Tatskaehdotuksia pirun tyhmälle

JasminiaLainaten

jasminmantylaofficialJoskus sitä vaan on ihan pirun tyhmä. Vuonna 2014, ennen avioitumistani nykyisen ex-mieheni kanssa otin D-kirjaimen (hänen etunimensä mukaan) tatuointina vasempaan ranteeseeni. Kun erosimme, halusin siitä tatuoinnista eroon. Sehän piti siis peittää jollain ja koska liittoni jälkeen olin yhdessä australialaisen miehen kanssa, peitin sen kengurulla... Vielä sen miehen itsensä piirtämällä kengurulla. Eli tämä on mun niin sanottu huonon onnen tatuointikohta. Alla on se hel*etin D ja päällä tuo perskeleen kenguru. Jollain sen tulen peittämään, mutta jollain oikeasti FIKSULLA! Rakastan tatuointeja, mutta olen kyllä oppinut sen, ettei kannata ottaa sellaista tatuointia, mikä liittyy niin täysin siihen toiseen tyyppiin. Ja yhä totean seuraavan: tämän jutun suhteen olen ollut ihan helkkarin typerä! Tiedän!

138

1238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JättiKlitta

      Jälleen on Jasmin lukenut tätä palstaa ja huomannut, että on aika kommentoida hänen täydellistä seksiä kanssaan harrastavan Richardin piirtämää pupujussia jota hän luulee itse kenguruksi. Samoin tässä tekstissä on tyypillistä kansainvälisen celebrity modelin liioittelua ja valetta "rakastan tatuointeja". Tästä kannattaisi Jalmon ottaa vähän niin sanotusti vaarin. Jos muija rakastaa tatuointeja ja hänellä on yksi D-kirjain ja jänöjussi, niin miten hän ymmärtää "rakkauden"? :D

      • Tsiisussentään

        No, jos Jaska jatkaa perinnettä, niin tämä "kenguru" peitetään tietenkin, jollakin LKVhen liittyvällä. Mikäs se voisi olla ? Öööö...ase?


      • Totisesti.rakastaa

        Onhan se pieni tähti toisessa kädessä!


    • suuresti.naurattaa

      Ottaako Jasminin menestys luuseri poikien luonnolle?

      • JäkätiJäkätiJää

        Hoh hoijaa. Trolli vauhdissa taas. Koita edes keksiä jotain uutta.


      • suuresti.naurattaa
        JäkätiJäkätiJää kirjoitti:

        Hoh hoijaa. Trolli vauhdissa taas. Koita edes keksiä jotain uutta.

        Joko on taas korkki auki?


      • TrolliOnTrolli

        Tarkoituksella tietysti. Sitähän se trollaus on!!!


      • naurustaeituleloppua
        TrolliOnTrolli kirjoitti:

        Tarkoituksella tietysti. Sitähän se trollaus on!!!

        Miksi sinun sitten pitää trollata hyvä palsta pilalle?


      • voisentään

        "suuresti.naurattaa" heh, tosin Matami ei koskaan liiemmin menestynyt
        ole ollut, mallikilpailussa nipin napin joku palkinto, vai miten se meni.
        Laulamisesta ei laiskuuden takia ja rillumisen takia mikään edennyt.
        Heh hee, rakastaa tatuointeja, missä tatuointeja, hohhoo, tuo kenkuru
        näyttää likalaikulta tai mikä lie tarrakuva, oikeisiin ei ole varaa työttömänä.


      • urhgkkgbmhh
        voisentään kirjoitti:

        "suuresti.naurattaa" heh, tosin Matami ei koskaan liiemmin menestynyt
        ole ollut, mallikilpailussa nipin napin joku palkinto, vai miten se meni.
        Laulamisesta ei laiskuuden takia ja rillumisen takia mikään edennyt.
        Heh hee, rakastaa tatuointeja, missä tatuointeja, hohhoo, tuo kenkuru
        näyttää likalaikulta tai mikä lie tarrakuva, oikeisiin ei ole varaa työttömänä.

        ONHan sillä muutama muukin tatuointi.


    • Latvakakkonen2

      Tämän jutun suhteen olen ollut ihan helkkarin typerä! Tiedän!

      Tämänkin.

    • Ainavaanon

      Joskus sitä vaan on ihan pirun tyhmä.

      Joskus?

    • Foodietatsa

      Ehdotelmia Jasun mustakarvaiseen käteen, peltileipä, kärähtänyt bostonpulla, kuppikaakku,, eli jotain yhtä tyylikästä kuin Jasu.

    • RehellisestiPirunTyhmä

      Tällä avautumisella sitä saa taas nettijutun juorulehtiin. Rahaa ei tule, mut sitähän on Jarmolla. Pysyypähän nimi otsikoissa.

      • Helsinkihaloo

        Onko tasokkaammat aiheet ja henkilöt vähissä kun viime aikoina usea otsikko ko Ladysta ilmestynyt? Läsitelty jo Mun uusi rakkaus, Mun uusi harrastus, Mun uusi tatuointi, Mun vahvat tunteet, Mun mielipiteet aiheesta kuin aiheesta. Taso alenee kui Ammu-vainaan häntä.
        Woohotiwhoo...


      • silviisiiseon
        Helsinkihaloo kirjoitti:

        Onko tasokkaammat aiheet ja henkilöt vähissä kun viime aikoina usea otsikko ko Ladysta ilmestynyt? Läsitelty jo Mun uusi rakkaus, Mun uusi harrastus, Mun uusi tatuointi, Mun vahvat tunteet, Mun mielipiteet aiheesta kuin aiheesta. Taso alenee kui Ammu-vainaan häntä.
        Woohotiwhoo...

        Siitä kirjoitetaan mikä kiinnostaa. Jassun tekemiset (ja tekemättä jättämiset) näkyy kiinnostavan ihan pirusti.


      • ahkerattyöläiset
        Helsinkihaloo kirjoitti:

        Onko tasokkaammat aiheet ja henkilöt vähissä kun viime aikoina usea otsikko ko Ladysta ilmestynyt? Läsitelty jo Mun uusi rakkaus, Mun uusi harrastus, Mun uusi tatuointi, Mun vahvat tunteet, Mun mielipiteet aiheesta kuin aiheesta. Taso alenee kui Ammu-vainaan häntä.
        Woohotiwhoo...

        Voi hittolainen. itsehän te häntä täällä juorupalstalla pidätte puheenaiheena. Pari vaki trollia ovat sydänjuuriaan myöden katkeria Jassulle ja muutama sitten peesaa perässä päiviensä kuluksi.


    • another.day

      Jasso seisoskelee röökillä oululaisen lähiöluukun parvekkeella ja katsoo vastapäisen betonikuution seinää, miettii tylsistyneenä että mitähän tänään tuuttaisi someen. Näkee sitten taas sen saakelin ruman mustan läiskän kädessä ja huikkasee sisätiloihin sohvalla makaavalle Jampalle: "hae tussit, piirrellään jotain", Jamppa ähkäisee "ei nyt jaksa" ja kääntää kylkeään. Samalla alkaa sataa räntää.

    • Mwahhahhhahhaa

      Hah hah, eipä voi kuin nauraa kun pirun tyhmän Mäntyläiskän ihoa ”koristaa” susiruma musta läntti. Ja muistuttaa pskimmista existä ikinä. Keljuttaako Jasu? :))

      • Call.it.a.plan

        Joo, ja tuo hirveä pläntti hakattiin ihoon joskus sen jälkeen, kun aussiäijä oli palauttanut neiti Mäntylän vinttikammariinsa. Aikansa haikailtuaan J keksi tämänkin tavan nuoleskella ukkoa ja vakuutella kaikkinielevää rakkauttaan. Kuinka tyhmä tosiaan ihminen voikaan olla?


    • tyhmäjasso

      "...sitä vaan on ihan pirun tyhmä (ja laiska)"

      - Jasso

    • Tatskaatatskaa

      Helvetin Denu ja perskeleen Riku. Jassun suuret rakkaudet. Toinen oli kauan odotettu prinsssi, jota kannatti odottaa ja toisen kanssa natsas kaikki niin täydellisesti ettei tottakaan. LKV tatuointia viisastunut Jassu ei sitten uskalla ottaa, koska juttuhan on Jampan kanssa kohta ohi. Vielä ei kyl oo kertonu Suomen kansalle et millanen petikaveri Jamppa on. Denuhan oli rietas rakastaja joka ei tyydyttänyt Jaskaa kuten Riku.

      PS minne on kadonnut kiimakokki? Jääkö nyt kalanperkeet saamatta?

      • aiheenvaihto

        Yritätkö kääntää keskustelua uusille urille?


      • varapäre-eero

        Eero muistuu mieleen vain siirtymävaiheissa kun ollaan vaihtamassa ukkoa. Eero hääräilee sitten kokinpuvussa tarjoillen Jassolle herkkuaterioita liittopäivälautasilta, punaisten tuikkujen palaessa jouluisesti, kesät talvet, heijastaen tunnelmavaloa sekalaiseen juomalasikokoelmaan.

        Jos nyt oikein arvaan, lähipäivinä instakuviin ilmestyykin punaposkinen Kalapäre-Eero maireasti hymyillen.


      • Missäeeeeeroooo
        varapäre-eero kirjoitti:

        Eero muistuu mieleen vain siirtymävaiheissa kun ollaan vaihtamassa ukkoa. Eero hääräilee sitten kokinpuvussa tarjoillen Jassolle herkkuaterioita liittopäivälautasilta, punaisten tuikkujen palaessa jouluisesti, kesät talvet, heijastaen tunnelmavaloa sekalaiseen juomalasikokoelmaan.

        Jos nyt oikein arvaan, lähipäivinä instakuviin ilmestyykin punaposkinen Kalapäre-Eero maireasti hymyillen.

        Jeps. Eeroa ei oo otettu mukaan yhteisiin pubi-iltoihin niin Jampankin kaveri vaikka onkin ja asuu naapurissa. Mahtaako kuitenkin viihdyttää Jaskaa päivisin?


    • TattooMe

      Jasssun kannattaisi ottaa nyt kun Jarmo on vielä maailman suurin rakkaus, kenguru tatskan päälle iso J. Sitten kun Jarmo on ex ja maailman perskulein ja hemmetein mies, niin aina voi selitellä että se J on niinko Jasmin tai .....

    • Uusintatska

      Jaskahan vois ottaa kalatatuoinnin, kalapäretyyppi on ja pysyy.

    • RichardTesteri

      Tietenkin siluetti Jamo- setän profiilista, mistä erottuu hänen kasvojensa mieleenpainuvin osa. Komeat säkit silmien alla.

    • Desmin

      En nyt hauku vaan olen Jaskan tyyliin vain rehellinen ja huumorintajuinen: Jalmon kuutio on vakuuttava. Antenni vain päähän niin menee teviissioruudusta. Sen voisi tatsata. Oma pärstä ja vasen poski olisi se kaikista ihanin tatsa.

      Tai joku Animalian aktiivijäsenen edesmenneistä rakkaimmistakin rakkaimmista eläimistä, hylättyjä kissoja ja koiria ja oravia, mitä niitä nyt onkaan ollut. Vaikka rip komeronkissa.

      • Dingelisdongg

        Ukot ovat pai-pai, eka paijataan ja sitten bai bai koittaa eron hetki pikkujassille. Jassi on laa-laa. Hekla on se imuri.


      • aivanuskomatonta

        Ei hemmetti. Onko nää kirjoitukset tervepäisen tekemiä?


      • voisentään
        aivanuskomatonta kirjoitti:

        Ei hemmetti. Onko nää kirjoitukset tervepäisen tekemiä?

        No voi, kui sää sit tänne eksysikkä ???? Terveppä, terve vaan.


    • Alpos

      Kärppä sen olla pitää, niinkuin Oulun kärpät. Vai onko liiaksi näädän näköinen hyrrr.

      • hunajata_sulle

        TPS. Kyl Jassuki Turuus...


    • Apu_Nahasapeemapetilon

      Ehdotukseni olisi jamon pipelino.

      • Pinjatas

        Sellaisia dickejä kaikki exät että ne voisi naputella riviin, koko tai aikajärjestyksessä.


    • ViikonloppuaKohti

      Aamulla (klo 10) kun Jaska krapulassa heräsi ja huomasi känässä kirjoittaneensa totuuksia itsestään, alkoi pikkuista kiukuttaa. Äkkiä ”iloinen” kuva instaan heränneenä fatimat silmien ympärillä. Jaska on varmasti raivoissaan, kansaa taas naurattaa lisää tyhmä turhis jolla idioottimaiset rumat tatuoinnit.

      Aivan varmasti parin päivän-viikon sisään tulee Jaskalta haukkumablogi, yrittää siten ylentää menetettyä egoaan lyttäämällä jotain toista turhimoa, Jaskan perus styleen kuuluu tämä kaava. Niin on ”aikuinen”.

    • ater_macropodidae

      Ehdotan, että Jassu käy paikallisessa tatskaliikkeessä ottamassa mustan kengurun koristeeksi valkoiset raidat.: ei seepra raidoistaan pääse, vaikka kuvassa ei seepra olekaan. Jassu vaan veivaa samaa levyä vuodesta ja äijästä toiseen. Oikeasti neljättäkymmenettä käyvä ikiteini on rakastunut rakastumiseen, itseensä ja keskipisteenä olemiseen. Blogeilla yrittää kalastella samaa hyväksyntää, mitä saa uudelta rakkaudelta, kunnes tulee paskin (joulu, juhannus, viikonloppu, parisuhde)

      Myhyn Tukiais-palstaa seuraavat tietävät "Glamourelämän sykli" -kuvion (mm. vol 164, s. 54). Jassulla siis samanlainen kaava. Muutakin yhteistä on Ikestä lähtien, luetun perusteella etenkin elämänhallinta ja yksinkertaisten asioiden hallitsemattomuus, kouluttamattomuus, asioiden suurentelu. Jassullakin oli Ricun kanssa suhde, oikeasti tapasivat alle viisi kertaa. Ja kuinkas kävi: monon kuva pyrstöön. Tuksulla oli ensin karismaattinen liikemies Lapista (työtävieroksuva talkkari) ja sitten mies, jonka piireissä lähdetään 100 000 euron sormuksesta. Nyt on taas peruttu Johkin häät, häätöä ei.

    • hgfhgfhfhg

      Ehdotan ilmakivääritatuointia. Toinen hyvä olisi kuva muffinssista.

    • Eisitäkaikkeejaksa

      Jo toisen kerran tänävuonna Jassun on ollut pakko nousta jo aamulla sängystä ylös, on siinä ihmettä kerrakseen! Vallan pakko nousta ylös, pukee, meikata ja lähtee kuvauksiin. Uuh huh. Nyt kyllä tarvii rentoutuu koko loppu vuosi ja joku muu hoitakoot tötteröiden, piparien ja torttujen vääntämiset, Jassu lepää.

      • JättiKlitta

        Jälleen näitä salaperäisiä kuvauksia. Viimeksi kun hän hehkutti sellaisesta kuvauksesta joka toteutui, kyseessä oli Suomen laadukkaimman julkaisun Hymyn juttu, mikä paljasti Jasminin valtavaksi paisuneen kehonpainon, koska hänet oli tungettu makkarankuorimekkoon ja muija pistettiin teennäisesti retkottamaan märälle jäkälikölle piknikkorin kanssa. Uskon että historia toistaa itseään, Hymy on asialla ja kyseessä on joku irvokas tarina, mistä hän saa pari sataa euroa joulurahaa.


    • Jazzofani

      Jasmin. Olit, ja olet YHÄ helkkarin typerä. Kiitos nauruista!

    • Sponsoredbysossu

      Ehdotan Kelan ja Huonestoketjun logoja. Nehän on celebrity modelin sponsorit.

    • Ostakaanytjoku

      Johan tätä on odotettukin et Jassu saisi vihdoin ja viimein jotain paljastuksia hymylle tai seiskalle myydyksi. No, jokos nyt kuullaan koko totuus mielipuolisesta aussikeissistä vai jatketaanko jauhamista paskasta brittityypistä Porootissa, et Jassukin pääsis jouluostoksille. On se vaan kovaa, koko elämä julkisesti myytävänä, kuka suostuu maksaan, edes jotain, hahahah!

      • BoooRiiinnnnggg

        Aussikeissi on vain Jassun vilkkaan mielikuvituksen tuotetta. Kävi kahdesti kääntymässä Perttulassa. En hirrrrvvveeeesti revittelisi tuolla asialla. Tai jos Jassulla on samat kuvaukset kuin Tuksulla eli peenisrenkaita tai muita makuuhuonetavaroita mainostamaan. Veikkaan toki Hymyä. Taas paljastetaan jotain, vaikkei paljasteta mitään. Mutta lehteen on päästävä #niinjassuahh #happygirlinlove #kotivaimo


    • AnnaJarmoRahaa

      Normaali, terve ihminen pitkästyisi vuodesta vuoteen jatkuvaa mitään sano,atonta, tyhjää elämää, yksin neljän seinän sisällä, ilman muuta vaihtelua kuin vaihtuvat petikaverit. Turha vetää tähän nyt jotain työttämiä, on aivan eri asia olla työtöttömänä vuosi tai kaksi kuin että olisi työtön 20 vuotta, kuten Jassu, joka on varsinainen, ja harvinainen, pitkäaikainen elinkautistyötön. Mutta eihän sillä kaikki olekaan kotona, fiiraa, fiiraa ja pahasti. On se tän hetkinen tyyppi kans aika pihalla ku tollasen ottaa täyselätikseen. Tähän mennessä kai ostanut sille vaan ruuat ja juomat, mut kai se Jassu kohta tarttee myös uusia meikkejä, vaatteita, talvikenkiä yms. Annan nyt, Jarmo, jo rahaa et eukko saisi edes uudet talvisaappaat niiden linttaan astuttujen jatsareiden tilalle!

    • richard.dereck

      Millon Jassun hullun hauska koko perheen ohjelma tulee telkusta ulos?

      • Järjestykseen.mars

        Ja milloin tulee blogipostaus vaatekaapin järjestelystä?


      • dfgdffgdfg

        Sitä hassua ohjelmaa minäkin olen odottanut. Eipähän ole vain näkynyt, vaikka sen vuoksi peruttiin jopa matka Australiaan sen sielunkumppanin luokse.


      • paluumuuttaja_jassu
        Järjestykseen.mars kirjoitti:

        Ja milloin tulee blogipostaus vaatekaapin järjestelystä?

        Sitten kun vaatteet siirretään takaisin vintille?!


    • lovelovelovex1000

      Eikös tatuointeja saa nykyisin poistettuakin? Olisi alunperin poistanut sen D kirjaimen, niin ei olisi tarvinut teettää mitään päälle. Eikä ainakaan mitään kökköä kengurua. Muutenkin nämä Jasminin "rakkaudet" vaihtuvat sen verran tiuhaan tahtiin, että ei ainakaan mitään näihin "rakkauksiin" viittaavaa kannata laittaa.

      • Jälkiviisastelu

        Niinpä. Luin, että mustan värin saa poistettua paremmin, muttei sekään laserilla aina onnistu. Kynnyskysymys on Jasminin kohdalla hinta. Tarvitaan useita käsittelykertoja.
        Hän yritti jotenkin epätoivoissaan todistaa rakkauttaan kengurun kuvalla.
        Se pikkuinen D-kirjain olis varmaan ollut helpompi poistettava ja voinut onnistuakin teknisesti, jos vain olisi rahaa ollut.
        Nyt sitten entistä isompi peittely-yritys tekee uuden koomisen musteläiskän ja farssi on valmis.


    • tällaistapuhutaan

      Väänsikö kiinteistörenki paskat patalaiskantien torpan lattialle! :0 kuulin huhua!

      • Jamotykittää

        Miksi näin olisi käynyt? :D Voiei..!!


    • Ehotus

      Tatuoikoon seuraavaksi oululaisen m__lk_n otsaansa.

    • vaihtoehtoja

      Tarkoittiko Dee, Däniä (Danny) vai jotain muuta?
      Eikö kengurusta voi muotoilla jotain suomalaisempaa eläintä? Esim. hirveä, poroa tai kettua?

      • vaihtoehtoja.vol2

        Tarkoitti esim. Dorka, Dille, Deeku.

        Ois vaan jättänyt se Deen.


    • CarolineSherman

      Jasmin on hemmetin dille jos vielä aikoo ottaa kengurunkin päälle jotain. Mielummin joku iso musta peiteläiskä kuin poistattaa koko paskan laserilla? Ei se tule koskaan oppimaan, koska aivot ei raksuta normaalilla teholla.

      • Niinmuahmunelämää

        Todellakin. Sen musteläiskän päälle vielä jotain isompaa niiin voi sen jälkeen itse taas todeta kuinka pirun tyhmä sitä kaikista mokistaan huolimatta edelleenkin vaan on. Kun ei osaa ennakoida mitään eikä opi koskaan mistään mitään.


      • Mullakinuseempi

        On niitä joitain hienoja isojakin tatskoja! Että katsotaan sitten mihin päätyy.


      • titityyjatöttöröö

        Eihän sillä mitään kengurutatskaa ole. Näinhän täällä väitettiin kiven kovaan. Mikä lie tussitöherrys. Se nyt on helppo poistettava. Tatuointi on teidän mielikuvitustanne. Tahranpoisto-ohjeista kyllä löytyy tussinpoistosta ohje.


    • MuodotonMautonKlöntti

      ”Todellakin. Sen musteläiskän päälle vielä jotain isompaa niiin voi sen jälkeen itse taas todeta kuinka pirun tyhmä sitä kaikista mokistaan huolimatta edelleenkin vaan on. Kun ei osaa ennakoida mitään eikä opi koskaan mistään mitään.”

      Pudistelin päätäni epäuskossa kun Jasmin totesi että on ollut typerä tatsoineen JA aikoo tatskata uutta päälle. Ei hyvää päivää.

      Millainenhan tatskarumba vielä nähdäänkään. Vaikka kymmenen vuoden päästä, mitä on rakastettu kirjaimesta ja jalallisesta enterprisesta.

    • Kroonista.Laatua

      Nuopineulapäässä on aivojen tilalla ameeba, siitä voisi tussilla töhertää Jasmin iha ite uuden vedoksen pussielukan päälle. Merkkinä typeryydestään. Mwah.

    • xjgzfdfgh

      Jonne Aaronin keikalle menossa kultansa kera.

      • ryypätkääpäkastike

        Eli baariin. Ja huomenna entistä suuremmat silmäpuss.... eikun kassit.


      • Woopotiwoop

        Onpa Jassulla nykyään paljon iltamenoja/viikonloppumenoja.
        Hyvä Jamppa! kun viet Jassua tuulettumaan.


      • JättiKlitta
        Woopotiwoop kirjoitti:

        Onpa Jassulla nykyään paljon iltamenoja/viikonloppumenoja.
        Hyvä Jamppa! kun viet Jassua tuulettumaan.

        Iltamenoja on koska aiemmin ei ollut edes ylimääräistä kymppiä fyrkkaa niin ei voinut mennä yhtään mihinkään. Suomessa kannattaisi järjestää lapsellisten aikuisten SM-kisat. Uskoisin että toi itsestään selffejä päivittäin julkaiseva äitinsä vintillä asuva pösilö voittaisi kultaa.


      • Hdhdhchhh
        Woopotiwoop kirjoitti:

        Onpa Jassulla nykyään paljon iltamenoja/viikonloppumenoja.
        Hyvä Jamppa! kun viet Jassua tuulettumaan.

        Tuuletustahan se just kaipaakin, on sellanen paikoilleen sammaloitunut muinaisjäänne.


    • kevyttäviihdettä

      Käyvätkö he koskaan taidenäyttelyissä, teatterissa tai Madetojan salin konserteissa?

      • Terve.vaanmenoa

        Heh heh. Oletko jo aloittanut perjantaipullon


      • kevyttäviihdettä
        Terve.vaanmenoa kirjoitti:

        Heh heh. Oletko jo aloittanut perjantaipullon

        Jos minua tarkoitat, niin vastaan, että en käytä alkoholia lainkaan, enkä tupakoi.
        En tarvtse ed. mainittuja "nautintoja" yhtenäkään viikon päivänä.


      • Terve.vaanmenoa

        Joihinkin ei sarkasmi uppoa...


      • kevyttäviihdettä
        Terve.vaanmenoa kirjoitti:

        Joihinkin ei sarkasmi uppoa...

        Lue mitä Suomen Psykologiliitto ry sanoo sanoo sarkastisesta ihmisestä. Ei kovin mairittelevaa luettavaa.


      • Hdhdhdhd
        kevyttäviihdettä kirjoitti:

        Lue mitä Suomen Psykologiliitto ry sanoo sanoo sarkastisesta ihmisestä. Ei kovin mairittelevaa luettavaa.

        Lue sinä mitä siellä sanotaan täysin huumorintajuttomista ihmisistä. Upposko?


      • kevyttäviihdettä
        Hdhdhdhd kirjoitti:

        Lue sinä mitä siellä sanotaan täysin huumorintajuttomista ihmisistä. Upposko?

        Ymmärrän huumoria oikein hyvin ja jopa ironiaa, mutta en sarkasmia ja sarkastisia ihmisiä ja heidän puheitaan.
        Mutta, mukavaa Joulun odotusta Sinulle!


      • Terve.vaanmenoa
        kevyttäviihdettä kirjoitti:

        Lue mitä Suomen Psykologiliitto ry sanoo sanoo sarkastisesta ihmisestä. Ei kovin mairittelevaa luettavaa.

        Eih. Pitääkö vääntää rautalangasta. Sarkasmi voi kohdistua myös kolmanteen osapuoleen. Joten: käyvätkö he taidenäyttelyssä jne. Kysyjänn kautta: oletko avannut perjantaipullon. KOSKA HE EIVÄT KÄY MISSÄÄN KORKEAMMAN KULTTUURIN TAPAHTUMISSA. joten sarkasmi KOHDISTUU PO OLEVIIN HENKILÖIHIN EI KYSYJÄÄN


    • uyrgujghkbvjhggg

      Ei kunnollisissa tatuoinneissa mitään pahaa ole mutta ylipäätään hölmöä ottaa musta kuva.

    • Pubiinvaan

      Kaljoittelut ja joka viikkoiset baareissa istumiset yritetään kovasti naamioida joissakin konserteissa käymisiksi. Toikin Tähti ravintola varsinainen murju. Kuinkahan kiinnostunut joku 50v ukko on jostain Jonne Aaronista ja sen musiikista, oikeesti! Kyllä sinne pubiin voi ihan suoraankin mennä ilman et tarttee kiertää ampumaratojen tms kautta!

      • Työelämään

        TÄSSÄPÄ Jasminille:

        Nightclub Tähti hakee henkilökuntaa!
        4.9.2017
        Haemme nyt Oulun Nightclub Tähteen henkilökuntaa (baarityöntekijät, blokkarit, jne...)!


    • INSTAKUVA

      Ei oo laaksoa, ei kukkulaa vaan aivan muodoton, lihava möykky mustassa säkissä tää celebrity model lähdössä kuunteleen Jonne Aaronia lähinnä räkälää muistuttavaan, purkutuomion jo saaneeseen kapakkiin. Ei oo oikeen tilanteet Jassulla hallinnassa taaskaan. Voi, voi.

      • Toivoaonyhä

        Älä vaivu murheessekylmailmasräteijalumppuipiisaa


    • Vinkvinkk

      Ens viikolla voisit Jassu kuurata Jampan kylpyhuoneen kaakelit jouluksi. Tulis jouluselfieiden taustat nätimpiä.

    • Totuusonmuuta

      Huomenta! Miepä tiedän erään hupakon, joka lähti Australiaan vieraillakseen tietyn henkilön luona. No myöhemmin asia paljastui, henkilön kautta, joka muuttanut 16v sitten suomesta ausseihin, että henkilö X ei toivottanut hupakkoa lainkaan tervetulleeksi kotiinsa. Hupakko asusteli sitten erään kolmannen ex-suomalaisen luona. Tämä on vuorenvarmasti totta. Harmi, kun en voi laittaa nimiä. Hupakko valehteli/valehtelee täällä Suomessa vallan muuta, tuosta matkasta Australiaan.Olen sen 16v ausseissa asuvan ystävä ja myös fb-kaveri.

      • haaveissa-vain

        Tester ei halunnut olla missään tekemisissä tämän "hupakon" kanssa sen jälkeen, kun oli palauttanut vähäjärkisen äitinsä luo ja huijaamalla saanut etumatkaa paetakseen takaisin kotiinsa.

        Kaikki muu on "hupakon"satuilua. Vai luuleeko joku ihan tosissaan, että rutiköyhä "hupakko" sen "tapahtui jotain tosi ikävää" jälkeen olisi kaivanut lompsastaan paluurahat, hahhh!!!

        Kaikki perustuu valheelle, ihan kuin nämä tarinat "mielisairas-maijoista" sun muista, jotka mukamas yrittivät sabotoida ikuista liittoa samis-aussin kanssa.

        Miljoona valhetta. Vai riittäisikö tuokaan arvio? Koko elämä on valhetta.


      • tiedetääääään
        haaveissa-vain kirjoitti:

        Tester ei halunnut olla missään tekemisissä tämän "hupakon" kanssa sen jälkeen, kun oli palauttanut vähäjärkisen äitinsä luo ja huijaamalla saanut etumatkaa paetakseen takaisin kotiinsa.

        Kaikki muu on "hupakon"satuilua. Vai luuleeko joku ihan tosissaan, että rutiköyhä "hupakko" sen "tapahtui jotain tosi ikävää" jälkeen olisi kaivanut lompsastaan paluurahat, hahhh!!!

        Kaikki perustuu valheelle, ihan kuin nämä tarinat "mielisairas-maijoista" sun muista, jotka mukamas yrittivät sabotoida ikuista liittoa samis-aussin kanssa.

        Miljoona valhetta. Vai riittäisikö tuokaan arvio? Koko elämä on valhetta.

        Tuonhan me olemme tienneet, ja siitä kirjoittaneet täälläkin, mutta Jassu vain hymyilee ja jatkaa samaan tyyliin! Kuten on todettu, tällä höppänällä ei ole häpeän tunnetta! Sille olisi hyvä opetus, kun aina jäisi julkisesti valheistaan kiinni!


      • ei.kandeis
        tiedetääääään kirjoitti:

        Tuonhan me olemme tienneet, ja siitä kirjoittaneet täälläkin, mutta Jassu vain hymyilee ja jatkaa samaan tyyliin! Kuten on todettu, tällä höppänällä ei ole häpeän tunnetta! Sille olisi hyvä opetus, kun aina jäisi julkisesti valheistaan kiinni!

        "haaveissa-vain" yrittää epätoivoisena provota, yritäpäs uudelleen. Ja huutajaan menee täydestä, ellei ole sama kuin haaveissa-vain.


      • oso.oulu
        haaveissa-vain kirjoitti:

        Tester ei halunnut olla missään tekemisissä tämän "hupakon" kanssa sen jälkeen, kun oli palauttanut vähäjärkisen äitinsä luo ja huijaamalla saanut etumatkaa paetakseen takaisin kotiinsa.

        Kaikki muu on "hupakon"satuilua. Vai luuleeko joku ihan tosissaan, että rutiköyhä "hupakko" sen "tapahtui jotain tosi ikävää" jälkeen olisi kaivanut lompsastaan paluurahat, hahhh!!!

        Kaikki perustuu valheelle, ihan kuin nämä tarinat "mielisairas-maijoista" sun muista, jotka mukamas yrittivät sabotoida ikuista liittoa samis-aussin kanssa.

        Miljoona valhetta. Vai riittäisikö tuokaan arvio? Koko elämä on valhetta.

        Maijahan löytyi facesta aikoinaan yllättävän helposti samoin kuin Sami.K. sun muut. Minkähän takia heidän profiilinsa katosi? Tuolla ja tällähän ei ole mitään tekemistä tatskojen kanssa.


    • JaskaTuomiolle

      Janita janatuinen on saanut tuomion miehen huijaamisesta ja rakastuneena esiintymisestä. Jasmin mäntylänkin pitäisi saada em asioista monet tuomiot! Huijas jopa erään sairaseläkeläisen avioliittoon! On jopa sen tunnustanut että huijausta koko liitto, solmittiin vain siksi että oli seiskalle myynyt etukäteen jutun. Jokaisen suhteen jälkeen huudellut et paska suhde eikä välittäny miehestä hevonpaskaa mut korut, rahat, ylläpito ym on kyllä kelvannut.

    • voiressua

      On sillä reppanalla vähän vaatteita. Tuo sama pusero ja musta mekko oli jo silloin, kun yritti kotirouvaksi aussiin. Itse ostin pari vuotta sitten samanlaisen mekon HM:stä, maksoi 14 euroo!

      • näinpatakattilaasoimaa

        HEH, no silloinhan kuljet itsekin yhtä vanhoissa kuteissa.


      • Ostaaostaa

        Ja samat ikivanhat mustat, vanuneet ja venyneet rintaliivit. Osta nyt, jamppa, Jaskalle uusia alkkareita,


      • haluannähdä
        Ostaaostaa kirjoitti:

        Ja samat ikivanhat mustat, vanuneet ja venyneet rintaliivit. Osta nyt, jamppa, Jaskalle uusia alkkareita,

        Minä en ole kyllä nähnyt ainuttakaan kuvaa vanuneista ja venyneistä rintaliiveistä. Laitas linkki rintsikoihin.


      • JassuVihjaa
        haluannähdä kirjoitti:

        Minä en ole kyllä nähnyt ainuttakaan kuvaa vanuneista ja venyneistä rintaliiveistä. Laitas linkki rintsikoihin.

        Ainahan sillä on tuon läpikuultavan rusettipuseron kanssa nuo mustat urheiluliivit. On varmaan mielestään seksikästä.


      • voiressua
        näinpatakattilaasoimaa kirjoitti:

        HEH, no silloinhan kuljet itsekin yhtä vanhoissa kuteissa.

        Kerroinko, että "yhä kuljen" siinä?? Itse ostin sen aikoinani olomekoksi!


      • 735fgh
        voiressua kirjoitti:

        Kerroinko, että "yhä kuljen" siinä?? Itse ostin sen aikoinani olomekoksi!

        Jasmin näyttää hyvältä missä tahansa asussa enkä tajua miksi sun pitää vakuutella sitä mikä sun oloasuna on. Ketään ei kiinnosta mihinkään pukeudut ulkona tai kotona kun ei täällä kukaan edes tiedä kuka oot.


      • Piknikillä
        735fgh kirjoitti:

        Jasmin näyttää hyvältä missä tahansa asussa enkä tajua miksi sun pitää vakuutella sitä mikä sun oloasuna on. Ketään ei kiinnosta mihinkään pukeudut ulkona tai kotona kun ei täällä kukaan edes tiedä kuka oot.

        No minusta ei kyl näyttänyt hyvältä esim. siinä punaisessa makkarankuori-trikoomekossa, jossa Hymyn kuvissa istui jäisellä nurmikolla maha ja jenkkakahvat pursuten.


      • Ihrejhthhtyh
        Piknikillä kirjoitti:

        No minusta ei kyl näyttänyt hyvältä esim. siinä punaisessa makkarankuori-trikoomekossa, jossa Hymyn kuvissa istui jäisellä nurmikolla maha ja jenkkakahvat pursuten.

        On nykyään hoikistunut.


    • Kaunisdaami

      Näyttää ihan mielettömän hyvälle ja hoikempi on kun aikoihin! Vau! Oli paljon pulskempi kesällä eli näköjään rakkaus tekee oikeesti hyvää!

      • KarseeNäky

        Hoikka?! Muodoton säkki mustassa mekossa, ei erotu vyötärö eikä lanteiden kaaret. Ai niin, Jaskahan on aina ollut vailla naisellisia muotoja, nyt vaan on vielä LIHONUT ja PAISUNUT entistä muodottomammaksi!


      • peräErkki
        KarseeNäky kirjoitti:

        Hoikka?! Muodoton säkki mustassa mekossa, ei erotu vyötärö eikä lanteiden kaaret. Ai niin, Jaskahan on aina ollut vailla naisellisia muotoja, nyt vaan on vielä LIHONUT ja PAISUNUT entistä muodottomammaksi!

        Kyllä sillä on tarpeeksi hoikka vyötärö ja mehukas lanteen kaari sinunllekin vanhalle sedälle.


      • Ootkosokee
        KarseeNäky kirjoitti:

        Hoikka?! Muodoton säkki mustassa mekossa, ei erotu vyötärö eikä lanteiden kaaret. Ai niin, Jaskahan on aina ollut vailla naisellisia muotoja, nyt vaan on vielä LIHONUT ja PAISUNUT entistä muodottomammaksi!

        No hoikka tuo on eikä sillä ole isoa persettä vaikka nykyään kaikki tuntuvat haluavan sellaisen tyyliin Kim K. Hoikka ja kaunis nainen. Jos tosiaan vertaa viime kesänä tai syksyllä otettuihin kuviin niin on laihtunut.


      • JättiKlitta
        Ootkosokee kirjoitti:

        No hoikka tuo on eikä sillä ole isoa persettä vaikka nykyään kaikki tuntuvat haluavan sellaisen tyyliin Kim K. Hoikka ja kaunis nainen. Jos tosiaan vertaa viime kesänä tai syksyllä otettuihin kuviin niin on laihtunut.

        Kyllä tuo on kaukana hoikasta. Elopainoa on liki 80 kiloa ja vartalo on epäsuhtainen. Rinnat rippuu niin alhaalla etten ole koskaan nähnyt niiden roikkuvan tuolla tavalla kellään. Vartalo ei ole mistään kohtaa tiivis vaan löysä mikä johtuu ylensyönnistä, -juonnista ja urheilun puutteesta. Ainoa asia minkä saa pidettyä kuosissa näennäisesti on naama, mutta siitäkin on väärä kuva koska photoshop ja kuvakulmien valinta. Aivan tyhjänpäiväinen ja tavallista isoluisempi ja epänaisellisempi ihmisheimon yksilö.


      • Ihkgjnggh
        JättiKlitta kirjoitti:

        Kyllä tuo on kaukana hoikasta. Elopainoa on liki 80 kiloa ja vartalo on epäsuhtainen. Rinnat rippuu niin alhaalla etten ole koskaan nähnyt niiden roikkuvan tuolla tavalla kellään. Vartalo ei ole mistään kohtaa tiivis vaan löysä mikä johtuu ylensyönnistä, -juonnista ja urheilun puutteesta. Ainoa asia minkä saa pidettyä kuosissa näennäisesti on naama, mutta siitäkin on väärä kuva koska photoshop ja kuvakulmien valinta. Aivan tyhjänpäiväinen ja tavallista isoluisempi ja epänaisellisempi ihmisheimon yksilö.

        Kannattaa mennä optikolle tai psykiatrille............


    • PullaVainenJoo

      Jasminin vartalosta huomaa kyllä liikkumattomuuden. Vaikka onkin hoikanlainen, niin on pullava olemus.
      Vielä ehtisi treenata itsensä kuntoon ennen keski-ikää. Samalla voisi vaihtaa pukeutumis/kampaustyylinsä, joka jo onkin keski-ikäistynyt.

    • Pötkö.kaavussa

      Pullapötkö on pujottanut itsensä mustaan kiinariepuun. Näky on kuivakka ja kärähtänyt. Lisäksi peili monistaa otsan rusinaa.

    • rikoo.on.riskillä.jne

      Oliko Jaska tuossa mustassa loikkomekossa viihteellä? Jossain räkälässä? Talvella? Kaikki muut taisivat olla jossain ihan mukavissa normivaatteissa, ei kai tuo mikään gaalailta sentään ollut. Aika epäkäytännöllinen vaate muutenkin, hellemekoksi liian kuuma, talvikäytössä kylmä hihattomuuden takia, yöpukuna liian pitkä. Kotiasuna menettelee jos ei pelkää kompastumista. Jaska ehkä suosii trikoovaatteita sattuneesta syystä, ainakin ne antavat periksi jos sattuu tulemaan lisäkiloja ja ovat halpoja ostaa.

      • Jassujuhlii

        Jonne Aaron esiintyi ihan tavallisessa ravintelissa, liput 17e, missä väki istuu juomassa, ja pukeutuu farkkuihin, ei ollu mikään gaalatilaisuus eikä paikka lähellekään mitään huippumestaa, joten Jassun "iltapuku" ei mitenkää matsannut paikkaan eikä tilaisuuteen. Naurettavaa elvistelyä taas Jassulta. Kas kun ei ollu vielä lierihattu päässä.

        Mut muuten, aika harvinaista et joku 50v mies olis kiinnostunut jostain JonneAaronista ja sen musiikista....Vaikuttaakin siltä et ukko etsii halvimmat bileet et pääsis kaljalle kun ei kai kehtaa niin usein marssia reilusti suoraan pubiin kaljoitteleen kuin Jassu vaatii. Ei oo sillä kuitenkaa rahaa romanttisiin illallisiin. Halpislaulajia vaan kattoon kaljalasi kädessä. Huoh.


      • titityyjatöttöröö
        Jassujuhlii kirjoitti:

        Jonne Aaron esiintyi ihan tavallisessa ravintelissa, liput 17e, missä väki istuu juomassa, ja pukeutuu farkkuihin, ei ollu mikään gaalatilaisuus eikä paikka lähellekään mitään huippumestaa, joten Jassun "iltapuku" ei mitenkää matsannut paikkaan eikä tilaisuuteen. Naurettavaa elvistelyä taas Jassulta. Kas kun ei ollu vielä lierihattu päässä.

        Mut muuten, aika harvinaista et joku 50v mies olis kiinnostunut jostain JonneAaronista ja sen musiikista....Vaikuttaakin siltä et ukko etsii halvimmat bileet et pääsis kaljalle kun ei kai kehtaa niin usein marssia reilusti suoraan pubiin kaljoitteleen kuin Jassu vaatii. Ei oo sillä kuitenkaa rahaa romanttisiin illallisiin. Halpislaulajia vaan kattoon kaljalasi kädessä. Huoh.

        Ihan tavallisissa ravinteleissa ne muutkin artistit esiintyy. Ei tuo tilaisuus ollut mikään "juhlakonsertti", tai kiertue. Pääsyliput kuitenkin oli hinnakkaat, koska kyseessä ei ollutkaan mikään tavallinen pubi-esiintyminen. Jos siellä jotkut asiakkaat olivat farkuissa, niin silloin olivat alipukeutuneita. Sinunkin tulisi paremmin ottaa ensin selvää asioista, ennen kuin auot päätäsi ollen tietävinäsi asiat muita paremmin.


      • buahahahahhahahahahhahh
        titityyjatöttöröö kirjoitti:

        Ihan tavallisissa ravinteleissa ne muutkin artistit esiintyy. Ei tuo tilaisuus ollut mikään "juhlakonsertti", tai kiertue. Pääsyliput kuitenkin oli hinnakkaat, koska kyseessä ei ollutkaan mikään tavallinen pubi-esiintyminen. Jos siellä jotkut asiakkaat olivat farkuissa, niin silloin olivat alipukeutuneita. Sinunkin tulisi paremmin ottaa ensin selvää asioista, ennen kuin auot päätäsi ollen tietävinäsi asiat muita paremmin.

        Mistä lähtien farkut pubissa on ollut "alipukeutumista"?
        Farkuthan on ihan normaalia rentoa pukeutumista, ja just sopivaa vaatetusta pubiin..

        Isoisäni aikoinaan laittoi liivillisen puvun päälle pubiin mennessään. Hän olikin syntynyt vuonna 1927, ja tottunut siihen että ravintolaan ei ilman pukua ole asiaa (ja hänelle ravintola tarkoitti myös pubia)... Niin ne ajat muuttuu....


      • Jiiiihuuuuuu
        titityyjatöttöröö kirjoitti:

        Ihan tavallisissa ravinteleissa ne muutkin artistit esiintyy. Ei tuo tilaisuus ollut mikään "juhlakonsertti", tai kiertue. Pääsyliput kuitenkin oli hinnakkaat, koska kyseessä ei ollutkaan mikään tavallinen pubi-esiintyminen. Jos siellä jotkut asiakkaat olivat farkuissa, niin silloin olivat alipukeutuneita. Sinunkin tulisi paremmin ottaa ensin selvää asioista, ennen kuin auot päätäsi ollen tietävinäsi asiat muita paremmin.

        17e liput on halvat. Konserteissa, joissa itse käyn, liput on 70 e ylöspäin. Ja Aaronin konserttiin pitkässä, hihattomassa mekossa keskellä talvee! Hahahaaaa! Kyllä sen pojan keikoilla käy vaan farkkukansaa. Jassu on ihan pihalla kaikesta. Mut on meillä hieno täti, toi täti Jasmiini, kun hän menee pihalle on näky korea...


      • titityyjatöttöröö
        Jiiiihuuuuuu kirjoitti:

        17e liput on halvat. Konserteissa, joissa itse käyn, liput on 70 e ylöspäin. Ja Aaronin konserttiin pitkässä, hihattomassa mekossa keskellä talvee! Hahahaaaa! Kyllä sen pojan keikoilla käy vaan farkkukansaa. Jassu on ihan pihalla kaikesta. Mut on meillä hieno täti, toi täti Jasmiini, kun hän menee pihalle on näky korea...

        Joopa, joo sanopa nyt ihan ekana mihin konserttiin olet maksanut 70€ lipustasi. Se on pian tarkastettu. Näiden kotimaisten kevyen musiikin esiintyjien konserttien liput ovat 15-50€ hintaisia. Poikkeuksina nämä isot stadion- konsertit, joita muutama on pitänyt. Nurkkapubeihin pääsee vitosella. Tuksunkin esiintymisiin kympillä. Artistin suosio vaikuttaa lippujen hintoihin. Jos Jassu haluaa pukeutua paremmin iltamenoihin, niin sehän todistaa sen, että tapahtuma on hänelle eri asia kuin jossain lähipubissa kaljalla käyminen farkuissa.


      • molemmat-nähnyt
        titityyjatöttöröö kirjoitti:

        Joopa, joo sanopa nyt ihan ekana mihin konserttiin olet maksanut 70€ lipustasi. Se on pian tarkastettu. Näiden kotimaisten kevyen musiikin esiintyjien konserttien liput ovat 15-50€ hintaisia. Poikkeuksina nämä isot stadion- konsertit, joita muutama on pitänyt. Nurkkapubeihin pääsee vitosella. Tuksunkin esiintymisiin kympillä. Artistin suosio vaikuttaa lippujen hintoihin. Jos Jassu haluaa pukeutua paremmin iltamenoihin, niin sehän todistaa sen, että tapahtuma on hänelle eri asia kuin jossain lähipubissa kaljalla käyminen farkuissa.

        Kommentti eteläisestä Suomesta. Kyllä liput konsertteihin, ainakin parhaille paikoille, maksavat helposti sen 70€. Vain esimerkkinä esim. Tulkoon Joulu - ja Sinun Omasi -konsertit (jälkimmäinen taisi piipahtaa Madetojan salissakin).

        Kun on monta artistia, kymmenhenkinen orkesteri ja isot salit , niin tilaisuuksiin joutuu lipuista vähän maksamaan. Tuossa vain pari esimerkkiä, tarjonta täällä on toki paljon laajempi.


      • jassurassu
        titityyjatöttöröö kirjoitti:

        Ihan tavallisissa ravinteleissa ne muutkin artistit esiintyy. Ei tuo tilaisuus ollut mikään "juhlakonsertti", tai kiertue. Pääsyliput kuitenkin oli hinnakkaat, koska kyseessä ei ollutkaan mikään tavallinen pubi-esiintyminen. Jos siellä jotkut asiakkaat olivat farkuissa, niin silloin olivat alipukeutuneita. Sinunkin tulisi paremmin ottaa ensin selvää asioista, ennen kuin auot päätäsi ollen tietävinäsi asiat muita paremmin.

        Minkäslaisessa "puvussa" esiintyjä itse oli? Hän, joka kerää rahat yleisöltä, voisi pukeutua siististi, se olisi kohteliasta yleisöä kohtaan. Jassu paralla ei ole paljon vaihtoehtoja, samat "edustuskuteet" kesät talvet.


      • kansankynttilät
        molemmat-nähnyt kirjoitti:

        Kommentti eteläisestä Suomesta. Kyllä liput konsertteihin, ainakin parhaille paikoille, maksavat helposti sen 70€. Vain esimerkkinä esim. Tulkoon Joulu - ja Sinun Omasi -konsertit (jälkimmäinen taisi piipahtaa Madetojan salissakin).

        Kun on monta artistia, kymmenhenkinen orkesteri ja isot salit , niin tilaisuuksiin joutuu lipuista vähän maksamaan. Tuossa vain pari esimerkkiä, tarjonta täällä on toki paljon laajempi.

        Nyt oli kyse yksittäisen kevyen musiikin ja esiintyjän suosiotason esityksestä. Mainitsemiisi konsertteihin oli liput täällä missä asun 52,50€ ja 28€. Olisi syytä pysyä aiheen mukaisessa jutussa, eikä mennä korkeampitasoisiin esityksiin näissä lippujen hinnoissakaan. Näissä aiemmissa kommenteissa kun ei ole ollut muuta tarkoitusta kuin halventaa Jassun pukeutumista ja kyseisen artistin esitystä. Kukin käy mieleisissään esityksissä ja tuskin on syytä halveksia muiden henkilöiden valintoja.


      • molemmat-nähnyt

        Jos olisit käynyt ko. konsesteissa, tietäisit, että kyse on kevyestä musiikista.

        Helsingin Musiikkitalolle hinnat oli alk. 51€. Ihmettelen, jos jonnekin olisi myyty alle kolmenkympin, mutten ala väittelemään.

        J vetäisi syntymäpäiväjuhlille ylleen arkineuleen. Ja lähti rock-konserttiin pitkässä yöpaidassa.

        Taattua tyylittömyyttä siis.


      • semmosia
        titityyjatöttöröö kirjoitti:

        Joopa, joo sanopa nyt ihan ekana mihin konserttiin olet maksanut 70€ lipustasi. Se on pian tarkastettu. Näiden kotimaisten kevyen musiikin esiintyjien konserttien liput ovat 15-50€ hintaisia. Poikkeuksina nämä isot stadion- konsertit, joita muutama on pitänyt. Nurkkapubeihin pääsee vitosella. Tuksunkin esiintymisiin kympillä. Artistin suosio vaikuttaa lippujen hintoihin. Jos Jassu haluaa pukeutua paremmin iltamenoihin, niin sehän todistaa sen, että tapahtuma on hänelle eri asia kuin jossain lähipubissa kaljalla käyminen farkuissa.

        Ne on tuota elitistiporukkaa joka ei aikaansa vietä juorupalstalla. Voisivat vaikka tatuoida jonkun maailmankuulun no sano sinä..


    • Jassupupissa

      Käynkin vain KONSERTEISSA, en pubien halvoilla keikoilla. Toki jos pubissa sattuu joskus oleen jonkun esiintymässä, niin maksanhan tietenkin pääsylipun, jos olen pubiin just sinä iltana muutenkin ollut menossa. Pikkurahaa. Mut et joku oikeen pukeutuu johonkin pubikeikkaan niin tekee itsestään vaan entistä naurettavamman ja sehän Jassulta onnistuu AINA.

      • what.a.lady

        Joo, jotenkin tuli mieleen Kellokosken Prinsessa...leninki päälle räkälään, kun ihan "konserttiin" on menossa..

        Jonne Aaron, tuo suuri konserttitähti :D Olikohan Jonnella frakki päällä?

        Voi elämä ja yksinkertaisuus tuota erästä :D :D Hyvät naurut kyllä taas sai...


      • KaljoooKaljoo
        what.a.lady kirjoitti:

        Joo, jotenkin tuli mieleen Kellokosken Prinsessa...leninki päälle räkälään, kun ihan "konserttiin" on menossa..

        Jonne Aaron, tuo suuri konserttitähti :D Olikohan Jonnella frakki päällä?

        Voi elämä ja yksinkertaisuus tuota erästä :D :D Hyvät naurut kyllä taas sai...

        Jonne Aaronin musa on todellakin nuoren pubikansan ja farkkutyyppien ominta musiikkii, en tajuu miten tää viiskymppinen kiinteistörenki muka olis ko musiikista pätkääkään kiinnostunut. Tai edes tätimäinen jassu. Mut kaljalle on jollain tekosyyllä vaan päästävä, eivät näytä oikein viihtyvän kaksistaan kotosalla, eivätkä ainakaan selvin päin.


      • letkunletkeys
        KaljoooKaljoo kirjoitti:

        Jonne Aaronin musa on todellakin nuoren pubikansan ja farkkutyyppien ominta musiikkii, en tajuu miten tää viiskymppinen kiinteistörenki muka olis ko musiikista pätkääkään kiinnostunut. Tai edes tätimäinen jassu. Mut kaljalle on jollain tekosyyllä vaan päästävä, eivät näytä oikein viihtyvän kaksistaan kotosalla, eivätkä ainakaan selvin päin.

        Mistä sinä kenenkään musiikkimakua tiedät? Eikös noi oikeat "rokkikukot" ole jopa 60-70 vuotiaita. Jas hitto vie ne kulkee farkuissa ja nahkarotseissa. Ulkoisen olemuksen perusteella tätimäisen Jassun pitäisi siis tykätä mistä????? Entä ikänsä perusteella tämän "kiinteistörengin" pitäisi tykätä mistä???? Annas ehdotuksesi heidän musiikkimaulleen mikä sen tulisi olla.


      • tahdon.miehen.rrrrikkaan
        letkunletkeys kirjoitti:

        Mistä sinä kenenkään musiikkimakua tiedät? Eikös noi oikeat "rokkikukot" ole jopa 60-70 vuotiaita. Jas hitto vie ne kulkee farkuissa ja nahkarotseissa. Ulkoisen olemuksen perusteella tätimäisen Jassun pitäisi siis tykätä mistä????? Entä ikänsä perusteella tämän "kiinteistörengin" pitäisi tykätä mistä???? Annas ehdotuksesi heidän musiikkimaulleen mikä sen tulisi olla.

        Jassuhan on itse levyttänyt sellaista ns. tusinaiskelmää..

        Silloin nuorena siis..Mikä oli mielestäni nolouden huippu..Mutta kukin tykkää mistä tykkää.
        Itse en kyllä mistään Jonne Aaroneistakaan nauti, en menisi keikalle vaikka maksettais.

        Junteilla on junttien maku ja tyyli. Se korreloi mielestäni hyvin vahvasti yleissivistyksen kanssa.


      • letkunletkeys
        tahdon.miehen.rrrrikkaan kirjoitti:

        Jassuhan on itse levyttänyt sellaista ns. tusinaiskelmää..

        Silloin nuorena siis..Mikä oli mielestäni nolouden huippu..Mutta kukin tykkää mistä tykkää.
        Itse en kyllä mistään Jonne Aaroneistakaan nauti, en menisi keikalle vaikka maksettais.

        Junteilla on junttien maku ja tyyli. Se korreloi mielestäni hyvin vahvasti yleissivistyksen kanssa.

        Älä nyt vaihda puheenaihetta. Ei ollut kyse Jassun levytyksistä, eikä sinun musiikkimaustasi, vaan kysyin " minkälaisesta musiikista heidän tulisi pitää"?


      • LetkunPotkaisema
        letkunletkeys kirjoitti:

        Älä nyt vaihda puheenaihetta. Ei ollut kyse Jassun levytyksistä, eikä sinun musiikkimaustasi, vaan kysyin " minkälaisesta musiikista heidän tulisi pitää"?

        Kerro sinä millaisesta musiikista valtaväestön pitäisi muka mielestäsi tykätä? Valtaväestö ei tykkää Oulun juntin ärrävikaisesata iskelmästä, yritä nyt ymmärtää että iskelmä tehoaa vain 2% junteista johon Jaska kuuluu.

        Jasson juntti iskelmä on samaa sarjaa kuin häviäminen kauneuskisoissa, kauneimmat voitti taas ja musiikillisesti lahjakkaammat meni taas vintin kummajaisen ohi, miksiköhän?


      • Jassulauleloo
        letkunletkeys kirjoitti:

        Mistä sinä kenenkään musiikkimakua tiedät? Eikös noi oikeat "rokkikukot" ole jopa 60-70 vuotiaita. Jas hitto vie ne kulkee farkuissa ja nahkarotseissa. Ulkoisen olemuksen perusteella tätimäisen Jassun pitäisi siis tykätä mistä????? Entä ikänsä perusteella tämän "kiinteistörengin" pitäisi tykätä mistä???? Annas ehdotuksesi heidän musiikkimaulleen mikä sen tulisi olla.

        Rokkikukot onkin 60-70 v, Jonne Aaron ei. Ulkoisen habituksensa perusteella perusjunttien iskelmät uppoaa Jassuun ja jamppaan. Sellaset mitä se Jassukin lauleli kun oli "uransa" huipulla, hahahahah!


    • kiitos_kiitos_renki

      Häippääkö se kiinteistörenki kesken illan, kun Jassukka kiittelee sitä kuvista ja illasta instaansa kautta..

    • jättiklitta

      Jaska pyörii musiikkitapahtumissa siksi jotta hänen kaverit saavat lähettää seiskan kääk-juoruihin kuvia ja tienaavat niistä 50€ kappale jonka jakavat sitten littiin. TOinen syy on haave siitä että artisti pyytäisi yleisön joukossa olevaa jasminia saapumaan yllätysvieraaksi lavalle esittämään kappaleen Tahdon Rikkaan Miehen tai Martinan 9 digits.

      • höpötihöp

        Se pitää olla joku julkkis kuvassa mistä maksetaan, mikä helekutin julkkis tuo Jassu on? Ei sitä muut tunne kuin me, jotka olemme tälle "Jassun luxus elämä" sarjakuvalle täällä nauraneet.


      • kaikin.mokomin

        Littiin? Sähän haaveilet omiasi? No, nikkisi jo kertookin...Ps.äänellään se variskin laalaa....


    • JassulleKaljoo

      Kukaan ei koskaan ole lähettänyt mitään kääk-juorukuvia Jaskasta seiskaan. Eikä lähetä vastakaan. Jassu menee pubikeikoille että sais kaljaa, se ei nyt paskaakaan välitä kuka esiintyy. Tuskin on ikinä aiemmin kuullu ainuttakaan jonnen kappaletta. Missä halpa keikka, siellä Jassukin Jamppoineen.

      • EpätoivoinenJasu

        Yhtään kääk juorua ei ollut uudesta jampasta moneen kuukauteen, ei yhtään kiinnostunutta paparatsia, joten jasu viimein soitti seiskaan ”yhteisymmärryksessä”. Eli ketään ei kiinnostanut mutta jasun oli saatava taskurahaa ja julkisuutta. Vähän nauratti taas, Oulun koomikko.


    • Jassulauleloo

      Jaska vois painuu karaoke baareihin lauleleen vai eikö se kehtaa? Jassuhan ei tee mitään missä on huono...

    • intiangeenit

      Jaska ei ikinä valehtele.

    • Pureskelua

      Kasa kylmiä etanoita my style tatuointi.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1831
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1749
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1662
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe