Heipparallaa vaan :)

haluanliikaa

Just nyt en haluaisi mitään muuta enempää kuin tuntea sun kovuuden sykkimässä sisälläni. Sä saat mut toivomaan, että olisin takakujien pahainen portto, joka hyväilisi sua suullaan kuin olemassaolonsa riippuisi siitä. Nuolisi kuin tuli nuolee puuta. Ja saisin sua hitaasti kovaa tiiliseinää vasten. Kätesi kurottautuisi sormeilemaan minua kesken kaiken ja kyykistyisit sinäkin nuolaisemaan pyhimpiä edessäsi. Siellä tuoksuisit sä. Ihan niin kuin kuuluu. Ja koska jaettu ilo on suurempi ilo, tätä porttoa suutelisit ahnaasti työntyessäsi uudestaan. Maistaisin huuliltasi minut, kuten kuuluu. Kietoisit vahvat kätesi ympärilleni, jotta voisit sykähdellä mahdollisimman lähellä sydäntäni . Lähikujat kuulisivat ääneni voiman ja vaikerruksen eikä täyttymyksen tuoja jäisi kenellekään epäselväksi. Tullessasi purisit minua kaulasta ja jättäisit merkin. Niille kaikille muille miehille. Tuohon ette koske. Se on mun.

Portto jäisi työttömäksi, melkein ; )

Tarinat sikseen. Kostun sun ajattelusta, näkemisestä ja lukemisesta aina nopeasti. Vaikerrus ja atomeiksi hajottava tuleminen on todellisuutta. Sä järjestelet mun sisimpäni uudestaan joka kerta, kun päätän helpottaa korvennustani. Oot aika mies, kun teet sen matkojenkin päästä.

Olen lukemattomat kerrat nähnyt sut edessäni vain tunteakseni mielessäni kuinka painaudut selkääni vasten ja kuiskit mun korvaan. Kädet kevyesti hyväillen ja paikallaan pitäen. Eikä siinä voi muuta kuin antautua. Sun iholle, tuoksulle, lämmölle, mielelle. Olen pahoillani ettet sitä katseestani taida nähdä.

28

1747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvioisin

      Kirjailijan on hyvä harjoittaa kirjallisia taitojaan. Erilaiset tekstit ja ilmaisut vaativat eri asioita. Halpahintaista ei kuitenkaan kannata tehdä, päästä aiheesta liian helpolla.

      • ap--

        Lahja hän onkin, vaikka on mukana elämässäni vain omien rajojensa puitteissa, kauempana ja kaverimielellä.


    • syvätunteminen

      Olet saanut lahjaksi intohimoisen mielen ja kehon. Ja tietenkin ihmisen, joka sytyttää tuon kaiken roihuun.

    • kollikylän

      Vai Je T`aime ja rouskis ; ).

    • jaahanstaas

      täystuhma tyttöni hieman kirjoitellut taas.

    • onoikeinhaluta

      Hieno teksti!
      Olisi kiva tietää kenelle se on kohdistettu?

      • ap--

        Niin se kai on...oikein. Tunteilleen kun ei mitään mahda. Mutta halujen siivittämät teot eivät sitä tässä kohtaa ole. Umpipervolle miehelle menee eräältä kaapissa asustavalta lajitoverilta :)


      • onoikeinhaluta
        ap-- kirjoitti:

        Niin se kai on...oikein. Tunteilleen kun ei mitään mahda. Mutta halujen siivittämät teot eivät sitä tässä kohtaa ole. Umpipervolle miehelle menee eräältä kaapissa asustavalta lajitoverilta :)

        Tsemppiä tähän fantasiaan!


      • millaistaolisi

        täystuhman naisen ja umpipervon miehen yhteiselo? jatkuvaa älyllistä ja fyysistä naintia?


      • ap--

        Sitä ei moni tiedä :D Hullun ihanaa ja kuumottavaa nyt ainakin. Ehkä. Rakastaisin sitä, kun hän olisi se joka saisi minut avautumaan, kokeilemaan ja olemaan tuollainen hänelle.


      • vastaanotettu

        on haaste pysyvästä virityksestä.


      • JiiJaJ
        ap-- kirjoitti:

        Niin se kai on...oikein. Tunteilleen kun ei mitään mahda. Mutta halujen siivittämät teot eivät sitä tässä kohtaa ole. Umpipervolle miehelle menee eräältä kaapissa asustavalta lajitoverilta :)

        Ai kuinka surullista: ”...kaapissa asustavalta lajitoverilta...”👬😂😭💦💔


    • suominorsulle

      Olet väärässä. Näen minä sen katseestasi, mutta tuollainen jääkaapin näköinen suomi24-norsu ei vaan kiihota yhtään joten mitään seksuaalisia ajatuksia et herätä. Kun näen sinut, niin todennäköisesti aivoissani tapahtuu jotain samanlaista kuin talkkarilla nähdessään roskan pihamaalla. Ymmärtää että niitä jostain vaan ilmaantuu vaikkei niitä haluaisi nähdä.

    • Mikä_siinä

      miehessä noin voimakkaasti vetoaa?

      • ap--

        En ole koskaan osannut selittää sitä. Hän on enemmän kuin osastensa summa <3 Ja se on paljon se.


    • aamuunastiajaisimme

      oi beibe tsiigaa tätä tykkii

    • Uteliasalma

      Olisi kovin mielenkiintoista tietää kenelle tämä menee ja minnepäin.
      On kyllä sellainen kirjoitus, että laittaa haukkomaan henkeä.

      T: mies

      • tähhh

        Mikä on alma-mies?


    • täältävielä

      viimeiset kielarit ennen Joulurauhaa.

      • Puuuspus

        😘😘😘


      • Joulurauhaohi
        Puuuspus kirjoitti:

        😘😘😘

        puspus pussutipus


    • rivienvälistäpaistaa

      aloittaja vanhimman ammatin harjoittaja joka löytänyt suomi24 foorumin.

    • Myheartgottamove

      Jos toi on N:ltä Peelle, ymmärrän novelleten täysin.

    • syrjäsilmällä_näin

      Reipasta, mutta panettavaa sanailua.

      • Ihansun

        kabanossijuttujes tasoo.


    • Lentäätarinasta

      Mä niin rakastan ap:n ajatusmaailmaa. Aivan kuin lukisi jotain kielletyn hedelmän tarinaa aina kun se kirjoittaa. Mulla rupeaa sisällä elämään villisti. Tekis mieli tunkeutua siihen väkisin niin että siltä lähtee taju kun klitoris lähettää semmoista tunnetta että toi kyrpä tunkeutu ilman lupaa nyt. Ihan perkeleen herkkua. Noi naikkonen lentäisi ketoon aina kun panettaa. Eli usein. Joidenkin klittojen tehtävä on olla vain pantavana ja naisen huohottavana. Eläimellistä.

    • Pakkovetästä

      Handuun tolle kirjotukselle.

    • Asiantuntijja

      Aloittaja olisi vaakamambossa...? Minkähänlaisella rytmillä se supistelee? Pitääkö supistuksia vastaan työntää ensin vai yrittääkö ne seurata rytmissä. Minkälaisella intervallilla sen supistajat puristelee? Kestääkö kunto vai puutuuko jossain vaiheessa? Entä takapuoli? Onko antautunut ikinä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1485
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1275
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      12
      1097
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1073
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe