Ennen joulua

area51____

Vaatimukseni on, että kaiken on päätyttävä ennen joulua ja siis rakkaus toteutukoon IRL ennen joulua. Kiitos kaikille osallisille ja maailma siis paranee.

11

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AinakaanRakkaudenSuhteen

      Ei kannattane esittää isommin vaatimuksia. Se ei kuulu rakkauden henkeen.

    • uskonettä

      tuo vaatimus on esitetty rinnat kohoillen..

    • katkeruuttajakostoa

      Älkää hätilkö kakkonen on taas vaatimuksineen taas liikkeellä. Kävin katsomassa sen puhelimen ja palautin kaikki mitä oli poistanut. Ei uskalla minua viedä oikeuteen vaikka tietää mitä tein. Onhan meillä yhteisiä lapsia. Toki se raivosi ja huusi ja oli loukkaantunut kun kerroin. Kun tappelut oli tapeltu ja päätöksiä teki panonsa suhteen on nyt surkeana tossunalla oleva typerä joka kovasti yrittää salata kuinka ei ole yhteyttä pidetty jne. Tiedän ettei ole kertonut miten kiinni jäi ja varsinkin kuka ne käräytti. Enhän voi itsekkään tietää. Mutta katsoin oikeudekseen tarkistaa kun kuvat sain. Raivoaa vieläkin kun ei pysty minunkaan enään luottamaan. Kun näytin ne kuitit oli hiljaista monta viikkoa. Vaati niitäkin roskiin laittamaan. En anna niitäkään. Pitää minullakin olla se vipun varsi ja näyttöä muille antaa jos tämä eroon vie. Itse kun vääntelee sen akan kanssa vieläkin. Kun kysyin niistäkin kertoi upean keskityn version. Toki ilmoitin asiasta kakkosellekin ja noloahan se oli. Mutta eroa en anna ja suoraan sanon rahan takia että lasten. Käykööt nussimassa mutta raha asiat ovat minun takana nykyään eikä sitä käyttöä pysty eikä voi enään vapaasti käyttää. Onko siis oikein mitä teen? En rakasta sitä enään enkä muutoin huonosti kohtele mutta rahat pidän. Ja jos se sen eron haluaa maksaa se niin että tuhkatkin vien pesästä. Voi tosi raukkaa mihin alistuu. No mulle ihan sama mutta näytellä nyt tämä kulissien takana hyvin ja nautitaan muista iloista. Eikä tuo kakkonen pysty sitä pelastamaan.

      • mikä.kirjesalaisuus

        Olet kyllä karsee ihminen. Pahempi kuin pettävä puolisosi.


      • kstkeruuttajakostoa
        mikä.kirjesalaisuus kirjoitti:

        Olet kyllä karsee ihminen. Pahempi kuin pettävä puolisosi.

        No eihän sinua tarvitse miellyttää. Vai kirjesalaisuus ja vitut. Et tiedä meidän tilannetta jne. Kauhea olen sen myönnän mutta tuo kakkonen kantakoot maineensa ylpeydellä kun näytän ne viestit. Nostoon on mulla oikeus ja tuo kakkonen tiesi mihin ryhtyi.


      • intohimorikoksena
        kstkeruuttajakostoa kirjoitti:

        No eihän sinua tarvitse miellyttää. Vai kirjesalaisuus ja vitut. Et tiedä meidän tilannetta jne. Kauhea olen sen myönnän mutta tuo kakkonen kantakoot maineensa ylpeydellä kun näytän ne viestit. Nostoon on mulla oikeus ja tuo kakkonen tiesi mihin ryhtyi.

        Ihmisen perusoikeudet joutaa joo hevon helvettiin kun aviovaimoa kyykytetään! :D


    • edujhb

      Mielipiteeni on että jos on olemassa rakastava Jumala niin elämäni päättyy lopullisesti enkä synny enää uudelleen tapahtukoon vaikka jouluna kunhan tapahtuu eikä tämä ollut vitsi mitä pidempään elän sitä pidempään olen helvetissä joka on tämä maailma ja minun elämäni.

      • Etpidähelvetistä

        Helvetissä et haluais olla sekunttiakaan, vaikka sulla ois kaikki maailman rahat, luovuttaisit ne heti pois, jos sillä voisit sielus pelastaa... mutta et vois edes kaikella rahalla pelastaa sielua, ainoa mikä kelpaa lunastusmaksu sekunttiakaan, on Jeesuksen sovitus ristillä veren kautta.
        Ja tämän ajan kärsimykset ei oo mitään, niihin kärsimykseen. ..
        Anna Jeesuksen tulla elämääsi, sen kautta löydät rauhan sydämeen, lohdutuksen kipuihin ja Tuskaan, mitä elämä on antanut.. Hän antaa voiman ja johdatuksen,
        Aina ei uskovankaan tie oo helppo, mutta Herra opettaa kuulemaan Hänen ääntään, näkemään johdatuksen... kysy häneltä kuka on sinulle sopiva kumppani,
        Hän tuntee sen ja tietää, osoittaa sen sinulle, ajallaan ja tavallaan.
        Esim.
        Itse oon laittanu merkin Herran eteen, mistä tiedän jos Herra haluaa asettaa vierelläni ihmisen vielä, itse en enää uskalla ilman et Jeesus näyttää sen kautta mihin voin alkaa opetella luottaa Ja sitoutumaan, sen verran rikki olen.
        En halua särkee toisia, mutta säröineen voi haavoittaa tahtomattaankin.... Joten
        Herra tietää mitkä palat hitsataan yhteen

        Avaa sydämesi ja elämäsi Jeesukselle, hän puhdistaa sinut kaikesta synnistä,
        puhu hänelle elämäsi asiat, hän tietää koko elämäsi kaaren kipuineen ja mahdollisuudet. Hänellä on suunnitelma elämällesi, jos haluat hänet vastaanottaa, silloin saat elämäsi suurimman lahjan, mitä koskaan voi kukaan saada, sydämeesi muuttaa asumaan itse Jeesus joulun Herra,
        Ja saat syvä puhdistuksen, sauna puhdistaa päältä ja Jeesus sisältä sydämen ajatukset kaikki. Otatko vastaan...Rukoile, et Herra vahvistaa sinulle, niitä asioita ja suuntaa jonka kans kipuilen elämässä, ja et hän on todellinen...
        Ja hän alkaa johdattaa sinua .. Ja tie taivaaseen on auki ja sinusta on tullut Jumalan lapsi, joka rakastaa sinua, niinkuin rakastava ja hyvä isä .. hänessä se on täydellistä, maanpäällisen isät on kuin rikkinäisiä tai montako rataa peilisalien vääristävät peilien kaltaisia, jotka antaa vääristyneen kuvan monta kertaa,
        Mutta hän on täydellinen Isä, meidä ymmärrys hänestä on vaan vajaa

        Siunattua Joulunaikaa sinulle, ja kaikille jotka lukee tän..


      • dkdldlzlzl

        Tämä helvetti on sellainen että ajattelee itsemurhaa vähintään kerran viikossa ajattelee kuitenkin lähimmäisiään eikä tee sitä. Tietäen kuitenkin ettei mikään muuta elämää enää normaaliksi eikä toivoa ole. Loppuelämä pilkattuna eri tahojen kautta.

        Jeesuksesta senverran että hän oli se joka tämän lopullisen helvetin laittoi täytäntöön erehdyin rukoilemaan että saisin jotain helpotusta elämääni kävi kuitenkin päinvastoin josta voi olettaa että hän ei ole se joka esitti olevansa valtaa hänellä selkeästi on eikä sille voi mitään.


    • JANNEAaa

      Turhaa mutiset. En vaihtaisi omaani mihinkään.

    • vaadinvaatimalla

      Saaneen minäkin vaatia? Asiaan selvyyttä ja ratkaisua? Et voi olla noin tossu? Ethän? Selitä siis parhaasi mukaan siis mitä tarkoitat ja varsinkin mitä haet minusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe