Hävettää olla kuhmolainen

Mahtaakotuollemitään

Olen muuttanut tänne 20 v.sitten,en voi sanoa että olen Kuhmolainen,Asun Täällä. Yön konsertti kiertuetta Katselin,kaikilla paikkakunnilla oli konsertit loppuunmyyty.Kuhmossa muutama kymmentä osallistujaa,yläparvi kok.tyhjä.permannolla paljon vapaita paikkoja.Hävettää olla kuhmolainen.Täällä muutenkaan Kuhmo talolla vierailijoita,ei yö ainakaan tule tänne enää.Ei ole Raskasta jouluakaan enää.Mutta hieno oli konsertti,ei muuta voi sanoa....

54

1857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loistanpoissaololla

      En ole Kuhmossa käynyt sitä ensimmäistäkään kertaa,eikä tee mieli vieläkään.

      • Mahtaakotuollemitään

        Jos et ole Kuhmossa käynyt ensimmäistäkään kertaa,miksi Sulla nyt tekisisikkään mieli,vai tekisikkö kuitenkin???🤔.Mahtailua tuo....


    • kokoikäniasunut

      Eipä ole tullut käytyä yhdessäkään konsertissa. On paljon parempaakin tekemistä. Toki olen käynyt oikeaa musiikkiakin livenä kuuntelemassa muualla.

      Hyvä kun ei vaan tulisikaan näitä neroja tai saman tasoisella älykkyydellä varustettuja mamuja Kuhmoon niin pysyy edelleenkin mukavana lintukotona. Tiedäpä vaikka tulevaisuudessa on entistäkin suositumpi kohde varakkaammille turisteille rauhallisena paikkakuntana:

      "En ole Kuhmossa käynyt sitä ensimmäistäkään kertaa,eikä tee mieli vieläkään."

      Lupaathan pysyä poissa myös tältä palstaltakin :D

      • loistanpoissaololla

        Minun ei tarvitse kuhmolaisilta kysyä lupaa,tulenko näille keskustelupalstoille.
        Varmasti tulen ja saatte korvat punaisena lukea kun sitten se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.


      • ihanvapaasti
        loistanpoissaololla kirjoitti:

        Minun ei tarvitse kuhmolaisilta kysyä lupaa,tulenko näille keskustelupalstoille.
        Varmasti tulen ja saatte korvat punaisena lukea kun sitten se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

        Onhan tässäkin viihdettä kun joku tulee pätemään vaikkei mitään mistään tietäisikkään :DDDD


      • loistanpoissaololla

        Olen aika otettu kun minun kirjoitukset ovat jollekin viihdettä,eivätkä ole menneet harakoille.


      • ollikantanen
        loistanpoissaololla kirjoitti:

        Minun ei tarvitse kuhmolaisilta kysyä lupaa,tulenko näille keskustelupalstoille.
        Varmasti tulen ja saatte korvat punaisena lukea kun sitten se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

        Täytyypä tästä lähteä Anakondaa ulkoiluttamaan pihaKuusen juurelle,-seikka on saletti.


      • Hallelujaajakovaa

        loistanpoissaololla kirjoitti:
        Minun ei tarvitse kuhmolaisilta kysyä lupaa,tulenko näille keskustelupalstoille.
        Varmasti tulen ja saatte korvat punaisena lukea kun sitten se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
        Näytä lisää
        --Kuulehan sinä,meidän korvat ei punastele sinun kirjoituksista. On opittu elämään sellaisessa paikassa jossa ei läheskään kaikki pärjää....


      • loistanpoissaololla

        Liian herkkänahkaisia te ainakin olette,herkästi loukkaannutte ja ette kestä eriävää mielipidettä.
        Esim. jos joku mies tekee akkain töitä ja siitä hänelle "huomautetaan"tahallaan tai vahingossa.Henkilö joka ei kestä sitä,ryhtyy heti puolustautumaan suureen ääneen.
        Sitä kun on korvessa niin siihen liittyy todella heikko kritiikin sietokyky.Nyt olis aika vähän avartaa sitä maailmankatsomusta.


      • Niimpäniinn

        Mitä se sulle kuuluu,jos mies tekee naisten töitä.Hyvähän se vaan on.Jokaisella on oma elämä.Hanki sinäkin itsellesi sellainen....


      • Kuhmossasyntynyt

        Kyllä Kuhmo kaipaisi uudesti ajattelevia ja avarakatseisempia ihmisiä ! Tätä kylää pyörittää Kepulaisten ja Perussuomalaisten kuppikunnat ja hyväveli-verkostot kukoistavat !

        Kyllä tämän Pitäjän ilmapiiriin kaipaisi muutosta; suvaitsevaisempaa ilmapiiriä ja yhteistyökykyä ! Täällä muutaman ihmisen klikki pyörittää keskenään tätä kylää !


      • Tekemistä_riittää

        Toiset tekee ja toiset tyytyy vaan arvostelemaaan. Hanskat käteen ja vaikka lunta luomaan, jos ei muuta tekemistä keksi. Siitä sitten rohkeampia haasteita kohti. Itse kukin.


      • juokseesinahummel
        Tekemistä_riittää kirjoitti:

        Toiset tekee ja toiset tyytyy vaan arvostelemaaan. Hanskat käteen ja vaikka lunta luomaan, jos ei muuta tekemistä keksi. Siitä sitten rohkeampia haasteita kohti. Itse kukin.

        Lunta lapioidessa onkin mukava mietiskellä epäkohtia ja tuumia seuraavaa purnauksen kohdetta.Työ sujuukin sitten leikiten.
        Ajatukset kimpoilevat kuin tierapaakut humman kavioista Jouluaamuna.Aijai kun on taas mukava kirjailla yleviä aatoksia Suomi24 kansioon.Kunnon pyryn jälkeen on parhaat kehityskeskustelut käynnissä.
        Ei muuta,työnnetään lunta tupaan ja ollaan olevinaan.


      • Ladakommari
        loistanpoissaololla kirjoitti:

        Minun ei tarvitse kuhmolaisilta kysyä lupaa,tulenko näille keskustelupalstoille.
        Varmasti tulen ja saatte korvat punaisena lukea kun sitten se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

        Eipä taida nämä sinun kirjalliset ilmaisutaitosi olla kovinkaan häävejä näin ensi kokemuksesta. Parempi olisi, kun pysyisit vaan siellä "seta":n palstoilla jossa varmaan paremmin ymmärretään ajatuksiasi ja taitaa olla siellä muutenkin tutumpi sakki.


      • loistanpoissaololla

        No mikäs se nyt hävettää ja kiukututtaa?Ne naisten töitä tekevät miehetkö?


    • ooh321

      Siis Yön musiikki on masentavaa mollisointua jota tuskin kaikki Kuhmolaiset kaipaavat. Turhaa häpeät.

      • torviolli

        Ollisointu,hehee..


      • Mahtaakotuollemitään

        Eihän ne kaipaakaan,koska kuhmolaoisten elämä on jo ennestäänkin masentavaa ja mollisointuista...


    • Muovimyyjä

      Jos siellä livenä esitettäisiin susien ja karhujen temmellyksiä niin sali olisi täynnä. Tai sitten pontikankeittoa ja salakaatoja...

      • Aitokuhmo

        Totta. aito kuhmolainen ei ole hömpän perään. Kuhmolainen katsoo ja kuulee mieluummin sitä mitä oikeasti ympärillä tapahtuu.


      • panokuhmo
        Aitokuhmo kirjoitti:

        Totta. aito kuhmolainen ei ole hömpän perään. Kuhmolainen katsoo ja kuulee mieluummin sitä mitä oikeasti ympärillä tapahtuu.

        Näin on!Karhut panee,Sudet Panee,Porot panee jne.


      • Niimpäniinn

        Aitokuhmo kirjoitti:
        Totta. aito kuhmolainen ei ole hömpän perään..
        -No ei varmasti ole,kun ei ole nähnyt muuta.Mutta aitokuhmo elää niinkuin itse tahtoo......


      • Siinäpäsitäollaan
        Aitokuhmo kirjoitti:

        Totta. aito kuhmolainen ei ole hömpän perään. Kuhmolainen katsoo ja kuulee mieluummin sitä mitä oikeasti ympärillä tapahtuu.

        Niinpä, Siinäpä sitä ollaankin.Totisia torvensoittajia,ei hömpän perään ei.Katsellaan vaan ojanpohjia edelleenkin.No,tosiasiassa eläköön itse kukin niinkuin haluaa,ja jos Täällä ei viihdy,kerää kamppeensa jää lähtee muualle.Mutta kun miten sitä uskaltaa aito Kuhmolainen ei ehkä tule toimeen toisenlaisessa ympäristömaailmassa,menee kulttuurishokkiin.Mitäs sitä,samassa tutusssa mutalammikossa on niin turvallista höllötellä...


    • pivossa

      Minä olen asunut jo 60vuotta paskajalkaisena Kuhmolaisena enkä tiedä vieläkään mikä on häpeän tunne.
      Kuhmotalon markkinoinnissa on jotain pielessä,mikäli parvi ei ole ollut täynnä.

    • yöyönyö

      Kuhmotalossahan on aivan helvetin paljon maailman tähtiä kulkenut esiintymässä.Elä puluputa tyhjjeä ja unta näe,talo oli täynnä.

      • Siinäpäsitäollaan

        Haamuja olet nähnyt...


    • kikulkune

      Raskas Joulu oli ihan perseestä.Oulussa kävin kattoo.

    • ukaksi

      Onpa taasen joku älyttänyt Kuhmolaisia.Uskovatkohan ne tosissaan näitä juttuja mitä tällä kanavalla on esillä?

      • luetaanpois

        Valvojat uskovat näitä juttuja kun vielä poistavatkin.Ilta-Sanomissa on kaikkien luettavana eri lailla juttuja ja homoistakin,eikä se ole sen kummenpaa.


      • Seonsuljettu

        Kyllä ne uskoo,miten ne voi olla uskomatta..


    • highwaystara
      • sratowarinkeyboard

        Olipa kova veto.Yö ja Olli ovat aivan aloittelijoita tähän verrattuna.


      • Voihanvoih

        Rääkymistä...


    • öklö

      Tunnen myötähäpeää.Olen ajatuksissa kanssasi.
      Hävettää sen takia että,yö-yhtye on otettu Kuhmoon esiintymään.Hyi.

    • Mjuusikko

      Tämä Yön lauluholisti laulaa nuotin vierestä, joten sitä ei viitti kuunnella.

    • Sairas_palsta

      Minä käyn Kuhmossa pari-kolme kertaa vuodessa. Käynnit ovat aina olleet antoisia ja kuhmolaisten kanssa on ollut oikeasti ilo olla tekemisissä.

      Tämän palstan juttujen mukaan arvioituna en haluaisi olla missään tekemisissä Kuhmon enkä (tämän palstan enemmistön edustamien) kuhmolaisten kanssa.

      • Aitokuhmo

        Tämähän on huumoripalsta. Elämä on tietokoneen ulkopuolella. Metsässä ja luonnossa kun liikkuu. siellä sattuu ja tapahtuu paljon enemmän kuin tällä palstalla.


      • emävale

        elä valehtele,nykyään on elämää vähän liiankin paljon tietokoneen ympärillä.
        Läppärit ym.kulkee mukana.


    • OmaValinta

      Mitä sitten jos yhdessä tai kahdessa konsertissa on yleisökato. Joskus konserttitarjonnassa on esiintyjävalintoja jotka ei vaan ihmisiä kiinnosta.
      Jokainen valitsee itselleen sopivan konsertin jonne menee. Jos esiintyjät tai musiikkilaji ei miellytä, ei pelkästään kannatuksen takia monikaan mene kuuntelemaan ja maksa siitä.
      Tokihan esiintyjät odottaa suurta yleisöä, niin myös henkilökunta joka konsertteja järjestää. Harvoinpa taitaa kukaan maksaa pelkästä hienotunteisuudesta esittäjiä ja järjestäjiä kohtaan jos itse konsertti tai esiintyjät ei satu kiinnostamaan. Yleensä maksulle halutaan vastine joka miellyttää. Aina ei onnistuta ja se ei ole kenenkään häpeä.
      Monet konsertit käyneenä sali on ollut tupaten täynnä.

      • kakonkla

        Yö:n tasoisten bändi esiintymisien takia Kuhmotalo tekee konkan.


    • ernot

      Mitäs läksit?

    • taetaa

      ..nuo homojutut paljouvessaan alkaa siitä kun naapurin emäntä kertoo niskojaan nakellen että "se on.."

    • mnr555

      Suomalaisilla se on aina se häpeän tunne, milloin mistäkin.

    • jestassentään

      Kylläpä on taas valvojan punakynällä ollut töitä.Osa viesteistä sai olla esillä monta päivää,mutta nyt oli poistettu.
      Ihmetellä täytyy kun moderointi ei kuitenkaan oikein hanakasti puutu noihin herjaaviin homottelu kirjoituksiin.

    • Yhteinen.kainuu

      Tunnen myötähäpeää, vaikka olen Paltamolainen.

    • Noubadivuan

      Mäkin tunnen myötähäpeää, olen entinen Kajaanilainen:) Kainuusta muutin jo vuosikymmeniä sitten kauas pois, enkä ole katunut päivääkään. Suosittelen lämpimästi kaikille:)

      • apostol

        Ilolla otamme vastaan tämän,häpeämme on otettu meiltä.Kuhmolaisten ei tarvitse enää nähdä vaivaa häpeätaakan kantamiseen.
        Veli Paltamosta ja Veli Kajaanista (Evp.)ovat lupautuneet kirjallisesti myötäkantamaan Kuhmolaisten aiheuttaman häpeän.
        Rukouksiimme on vastattu,kiitos luojalle.


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe