Auramiehet

surkeaatoimintaa

Kunnan auramiehet eivät osaa hommiaan. Kirkkotie on aurattu todella huonosti kauheita epätasaisuuksia. Ei siinä omalla autolla kannata ajaa ko 20-30 ellei halua et jotkut tukivarret tai iskarit pettää. Onko auraaminen noin vaikeeta. Pitäisi tekijät vaihtaa osaaviin.

10

329

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jr2017

Sama juttu kaukomäentiellä.

• hälläväliää

Itse ajan firman autolla enimmäkseen. Sillä voi päästellä surutta korokkeista ja kaikista epätasaisuuksista kunnon vauhtia. Ei väliä, kun ei kerran ole oma auto.

• orjamiehet

Ajetaankohan lumet ns. orjatyöläisillä?? En ainakaan itse olisi kovinkaan motivoitunut tekemään mitään töitä 9e päivä korvauksella.

• lumilapiot

Ei, kunnan omia varmaankin tai ulkoistettu. Ainakin palkkatyössä ovat.

• Kitisemätön

Se vauhti riittää hyvin , rajoitus 40 , eikä kiharat ole auraajasta kiinni . Kaukomäentie on ollut hyvin hoidettu aina , kiitos Paavo . Eläkeläiset jaksaa painaa ja juttu luistaa .

• iujhyguy

Vittu, mitä paskaa syötät

• mopu

Paavo OK , Mutta se kuormuri , auran oikeapuolimaassa vasenreuna reilustimaastairti ? Pelkää ojaa eikä oja tienreunassa , Kuski heti hankkiloon kakkulat , Taitaa olla niitä 9e miehiä :

• Jr2017

Paavo pois auraus hommista.

• Tiekarhu

Eurajoen kunnalla on liikaa omia traktorimiehiä. Ulkoistetaan lisää! Omat ovat sen verran veteliä ja taitaa osa tehdä jo oman firman piikkiin töitä? Kuinka kauan saa tehdä kunnan työajalla?

• VeronmaksajaEurajoki

Eikös kunnalla pidä hakea sivutoimilupa, jos tekee firman nimiin töitä kunnan työn ohella?
        Työsopimuksen purku, jos löytyy tosiaan henkilö, joka ei ole hakenut sivutoimilupaa ja tekee firmalle töitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      83
      1019
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      852
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      586
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      575
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      46
      557
    6. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      29
      523
    7. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      516
    8. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      164
      513
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      136
      508
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      505
    Aihe