Omistatko fleshlightin ja minkä ikäinen olet ja millaiset kokemukset tuotteesta
fleshlight
24
4865
Vastaukset
Ilmeisesti käskymuoto sanasta laittaa on kielletty Suomi24:ssä "sääntöjen vastaisena".
- mikämikämikämikämikä
Mikä se on?
- 3y99e
Flesh on liha ja light on valo. Eli lihavalo.
- tas.ku.lamp.pu
Viittaa sanaan flashlight = taskulamppu. Se on taskulampun näköinen tekopillu.
- flesukka
Oon 15v ja flesu ahkerassa käytössä
- Jonne14v
Tosi hyvä tuote! Mukavasti puristaa kalua ja hyvin lypsää mällit irti!!!
- flesukka
Käytätkö kondomin kanssa vai ilman, itse käytän kortsua pääsee hieman vähemmällä siivoamisella kortsuja tietenki kuluu
- 17v-tampereelta
Kyllä, omistan ja käytän. Treenaan sillä omaa sietokykyä.
- teemuteem
Miten alle 18 vuotiaana voisi semmosen hankkia?
- flesukka
Ihan seksiväline kaupasta ja jos ei kehtaa mennä sinne niin postimyynnistä tilaamalla esim pakettiautomaattiin
- MrFlesh
Esim ostamalla
- joskus_kokeillut
17v-tampereelta, kuinka usein käytät sitä ja miten kauan kestät ennenku tuut? :)
- 17v
On ahkerassa käytössä ja tosi hyvä tuote
- Poika16v
Laukeatko flesuun vai käytätkö kortsua, itse käytän kortsuja on helpompi puhdistaa käytön jälkeen
- 17v
Käytän kortsua kans just sen takii et on helpompi puhdistaa
- Poika16v
Liukkaria lähtee kun vähän huiluttaa lämpimän veden alla eikä tarvii välttämättä ihan joka kerta pestä kun kortsua käyttää, tilasin netistä tukkupakkauksen halpoja kondomeja riittää pitkään. Käytetyn kondomin vien ulos roskikseen ettei jää vessan roskikseen vanhemmat voi vaikka huomata sieltä niitä kun ei ne tosta flesustakaan tiedä
- Tommi25
Minulla on ollut fleshlight jo varmaan 5 vuotta. Itseasiassa omistan useamman. On hyvä vaihdella erilaisiin. Niissä eri tuntuma. Ihan paras juttu. Osalla kavereista on kanssa. Olen 25v ja parisuhteessa. Paraspaikka mistä tilannut on suoraan mashantuojalta flesh.fi, sieltä tullut aina jotain kivaa lisäextraa mukaan. Enskuussa tilaan jonkun uuden mallin kokoelmiin.
- Anonyymi
Täällä näyttäisi olevan edullinen hinta ja monta vaihtoehtoa:
http://www.sexylingerie.fi/fleshlight/ - Anonyymi
23 ja kyllä ;) https://bad-dragon.com/products/janine Varmaan paras fleshi mitä olen käyttänyt. Pyyhkii kiinaröpsillä lattiaa mennentullen jopa ulkonäössäkin.
- Anonyymi
Olen pari hankkinut ja ollut ihan tyytyväinen ostoksiini. Liukkaria toki kuluu kun hauskaa pitää näiden kanssa.
Tuolta https://ihmeellinenhuone.fi/fleshlight oon ostanu omani. - Anonyymi
Kotoa löytyy tarvikkeet ei tartte ostaa. Kahden pesusienen väliin kertakäyttökäsine
ja hanskan reuna täytyy jättää jonkuverran yli. Sitten tämä paketti sopivaan kippoon ja hanskan reunat nostetaan reunan yli ja vielä teipillä tai kuminauhalla kiinni. Sitten hanskan sisään vaikka ruokaöljyä ja kappas vain mukavasti tähän irtoaa eikä tarvitse sotkea paikkoja - Anonyymi
Hyvät ohjeet ja hyvin toimii. Kiitos
- Anonyymi
Flesukkani on minulle rakas.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .633903Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493030Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312961Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3842055Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111163Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101156- 731152
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde28983- 50951
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110944