Viittaa sanaan flashlight = taskulamppu. Se on taskulampun näköinen tekopillu.
0Äänestä
flesukka
Oon 15v ja flesu ahkerassa käytössä
1Äänestä
Jonne14v
Tosi hyvä tuote! Mukavasti puristaa kalua ja hyvin lypsää mällit irti!!!
0Äänestä
flesukka
Käytätkö kondomin kanssa vai ilman, itse käytän kortsua pääsee hieman vähemmällä siivoamisella kortsuja tietenki kuluu
0Äänestä
17v-tampereelta
Kyllä, omistan ja käytän. Treenaan sillä omaa sietokykyä.
0Äänestä
teemuteem
Miten alle 18 vuotiaana voisi semmosen hankkia?
0Äänestä
flesukka
Ihan seksiväline kaupasta ja jos ei kehtaa mennä sinne niin postimyynnistä tilaamalla esim pakettiautomaattiin
0Äänestä
MrFlesh
Esim ostamalla
0Äänestä
joskus_kokeillut
17v-tampereelta, kuinka usein käytät sitä ja miten kauan kestät ennenku tuut? :)
0Äänestä
17v
On ahkerassa käytössä ja tosi hyvä tuote
0Äänestä
Poika16v
Laukeatko flesuun vai käytätkö kortsua, itse käytän kortsuja on helpompi puhdistaa käytön jälkeen
0Äänestä
17v
Käytän kortsua kans just sen takii et on helpompi puhdistaa
0Äänestä
Poika16v
Liukkaria lähtee kun vähän huiluttaa lämpimän veden alla eikä tarvii välttämättä ihan joka kerta pestä kun kortsua käyttää, tilasin netistä tukkupakkauksen halpoja kondomeja riittää pitkään. Käytetyn kondomin vien ulos roskikseen ettei jää vessan roskikseen vanhemmat voi vaikka huomata sieltä niitä kun ei ne tosta flesustakaan tiedä
0Äänestä
Tommi25
Minulla on ollut fleshlight jo varmaan 5 vuotta. Itseasiassa omistan useamman. On hyvä vaihdella erilaisiin. Niissä eri tuntuma. Ihan paras juttu. Osalla kavereista on kanssa. Olen 25v ja parisuhteessa. Paraspaikka mistä tilannut on suoraan mashantuojalta flesh.fi, sieltä tullut aina jotain kivaa lisäextraa mukaan. Enskuussa tilaan jonkun uuden mallin kokoelmiin.
23 ja kyllä ;) https://bad-dragon.com/products/janine Varmaan paras fleshi mitä olen käyttänyt. Pyyhkii kiinaröpsillä lattiaa mennentullen jopa ulkonäössäkin.
0Äänestä
Anonyymi
Olen pari hankkinut ja ollut ihan tyytyväinen ostoksiini. Liukkaria toki kuluu kun hauskaa pitää näiden kanssa. Tuolta https://ihmeellinenhuone.fi/fleshlight oon ostanu omani.
0Äänestä
Anonyymi
Kotoa löytyy tarvikkeet ei tartte ostaa. Kahden pesusienen väliin kertakäyttökäsine ja hanskan reuna täytyy jättää jonkuverran yli. Sitten tämä paketti sopivaan kippoon ja hanskan reunat nostetaan reunan yli ja vielä teipillä tai kuminauhalla kiinni. Sitten hanskan sisään vaikka ruokaöljyä ja kappas vain mukavasti tähän irtoaa eikä tarvitse sotkea paikkoja
0Äänestä
Anonyymi
Hyvät ohjeet ja hyvin toimii. Kiitos
0Äänestä
Anonyymi
Flesukkani on minulle rakas.
0Äänestä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 24
Vanhimmat
Ilmeisesti käskymuoto sanasta laittaa on kielletty Suomi24:ssä "sääntöjen vastaisena".
Mikä se on?
Flesh on liha ja light on valo. Eli lihavalo.
Taskuvagina, itsetyydytysväline
Viittaa sanaan flashlight = taskulamppu. Se on taskulampun näköinen tekopillu.
Oon 15v ja flesu ahkerassa käytössä
Tosi hyvä tuote! Mukavasti puristaa kalua ja hyvin lypsää mällit irti!!!
Käytätkö kondomin kanssa vai ilman, itse käytän kortsua pääsee hieman vähemmällä siivoamisella kortsuja tietenki kuluu
Kyllä, omistan ja käytän. Treenaan sillä omaa sietokykyä.
Miten alle 18 vuotiaana voisi semmosen hankkia?
Ihan seksiväline kaupasta ja jos ei kehtaa mennä sinne niin postimyynnistä tilaamalla esim pakettiautomaattiin
Esim ostamalla
17v-tampereelta, kuinka usein käytät sitä ja miten kauan kestät ennenku tuut? :)
On ahkerassa käytössä ja tosi hyvä tuote
Laukeatko flesuun vai käytätkö kortsua, itse käytän kortsuja on helpompi puhdistaa käytön jälkeen
Käytän kortsua kans just sen takii et on helpompi puhdistaa
Liukkaria lähtee kun vähän huiluttaa lämpimän veden alla eikä tarvii välttämättä ihan joka kerta pestä kun kortsua käyttää, tilasin netistä tukkupakkauksen halpoja kondomeja riittää pitkään. Käytetyn kondomin vien ulos roskikseen ettei jää vessan roskikseen vanhemmat voi vaikka huomata sieltä niitä kun ei ne tosta flesustakaan tiedä
Minulla on ollut fleshlight jo varmaan 5 vuotta. Itseasiassa omistan useamman. On hyvä vaihdella erilaisiin. Niissä eri tuntuma. Ihan paras juttu. Osalla kavereista on kanssa. Olen 25v ja parisuhteessa. Paraspaikka mistä tilannut on suoraan mashantuojalta flesh.fi, sieltä tullut aina jotain kivaa lisäextraa mukaan. Enskuussa tilaan jonkun uuden mallin kokoelmiin.
Täällä näyttäisi olevan edullinen hinta ja monta vaihtoehtoa:
http://www.sexylingerie.fi/fleshlight/
23 ja kyllä ;) https://bad-dragon.com/products/janine Varmaan paras fleshi mitä olen käyttänyt. Pyyhkii kiinaröpsillä lattiaa mennentullen jopa ulkonäössäkin.
Olen pari hankkinut ja ollut ihan tyytyväinen ostoksiini. Liukkaria toki kuluu kun hauskaa pitää näiden kanssa.
Tuolta https://ihmeellinenhuone.fi/fleshlight oon ostanu omani.
Kotoa löytyy tarvikkeet ei tartte ostaa. Kahden pesusienen väliin kertakäyttökäsine
ja hanskan reuna täytyy jättää jonkuverran yli. Sitten tämä paketti sopivaan kippoon ja hanskan reunat nostetaan reunan yli ja vielä teipillä tai kuminauhalla kiinni. Sitten hanskan sisään vaikka ruokaöljyä ja kappas vain mukavasti tähän irtoaa eikä tarvitse sotkea paikkoja
Hyvät ohjeet ja hyvin toimii. Kiitos
Flesukkani on minulle rakas.