Eli yksinkertainen kysymys. Miten ottaisin puheeksi hoitajalle, että epäilen itselläni bipoa? Tällä hetkellä mulla on diagnoosina vakava masennus ja masennustaustaa on jo monelta monelta vuodelta, mutta nyt olen alkanut miettiä, että olisko kyseessä sittenkin bipo, koska nyt viimeisin masennusjakso kesti melkein vuoden ja nyt yhtäkki tuntuu kuin olisi tapahtunut ihmeparantuminen. Ja nyt kun olen alkanut miettimään tätä itselläni, niin olen myös alkanut tunnistamaan näitä ”parempia” kausia mitä itselläni on ollut aikaisemminkin, mutta mitkä ovat vain jääneet sen syvän masennuksen takia huomaamatta...
Miten ottaa bipo puheeksi hoitajalle/lääkärille?
Lauraaaaaa
2
407
Vastaukset
- skideliwinkki
Eihän tuohon ihmeparantumiseen liity ssri-lääkitys tms.? Kannattaa tota ihmeparantumista seurailla jotta saa itselle enemmän konkretiaa? Mut hahmota paperille elämääsi taaksepäin niin selkeytyy paremmin ja sen voi sitten esittää ammattilaisellekin helpommin. Mä kyl sitä mieltä että jos mahd. biposta ei koe olevan haittaa ni kannattaako edes dg.
- Diagnoosieimuuta
Ei diagnoosia kannata diagnoosin itsensä takia hakea. Kuuluu normaaliin elämään, että on hyviäkin, terveitä päiviä. Ole niistä iloinen, masentuneena ennättää olemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1273776Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3262694Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02190Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k432001Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll111758No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....91344Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1341261- 931202
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu871006- 52972