Toisten lomailut

uuteliasss

Monille tuttua että saksalaisia turisteja on joka puolella ja brittejä ja esim.venäläisiä aina enemmän,mutta missähän amerikkalaiset lomailevat ja baltian maiden asukkaat,en oli niitä missään nähnyt,tuskin pelkästään kotimaassa lomailevat.Ihan vain huvikseni tällaista tiedustelen

4

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outokieli

      Syksyllä Kroatiassa tuli vastaan tsekkejä ja puolalaisia.

    • eiTuille

      Eiköhän amerikkalaiset lomaile enimmäkseen omassa maassaan tai Karibian ja Meksikon lomapaikoissa. Tosin ei ole tietoa kuinka paljon perusjenkillä on mahdollista rahaa käyttää lomallaan, mutta tuskin vakiokohteena on Välimeri tai muu Eurooppa. Baltian maissa taasen taitaa olla todella vähän sellaisia, joilla olisi varaa lähteä kovinkaan kauaksi kotoaan ja ovat ikäänkuin joukkoon katoava vähemmistö. Ruotsalaisiahan taasen riittää minne tahansa ja olen joutunut myös poistumaan ravintolasta heidän vastenmielisen käytöksensä vuoksi ja siitä otin opikseni, että etsin lämpimän lomapaikan olettaen, että siellä on mahdollisimman vähän ylimieleisiä ruotsalaisia.

    • ei_trumppi

      Jos jätetään sivuun viihdeteollisuuden julkkikset ym. rahamiehet niin tavis jenkeillähän ei ole juuri mahdollisuuksiakaan lomailla saati matkustella isommin. Paitsi tietenkin joukko varakkaita eläkeläisiä. USA:ssahan ei työelämässä ole varsinaisia TE-sopimuksiin kuuluvia palkallisia kesä- saatikaan muita lomia. Ei myöskään palkallisia sairauslomia. Kaikki tulee omasta pussista tai kalliiden vakuutusten kautta. -Vähän hankalaahan se on matkustella viikkojen lomamatkoille jos ei ole edes mahdollisuuttakaan.

    • tiedänn

      Amerikkalaisia on näkynyt ainakin Roomassa ja Barcelonassa aika paljonkin. Useat nuoret menevät "Instagramissa" paljon näkyviin kohteisiin. Venäläisiä on paljon Kyproksella ja heillä on siellä joku oma radiokanava, koulu yms. Italiasta Garda on kesällä aivan täpötäysi saksalaisista ja itävaltalaisista, jopa joitain tiekylttejä alettu kääntää saksaksi ja karaokeiltoja lisätty. Britit käyvät mielellään Belgiassa, jonne he pääsevät myös nopeasti kanavatunnelia pitkin sekä lomailemaan että asumaan. Dubailaisia/Saudiarabeja näkynyt paljon Münchenissa ja vähän myös Milanossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe