Parkit häviää välillä. Valon vaihtajaa kun remppaa niin yleensä parkit palaa sekä mittarinvalot. Parkit toimii kyllä päivävalo asennossa, mutta silloinhan ei pala mittarivalot. Toisinaan häviää myös pitkät valot. Ne eivät häviä koskaan kesken ajon, ainoastaan kun olet ajanut sammuttanut moottorin ja kohta lähdet uudelleen ajoon niin silloin ne toimii tai sit ei. Eikä tuu takaisin kuin vasta seuraavana päivänä. Ihmeellistä tässä on se että kaikki nämä ongelmat tulee vain ja ainoastaan kostealla kelillä. Vesi sade tai sateen jälkeinen märkä tie. Kyseessä corolla 1,4 vvti vm. 2002
Corollan valot reistaa
3
184
Vastaukset
- nevertohjo
Normaalia Tohjo-vaivaa. Näin oli ittelläkin aikoinaan ja arvaapa ketuttiko kun perheen kanssa jäi pari kertaa korpitaipaleelle pimeällä ilman valoja, ei edes taskulamppua ollut mukana. "Ohitusleikkaus"-johtosarjalla sai onneksi aina sen jälkeen vähintään lyhyet palamaan. Sähkökiusan lisäksi oli runsasta öljynkulutusta ja pikkuosien sekä ovenkahvan irtoamista, eli se siitä laadusta. Surkea oli myös ajaaja kylmä kaiken lisäksi, alle -10 ei tarvinnut lämppärin säätöön koskea -> aina tapissa.
- tuttuatuokin
Mulla oli japsiautossa samaa vikaa aikoinaan, viiksen päässä oli valokytkin ja sen vaihto olis maksanut monta sataa. Auto oli pohjasta kuitenkin jo niin mätä että pistin kiertoon. Saattaa olla että se vika parani jonkun releen vaihdolla, että se vika ei ollutkaan siinä viiksessä. En muista enää.
- josedestoinentoimisi
No helpolla pääset jos vaan valot reistaa, se kun on pientä vielä nykyisissä. Tässähän toisaalta alkaakin jo ymmärtämään miksi merkki on niin kiivaasti halunnut myös sähkömoottorin entisen rinnalle.. TRRSSSSK...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906