Olisi aika yhteishaulle. Olen menossa lukioon, mutta tämänhetkisen paikkakunnan lukio ei ole itselleni mieluisin vaihtoehto ja haluaisin muuttaa jollekin toiselle paikkakunnalle. Ongelmana vain se etten tiedä mille, enkä "uskaltaisi" yksin sillä minulla on vaikeuksia sosiaalisoitumisessa ja olen muutenkin erittäin ujo. Olisi mukava ystävystyä jonkun kanssa joka on muuttamassa/jo asuu jollakin hiukan isommalla paikkakunnalla. Sijainnilla ei välttämättä ole väliä, itse olen Lapista. Sitten kerron itsestäni: Olen 15v tyttö, joka pitää musiikista ja piirtämisestä. Jos olet joku samanikäinen ja haluaisit ystäviä ja olet menossa lukioon laitathan kommenttia tai voit pistää viestiä somessa: Insta: @_siirimatilda_ ja Twitter: @Lilieien . Jään odottamaan viestiä :)
Haussa opiskelukaveri toiselta paikkakunnalta
UjoPersikka
2
61
Vastaukset
- ihmetyttä
Mitä vanhempasi ajattelevat muuttoaikeistasi? Uskaltavatko ja haluavatko he lähettää ujon nuorensa pois kotoa aivan muualle noin nuorena?
- UjoPersikka
Ei heillä mitään ole muuttoa vastaan, luultavasti olisivat ylpeitä kun uskaltaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017553
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1055563- 835047
- 1394436
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113150- 492833
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102354Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561966