Oliko harvinainen vai ei?

charizardd

Asia kaihertanut minua siitä lähtien kun olen huomannut mitenkä paljon kyseisestä kortista maksetaan ebaysta. Eli kysymyksessä Charizard varjoton (shadowless) kiiltokortti, josta ihmiset maksavat tuhansia, kun taas jotkut myyvät "samaa" korttia muutamasta kympistä muutamaan sataseen, varmaan ne eivät kuulu johonkin alkupää tuotantoon? Nuo tuhansia maksavat kortit ovat tietysti MINT kuntoisia, ja base 1 setistä peräisin. Minä aikanani sain pakasta kyseisen kortin, mutta mistä tiedän että oliko korttini tuhansien arvoinen vai ei? Miten monta noita ensimmäisiä Charizardeja laskettiin maailmalle? Mahtoiko korttini olla juuri yksi niistä harvinaisista? Minä hölmö myin korttikokoelmani missä oli kaikki Blastoiset, Venusaurukset ja muut kiiltokortit suuri määrä halvalla kun enhän voinut tietää että hinnat lähtevät niin kovaan nousuun joissain korteissa. Olisi kiva siis saada mielenrauha, kun tietäisi vaikka että kyseinen omistamani kortti ei ollutkaan se tuhansien arvoinen. Sain kortin suoraan pakasta uutena ja vuosiluku saattoi olla tuo 1999, täysin varma en ole mutta melko varmasti tuo.

Kiitos jo etukäteen auttajille.

1

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peace.of.mind

Turhaa katua vanhoja myyntejä kun ei ne varmaan sillä hetkellä ole olleet millään lailla arvokkaita. Etukäteen ei voi tietää mitenkään mistään josko jonkin arvo nousee tulevaisuudessa merkittäväksi.
      Eikä kannata hamstrata kaikkea mahdollista asunto täyteen arvonnousua veikkaillessa kun sekin tuo vain ongelmia. Myyntipäätökset jne. täytyy tehdä sen hetkisen tiedon ja tarpeen perusteella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      83
      3014
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      305
      2657
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      189
      1486
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1182
    5. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      1078
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1001
    7. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      948
    8. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      940
    9. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      76
      920
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72