Toisten lomailut

uuteliasss

Monille tuttua että saksalaisia turisteja on joka puolella ja brittejä ja esim.venäläisiä aina enemmän,mutta missähän amerikkalaiset lomailevat ja baltian maiden asukkaat,en oli niitä missään nähnyt,tuskin pelkästään kotimaassa lomailevat.Ihan vain huvikseni tällaista tiedustelen

4

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outokieli

Syksyllä Kroatiassa tuli vastaan tsekkejä ja puolalaisia.

• eiTuille

Eiköhän amerikkalaiset lomaile enimmäkseen omassa maassaan tai Karibian ja Meksikon lomapaikoissa. Tosin ei ole tietoa kuinka paljon perusjenkillä on mahdollista rahaa käyttää lomallaan, mutta tuskin vakiokohteena on Välimeri tai muu Eurooppa. Baltian maissa taasen taitaa olla todella vähän sellaisia, joilla olisi varaa lähteä kovinkaan kauaksi kotoaan ja ovat ikäänkuin joukkoon katoava vähemmistö. Ruotsalaisiahan taasen riittää minne tahansa ja olen joutunut myös poistumaan ravintolasta heidän vastenmielisen käytöksensä vuoksi ja siitä otin opikseni, että etsin lämpimän lomapaikan olettaen, että siellä on mahdollisimman vähän ylimieleisiä ruotsalaisia.

• ei_trumppi

Jos jätetään sivuun viihdeteollisuuden julkkikset ym. rahamiehet niin tavis jenkeillähän ei ole juuri mahdollisuuksiakaan lomailla saati matkustella isommin. Paitsi tietenkin joukko varakkaita eläkeläisiä. USA:ssahan ei työelämässä ole varsinaisia TE-sopimuksiin kuuluvia palkallisia kesä- saatikaan muita lomia. Ei myöskään palkallisia sairauslomia. Kaikki tulee omasta pussista tai kalliiden vakuutusten kautta. -Vähän hankalaahan se on matkustella viikkojen lomamatkoille jos ei ole edes mahdollisuuttakaan.

• tiedänn

Amerikkalaisia on näkynyt ainakin Roomassa ja Barcelonassa aika paljonkin. Useat nuoret menevät "Instagramissa" paljon näkyviin kohteisiin. Venäläisiä on paljon Kyproksella ja heillä on siellä joku oma radiokanava, koulu yms. Italiasta Garda on kesällä aivan täpötäysi saksalaisista ja itävaltalaisista, jopa joitain tiekylttejä alettu kääntää saksaksi ja karaokeiltoja lisätty. Britit käyvät mielellään Belgiassa, jonne he pääsevät myös nopeasti kanavatunnelia pitkin sekä lomailemaan että asumaan. Dubailaisia/Saudiarabeja näkynyt paljon Münchenissa ja vähän myös Milanossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe