Pattayalla asuminen edellyttää varallisuutta.

NääsTaasVakiintunut2010

Tasan 2083 euron kuukausieläke riittää jättämään 800 000 bahtia kouraan nykyeläkkeiden verotuksella jos ei verovähennyksiä ole.

Tarkistin juuri. 

Poikkeuksellisen vähän oli ns Maijalisää tuoss laskelmassasi.

Yleensä niissä on jopa tuhatkertaisia virheitä, eihän 100.000 ole 6-7 x 50.000.

Kun olen rehvastellut tuolla omalla rikkaudellani jatkuvasti ja painottanut kuinka se pitää olla tuonsuuruinen se 1,6 miljoonan saldo, niin sehän on edellyttänyt myös jonkinmoisia ansiotuloja.

Niin kysymys kuuluu, minne olen laittanut ne niin sanotun työuran aikana tienaamani miljoonat ja miljoonat rahat ? 

Mihin siis olen kätkenyt käteisvarani?

Katsos kun meitä suomalaisia on Thaimaassa joiden ei tarvitse esitellä eläkkeitään, koska niitä ei vielä meillä viisikymppisillä ole, mutta meillä on tuohta tilillä joka riittäisi 50 henkilön oleskelulupaan, kuten allekirjoittaneella.

Missä on siis Maijan rahat?

Kaikki vaan Thaimaahan!

Oleskeluluvat järjestyy monin konstein kaikenikäisille täysin laillisesti, mutta tyhjin taskuin ei kannata tulla.

Se on ainoa sääntö tässä maassa.

Älkää kuunnelko näitä tuomiopäivän Lerppoja, minä olen tarvittaessa teihin yhteydessä Facelivenä ja muistakaa, minä olen nääs taas vakiintunut.

7

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkähuokaus

      Numeropoltsin kunnianvartijaksi ryhtynyt vajakkipoika Savosta vääntää taas yhteenvetoja helmitaulun avulla. Hyvä että sulla menee hetki ajatellessa muutakin kuin naisten ja miesten sukupuolielimiä.

    • Hermannitkoolla

      Kaikennäköiset rahamiehet täälläkin palstalla joka ainoana päivänä aikaansa kuluttavat. Ei voi kun sanoa, että sääliksi käy, jos ei rahamiehet järkevämpää tekemistä itselleen keksi. Voi luoja sentään.

    • ilmanrahaa

      voi voi, avioliiton perusteella saa o-visan ilman tuloja.

      järki käteen ja vaimo paperille

    • 5555555

      Kai ny kaikilla vähintään miljoona e on tilillä.

      • ahnemulkku

        Tuntuu olevan, ainakin tämän palstan kirjoittajilla.


    • Lomapaikkana

      Thaimaassa tykkään käydä myös Pattayalla, mutta asun mielummin kyllä muualla. Jo vuodesta 1990 .

      • Alv2010Alv

        Minäkin tykkäisin käydä Pattayalla, mutta asun suomessa ja olen ostanut pohjalleni mopon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      7191
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      78
      4274
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      55
      2582
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2136
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1679
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1657
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      340
      1391
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1222
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      56
      1067
    10. Viikonloppua

      Oikein ihania huomenia. Pysytään positiivisina. ☕🍂🌅🧡🌞☺️❤️
      Ikävä
      76
      1030
    Aihe