Inno Isännöinti siirtyi Keilaniemeen

LauttasaarenLennart

Onko kokemuksia tästä usean yrityksen fuusiosta ?
Ilmeisesti joku pääomasijoittaja johtaa toimintaa.

62

1496

Vastaukset

  • Saiko täällä palstalla mainostaa itseään?

  • Sijoittajan voimakasta ääntä yrityksessä käyttää Lindholm Mikko Johan.
    (Caterpillar Financial Services Corporation, johtoportaasta)

  • Onko kokemuksia virmasta ?
    Ainakin on agressiiviset myyntipuheet.

  • Kuulin, että toimitusjohtajalla on paljon lyhyitä työsuhteita ja pelkkiä palaneita siltoja taustalla. Pitääkö tämä paikkansa?

    • Ei kai huhupuheet tuulesta synny.

      Valtaa käyttää tj.:n ohella nk. johtava isännöitsijä, jolla on hitlerimäinen ote kaikkeen toimintaan, mikä ei häntä miellytä. Älä siis sekaannu yritykseen, sillä joudutte koko porukka pahoihin vaikeuksiin.

      Yhteistyö asiakkaiden kanssa avoimesti ja hyvässä yhteishengessä ei isännöintitoimistossa päde. Isännöitsijät eivät pysty hoitamaan asiakkaitaan itsenäisesti ja oikomaan eoäselvyyksiä parhain päin. Kun olet eri mieltä ja vaadit oikeuksiasi isännöintipalveluun, niin sopimuksesi irtisanotaan ilman varoitusta.


  • Onko Keilaniemessä hurjat vuokrat?

  • Heidi näkyy siellä ja täällä. Totuus ei viihdy Heidin puheissa.

    • Sopimus siis päättyi vuoden vaihteessa, eli Inno tekee tilinpäätöksen jos ei ole muuta sovittu. Mutta miksi veloittivat vielä helmikuun palkkion, vanhasta muistista kun ei Inno ollut kertonut koko henkilökunnalle että tästä talosta on lähdetty. Mutta miksi Innolla oli vielä tilinkäyttöoikeudet??? Kyllä myös uuden isännöitsijän tulee varmistaa, että vanhan is.tston piuhat on katkaistu ja myös ilmoittaa laskuttajille osoitteenmuutokset heti. Kuulosta Innon taholta välinpitämättömyydeltä näillä kerrotuilla tiedoilla. Ja juuri kun Inno innokkaasti Kauppalehdessä kertoi, että vanhat isännöitsijätoimistot tekevät kaiken väärin.


  • Naapuriyhtiössä ovat myös jättäneet asiat hoitamatta.

  • Luottamusta ja laatua ei rakenneta lehtijutuilla ja visuaalisella ilmeellä. Laatu syntyy pitkäaikaisista tyytyväisistä asiakaskokemuksista. Kannattaa pyytää isännöintitoimiston referenssejä kuultavaksi ja säännöllisten asiakastyytyväisyysmittausten tuloksia nähtäväksi.

  • Hallituksen saa lehtijutuilla ja ylisanoilla helposti vakuutettua.

  • Rehellisyys ja asiakkaiden kunnioittaminen eivät ole Inno Isännöinti Oy:n toimitusjohtajan vahvoja puolia. Kiertäisin kyseisen yrityksen kaukaa.

  • Onko vielä kova inno päällä ?

  • Onko kokemuksia yrityksestä ?

    • Älä sekannu, niin pääset helpommalla.


  • Kokemuksia ?

  • Inno isännöinnin asiakaspalvelu on ala-arvoista paskaa. En tiedä miten nämä henkilöt voivat työskennellä asiakaspalvelutyössä.

  • Aukeaa uusi toimipiste !

    • Täyttä Paskaa koko yritys


    • Mitä tarkoitat ?


  • Minäkin äsken koitin soittaa, että myöhästyn kolmevarttia hallituksen kokouksesta. Samalla olisin ilmoittanut, että 2017 asuimme mökillä 2,4 viikkoa. Ei edes vastannut.

  • Isännöitsijätodistuksen lähettäminen kesti neljä kuukautta. Isännöintiyrityksen palvelu on lisäksi erittäin epäkohteliasta. Vain viranomaisiin ja lakiin vedoten olen saanut yritykseltä pyytämiäni dokumenttejä. Ensimmänen yritys elämässäni, josta olen joutunut reklamoimaan.

  • Kasvu on ilmeisesti niin kovaa että henkilöstön energia menee uuden opetteluun ja vaatimukset kovat. Uskon että henkilökunta on kovilla, muuten ei olisi niin huonoa asiakaspalvelu. Hienot on puitteet ja kova laskutus mutta ei näy työn laadussa ja käytännön toteutuksessa osakkaan suuntaan.
    Tekemisessä pitäisi saavuttaa edes normaali hyväksyttävä taso että hommat hoituu ilman jatkuvaa perään soittelua.

  • Onko tyytyväisiä asiakkaita ?

    • Minä en ainakaan ole tyytyväinen. Myin tammikuussa osakkeeni ja saan edelleen karhuja vastikkeesta, jotka kuuluvat uudelle osakkaalle . Kaiken lisäksi minua karhuaa perintätoimisto! Huhhahheijaa, en ole saaanut yhtään karhua isännöitsijältä vaan heti perintään ja väärin perustein . Ilmeisesti eivät ole rekisteröineet kauppaa. Ei näytä kovin ammattimaiselta .


  • Onkohan uusi osakas jättänyt paperit toimittamatta. Kannattaa itse lähettää kauppakirjan kopio, niin eivät peri vanhalta osakkaalta.... ajatuksen lukijoita eivät varmasti ole....

    • Jos asuntokaupassa on ollut välittäjä, niin hänen velvollisuutensa on lähettää tiedot isännöitsijälle, mutta välittäjät yleensä jo siinä vaiheessa laskevat välityksestä saatuja rahojaan...


  • Innoisännöinnissä ei ole kohta yhtään isännöitsijää töissä. Taas on pari kaveria hävinnyt rosterista.... mitä ihmettä tapahtuu?

    • Joku voisi kommentoida tätä suurta vaihtuvuutta - missä vika?


  • Onko se kuuluisaa "Uuden ajan isannointia" ?

  • Onko positiivisia kokemuksia ?

  • Inno on toiminut aivan loistavasti !

    • Onko myös viime vuoden tilinpäätös valmis ja yhtiökokous pidetty?


    • Hyvä kysymys, ehtiihän sitä vielä juhannusviikollakin. Ja kun kaikki osakkaat ovat lomilla, niin tyhmiä kysymyksiä ei tule?


  • Ei vielä ole, mutta on luvattu tosi hienoja asioita.

    • Luvataanko teilläkin maalämpöä, lisärakentamisen selvitystä, lisäkerrosten rakentamista tai jopa talon purkamista ja uudelleen rakentamista? Näin meillä jolloin normaali asuntokauppa hyytyi.


    • Kaikille samaa luvattu :)


  • Helppo se on lupailla, jos ei asioista mitään ymmärrä.
    Maallikot on ihan huuli pyöreänä ja ostaa kovat myyntipuheet .... Helppo luvata kymmenen hyvää, kun ei omat rahat ole kiinni tai mitään vastuuta kantaa.
    Hallitus ei kehtaa heti vaihtaa, kun tekevät itsestään pellejä muiden osakkaiden silmissä.

  • Onko muuten jotenkin tuo poikkeuksellinen innovaation ja isännöinnin uudistaminen vakuuttanut asiakkaita tai yrityksen työntekijöitä ?

  • Innolla eteenpäin

  • Kokemukset huonoja. Paljon puhetta ja pulputusta, vähän tekoja. Asiat viipyvät, postit katoavat, laskut viivästyvät jne. Työntää helposti isännöintiin kuuluvia asioita taloyhtiölle (voisitko hoitaa). Ellei tavat muutu - isännöinti vaihtuu!

  • Onko uutta tietoa ?

    • Menevät kimppaan mtr:n kanssa "tavoitteena on toimia koko alan suunnannäyttäjänä". Mihin suuntaan?


    • Huonoon suuntaan, se on varma 2 huonoa toimistoa yhdistyy, kumpikin tunnettuja siitä että palvelun taso on heikkoa, eivätkä hommat toimi. Kauniisti osavaavat mainostaa palveluitaan ja ns. innovaatioitaan, käytännössä vaan ei mikään toimi.


    • Huonoon suuntaan, se on varma 2 huonoa toimistoa yhdistyy, kumpikin tunnettuja siitä että palvelun taso on heikkoa, eivätkä hommat toimi.


  • Miten on yhdentyminen sujunut?

  • EI fuusiosta, mutta Inno Isännöinnistä kyllä.
    Erehdyimme yrityksen asiakkkaaksi, mutta onneksi pääsimme eroon nopeasti eroon.
    En missäämn nimessä voi suositella.
    Paljon tyhjiä lupaksia.
    Vilpillistä ja epärehellistä suhmmurointia, joka ei todellakaan perustu taloyhtiön etuihin. Päinvastoin.
    Jos tämä on uuden ajan isännöintiä, niin valitsen mieluimmin vanhan ajan.

  • Kuulostaa pahalta.

  • Taloyhtiöt hyvässä hoidossa???

    • Ei ainakaan meidän taloyhtiö. Henkilökunta vaihtuu niin nopeasti, ettei jokaista muutosta ole edes muistettu tiedottaa. Meillä isännöitsijät vaihtui moneen kertaa, kun ei henkilökunta viihtynyt. Nytkin sivuilla vielä viimeksi poistuneen yhteystiedot.


  • Tosi kova TJ on tässä kioskissa.

    • Niinpä niim, ei ainakaan mikään luotettava.


  • En valitsisi enää tätä yritystä. Jonkin aikaa katsottiin sekoilua. Kaikki energia menee kasvamiseen ja yrityskauppojen ongelmien selvittelyyn. Vaikuttaa siltä, että organisaatiossa on ongelmia ja johtamisen taso huonoa. Lisäveloituksia on tosi paljon ja se tarjouksella annettu kk-maksu ei kyllä pidä käytännössä paikkaansa. En voi suositella heitä kenellekään.

    • No ei se johtamisen taso ainakaan fuusion myötä yhtään parane. Sen verran on tietoa kummankin
      yrityksen toiminnasta, että en suosittele yritystä isännöitsijäksi, siitä ei seuraa kuin ongelmia. Suuret puheet, mutta käytäntö tökkii ja pahasti jo aivan perusasioissa.


    • Anonyymi kirjoitti:

      No ei se johtamisen taso ainakaan fuusion myötä yhtään parane. Sen verran on tietoa kummankin
      yrityksen toiminnasta, että en suosittele yritystä isännöitsijäksi, siitä ei seuraa kuin ongelmia. Suuret puheet, mutta käytäntö tökkii ja pahasti jo aivan perusasioissa.

      MTR - Isännöinti laajenee ostojen myötä, mutta kannattaa huonosti. Omavaraisuusaste ainoastaan 1,7 % , eli hyvin heikko. Viime vuonna yritys teki 3 miljoonan liikevaihdosta huolimatta 29 000 euron tappiot. Eli käytännössä täysin velkavetoinen yritys.


    • Anonyymi kirjoitti:

      MTR - Isännöinti laajenee ostojen myötä, mutta kannattaa huonosti. Omavaraisuusaste ainoastaan 1,7 % , eli hyvin heikko. Viime vuonna yritys teki 3 miljoonan liikevaihdosta huolimatta 29 000 euron tappiot. Eli käytännössä täysin velkavetoinen yritys.

      Tappiot antavat ehkä vain suuntaa, eli halutaanko paisuttaa tasetta vai omistajien palkkatuloja. Oletan että velkaa riittää, kuten myös töitä kaikkien uusien talojen saamiseksi omiin järjestelmiin. Toivottavasti isännöitsijät pysyvät kärryillä missä "omat" talot ovat... Jääkö päivittäisiin töihin enää aikaa?


    • Anonyymi kirjoitti:

      Tappiot antavat ehkä vain suuntaa, eli halutaanko paisuttaa tasetta vai omistajien palkkatuloja. Oletan että velkaa riittää, kuten myös töitä kaikkien uusien talojen saamiseksi omiin järjestelmiin. Toivottavasti isännöitsijät pysyvät kärryillä missä "omat" talot ovat... Jääkö päivittäisiin töihin enää aikaa?

      Katsokaapas sellaista pikkupuulaakia kuin Realia Group. Tappiota 1,7 miljoonaa , tulos tippunut 50% . 7 millin liikevaihdolla melkein 2 miljoonan tappiot. Taitaa olla aika yleistä, etei isännöintiala ole mikään kultakaivos.

      https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/realia-group-oy/19693775/taloustiedot


    • Anonyymi kirjoitti:

      Katsokaapas sellaista pikkupuulaakia kuin Realia Group. Tappiota 1,7 miljoonaa , tulos tippunut 50% . 7 millin liikevaihdolla melkein 2 miljoonan tappiot. Taitaa olla aika yleistä, etei isännöintiala ole mikään kultakaivos.

      https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/realia-group-oy/19693775/taloustiedot

      Ei se nyt ihan noinkaan ole, on paljon isännöintiyrityksiä jotka pärjäävät erittäin hyvin ja tekevät voittoa. Nämä ovat yrityksiä jotka toimineet jo pitkään alalla ja ovat hoitaneet isännöinnin hyvin. Realia ja MTR ei kuulu näihin , suurimpana syynä siihen on huono johto ja huono isännöinnin taso.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Ei se nyt ihan noinkaan ole, on paljon isännöintiyrityksiä jotka pärjäävät erittäin hyvin ja tekevät voittoa. Nämä ovat yrityksiä jotka toimineet jo pitkään alalla ja ovat hoitaneet isännöinnin hyvin. Realia ja MTR ei kuulu näihin , suurimpana syynä siihen on huono johto ja huono isännöinnin taso.

      Tappio ei kerro mitään. Suuri voitto taas kertoo sen, että yritys ei ole kovin osaava talouden ja verosuunnittelun sektorilla.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Tappio ei kerro mitään. Suuri voitto taas kertoo sen, että yritys ei ole kovin osaava talouden ja verosuunnittelun sektorilla.

      Nyt puhut täyttä potaskaa, huonosti hoidetut yritykset tekevät tappiota, hyvät voittoa. Yrityksen tavoitteena on tehdä voittoa eikä tappiota.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Nyt puhut täyttä potaskaa, huonosti hoidetut yritykset tekevät tappiota, hyvät voittoa. Yrityksen tavoitteena on tehdä voittoa eikä tappiota.

      Jos ei oikein ymmärrä tai osaa, niin ajatusmalli on juuri tuo.


    • Anonyymi kirjoitti:

      Tappio ei kerro mitään. Suuri voitto taas kertoo sen, että yritys ei ole kovin osaava talouden ja verosuunnittelun sektorilla.

      Voisitko avata hieman tarkemmin? Tappio muka ei kerro mitään? Kyllä monet yritykset taitavat talouden ja verosuunnittelun ja tulos on voitolla.


SEISKA.FI

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.