fleshlight

petskutti

Omistatko fleshlightin ja minkä ikäinen olet ja millaiset kokemukset tuotteesta

24

5697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmeisesti käskymuoto sanasta laittaa on kielletty Suomi24:ssä "sääntöjen vastaisena".

    • mikämikämikämikämikä

      Mikä se on?

      • 3y99e

        Flesh on liha ja light on valo. Eli lihavalo.


      • Taskuvagina, itsetyydytysväline


      • tas.ku.lamp.pu

        Viittaa sanaan flashlight = taskulamppu. Se on taskulampun näköinen tekopillu.


    • flesukka

      Oon 15v ja flesu ahkerassa käytössä

    • Jonne14v

      Tosi hyvä tuote! Mukavasti puristaa kalua ja hyvin lypsää mällit irti!!!

      • flesukka

        Käytätkö kondomin kanssa vai ilman, itse käytän kortsua pääsee hieman vähemmällä siivoamisella kortsuja tietenki kuluu


    • 17v-tampereelta

      Kyllä, omistan ja käytän. Treenaan sillä omaa sietokykyä.

    • teemuteem

      Miten alle 18 vuotiaana voisi semmosen hankkia?

      • flesukka

        Ihan seksiväline kaupasta ja jos ei kehtaa mennä sinne niin postimyynnistä tilaamalla esim pakettiautomaattiin


    • MrFlesh

      Esim ostamalla

    • joskus_kokeillut

      17v-tampereelta, kuinka usein käytät sitä ja miten kauan kestät ennenku tuut? :)

    • 17v

      On ahkerassa käytössä ja tosi hyvä tuote

      • Poika16v

        Laukeatko flesuun vai käytätkö kortsua, itse käytän kortsuja on helpompi puhdistaa käytön jälkeen


      • 17v

        Käytän kortsua kans just sen takii et on helpompi puhdistaa


    • Poika16v

      Liukkaria lähtee kun vähän huiluttaa lämpimän veden alla eikä tarvii välttämättä ihan joka kerta pestä kun kortsua käyttää, tilasin netistä tukkupakkauksen halpoja kondomeja riittää pitkään. Käytetyn kondomin vien ulos roskikseen ettei jää vessan roskikseen vanhemmat voi vaikka huomata sieltä niitä kun ei ne tosta flesustakaan tiedä

    • Tommi25

      Minulla on ollut fleshlight jo varmaan 5 vuotta. Itseasiassa omistan useamman. On hyvä vaihdella erilaisiin. Niissä eri tuntuma. Ihan paras juttu. Osalla kavereista on kanssa. Olen 25v ja parisuhteessa. Paraspaikka mistä tilannut on suoraan mashantuojalta flesh.fi, sieltä tullut aina jotain kivaa lisäextraa mukaan. Enskuussa tilaan jonkun uuden mallin kokoelmiin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kotoa löytyy tarvikkeet ei tartte ostaa. Kahden pesusienen väliin kertakäyttökäsine
      ja hanskan reuna täytyy jättää jonkuverran yli. Sitten tämä paketti sopivaan kippoon ja hanskan reunat nostetaan reunan yli ja vielä teipillä tai kuminauhalla kiinni. Sitten hanskan sisään vaikka ruokaöljyä ja kappas vain mukavasti tähän irtoaa eikä tarvitse sotkea paikkoja

    • Anonyymi

      Hyvät ohjeet ja hyvin toimii. Kiitos

    • Anonyymi

      Flesukkani on minulle rakas.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1439
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      329
      1042
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      729
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      156
      720
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      47
      671
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe