Saan vain Pattayalla :(

Ari1967

Ens viikolla taas Pattayalle viettämään viiskymppisiä.
Ainoa paikka maailmassa, jossa oon saanu pillua.
Suomessa oon yrittäny baareissa pokailla, mut ikinä en oo saanu edes pusua poskelle.
Oon sporttinen herrasmies Savosta, mut en silti kelpaa kenellekään.

39

415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FuntsinTätäUsein

      Aika monella Pattayan matkaajalla tämä ongelma.
      Ei kokemusta aidosta rakastelusta, vaan ainoastaan huoran panemisesta.
      Eihän heitä voi kuin sääliä ja ihmetellä, mikä ihmeen vika heissä on, kun eivät kenellekään kelpaa?
      Onko kyse ulkonäöstä, ruumiinrakenteesta, hajusta vai älykkyydestä?

      • 35NumBall

        Aivan yksinkertaista, vastaus löytyy kun lukee tätä palstaa... on lerppoja, onkopoikia, sika-amalioita... osanottoni... tuolle mielikuvitus sekopää armadalle.


    • eisikaasäkissä
      • PattayallePattayalle

        Jos matkustat Kamppiin, etkö näe mitä olet ostamassa ?

        Montako ostosta tekisit Manskulla lentolippus ja kahden viikon kännies rahalla ?


      • eikelvannu

        Itse asiassa viime keväänä kämpissä 5 huoraa yritti kaupata itteään mulle, mutta yksikään ei ollut sen näkönen että olisin viittinyt maksaa. Pari mustaa ja kolme muuta oli jotain venäläisiä.

        Musta olisi lähtenyt satasella mukaan. Venakot yritti pyytää enempi, mutta en jaksanut jäädä hieromaan kauppaa kun ei kiinnostanu.


      • Ainakelpaan
        eikelvannu kirjoitti:

        Itse asiassa viime keväänä kämpissä 5 huoraa yritti kaupata itteään mulle, mutta yksikään ei ollut sen näkönen että olisin viittinyt maksaa. Pari mustaa ja kolme muuta oli jotain venäläisiä.

        Musta olisi lähtenyt satasella mukaan. Venakot yritti pyytää enempi, mutta en jaksanut jäädä hieromaan kauppaa kun ei kiinnostanu.

        Mikä sinussa on vikana, kun saat pillya vain rahasta?
        Oletko haisuli?
        Kerro....Kerro nyt.


      • EiVittuaTaas

      • eivittutaaaas
        EiVittuaTaas kirjoitti:

        Maija kiihotutko näistä kirjoittamistasi trolleista, joista yksi alla ???

        Tiedän jo vastauksen....en minä mutta pojat.

        Siksi kysynkin mitä mieltä olet, onko teidän Pattayan rakkaiden rivistö ihan ok ???

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15105984/motukkapellejen-lisaantyminen-keskenansa

        Vastaat kysymyksellä. Ei jaksa lukea mitään satukopiokertomuksia eikä näitä Pattayan rakas tarinoita. Eikö sulla oikeasti ole muuta elämässä kuin tämä sivusto?


      • OotVittu
        eivittutaaaas kirjoitti:

        Vastaat kysymyksellä. Ei jaksa lukea mitään satukopiokertomuksia eikä näitä Pattayan rakas tarinoita. Eikö sulla oikeasti ole muuta elämässä kuin tämä sivusto?

        Lue oma kirjoituksesi.......vastaatko ja päätteletkö siinä jotain.......metsä vastaa.


      • eivittutaaaas
        OotVittu kirjoitti:

        Lue oma kirjoituksesi.......vastaatko ja päätteletkö siinä jotain.......metsä vastaa.

        Ei ole meikämaijan kirjoitus. Meikämaija ei kirjoittele potaskaa. Jos joku sinulle trollille tekee vastatrollin niin se on sinulle ihan oikein.


      • VittuPäähäs
        eivittutaaaas kirjoitti:

        Ei ole meikämaijan kirjoitus. Meikämaija ei kirjoittele potaskaa. Jos joku sinulle trollille tekee vastatrollin niin se on sinulle ihan oikein.

        Tarkoitin lue oma kirjoituksesi, joka poistettiin.

        No missä teikämaijan muuta kuin potaskaa voi lukea ???


    • Eijaksalukea

      Kuinka monta kertaa päivässä aloittaja miettii pillua?
      Muistan kun olin 18 vuotias niin silloin tuli ajateltua tuota panemisia paljonkin ja nähtyä vaivaa sen eteen että sitä seksiä myös sai. Nuorena jenkkiautoilijana tutustui nopeasti tyttöihin kun halusivat päästä esittelemään itseään hienossa automobiilissa. Muistan yhden kesän ennen armeijaa jolloin laskin että nelisenkymmentä tyttöä tuli koinittua. Satiaisia sitten varuskuntasairaalassa rasvailtiin pois.
      Sitten alkoi perhe-elämä jota kesti pari vuosikymmentä. Ajan mittaa se pillu ei enää olekaan mikään tärkein asia maailmassa. Ei jaksa ihan minkä tahansa kottaraisen vuoksi innostua. Pitää olla kaikki kohdallaan. Hyvä fiilis, hyvä daami, aika ja paikka ja molemminpuolinen intressi.

      Kunhan aloittaja kasvat aikuiseksi niin huomaat, että ei se maailma pyöri pillun ympärillä sinullakaan enää. Pidä huolta omasta seksielämästäsi ja jätä toiset rauhaan, vaikka sinua ajatus ilmeisimmin kiihottaa.

      • sivustonseuraaja

        Joo. Joillekkin tulee ajan myötä se viinikaapien täyttely tärkeämmäksi kun piparin saanti? Ketä uskollista ja tietysti ONNELLISTA miestä kiinnostaa hankaa 10v samaa suolenpätkää? Ei ketään. Tiedät koko aan mitä hammaslääkäri tekee missäkin rakastelun vaiheessa? Olet tiennyt jo 9 vuotta.
        Kokeile joskus jotain parikymppistä naista? Ihan tuntematonta. Jos joku lähtee mukaasi, kokeile ihmeessä? Thaimaassa kun ei tytöillä ole tyylinä antaa rahasta, niin siellä voit vähän katsastaa, minkälainen kysyntä sinulla on naismaailmassa. Thaikku tyttöjen kiinnostus kertoo, että olet vieläkin tavoiteltu yskös.... Naisten keskuudessa.. Hmmm. Thait pariutuvat vain komeiden ulkomaalaisten urosteen kanssa. Hmmmm.... EIKÖ SE NÄIN OLE?


      • VarmaakoSaanti
        sivustonseuraaja kirjoitti:

        Joo. Joillekkin tulee ajan myötä se viinikaapien täyttely tärkeämmäksi kun piparin saanti? Ketä uskollista ja tietysti ONNELLISTA miestä kiinnostaa hankaa 10v samaa suolenpätkää? Ei ketään. Tiedät koko aan mitä hammaslääkäri tekee missäkin rakastelun vaiheessa? Olet tiennyt jo 9 vuotta.
        Kokeile joskus jotain parikymppistä naista? Ihan tuntematonta. Jos joku lähtee mukaasi, kokeile ihmeessä? Thaimaassa kun ei tytöillä ole tyylinä antaa rahasta, niin siellä voit vähän katsastaa, minkälainen kysyntä sinulla on naismaailmassa. Thaikku tyttöjen kiinnostus kertoo, että olet vieläkin tavoiteltu yskös.... Naisten keskuudessa.. Hmmm. Thait pariutuvat vain komeiden ulkomaalaisten urosteen kanssa. Hmmmm.... EIKÖ SE NÄIN OLE?

        Onko linkin kirjoittajalla hyvä saanti ???

        Mitä mieltä oletta Pattayan rakkaani ja varsinkin mitä mieltä olet Pattayan rakkaiden pomo 2010.

        Mitä mieltä SIVUSTONSEURAAJA ???

        Onko kaikki ihan ok rivistössänne ???

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15105984/motukkapellejen-lisaantyminen-keskenansa


      • alahankalppia
        VarmaakoSaanti kirjoitti:

        Onko linkin kirjoittajalla hyvä saanti ???

        Mitä mieltä oletta Pattayan rakkaani ja varsinkin mitä mieltä olet Pattayan rakkaiden pomo 2010.

        Mitä mieltä SIVUSTONSEURAAJA ???

        Onko kaikki ihan ok rivistössänne ???

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15105984/motukkapellejen-lisaantyminen-keskenansa

        Onko joku arvostellu mekkoasi vai miksi postittelet tuota samaa linkkiä joka paikkaan? Tuolla Thaimaa sivulla voi keskustella Chiang Main asioista aivan rauhassa jos et sielläkin ala haastamaan riitaa. Ei ole olemassa mitään muuta uskottavaa motiivia täällä roikkumiseesi kuin että olet mielipuoli.


      • Mielipuoli
        alahankalppia kirjoitti:

        Onko joku arvostellu mekkoasi vai miksi postittelet tuota samaa linkkiä joka paikkaan? Tuolla Thaimaa sivulla voi keskustella Chiang Main asioista aivan rauhassa jos et sielläkin ala haastamaan riitaa. Ei ole olemassa mitään muuta uskottavaa motiivia täällä roikkumiseesi kuin että olet mielipuoli.

        Mitä mieltä oletta Pattayan rakkaani ja varsinkin mitä mieltä olet Pattayan rakkaiden pomo 2010.

        Onko kaikki ihan ok rivistössänne ???

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15105984/motukkapellejen-lisaantyminen-keskenansa


    • Sir49

      Olen saanut elämäni aikana 6 kertaa.
      Joka kerta Pattayalla.
      Hyvä mesta!

      • 35NumBaIl

        Resuperse... mä meinasin kerran saada... se oli Hiekkaharjussa 1994... mutta se samperin mopopoika oli liian vikkelä jaloistaan.. huusin sen perään resupersettä ja lupasin kassillisen tyhjiä pulloja... ei tullut takaisin vaan katosi metsikköön..


    • NaisellistaLadyboyta

      Oletko joskus kokeillut miltä ladyboy tuntuisi?

      • Sir49

        Kokemuksia laydyboyn kanssa panemisesta?
        Eukkojen paneminen rupee jo puuduttamaan.


    • SiaminOnnellisinHD5236

      Mä oon huolissani jos joku ei saa, mutta vielä enemmän mua huolestuttaa jos joku saa. Näitä mä lähinnä kelaan täällä. Sitten mä ajattelen että saako joku rahalla vai ilman rahaa. Sitä mä kelaan tosi paljon. On se kumma juttu tämä saaminen. Etsin tänään maijaa moottoripyöräpalstalta. No se ei ollu siellä ni tein oman kirjoituksen sinne maijana ja nyt siellä on sitten maija sielläkin,

      On se kumma kun mielisairaalatasoinen maija ei pysy pois sieltäkään. Saattaa olla että homottelen kohta itseäni että sitten mua kattokaas homotellaan täällä ja siitä mä en tykkää kun homotellaan. Mua. Tulee meinaan maijaa sitten tuutin täydeltä. Sitä vaan sitten leidiboi ja pallomahat saa ja ne panee. Sitä mä vaan ihmettelen niin että tuntuu.

      Mitä mieltä ootte mun jutuista?? Älkää luikkiko meikäsenseitä pakoon vaan vastatkaa oonko moottoripyörä vai enkö oo? Vedän tuplahotolla päähän jos ette vastaa. HÄH? Pillyä sitä vaan rahalla saadaan ja sitten muuten pillyä ei saada. Tätä mä oon funtsinut niin pal kauhiasti.

      Johtuukohan tää mun saaminen siitä kun oon niin onnellinen aviomies Chiang Main varjoisilta kujilta? Oon laiha mutta mulla on daneja mustassa vyössä. Ompelin ne ite siihen nahkaremmiin. Pysyy housut jalassa kato. Mun kaverilla numbaalilla on omaisuus kätketty vakuuskuoriin ja hobligaatioihin. Silleen kuin sipilälläkin. Sillä on sellainen rahamoottori joka tuottaa mukavasti 6-8 rosenttia vuodessa.

      Täytyy mennä. Täällä on kello sen verran että kohta tulee valomerkki ja heitän pari vääräliivistä miestä niskasta pihalle tuplahotolla ja otan yli-kiparatsin ovella ni ne ei pääse takaisin. KIAI vaan kaikille! *heittää voltteja ja huitoo ilmaa* (no se ei näy tietenkään sinne koska tää ei oo telkkari) En mä mikään tyhmä ole. Koettakaahan saada tai muuten ette saa.

    • 8765

      Aloittaja on tavallaan oikeilla jäljillä. Kun on edes yhden yön viettänyt Thai-kaunottaren kanssa, Suomilehmä ei enää kiinnosta.

    • TaneliSan

      Sama juttu kuin aloittajalla.
      Ainoat seksikokemukset Pattayalta.
      Aina pakko vetää hirveä suojakänni päälle, ennen Pattayan baareihin lähtöä.
      Selvinpäin en oo ikinä seksiä harrastanu.Se noissa Pattayan tytöissä harmittaa, et jotkut on aika tylyjä maksaville asiakkaille.
      Viime reissulla esim jotkut hihitteli mun temmille ja jotkut ylipainolle.
      Voisivat opetella pitämään turpansa kiinni.

      • MaanviljelijäUkko

        Mulla on mennyt maku näihin pattayan ämmiin.
        Ihme nirppanokka narttuja nykyään.
        Jos naama, paino tai olemus ei miellytä, niin hinta heti sen 50% extraa vähintään.
        Ei ole venäjällä tätäkään ongelmaa.


      • Villekääneivälittänyt
        MaanviljelijäUkko kirjoitti:

        Mulla on mennyt maku näihin pattayan ämmiin.
        Ihme nirppanokka narttuja nykyään.
        Jos naama, paino tai olemus ei miellytä, niin hinta heti sen 50% extraa vähintään.
        Ei ole venäjällä tätäkään ongelmaa.

        Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista!
        Älä välitä sulle kävi samoin kuin lerpalle on käynyt kun rahanpuutteessa ei pääse kuin haaveissaan Hua Hiniin ja Chiang Maihin vaimoa hakemaan.


    • Viimeinenkerta2011

      Pattaya on menneen talven juttuja.
      Moni on lopettanu siellä käymiset.
      Taitaa olla takametsien peräkylien pallomaha poikamiesten mielestä vielä must juttu, kun eivät paremmasta tiedä.

      • hkuuytgffd

        Thaikkua ei ota vaimokseen kuin tosireppanat. Näin ainakin Nummelassa.


      • Lerpsuus
        hkuuytgffd kirjoitti:

        Thaikkua ei ota vaimokseen kuin tosireppanat. Näin ainakin Nummelassa.

        Näin on. Ainoastaaan resulla on thaimalainen tulehdus vaimona. Normi miehet käyttää vuokratyövoimaa.


    • pilluhyvälahjoitusparas
    • MaijaMeduusa

      Minä olen se ainoa ja oikea trollimeduusa. Olen ulottanut lonkeroni jo vuosien ajan viestiketjuihin ja sairastuttanut kaikki kirjoittajat. Mitään torjuntakeinoa minun hyökkäyksilleni ei ole kukaan vielä keksinyt. Tulen jatkamaan saastuttamista hamaan maailman tappiin saakka.

    • Ari1967

      Muutaman päivän nyt ollu Patilassa.
      Tytöt on tänä vuonna entistäkin nirsompia narttuja.
      Gogo baarissa eivät suostu tulemaan istumaan polvelle, ennen kuin iskee 500 batia kouraan.
      Yksikään tyttö ei ole suostunu lähtemään täältä hotellille.
      Tuolta rantakadulta sentään yksi tyttö lähti, mut se vei aamulla mun nukkuessa muutanman ison setelin lompakosta.
      Pattaya on nykyään paska mesta!

    • veikkoMoi

      2 viikkoa pattayalla, enkä ole saanut :(

      • SiaminOnnellisinHD

        Moikka resupeput ja maijat plus smurffit! Konserninjohtaja se tässä vaan terve heittää teille vähän läppändeerusta!

        Jotkut ihmettelee mitä tällainen kiireinen mutta erityisen onnellinen HD aviomies Chiang Maista tekee jatkuvasti jossakin Pattaya palstalla... Keskittykää vaan omiin juttuihinne. Mun onni on minun onneni eikä mun tarvi sitä kätkeä. Olen avoimesti onnellinen. Juomavarastot on täynnä ja asiakkaalla on liivit.

        Olen tosi thaimaalainen. Kolmen viikon ankaran ryyppäämisen jälkeen saavutin henkisen valaistumisen ja kehitin krabuddhalaisen ZZ liikkeen. Se perustuu hyvin pitkälti nukkumiseen ja parran kasvattamiseen. Olen oppinut elämään ajattelematta mitään.

        Kaikki on viime kädessä lähtöisin olemattomuudesta tai sen puutteen vähyydestä. Kolmannella tasolla ymmärsin että kaiken takana ei ole mitään ja siksi kaikki on samaa. Myös kumivene.

        Itsetutkiskeluni on vienyt minut salaisiin maailmoihin. Kendo-opettajani opetti minut meditoimaan samalla kun hän hakkasi minua suljetulla avokämmenellä naamaan. Tässä hartauden tilassa näin välähdyksenomaisesti ihmeellisiä asioita ja olen pyrkinyt asettelemaan banaaninkuoret täydelliseen harmoniaan keittiön pöydälle. Lootusasennossa olen viettänyt useita päiviä, mutta nyt lonkkaleikkauksen jälkeen se ei ole ollut mahdollista.

        Aikakäsite meillä sensei-guruilla on erilainen kuin valtakäsitys. Meillä ei erotella talvi eikä kesäaikaa. Olemme aina talviajassa. Suomen kesällä se saattaa tuoda väärinkäsityksiä kuten että toikkaroin bussiasemalla tuntia liian aikaisin jne.

        Nykyään osaan tuijottaa korvilla, tiedän myös kumpi oli ensin karvanopat vai taustapeili, rypistän paperista luomu-origameja ja osaan taputtaa yhdellä kädellä.

        Tiedän että olen high ja teidän yläpuolellanne (kartastakin katsottuna Pattayan pattinaamat) ja teidän on mahdotonta ymmärtää tällaisella henkisellä tasolla guruilevaa senseitä. Mutta harjoitus tekee mestarin. Kun luette parisataa täysin tyhjänpäiväistä päivittäistä postaustani puolen vuoden ajan, niin tekin opitte olemaan ajattelematta mitään.

        Pääni kumisee ontosti.. Olisikohan siellä salakäytäviä kenties jossa maija piileskelee mattomiesten takana..? Nyt aion kohota ilmaan ja pysytellä siellä viitisen minuuttia ja sitten maksan poikani ratamaksut ja vaimon lennot Phuketiin älypäätteellä, jonka ohjelmoin Väisälän patentilla.

        Hain tänään tukusta 10 laatikkoa Finlandia vodkaa ja Sang Somia. Olutta meillä ei mene koska prosenttimiehet ei juo olutta.
        Kun olin lastannut juomat ravintolaamme, niin katsoin kysyvästi vaimon veljeä ja kassakonetta. En saanut aikaan mitään reaktiota.

        Yskiskelin siinä sitten huomiota herättävästi ja osoitin sormellani kassakonetta. Lankomies katsoi sormeani ja kysyi ollako sormi kipeä?
        Yskin siinä lisää ja yritin avata kassakonetta mutta se oli lukossa.

        Lankomies sanoi että ei ole kurkkupastilli kassakoneessa.
        Sanoin sille että haluan rahat viinoista. Lankomies sanoi että mene rahoittaja ulos, pelotat asiakkaita ja työnsi minut vauhdilla pihalle.

        Kaaduin naamalleni autotielle ja meinasin jäädä auton alle. Sikari meni kaatuessa väärään kurkkuun ja olin tukehtua. Ylähampaat tuli huulen läpi. Lihava kiinalaismies otti Heimlichin otteen ja runnoi kunnes sikari lensi kaaressa kanavaan. Kiittelin miestä kovasti, mutta pian huomasin lompakkoni kadonneen.

        Ei ollut rahaa tuktukiin ja Vawesta oli bensa loppu. Könysin verissäpäin kotiin jossa vaimo odottelikin jo viikkorahaa siskojensa kanssa. Sain pankkiohjelmalla siirrettyä jokaiselle 25000 bahtia. Olivat kuulema menossa jalkahierontaan ja tarvivat siihen vähän kyhnyä.

        Maksoin siinä poikani ratamaksut samalla, joka on sikäli outoa, että poikani myi minun hänelle ostaman moottoripyörän jo 8 vuotta sitten samalla kun ajettavan ruohonleikkurinkin. Annoin vielä bensarahaa 39000 bahtia.

        Anoppi tuli käymään ja toi keitettyä riisiä tuliaisiksi, jonka hän itse söi ja pölli lusikan. Anopin koira oli sairastunut bulimiaan ja se piti kiireesti leikata Etelä-Ranskassa ja anoppi tarvitsi rahaa leikkaukseen ja lentolippuihin. Juokseviin kuluihin annoin vielä 60000 bahtia ja ostin hälle seiskasta lisää puheaikaa IPhone Note kasiin, jonka ostin hänelle nimipäivälahjaksi ja appiukolle samanlaisen, vaikka tämä on ollut tuhkana jo 17 vuotta. Kuulema Buddha voi soittaa sitten appiukolle, kun on kunnon vehkeet.

        Täytyy lähteä hoitamaan taas konsernin bisneksiä. Ikkunat pitää kuulema pestä ja pöytäliinat. Menee myöhään tänään mutta tällaista se on liikemiehen elämä.


    • Tynnyrimaha

      Sain eilen.
      shortti beerbaarista 5600 baateroa.
      Juu...hinnat on nousussa

    • PalloMake

      Helmikuussa Pattayalle.
      Jännä nähä saanko, vai meneekö koko reissu ryyppäämiseksi?

      • 35NumBaIl

        Meikäpoika tuli Thaimaahan 2009 vuonna henkseleitä paukutellen.
        Kun akka laittoi Suomesta pellolle niin mulle jäi pelimerkkejä parikymmentädonaa ja sairaseläke vajaan tonnin kuussa... painelin siitä polleana pattayalle uuden naisen hakuun... sieltä niitä kuulema sai muutkin...

        ...Mulla oli tulkkina yks reiska ja teppo jotka oli olleet alueella pidempään... lähinnä siinä kävi niin että minä maksoin meidän koko seurueen ryyppäämiset ja reiska ja teppo jututti naisia. Reiska osaa thaita ja teppo enlantia.
        Unohtivat jossakin vaiheessa iltaa tulkata minulle yhtään mitään... resuperseet... juttelivat ja kikattelivat naisten kanssa ja mulle jäi hommaksi maksaa niiden naisetkin... huomasin kolmen viikon päästä että mulla on neljä tonnia rahaa jäljellä... muutin halvempaan kämppään missä ei ollut ilmastointia eikä omaa suihkua...

        Yksi niistä naisista, reiskan kavereista luuli minua rahamieheksi , kun olin maksanut kaikkien viulut avokätisesti ja saanut itelleni vaan lämmintä kättä... sain sen reiskan avulla lähtemään mukaan hua hiniin... Maksoin depositin vuokratalosta ja siihen meni 1500 euroa... tonni jäi siinä kohtaan jäljelle...

        Minua niin kiukutti kun ei se nainen osannut suomenkieltäkään ja kokkasikin ihan omituisesti... ruohonleikkurista se ei ymmärtänyt mitään ja silitti huonosti t paitani... siivoojana ihan kohtalainen mutta välttävä hieroja... kukkaset kasteli huiskimalla...
        Koko ajan, parikin kertaa viikossa se ruikutti rahaa kauppaan kun kuulema nälkä oli... Annoin välillä 100 ja välillä jopa 200 bahtia kaupparahaa... ja tämä vaan tuijotti niitä rahoja epäuskoisen näköisenä eikä meinannut lähteä kauppaan sitten ollenkaan... olis pitänyt olla enemmän antaa sille resulle... on ne ahneita pirulaisia...

        Tuli sitten yksi aamu.... Se lähti kauppaan heti kun heräsin... annoin 100 bahtia... ikkunasta näin kun hyppäsi taksiin matkalaukun kanssa... oottelin sitä jokusen päivän takaisin... ei tullut... reiska haki minut sitten kerran mukaansa ja mentiin etsimään sitä petollista akkaa pattayalta... ei ollut kukaan nähnyt. Sen kaveri sanoi että mennyt Isaniin kotiin nälissään. vai nälissään... riisiä oli vaikka kuinka... vajaa puoli kiloa oli silloinkin vielä pussissa kun lähti...

        Pääsin kerran ilmaiseksi lautalla ja kävin kyselemässä taas... reiska oli kuollut viinaan ja tytön baarinomistaja oli vaihtunut... sinne meni... sellaisia ne on ne teidän vuokramorsiamet... muita ette saa... resut...


      • OnAihettaHymyyn
        35NumBaIl kirjoitti:

        Meikäpoika tuli Thaimaahan 2009 vuonna henkseleitä paukutellen.
        Kun akka laittoi Suomesta pellolle niin mulle jäi pelimerkkejä parikymmentädonaa ja sairaseläke vajaan tonnin kuussa... painelin siitä polleana pattayalle uuden naisen hakuun... sieltä niitä kuulema sai muutkin...

        ...Mulla oli tulkkina yks reiska ja teppo jotka oli olleet alueella pidempään... lähinnä siinä kävi niin että minä maksoin meidän koko seurueen ryyppäämiset ja reiska ja teppo jututti naisia. Reiska osaa thaita ja teppo enlantia.
        Unohtivat jossakin vaiheessa iltaa tulkata minulle yhtään mitään... resuperseet... juttelivat ja kikattelivat naisten kanssa ja mulle jäi hommaksi maksaa niiden naisetkin... huomasin kolmen viikon päästä että mulla on neljä tonnia rahaa jäljellä... muutin halvempaan kämppään missä ei ollut ilmastointia eikä omaa suihkua...

        Yksi niistä naisista, reiskan kavereista luuli minua rahamieheksi , kun olin maksanut kaikkien viulut avokätisesti ja saanut itelleni vaan lämmintä kättä... sain sen reiskan avulla lähtemään mukaan hua hiniin... Maksoin depositin vuokratalosta ja siihen meni 1500 euroa... tonni jäi siinä kohtaan jäljelle...

        Minua niin kiukutti kun ei se nainen osannut suomenkieltäkään ja kokkasikin ihan omituisesti... ruohonleikkurista se ei ymmärtänyt mitään ja silitti huonosti t paitani... siivoojana ihan kohtalainen mutta välttävä hieroja... kukkaset kasteli huiskimalla...
        Koko ajan, parikin kertaa viikossa se ruikutti rahaa kauppaan kun kuulema nälkä oli... Annoin välillä 100 ja välillä jopa 200 bahtia kaupparahaa... ja tämä vaan tuijotti niitä rahoja epäuskoisen näköisenä eikä meinannut lähteä kauppaan sitten ollenkaan... olis pitänyt olla enemmän antaa sille resulle... on ne ahneita pirulaisia...

        Tuli sitten yksi aamu.... Se lähti kauppaan heti kun heräsin... annoin 100 bahtia... ikkunasta näin kun hyppäsi taksiin matkalaukun kanssa... oottelin sitä jokusen päivän takaisin... ei tullut... reiska haki minut sitten kerran mukaansa ja mentiin etsimään sitä petollista akkaa pattayalta... ei ollut kukaan nähnyt. Sen kaveri sanoi että mennyt Isaniin kotiin nälissään. vai nälissään... riisiä oli vaikka kuinka... vajaa puoli kiloa oli silloinkin vielä pussissa kun lähti...

        Pääsin kerran ilmaiseksi lautalla ja kävin kyselemässä taas... reiska oli kuollut viinaan ja tytön baarinomistaja oli vaihtunut... sinne meni... sellaisia ne on ne teidän vuokramorsiamet... muita ette saa... resut...

        No meidän Maijukalla hyrrä hyrisee tänään ihan täyskierroksilla.

        On vetäny aviomiesroolin ja nyt Numbana.

        Yksi kysymys vain: Normaali ihminen, hyvä jätkä, Pattayan rakas ???


      • 35NumBaIl
        OnAihettaHymyyn kirjoitti:

        No meidän Maijukalla hyrrä hyrisee tänään ihan täyskierroksilla.

        On vetäny aviomiesroolin ja nyt Numbana.

        Yksi kysymys vain: Normaali ihminen, hyvä jätkä, Pattayan rakas ???

        Haista sinä pohjoisen poika paska... et tiedä rakkaudesta mitään... mä mikään natsi ole saakeli... selvähän se on että kun minä painan 120 kiloa ja tyttö painaa 40 kiloa niin se syö kolme kertaa vähemmän kuin minä!!! ootko noin vitun tyhmä voi vitun vittu...? todellinen pohjoisen vähäpoika... Kyllä 40 kiloinen nainen pysyy hengissä 500 kilokalorilla vuorokauden... natsit ei antaneet kuin 400 ja moni selvisi silläkin hengissä... resu...


      • oumaigaadit

        No nythän on täällä jo sisällissota käynnissä! Lerppa riitelee itsensä kanssa siitä kumpi on tyhmempi, lerppa vai lerppa. Saas nähdä kuinka käy. Tää on vähän kuin Teräsmies ja Clark Kent ottaisi yhteen. Tulee jännää.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe