fleshlight

petskutti

Omistatko fleshlightin ja minkä ikäinen olet ja millaiset kokemukset tuotteesta

24

5696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmeisesti käskymuoto sanasta laittaa on kielletty Suomi24:ssä "sääntöjen vastaisena".

    • mikämikämikämikämikä

      Mikä se on?

      • 3y99e

        Flesh on liha ja light on valo. Eli lihavalo.


      • Taskuvagina, itsetyydytysväline


      • tas.ku.lamp.pu

        Viittaa sanaan flashlight = taskulamppu. Se on taskulampun näköinen tekopillu.


    • flesukka

      Oon 15v ja flesu ahkerassa käytössä

    • Jonne14v

      Tosi hyvä tuote! Mukavasti puristaa kalua ja hyvin lypsää mällit irti!!!

      • flesukka

        Käytätkö kondomin kanssa vai ilman, itse käytän kortsua pääsee hieman vähemmällä siivoamisella kortsuja tietenki kuluu


    • 17v-tampereelta

      Kyllä, omistan ja käytän. Treenaan sillä omaa sietokykyä.

    • teemuteem

      Miten alle 18 vuotiaana voisi semmosen hankkia?

      • flesukka

        Ihan seksiväline kaupasta ja jos ei kehtaa mennä sinne niin postimyynnistä tilaamalla esim pakettiautomaattiin


    • MrFlesh

      Esim ostamalla

    • joskus_kokeillut

      17v-tampereelta, kuinka usein käytät sitä ja miten kauan kestät ennenku tuut? :)

    • 17v

      On ahkerassa käytössä ja tosi hyvä tuote

      • Poika16v

        Laukeatko flesuun vai käytätkö kortsua, itse käytän kortsuja on helpompi puhdistaa käytön jälkeen


      • 17v

        Käytän kortsua kans just sen takii et on helpompi puhdistaa


    • Poika16v

      Liukkaria lähtee kun vähän huiluttaa lämpimän veden alla eikä tarvii välttämättä ihan joka kerta pestä kun kortsua käyttää, tilasin netistä tukkupakkauksen halpoja kondomeja riittää pitkään. Käytetyn kondomin vien ulos roskikseen ettei jää vessan roskikseen vanhemmat voi vaikka huomata sieltä niitä kun ei ne tosta flesustakaan tiedä

    • Tommi25

      Minulla on ollut fleshlight jo varmaan 5 vuotta. Itseasiassa omistan useamman. On hyvä vaihdella erilaisiin. Niissä eri tuntuma. Ihan paras juttu. Osalla kavereista on kanssa. Olen 25v ja parisuhteessa. Paraspaikka mistä tilannut on suoraan mashantuojalta flesh.fi, sieltä tullut aina jotain kivaa lisäextraa mukaan. Enskuussa tilaan jonkun uuden mallin kokoelmiin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kotoa löytyy tarvikkeet ei tartte ostaa. Kahden pesusienen väliin kertakäyttökäsine
      ja hanskan reuna täytyy jättää jonkuverran yli. Sitten tämä paketti sopivaan kippoon ja hanskan reunat nostetaan reunan yli ja vielä teipillä tai kuminauhalla kiinni. Sitten hanskan sisään vaikka ruokaöljyä ja kappas vain mukavasti tähän irtoaa eikä tarvitse sotkea paikkoja

    • Anonyymi

      Hyvät ohjeet ja hyvin toimii. Kiitos

    • Anonyymi

      Flesukkani on minulle rakas.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1822
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      569
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      481
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      465
    Aihe