Heips🤗
Onko kukaan kokeillut akupunktiota, koska olen kuullut, että akupunktio parantaa ihottuma ja ihosairauksia.
Itse kävin Helsingissä tosi hyvällä lääkärillä ja laitan tähän hänen yhteystiedot. KÄvin siellä koska sain kasvohermohavauksen ja Paranin 6 kerran käynneillä.
http://www.xuefei.fi/main/
Akupunktio parantaa ihosairauksia
aistivasielu
1
421
Vastaukset 1
- jyystäjä
Akupunktio parantaa kaikkea soluihin ja verenkiertoon liittyvää pakottamalla kehon korjaus reaktion akupisteiden kautta.
Jos menet jollekin halvalle akupunktiolle, joka vaan tunkee neuloja ihon täyteen, tilanne saattaa pahentua ja levitä, tosin. Ja monessa tapauksessa näin myös tapahtuu jos on oikeasti tarvetta akupunktiolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831029
- 73862
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut102596- 43585
- 46557
- 30532
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4526Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164523Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61515Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508