Asia kaihertanut minua siitä lähtien kun olen huomannut mitenkä paljon kyseisestä kortista maksetaan ebaysta. Eli kysymyksessä Charizard varjoton (shadowless) kiiltokortti, josta ihmiset maksavat tuhansia, kun taas jotkut myyvät "samaa" korttia muutamasta kympistä muutamaan sataseen, varmaan ne eivät kuulu johonkin alkupää tuotantoon? Nuo tuhansia maksavat kortit ovat tietysti MINT kuntoisia, ja base 1 setistä peräisin. Minä aikanani sain pakasta kyseisen kortin, mutta mistä tiedän että oliko korttini tuhansien arvoinen vai ei? Miten monta noita ensimmäisiä Charizardeja laskettiin maailmalle? Mahtoiko korttini olla juuri yksi niistä harvinaisista? Minä hölmö myin korttikokoelmani missä oli kaikki Blastoiset, Venusaurukset ja muut kiiltokortit suuri määrä halvalla kun enhän voinut tietää että hinnat lähtevät niin kovaan nousuun joissain korteissa. Olisi kiva siis saada mielenrauha, kun tietäisi vaikka että kyseinen omistamani kortti ei ollutkaan se tuhansien arvoinen. Sain kortin suoraan pakasta uutena ja vuosiluku saattoi olla tuo 1999, täysin varma en ole mutta melko varmasti tuo.
Kiitos jo etukäteen auttajille.
Oliko harvinainen vai ei?
charizardd
1
107
Vastaukset
- peace.of.mind
Turhaa katua vanhoja myyntejä kun ei ne varmaan sillä hetkellä ole olleet millään lailla arvokkaita. Etukäteen ei voi tietää mitenkään mistään josko jonkin arvo nousee tulevaisuudessa merkittäväksi.
Eikä kannata hamstrata kaikkea mahdollista asunto täyteen arvonnousua veikkaillessa kun sekin tuo vain ongelmia. Myyntipäätökset jne. täytyy tehdä sen hetkisen tiedon ja tarpeen perusteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 235138
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34587- 1031352
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19971viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779