hevonen jos haluaa löytää elämänkumppanin . Läskit turvautuvat ulkomailta tuleviin persaukisiin tyhjän toimittajiin .

    • Anonyymi

      Elämäntaparikollisen ristiriitaisuus ei ole uskon asia

      • Anonyymi

        Elämäntaparikolliset etsikööt tasoistaan seuraa kaltereiden takaa.


    • Anonyymi

      Miten hyvin ja huonosti nyt kukakin osaa edes toisen luonnetta analysoida....?

    • Anonyymi

      Kyllä se taitaa vähän kannattaa kuitenkin..

      • Anonyymi

        Niinpä, joku luontainen kipinä on kyllä syytä olla!


    • Anonyymi

      Joku taas kuvittellut, että sitä pystyy ikään kuin päättämään kehen ihastuu...

      • Anonyymi

        Niinpä. Ihastuminen tapahtuu spontaanisti - tai jää tapahtumatta. Ihastuttuaan ihminen voi kyllä päättää, tekeekö sille jotakin vai ei tee. Jos ei tee, yleensä aika korjaa tilanteen.

        Ja etenkin silloin, kun kohteessa on jotakin itselle "sopimatonta" - esimerkiksi huomaa, että tuohan on naistenmies tai muutenkin mauton - aika korjaa sen niin, että ihastus unohtuu ja jää taakse kokonaan silloin milloin paremmin sopiva ihastuminen tapahtuu paremmin sopivaan ihmiseen.


    • Anonyymi

      Minulla oli kumppani 49 v eli kunnes hän kuoli... minä rakastin häntä, teimme kaikkea kivaa yhdessä: esim purjehdimme, reissasimme auton kanssa, harrastimme astrologiaa, koskaan meillä ei ollut ns tekemätöntä aikaa, tosin kyllä lekoteltiin ja rentouduttiin, mutta ei niin että mitä nyt... olimme aina yhdessä, eli kaikki vapaa oli meidän yhteistä aikaa...

      • Anonyymi

        Todellista rakkautta!


    • Anonyymi

      Mun kumppani kuoli 49 v avioliiton jälkeen, en toipunut joten laitoin nettiin naamakuvani että etsin seuraa... löytyi, 29 v mua nuorempi uros, on ihana tumma kurdi...

    • Anonyymi

      Truth is real.

    • Anonyymi

      Mä olen nyt ihastunut... hurmaava mies tervehtii niin ihanasti aina kun kohtaamme... hän on upea... mitä pitäis tehdä, en tiedä...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mä rakastin kumppaniani 49 v eli siihen saakka kun hän kuoli... rakastin todella, tehtiin kaikkea ihanaa... olen onnellinen rakkaudestamme

    • Anonyymi

      Pidä se

    • Anonyymi

      Olin tyhjätasku kun tapasin kumppanini... hänkin tyhjätasku.. aloimme säästämään asuntoa varten ja saimmekin yksiön ydinkeskustasta... vasta senjälkeen muut lähipiiristämme alkoivat säästämään... olen nyt omillani eli ei ole ollut velkaa vuosikymmeniin

    • Anonyymi

      Hyvä luonne on tärkeä asia ja komeus on katsojan silmissä. Itse ihastun tummatukkaisiin suunnilleen itseni ikäisiin ns. taviksiin ja itsekin olen tavis.

    • Anonyymi

      Ei ole ikinä kiinnostanut " kiiltokuvapojat".
      Enkä oikein ole ajatellut edes omaa ulkonäköänikään että miltä näytän. Olen vain ollut minä sen kummempia miettimättä.
      Ihmisen oma persoona on se joka on kiinnostanut. Tosin kaivattuni on komea mutta hänen persoonansa kiinnitti silti heti huomioni ensin koska hän tuli luokseni juttelemaan.
      Kun itsellä on ollut rahaa omiin tarpeisiin niin ei ole tullut mietittyä muiden ihmisten raha-asioita. Eikä oikein kiinnostakkaan.
      Kaikki ihmiset vanhenee ja tulee ryppyjä ja vaivoja , hei sellaista elämä on. Jos rakastaa niin rakastaa sellaisena kuin on. Kukaan ei ole täydellinen.
      Miksi joku edes haluaisi muun kuin sellaisen ihanan kumppanin jonka kanssa voisi viettää loppuelämän.
      Toki tiedän että ihmisiä on moneen junaan mutta itse ajattelen noin.

    • Anonyymi

      Mä rakastun hyvin varovasti... en luota helposti kehenkään... pitää katsoa ja kuunnella...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe