Eilen sijoitin 60 euroa pelikoneisiin kaupassa, voitin ihan pirusti ja napsu niin perkeeleesti. Kaupasta lähdin 160 eurolla. Mutta voiko tuota sanoa voitoksi? Ei, sillä pari kuukautta sitten meni noin pari tonnia pelikoneisiin. Nyt päätin, että tuli vähän omia takaisin ja on aika lopettaa pelaaminen kokonaan. Päivä kerrallaan mennään ja jos on pakko pelata niin pistän itseni vaikka käsiraudoilla patteriin kiinni kunnes pelihimo hälvenee.
Irti peleistä päivä kerrallaan
Nuorimies9820
4
272
Vastaukset
- Irronnut
Ja kyllä se hälvenee, usko pois. Pari viikkoa niin et edes ajattele asiaa.
- FcukYeah
Hyvä, just noin!
Hei nimimerkki, Nuorimies9820
Hyvä juttu, että haluat irti peleistä kokonaan. Ja asenteesi on juuri oikea; päivä kerrallaan. Siitä se lähtee. Pelitön elämä on mahdollista. Tsemppiä sinulle.
Ystävällisesti,
Pirkko-pappi- eroa.kirkosta
Voit myös säästää eroamalla kirkosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395328- 853812
- 503190
- 113085
- 623065
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t592413Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1481942- 421899
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101855- 181761