Olet ruma nainen

RumaOlet

Olet ruma.

35

1074

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähemmänkaunisnainen

Ei ole olemassa rumia naisia, ei myöskään rumia miehiä. Vähemmän kauniita voi olla ja kauneus on katsojan silmässä, vai miten se menikään;)

• pahuusrumentaa

Aloittaja taitaa olla naispuolinen. Oletkos katsonut omaan peiliin? Kuulostat itsekin tosi rumalta ihmiseltä.

• RumaOlet

En ole paha ja olen ihan nätti/tavallisen näköinen.

• patalappuoot
        RumaOlet kirjoitti:

En ole paha ja olen ihan nätti/tavallisen näköinen.

Mistä tiedät, oletko nätti sen ruman naisen mielestä. entä jos se ruma nainen on jonkin mielestä kaunis? Entä jos miehet rakastavatkin sen leivinuunia? Ja miksi yleensä haukut täällä toista naista, onko se tehnyt sulle jotain? Vai oletko vain kateellinen tai katkera jotekin hänelle? Veikö hän sun miehen?

• RumaOlet

Ja sulla on lihava perse luki ekassa kommentissa.

• mitäjosse

ei lihava vaan täyteläinen :O

• Terveisiäteräsperseeltä

Se on täyttä lihasta ja vuosien työn tulos.

• hyvääjouluasullekin

Niin olenkin rumannäköinen, kasvoiltani paistaa masennus ja ahdistus. Se ei haittaa mua, kun ei jaksa kiinnostua muitten mielipiteistä.

• MerenneitoAriel

Millainen on ruma nainen? Kättikö sinut ja katkeroiduit? Miksi olitte yhdessä, jos hän pn ruma?

• Tääeioomulle

OLEN TOSI KAUNIS, PÄÄLTÄ JA SISÄLTÄ! ETTÄ SILLEEN....

• minäolenruma

siitä huolimatta en ole yksin ja kelpaan siinä, kuin sievemmätkin.
      mikähän se tässä yhtälössä mättää?

• Onmahtavaaollaminä

Aapeen mielipiteellä ei ole väliä, vain miesten ja heiltä olenkin saanut pelkkää suitsutusta kauneudestani, seksikkyydestäni ja fiksuudeestani. Ja olenhan minä- kaikkia noita ja enemmänkin.👧

• nottaniin

Niin olet Noita😁!
        Korostetusti ..

• Onmahtavaaollaminä
        nottaniin kirjoitti:

Niin olet Noita😁!
        Korostetusti ..

Voin olla noitakin nimittäin saan miehet pauloihini tekemättä mitään sen ihmeellisempiä taikoja : )

• juuustjust
        Onmahtavaaollaminä kirjoitti:

Voin olla noitakin nimittäin saan miehet pauloihini tekemättä mitään sen ihmeellisempiä taikoja : )

😂😂😂😂

• No en kai ihan susiruma kuitenkaan? Ei ole yksään pieni lapsi pillahtanu itkuun minut nähdessään, eikä kukaan ole vielä ainakaan siirtyny toiselle puolelle katua.
      Mutta tällä pärställä on pakko pärjätä, kun naamanvaihto kirurgia ei ole vielä suomea valloittanu ;o).

• samotsinnosulle

Et sinäkään AP ole! Mitä sukupuolta sitten edustatkaan? Olet henkisesti ja ulkoisesti niin abstraktin outo luonnon tuotos ettei mitään rajaa.

• jalataltaavaus

Joo. Kyllä tolla irtoaa.

• provvoprovvopo

Noh. Entäs sitten. Rumillakin on oikeus elää, valitettavasti. Koitahan sinä kaunis tulla sen asian kanssa toimeen, vaikka kovasti tuntuu vaivaavan, kun ihan ikävä on ja piti palstalle asiasta avautua.

• Koeajovm

Mäkin luen tota että oon ruma, eikä mitään pidä muuta luulla....

• realisti.naturelli

Mieluummin olisin ruma kuin narsistinen idiootti.

Nimittäin vain kateellinen, pahansuopa narsistinen idiootti kirjoittaa moisen aloituksen.

Yhyy, ootko jäänyt ilman huomiota?

• joojustnäin

Ajattelin samaa juuri. ap on ilmeisesti nainen ja täytyy olla narsisti, että kirjoittaa toisesta naisesta tollaisen aloituksen. Ehkä pipissä päässään kuvittelee jonkun kaverinsa olevan täällä ja ajattelee heittää loukkauksia ilmoille manipuloidakseen. tai sitten joku meheväperseinen nainen vei hänen miehen ja narskun on uskoteltava itselleen, että se nainen on susiruma ja läskiperse paljon huonompi ainakin kuin hän. ja hänhän on tietenkin disney prinsessa omassa päässään.

• Hyvääyötätänne

Kirjoitatko sä itsestäsi? Kunhan tulet keski-ikään, niin varmaan oot itsesi hyväksynyt ja sisäisestikin sivistynyt vakosammari.

• TheRumilus

Niin olenkin! Ei ole pakko kattoo :D :D

• EIkiinnostaKetään

Masentaako se sua?

Pitäiskö sun hakea lääkitys
      tai hakea terapiaa tms.?
      sanot siellä terapeutille, että sä olet romuna, koska jonkun ulkonäkö ...liikuttaa sua niin paljon

MUA ei kiinnosta oikeasti pätkän vertaa
      se että sua masentaa jonkun kauneus/ rumuus

Se olet sinä, joka tässä kärsii tästä enemmän

kasva aikuiseksi

• Kierosilmälle

Mihin sun silmät katsovat?

• Iiiihana

Mä tykkään musta, rakastaisin vimmatusti itseäni jos enempi voisin 😍

• Rumasöpö

Oon söpö ruma 💩

• kunnollapulleroiseksi

Oon aatellu lihottaa itteeni,poksauttelen ilmapalloja isona biksuissa :D

• Palleroisesi

Kiva idea miehet katsois aina muualle olisin vain sun 😍

• jokuvaan2

Ei ole ruma! Hän on erittäin nätti NAINEN!!

• Mikäsilletuli

Alkoko piparia näkyä 🤣

• Riepuanni

"Jos ei muoto miellytä,niin ehkä katsot sydäntä".

• Sydämetöntä

Katso sinäkin tuon sanoja sydäntä. Ellei se sitten ole reaktio johonin ehkä vielä pahempaan loukkaukseen. Siis tarkista ensin itse ennen kuin kerjäät tuollaista!

• Mittee_sitä

Jännä juttu, mikä saa ihmisen kirjoittamaan tuollaista..
      Kateusko? Suomalaisten perisynti..
      Omasta mielestäni ulkonäkö ei ole niin tärkeää kuin se että kaksi ihmistä sopivat toisilleen kuin nenät päähän. Se tunne kun tuntuu että tuon ihmisen kanssa on kuin kotiin olisi tullut.
      Sisäinen kauneus on tärkeämpää. Ja onhan toki kauneus katsojan silmässä..
      Ja mitä sitä katsomaan jos jonkun naama ei miellytä.., turhaa suun soittoa tuollainen toisten haukkuminen..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      101
      3522
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      309
      1896
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      247
      1717
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      97
      1582
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      414
      1535
    6. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1430
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      431
      1428
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1190
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      29
      1034
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      358
      1030
    Aihe