Vaimo lupasi hakea miehen kolmanneksi

Asko35v

Vaimoni kanssa ollaan päätetty kokeilla kolmatta sängyssämme.
Haemme miestä vaimoa naimaan kimpassa kanssani.

25

5018

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minun viereen pääsee kanssa "nukkumaan" saa pillua jos haluaa.

• Nainenmyös

N44. Käykö naiset myös? Olemme pariskunta joka hakee naista ensisijaisesti naiselle. Mies toki mukana, mutta toisen naisen kanssa vain vaimon suostumuksella.

• No ainahan pillua haluaa

• Voin tulla aluun t 22v mies

• Vieläkö tarvetta?

• HihHiHihii
        Kullittaja kirjoitti:

Vieläkö tarvetta?

Ei ollut alkujaankaan. Mutta sainpa taas höynäytettyjä putkiaivoja.

• Etelä-Pohjanmaalla nopeasti seuraa naiselle löytyy täältä

• Kutsuni---

Hih hih!

Pahus. Sivua ei löytynyt.

• Kutsuni--- kirjoitti:

Hih hih!

Pahus. Sivua ei löytynyt.

So? Sähköposti toimii kuitenkin. Äitiskin otti yhteyttä jo..

• Kerro.lisää yv

• Mikä-on-YV

Iskee jottavoltti, mutta ei osoite.

• N46M55

Meillä 46 V XL vaimo haluaa vierasta hän 1 tai 2 miestä. Itse kataelisin vierestä että homma ei riistäydy käsistä. Mistä kannattaa seuraa hakea? Iskuri treffeiltä vai jostain muusta seuranhaku paikasta? Niin ja hakusessa on 40-50 ikähaarukkaan osuva mies tai miehet jotka ovat tosissaan liikkeellä evätkä pelkää XL kokoista seksistä pitävää naista. Tänne on turha antaa mitään sähköpostiosoitetta koska kaiken maailman hörhöt esim. nimim. Kutsuni häiriköi. Ja tosiaan tuo sessio /sessiot jos kemiat pelaavat järjestetään kevään 2018 aikana. Paikka Varsinais-Suomi.

• pre.paid.rulaa

Rekattu tunnus, profiilissa puhelinnumero. Kestää aikansa ennenkuin sen saa poistatettua... Hutsuni ei leiki puhelinleikkejä kun se joutuisi sitä tarkoitusta varten hankkimaan prepaid liittymiä.

• Gpeck

hn57@ Salon seudulta odotta kutsun kylään.

• Ei-vaan-onnistunut
        Gpeck kirjoitti:

hn57@ Salon seudulta odotta kutsun kylään.

hn57@Salo ei kelvannut sähköpostin osoitteeksi.
        Siinä meni pitkä esittely- ja toivomuskirje hukkaan.

• Kokeilemme hauskanpitoa kolmen miehen miehen kanssa.
      Onko vapaaehtoisia?

• Oujess

Lisää ilmiantoja

• tuhlari...liikkeellä

Jos seuraa on joku oikeasti hakemassa niin tietenkin myös laittaa kik tunnuksensa tai puhelinnumeron näkyviin. Muuten on kyseessä tapaus, joka yrittää saada muut tuhlaamaan aikaansa vain tehdäkseen oharit.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15170201/naisestapareista-seuraa-015a-haen-#comment-92718679

• Täällä-riehun-minä

Väärin!
        Minä ilmiannan välittömästi kaikki seuranhaut.
        Haku siis treffeihin tai muihin sauranhakupalstoihin, kuten Iskureihin.
        Miksi pitää tulla tänne keskusteluja häiriköimään!

• tuhlari...liikkeellä
        Täällä-riehun-minä kirjoitti:

Väärin!
        Minä ilmiannan välittömästi kaikki seuranhaut.
        Haku siis treffeihin tai muihin sauranhakupalstoihin, kuten Iskureihin.
        Miksi pitää tulla tänne keskusteluja häiriköimään!

Niinkuin näette seuraa hakeville ei kannata vastailla palstalla vaan ainoastaan kik tai jonkun muun palstan ulkopuolisen palvelun kautta. Suomi24 treffien kautta vastailu ei tietenkään onnistu, sillä toisin kuin K18 seksipalsta on treffipalsta vain K16 eikä siellä saa kertoa juuri mitään seksuaalisuudestaan. Seksitreffejä yrittävien profiilit poistuvat treffeistä nopeasti.

Suomi24 tietää hyvin tilanteen ja halutessaan voisi automaattisesti poistaa täältä jokaisen viestin jossa on mainittu sähköpostiosoite tai kik tai whatsapp. Näin ei kuitenkaan tapahdu.

Tästä samasta oli juttua jo tuossa hetkeä sitten. Voin muistutella siitä taas seuraavan kerran kun häirikkö yrittää höpöttää seksikeskustelun kuuluvan Suomi24:ssä treffien puolelle.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15121612/kokemuksia-kimpasta#comment-92388263

• Ei-toimi-ollenkaan
        tuhlari...liikkeellä kirjoitti:

Niinkuin näette seuraa hakeville ei kannata vastailla palstalla vaan ainoastaan kik tai jonkun muun palstan ulkopuolisen palvelun kautta. Suomi24 treffien kautta vastailu ei tietenkään onnistu, sillä toisin kuin K18 seksipalsta on treffipalsta vain K16 eikä siellä saa kertoa juuri mitään seksuaalisuudestaan. Seksitreffejä yrittävien profiilit poistuvat treffeistä nopeasti.

Suomi24 tietää hyvin tilanteen ja halutessaan voisi automaattisesti poistaa täältä jokaisen viestin jossa on mainittu sähköpostiosoite tai kik tai whatsapp. Näin ei kuitenkaan tapahdu.

Tästä samasta oli juttua jo tuossa hetkeä sitten. Voin muistutella siitä taas seuraavan kerran kun häirikkö yrittää höpöttää seksikeskustelun kuuluvan Suomi24:ssä treffien puolelle.

Toimiis yhtä hyvin kuin tämä K18.
        Tuo ikäraja näyttää olevan mainoskutsu ja houkutin alaikäisille.

• Tyhjää-horiset
        tuhlari...liikkeellä kirjoitti:

Tässä kopio yhdestä ilmoituksesta:

"Tässä 55-vuotias terve niin mieleltään kuin muutenkin hakee NAISTA jonka jalkoja voin palvoa ja suukotella. Rakastan korkkareita ja paljaita sääriä, nuolen myös pillusikin jos sallit minun niin tehdä. Sitoakin voit minut ja antaa piiskaa kunnolla. Paikka ja välineitä löytyy, asun Virroilla keskustan tuntumassa yksin kaksiossa! Odotan sinua, suukkoja!"

Ja toinen:
        " Vaatekomerossa oli naula, jossa roikkuvalla nahkavyöllä oli vain yksi tarkoitus. Sitä hieman kauhistutti edes katsoa, eikä sille suin surminkaan olisi toivonut käyttöä. Silti se tuli varsin tutuksi. Naulastaan se irroitettiin melko harvoin ja vain hyvästä syystä. Sen käyttöä edelsi aina perinpohjainen keskustelu, jonka lopputuloksena oli syytä siirtyä toiseen huoneeseen ja sulkea ovi yksityisyyden vuoksi. Housut, myös ne pienemmät, oli riisuttava ja paljain poskin käytävä toimituksen vaatimaan asentoon äidin polvien päälle. Anteeksipyynnön ja halauksen jälkeen seuraavat hetket kuluivatkin omissa oloissa, usein omassa sängyssä peiton alla itkua tasoitellen ja rauhoittuen. Sitten elämä jatkui taas normaalisti.

Etsin näistä asioista ymmärtävää naista tai pariskuntaa kaveriksi tai ystäväksi, kuuntelijaksi ja kuunneltavaksi tai kenties jopa kurittajaksi tai kuritettavaksi."

Ja kolmaskin malliksi:

"Heippa! Rovaniemeltä löytyisi pari sosiaalista neitokaista. Molemmat muodokkaita, normaalipainoisia ja pitkähiuksisia opiskelijoita. Kuvia emme voi lähettää, mutta tarkempia mittoja saa kysymällä ;)
        Olemme hyvin avoimia seksin suhteen. Meitä voi tavata niin yhdessä, kuin erikseenkin. Yhdessä kuitenkin tykkäämme erityisesti touhuilla!

Me etsimme miestä, mielellään jo hieman vanhempaa kuin me itse olemme. Ikä on vain numero, joten rohkeasti viestiä jos yhtään nappaa. Perus luotettavuus, hygienia jne oltava kunnossa. Olemme tosiaan rohkeita ja hyvinkin avoimia uusille ideoille, joten älä yhtään kainostele jos mielessä joku tietty. Myös aivan perinteinen meno käy loistavasti.
        Me odotetaan. Toimi pian ;)"

Ovatkos nuo kyllin jämäköitä vai mitä itket?

Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta

Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on
      Maailman menoa
      47
      1492
    2. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      59
      870
    3. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      30
      647
    4. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
      Ikävä
      87
      627
    5. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
      Savonlinna
      14
      595
    6. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      43
      573
    7. Pahin tapa satuttaa toista

On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.
      Ikävä
      56
      564
    8. Liikenneonnettumuus

Linkkari ja ruotsibiili törmäsivät linkku oli redun opetusajossa
      Ylitornio
      7
      532
    9. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      44
      521
    10. Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä

Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan
      Ikävä
      70
      510
    11. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      23
      507
    12. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      61
      505
    13. Jos kaivattusi on

Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?
      Ikävä
      47
      503
    14. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      37
      486
    15. Kylän tielle remonttia?

Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?
      Hyrynsalmi
      13
      472
    16. Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen

Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj
      Ikävä
      14
      471
    17. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      132
      429
    18. 42
      418
    19. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      45
      399
    20. Oliko virhe palkata näykkelis johtoon?

Kunnan asiat sekaisin eikä mikään homma toimi. Ilmeisesti samaa sekoilua muillekin suunnille. Johtaja asuu itse muualla
      Lappajärvi
      97
      386
    Aihe