Pikaiset Piilossa

ZZZerstorer

Ehkä tilanne alkaa jännittää minua juuri nyt kun kuulen avaimen kääntyvän tyhjän ja pimeän rakennuksen ulko-oven lukossa…. Tanakassa erektiossa seisova kyrpäni on kuitenkin toista mieltä. Saattaisi ollakin selittelemistä jos joku muu tänne nyt tulisi ja näkisi minut aivan alastomana.
Olen tullut sovitusti piiloon suljettuun kyläkouluun tänä syksyisenä iltana. Sitä nainen ei tiedä että minua kiihotti ajatus ottaa hänet vastaan alastomana. Sen, mitä tuleman pitää olemme jo viesteissä aiemmin sopineet, kuten senkin ettei valoja sytytetä, eikä sanaakaan lausuta.
Minua kiihottavat naisen askeleet tyhjissä huoneissa hänen etsiessään minua. Kuulen myös hänen hengityksensä kiihtyneen. Luulen että häntäkin jännittää, mutta kiihottaa vielä enemmän. Kaluni sykkii jo ajatuksesta kuinka saan kohta paljaana eteeni sen pyöreän takamuksen jota olen monet kerrat ihaillut, kireissä juoksutrikoissaan…..
Lopulta hän käsittänee, että jos en ole tehnyt ohareita, minun on pakko olla salin välinevarastossa. Kuulen askelten tulevan ovelle. Silmäni ovat sen verran tottuneet valoon että erotan sen olevan hän. Iltalenkillään.
Hengitän hiukan kovempaa, niin hänkin säikähtämättä tajuaa minun olevan siinä. Astun hänen eteensä ja tartun kädestä. Kumpikin käsittää, että kauan ajateltu ja suunniteltu asia tulee tapahtumaan juuri nyt.
Nainen tulee lähemmäs ja tajuaa alastomuuteni, pieni voihkaisu pääsee hänen huuliltaan. Menen lähelle, mutta annan hänen aloittaa suutelun. Viileät sormet tuntuvat aluksi pahalta kalullani, mutta samantien alkava edestakainen liike ei…… jatkamme hetken samalla kun vien käteni hupparin alle ja kuljetan sormenpäitäni pitkin värisevää ihoa. Kiihotustila on molemmilla sitä luokkaa, että nyt ei ole enää epäilystäkään, etteikö tämä leikinlaskuna alkanut leikkimme menisi nyt loppuun asti.
Nainen polvistuu hitaasti eteeni ja kuinka taivaalliselle voivatkaan kaluni ympärille liukuvat huulet ja hiljainen maiskutus tuntua ja kuulostaakaan. Kovin kauaa en voi antaa hänen imeä, koska muuten tämä menisi aika yksipuoliseksi.
Nostan hänet ylös, ja suutelen vielä syleillen, ennen kuin ohjaan hänet kädestä varastossa olevan pöydän eteen ja painan hänet vatsalleen pöydälle johon olen laittanut jumppamaton pehmusteeksi. Naisen hengityksestä päättelen hänen odottavan tulevaa, eikä hän vastustele yhtään.
Nautin suunnattomasti saadessani hiplata hänen takamustaan, ensin tiukkojen trikoiden läpi, ja sitten hitaasti housuja laskien pitkin paljaita pakaroita. Vedän hänen housunsa polviin, ja kumarrun alas kutitellen kielelläni hänen pakaroitaan ja pyllyvakoaan, nainen ynisee siihen malliin että taitaa tykätä tapahtuvasta…..
Painan pääni pakarväliin ja ulotan kieleni klitorikselle. Nainen voihkii painaen päätään patjaan ja se saakin minut viemään nuolemisen loppuun asti. Orgasmi saa naisen hieman sätkimäänkin ja minä lipaisen sopivasti kielelläni lisää.
On loppuhuipennuksen aika. Nousen ylös, asetun naisen taakse ja liuún hitaasti hänen uittomärkään pilluunsa. Tämä ei tule olemaan elämää suurempi rakastelu, koska koko leikki on kiihottanut minut äärimmilleen. Jo hetken kuluttua vedän kaluni ulos naisesta ja lasken lastini hänen pakaroilleen, varoen tahrimasta vaatteita. Pyyhin lastin saman tien mukanani tuomaani talouspaperiin.
Nousemme ja suutelemme vielä hetken, jonka jälkeen nainen kohentaa vaatteensa ja katoaa ovesta hiljaa pois. Hymyilyttää ettei hän edes pipoaan riisunut koko toimituksen aikana. Kuulen oven käyvän, ja pukeudun. Odottelen hetken ennen kuin livahdan itsekin ulos ja pimeään, kävelemään vihellellen kotiin……

1

2428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalunilasti

      Saattaisi ollakin selittelemistä jos lasken lastini salin välinevarastossa pitkin housuja. Nautin suunnattomasti saadessani hiplata kyrpäni lastin talouspaperiin. Orgasmi saa käteni sätkimäänkin ja minä lipaisen lastini kielelläni kädestä. Jo hetken kuluttua vedän kaluni vihellellen piiloon. Olen tullut talouspaperiin. Tämä oli elämää suurempi käteni rakastelu tänä syksyisenä iltana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe