Kunnan auramiehet eivät osaa hommiaan. Kirkkotie on aurattu todella huonosti kauheita epätasaisuuksia. Ei siinä omalla autolla kannata ajaa ko 20-30 ellei halua et jotkut tukivarret tai iskarit pettää. Onko auraaminen noin vaikeeta. Pitäisi tekijät vaihtaa osaaviin.
Auramiehet
10
272
Vastaukset
- Jr2017
Sama juttu kaukomäentiellä.
- hälläväliää
Itse ajan firman autolla enimmäkseen. Sillä voi päästellä surutta korokkeista ja kaikista epätasaisuuksista kunnon vauhtia. Ei väliä, kun ei kerran ole oma auto.
- orjamiehet
Ajetaankohan lumet ns. orjatyöläisillä?? En ainakaan itse olisi kovinkaan motivoitunut tekemään mitään töitä 9e päivä korvauksella.
- lumilapiot
Ei, kunnan omia varmaankin tai ulkoistettu. Ainakin palkkatyössä ovat.
- Kitisemätön
Se vauhti riittää hyvin , rajoitus 40 , eikä kiharat ole auraajasta kiinni . Kaukomäentie on ollut hyvin hoidettu aina , kiitos Paavo . Eläkeläiset jaksaa painaa ja juttu luistaa .
- iujhyguy
Vittu, mitä paskaa syötät
- mopu
Paavo OK , Mutta se kuormuri , auran oikeapuolimaassa vasenreuna reilustimaastairti ? Pelkää ojaa eikä oja tienreunassa , Kuski heti hankkiloon kakkulat , Taitaa olla niitä 9e miehiä :
- Jr2017
Paavo pois auraus hommista.
- Tiekarhu
Eurajoen kunnalla on liikaa omia traktorimiehiä. Ulkoistetaan lisää! Omat ovat sen verran veteliä ja taitaa osa tehdä jo oman firman piikkiin töitä? Kuinka kauan saa tehdä kunnan työajalla?
- VeronmaksajaEurajoki
Eikös kunnalla pidä hakea sivutoimilupa, jos tekee firman nimiin töitä kunnan työn ohella?
Työsopimuksen purku, jos löytyy tosiaan henkilö, joka ei ole hakenut sivutoimilupaa ja tekee firmalle töitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043