fleshlight

petskutti

Omistatko fleshlightin ja minkä ikäinen olet ja millaiset kokemukset tuotteesta

24

5697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmeisesti käskymuoto sanasta laittaa on kielletty Suomi24:ssä "sääntöjen vastaisena".

    • mikämikämikämikämikä

      Mikä se on?

      • 3y99e

        Flesh on liha ja light on valo. Eli lihavalo.


      • Taskuvagina, itsetyydytysväline


      • tas.ku.lamp.pu

        Viittaa sanaan flashlight = taskulamppu. Se on taskulampun näköinen tekopillu.


    • flesukka

      Oon 15v ja flesu ahkerassa käytössä

    • Jonne14v

      Tosi hyvä tuote! Mukavasti puristaa kalua ja hyvin lypsää mällit irti!!!

      • flesukka

        Käytätkö kondomin kanssa vai ilman, itse käytän kortsua pääsee hieman vähemmällä siivoamisella kortsuja tietenki kuluu


    • 17v-tampereelta

      Kyllä, omistan ja käytän. Treenaan sillä omaa sietokykyä.

    • teemuteem

      Miten alle 18 vuotiaana voisi semmosen hankkia?

      • flesukka

        Ihan seksiväline kaupasta ja jos ei kehtaa mennä sinne niin postimyynnistä tilaamalla esim pakettiautomaattiin


    • MrFlesh

      Esim ostamalla

    • joskus_kokeillut

      17v-tampereelta, kuinka usein käytät sitä ja miten kauan kestät ennenku tuut? :)

    • 17v

      On ahkerassa käytössä ja tosi hyvä tuote

      • Poika16v

        Laukeatko flesuun vai käytätkö kortsua, itse käytän kortsuja on helpompi puhdistaa käytön jälkeen


      • 17v

        Käytän kortsua kans just sen takii et on helpompi puhdistaa


    • Poika16v

      Liukkaria lähtee kun vähän huiluttaa lämpimän veden alla eikä tarvii välttämättä ihan joka kerta pestä kun kortsua käyttää, tilasin netistä tukkupakkauksen halpoja kondomeja riittää pitkään. Käytetyn kondomin vien ulos roskikseen ettei jää vessan roskikseen vanhemmat voi vaikka huomata sieltä niitä kun ei ne tosta flesustakaan tiedä

    • Tommi25

      Minulla on ollut fleshlight jo varmaan 5 vuotta. Itseasiassa omistan useamman. On hyvä vaihdella erilaisiin. Niissä eri tuntuma. Ihan paras juttu. Osalla kavereista on kanssa. Olen 25v ja parisuhteessa. Paraspaikka mistä tilannut on suoraan mashantuojalta flesh.fi, sieltä tullut aina jotain kivaa lisäextraa mukaan. Enskuussa tilaan jonkun uuden mallin kokoelmiin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kotoa löytyy tarvikkeet ei tartte ostaa. Kahden pesusienen väliin kertakäyttökäsine
      ja hanskan reuna täytyy jättää jonkuverran yli. Sitten tämä paketti sopivaan kippoon ja hanskan reunat nostetaan reunan yli ja vielä teipillä tai kuminauhalla kiinni. Sitten hanskan sisään vaikka ruokaöljyä ja kappas vain mukavasti tähän irtoaa eikä tarvitse sotkea paikkoja

    • Anonyymi

      Hyvät ohjeet ja hyvin toimii. Kiitos

    • Anonyymi

      Flesukkani on minulle rakas.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1147
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      960
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      850
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      725
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      657
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe