Olen siis kaveriporukalla lähtemässä mökkeilemään Jämijärvelle, paikka on aivan uusi joten kysyisinkin minkälaisia ravintoloita ja kauppoja siellä on ? :) Ja voiko siellä tai lähistöllä tehdä mitään
Jämijärveläiset
3
1229
Vastaukset
- jo.poistunut
Tuo eväät tullessasi. Kunnassa ei ole yhtään kunnon kauppaa. Ei liioin yhtään oikeata ravintolaa, pari onnetonta juottolaa löytyy, joissa on peräkammarin poijaat heti vittuilemassa ja tappeluun haastamassa.
Jos ilmat sallivat niin Jämin maastoissa on mukava retkeillä, kunhan ymmärtää väistellä Hiihtoliiton syöttiläitä, joita saattaa männikössä pöljästellä aikansa kuluksi. - monenmoistalöytyy
Jätä edellisen "peräkammarin tuulipukupojan" vastaus oman arvoonsa! Jämijärven keskustassa K-market, josta saat lähes kaiken haluamasi. Bensa-paikkojakin parikappaletta, toisessa hamppari-kahvilakin. it löytyy erillinen baarikin. Jämillä ruokaravintolan palvelut Lomahotellilla, aina seisova lounaspöytä.. Käy Jämin nettisivuilla, on jos jonkinlaisia elämyspalveluita, ks myös Korsuretket. On näköalatorni, frisbeegolfrata, mobiilisuunnistusrata, hiihtoputki, Seikkailupuisto ( talvella todnäk. kiinni ?), poroja ja mönkijöitä yms.
- Pääsiäisenäjämillä
Jos otatte omat eväät ja muutenkin teillä on keskenänne kivaa tulee ihan ok reissu. Muussa tapauksessa kannattaa harkita toista lomakohteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331309Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691095- 105955
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43903- 66755
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56739- 42736
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai116717Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302666- 29645