Muutama hetki valvoen

Olen aikaisemminkin todennut, että on hyvä valvoa, ellei nukuta. Noin teen tänäkin yönä. Ihmettelen palstalaisten suurta halua vain moittia muita kirjoittajia.

Ehdotan, että emännäksi valittanut tuo tyttöjen, Kristina23. Hellapoliisi sheriffin sijaan tekisi ihan eetvarttia.

Palsta kaipaisi asiaviestejä ja pohdintaa. Sää ja määkin muuttuu. Vettä on Suomessakin paljon yli tarpeen. Vettä on näin jouluaikaan enemmän kuin keväiden tulvissa. Nyt ei muuta kuin vettä pullottamaan ja myymään. Janoisia on kyllä ja muustakin kuivuudesta kärsiviä.

Ilmaston muutos on paha tapahtuma, joka vääjäämättä jatkuu.

Trump teki kuin katalan teon, ilman oikeutta. Siirtää nyt kokoTel Aviv toiseen paikkaan. On siinä isolla miehellä suunnaton työ. Käsipelillä kantavat varmaan tiiletkin. Kerron vaan etukäteen, että moni palestiinalainen o n kuollut ennen kuin tiilien kanto alkaa.

Selvittää te muut loput.Aamulla tavataan. Käykäämme siis nukuksimaan.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi pahus! Tel Aviv pysyy paikallaan, mutta Jerusalemista tulee Israelin pääkaupunki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      310
      7041
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2154
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1591
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      26
      1403
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1113
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      989
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      833
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      47
      818
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe