"upseereita" tarkoittaen reservin upseereita ja "miehet" tarkoittaen johtajia.
Muistelisin jonkun aikanaan pankissa työskennelleen tokaisseen noin.
Asiat ovat muuttuneet.
Onnittelut kuitenkin tänään kotiutuville, reserviin siirtyville, myös muille kuin tuleville reservin upseereille ja aliupseereille, joilla on lähes 12 kuukautta armeijan vihreissä takana.
" Meillä miehet ovat upseereita ja naiset kauniita
6
306
Vastaukset
- Mullinjamallin
No nykyään on naiset upseereita ja miehet kauniita.
- alkojaaa
Hui kamala, konservatiivisesti ajatellen "vääristyneet" sukupuoliroolit! Me kaikki kuolemme!
- Big-Jugs
Meille riittää että kaikilla naisilla on isot "kannut."
- entinenluutalentäjä
Paljonko kannukapteeni tienaa kuukaudessa? Telkkarissa näkyi niitä , en ymmärrä miksi pitää olla upseeri puhumassa asioista minkä luutalentäjäkin osaisi sanoa , varmaan paljon halvemmalla.
- Horizontally_Gifted
entinenluutalentäjä kirjoitti:
Paljonko kannukapteeni tienaa kuukaudessa? Telkkarissa näkyi niitä , en ymmärrä miksi pitää olla upseeri puhumassa asioista minkä luutalentäjäkin osaisi sanoa , varmaan paljon halvemmalla.
Meillä pitää naisten olla "horisontaalisesti" lahjakas.
- Lyhyt_Työmatka
Horizontally_Gifted kirjoitti:
Meillä pitää naisten olla "horisontaalisesti" lahjakas.
Johtajan sängyn kautta töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329