Elikkäs paljon kannattaa pyytää vm02 s40 volvo 2.0 vapaastihengittävä , 6kk sitten vaihdettu vvt pyörä vesipumppu jakopäähihna tulpat jarrupalat ja levyt silloin mittarilukema oli 358tkm sen jälkeen ajettu vaa 3tkm enään jokapäiväisessä ajossa, ensi kuussa katsastus
Ajattelin pyytää tällä hetkellä 1500€ mutta kysymys kuuluu mitenkä hinta sitten katsastuksen jälkeen kun en viitsi tohon hintaa enää sitten myydä.
Olen auton 5 omistaja
volvo s40 2002
hintaavolvolle
5
187
Vastaukset
- reilustilisää
paljonko aattelit hintaa nostaa kun sijoitat noin 60 e katsastukseen ?
- 60euroakallis
missä päin maksaa 60€ katsastus täällä on päin se on joku 25-40€ riippuen paikasta
- näkemättäköArvaillaan
Riippuu haluatko autostasi eroon vai roikotatko myyntilistoilla?
Nettiautosta kun teet vertailua ja olet realisti ja järkevä ja hinnoittelet sen mukaan, niin voit saada oikean rahan käteesi. - perustele.jotenkin
Miten niin elikkäs?
- MaksanMinimalistisesti
Perustele jotenkin näkemystäsi siitä, että kannattaa maksaa paljon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774442Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112363- 1691544
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211321
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641072
- 35956