Kumman tyyppinen vetoaa sinuun paremmin?

naisellemenee

Sellainen metsien mies vaiko kaupunkien tyylikäs gentleman?

32

716

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EnOleKepulainen

Kaupunkilaisherra.

• vähänkaikkee

Sellanen sopivasti vihertävä tyyppi, joka käyttää sinistä puvun takkia, punaisia housuja ja on siis ihan sellanen perussuomalainen mies.

• Mietivähämietteitäsi

Selväpäinen. Ja piste.

• muodollisestipäätevä

Mä mietin tuota muotokieltä, että mikä on muodollisesti sellainen selväpäinen, onko se vähän niinku pyöreäpäinen eikä ollenkaan kulmikas vai kenties enemmän sellainen suorakaiteen muotoinen. Ehkä soikea, joo se on sellainen kompromissi. Soikea pää siis.

• nainen_38v
        muodollisestipäätevä kirjoitti:

Mä mietin tuota muotokieltä, että mikä on muodollisesti sellainen selväpäinen, onko se vähän niinku pyöreäpäinen eikä ollenkaan kulmikas vai kenties enemmän sellainen suorakaiteen muotoinen. Ehkä soikea, joo se on sellainen kompromissi. Soikea pää siis.

Eikäkö sellane joka ottaa naisen. Ei mikään munaton hiiri vaan sellanen joka kourasee perseestä tai tissistä tai molemmista ja vie.

Ei siinä mitään lirkutteluja tarvita. Testosteronia olla pitää.

• Mietivähän

Joo, ei jatkoon.

• metooo
        nainen_38v kirjoitti:

Eikäkö sellane joka ottaa naisen. Ei mikään munaton hiiri vaan sellanen joka kourasee perseestä tai tissistä tai molemmista ja vie.

Ja sitten käräjillä tavataan. Vai kuinka?

• satuttavanolosta

Onko toi teistä hauskaa.

• myötähäpee
        nainen_38v kirjoitti:

Ei vittu mitä matameita täälläkin on

• Lempi.Varova

Semmonen urbaani gettojen mies, sellane läheks panee. Sellasest mie piän.

• kummatkin

sopii jos naksahtaa jutut yhteen. Ei kait se asuinpaikka ratkaise. Kaupungissaki asuu tolloja.

• eiasuinpaikasta

Et tainnu oikein tajuta kysymystä.

• sellasetpervot

ukot ällöttää jotka heti lipoo huulia, kun näkee naisen ja tissit. Just sellaset jotka vaan ronskisti kourivat jalkovälistä ja tulevat väkisin kimppuun.

• Painetaanmaanrakoon

Oho sä olet siis kokenut sen en ole nainen mut sellaiset olisi syytä nitistää kuin kärpäset

• Semistikauounkia

Metsien mies jolla jalat maassa, mutta osaa silti pukeutua.

• Matami_Mimmi_

Ei voi yleistää, mutta omalla kohdallani gentlemanni kaappasi sydämeni tosi tyylikkäästi.

• sellainentapaus

Välimuoto heistä, sellainen joka osaa käyttäytyä ihmisten ilmoilla, mutta viihtyy myös metsässä.

• Eimikäänmörkö

Lämpimästi pukeutuva metsien mies joka pyörähtää joskus kaupungissa.

• mehtänneito

Sellainen maalaisjärkinen metsien mies, jolla on hyvä ryhti ja joka osaa pukea aina välillä vaatteet päälle. Siis ei ole väliä mitä ja millaisia ne vaatteet ovat, mutta mieluiten käytännölliset. ;) juuri tällainen mies on tyylikäs.

• ainatyylikäs

Mul on flanelipaita ja kumpparit!

• Semmonen coktail missä on molempia piirteitä.
      Se on siinä.

• KirjoitanNyt

Enemmän metsien mies, joka kävelee saappaat jalassa ja hyppää sorviin, kuin sorviin.
      Tekee työt, eikä silloin keskity muuhun.
      Kuitenkin osaa puhua, muttei sellainen, joka ilmoittaa ja kysyy joka asian. Mies, joka ottaa vastuun, kuin mies.
      Mies on mies, eikä nainen :D

• Knainen

En mä oikein haluaisi kumpaakaan.

Metsien mies olisi vähän outo erakko. Sitä paitsi itse en viihtyisi keskellä ei mitään karhujen ja hirvikärpästen kanssa etsimässä tatteja ja puolukoita. Mökkihöperöityisin.

En mä myöskään mistään hienostelevasta hienopierusta tykkäis. Raskasta olla tyypin kanssa joka kulkee aatteella "etteks tiedä kuka mä luulen olevani. Ainaskin melkein julkkis " ja sitten heilutellaan bemarin avaimia ja luottokorttia ja kiillotellaan samalla omaa naamaa peilistä.

Eikö oo tarjolla vaihtoehdoissa mitään sellasta ihan tavista?

Perus pikkukaupungin duunari joka lähipubissa sanoo kaljatuoppi kädessä vaatimattomasti että "mä oon vaan tällanen. En mä oo mitään erikoista "

Sellainen rento tavis olis ihan jees jos vois lisätä vaihtiksiin kun mäkin oon ihan vaan tavis..

• KirjoitanNyt

Minä ole vähän erakko. Ehkä erakko erakon löytää, kun kohtaavat, jos eivät aivan eksy erakkopoluillaan :D
        Meitä on niin moneksi vai mitä ajattelet? Jokaiselle omanlaisensa kun löytyis
        Haukotus öit sinulle myöskin..

• taisititsekehuskelija

Terve itsetunto ja omanarvontuntokin on ihan normaalia eikä tarvi olla mikään oon vaan tällanen perusjuoppo en sen kummempi kuin tällanen vaan...

• Duunari, joka ei hiplaa eikä ole spanieli, ei kulje perässä eikä työnnä ostoskärryjä. ei höpise kaunokieltä, se pussaa eikä pusuttele, se tulee väkevästi ja vie. ja hoitaa oman osuutensa, eikä valittele vaan tekee mitä täytyy. se on Mies.

• MyShelter

Helppo. Kaikki yli 100 kiloiset metsurimiehet... tai tässä tapauksessa vaan Mies joka tarttuu toimeen. Mikään ei ole seksikkäämpää kuin mies, joka saa aikaan valmista ja menee vaikka läpi jään kun päättää niin. Voi kun pääsisin vakoileen sua päivän ajaksi... tai vaikka loppuelämäksi.

• Kummantyyppinenmies

Jään läpi on helppo päästä..

• taieiollenkaan

Niinhän sitä luulisi....

• elämämuistuttaaeivoisaha

Metsien miehet on aika tuttuja jo. Metsien miehillä on nii iso saha, että jää nainen huomiotta. Kaupunkien gentleman vois olla vaihtelua mut kaupunkien gentlemanien kohtalona on kolmiodraama yhen hullujen huoneelta pakeneen hysteerikon ja yhen liikaa bentsiiniä lapsena impanneen aivotuhoutuneen naisen kansssa. Siks mä pysyn metsien miehessä vaikka kaupunkigentlemanikii kiinnostaa vähän. Viel ei oo metsien mies sahannu mun kättä poikki et illat menee mies metsällä ja nainen ähkimässä.

• peltojenmies

sellanen joka osaa ajaa puimuria.

• marjan_poimija

:) niin just

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      94
      3261
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      304
      1813
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      247
      1657
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      92
      1495
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      407
      1471
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      415
      1370
    7. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1300
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1137
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      346
      972
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      275
      955
    Aihe