Norton Commando California

HondaKurkonAkseli

Mitäs te, pojanjolpit, sanoisitte, jos keski-ikäinen (vanha?) arvokkaasti harmaantunut teräskuntoinen lennonjohtaja, ex-sotilaslentäjä, ja nyk. liikennelentäjä, erektiotaso enemmän (vaimoni ansiota pääosin) kuin telkkarissa saa näyttää, maksa-arvot kunnossa, hankkisi otsikon mukaisen mopon? Tilaustyönä Briteistä Doningtonista, omilla mitoilla ja mieliväreillä (BRG), hakisin sieltä kotiin Merenkulkijanrantaan vaimoni kanssa kesälomalla.
Sopisiko minulle? Vai vajoaisinko tasollenne johonkin HooDeehen tai japsimopoihin? Tai vammakkolan mopopoikiin ja rullatuoleihin? Lidlistä ajokamppeet?

19

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jutustelija1

      Kilokyykky! Kilokyykky! Kilokyykky!

    • soichirox

      Kannattaa tuossa iässä jättää jo mopot rauhaan. Vaarallisia vehkeitä, voi olla, että erektio jää käyttämättä, jos joku huumehörhö liiskaa sinut autollaan kumoon.

      • HondaKurkonAkseli

        No mutta siinä tauksessahan hörhö törmää hörhöön ja jos me molemmat delataan, maailma on hitusen parempi.
        Siinä on myös se hyvä puoli, että kumpikaan meistä ei ole jaloissa, kun tosimotoristit taas palaavat baanalle.


    • HondaKurkonAkseli

      Kloonipelle iski taas, mutta mitäs näistä. Ostan Monkiin, voi muna taas seisoa.

    • HondaKurkonAkseli

      Persaukiset mopofattapummit vinkuvat, jos hillopäällikkö ostaa Nortonin. Jatkakaa itkuanne, apinat.

      • HondaKurkonAkseli

        Hyvin heitetty, eiks vaan Jutustelija.

        JOS, JOS, JOS, JOS ymmärrättekö apinat.

        Olen tässä nyt muutaman vuoden jossitellut aloittaen tuutista kaverin möhköön ja kaikkee muuta paskaa viimeksi Kotari talviseisontaan keskellä kesää ja nyt Bike lehdestä hoksasin Nortonin.


      • Jutustelija1
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        Hyvin heitetty, eiks vaan Jutustelija.

        JOS, JOS, JOS, JOS ymmärrättekö apinat.

        Olen tässä nyt muutaman vuoden jossitellut aloittaen tuutista kaverin möhköön ja kaikkee muuta paskaa viimeksi Kotari talviseisontaan keskellä kesää ja nyt Bike lehdestä hoksasin Nortonin.

        Hyvät heitot tänne saa palaamaan kerta toisensa jälkeen ;-)

        Itse hokasin Bike-lehdestä Ducati Superleggeran joka vaikutti ihan kivalta, mutta sitten hinta oli 'hieman' yli Japanin taidonnäytteiden niin suurin realismi hankinnan suhteen karisi rankasti.


      • HondaKurkonAkseli
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        Hyvin heitetty, eiks vaan Jutustelija.

        JOS, JOS, JOS, JOS ymmärrättekö apinat.

        Olen tässä nyt muutaman vuoden jossitellut aloittaen tuutista kaverin möhköön ja kaikkee muuta paskaa viimeksi Kotari talviseisontaan keskellä kesää ja nyt Bike lehdestä hoksasin Nortonin.

        Kloonipelle yrittää taas.


      • Jutustelija1
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        Kloonipelle yrittää taas.

        No mutta se on suurmiehen merkki kun on paljon klooneja, harvapa vaivaisukkoja on kopioinut vaikka niitäkin maailmassa riittää.


      • HongaGurgonOrgutusBrovot
        Jutustelija1 kirjoitti:

        No mutta se on suurmiehen merkki kun on paljon klooneja, harvapa vaivaisukkoja on kopioinut vaikka niitäkin maailmassa riittää.

        Laskin tuossa lennellessäni yöllä Tokion ja Rovaniemen väliä kuus kertaa Congordellani, että kun olen tänne palstalle pari vuotta kirjoittanut oikealla kädelläni samalla rakastellen romanttisesti itse itseni kanssa vasemmalla, niin minulla on ollut eri merkkisiä moottoripyöriä tusina ja kaverin moottoripyöriä yx, muistattehan rakkaat ystäväni sen juttuni, kun saksassa nappasin lasiin matkavauhtia 270 km/h.


      • HondaKurkonAkseli

        Kato, rupeeko Lerpalla jo pissaliha kangistumaan, kun noin katkera on hoidoissaan? Kohta saat iltalääkkeet, sitten katsot kuola valuen jotain älyohjelmaa töllöstä, ja aamulla heräät taas uuteen hoitopäivään hyvin lääkittynä. On toisilla helppoa elämää.


      • HongaGurgonLerbba
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        Kato, rupeeko Lerpalla jo pissaliha kangistumaan, kun noin katkera on hoidoissaan? Kohta saat iltalääkkeet, sitten katsot kuola valuen jotain älyohjelmaa töllöstä, ja aamulla heräät taas uuteen hoitopäivään hyvin lääkittynä. On toisilla helppoa elämää.

        Löytyi tällainen hauskanen ja katsokaa vuosiluku.

        Kawaman Kurko 17.11.2013 17:09

        Jospa se magneettinen keruulaatikko kolisee, kun sinne menee pyörästä irtoavia osia?
        Onhan se sinulla asennettuna? siis vain HD:n perässä vedettävä laatikko, joka kerää irtoavia osia?
        Tiesitkä muuten, että Destia myy huutokaupassa joka syksy keskimäärin kolme HD:tä, jotka on koottu tien sivustoilta löytyneistä osista?

        KENELLÄ LERPATTAA ?


      • HondaKurkonAkseli

        Lerppa, oletpa kovin kiihottunut kaikesta minuun liittyvästä. Tässä kohdassa tuotan sinulle pettymyksen, koska minulla ei ole mitään tekemistä yo kirjoituksen kanssa. Jatka siis kondyloomasi hoitoa.


      • Lerbbasi
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        Lerppa, oletpa kovin kiihottunut kaikesta minuun liittyvästä. Tässä kohdassa tuotan sinulle pettymyksen, koska minulla ei ole mitään tekemistä yo kirjoituksen kanssa. Jatka siis kondyloomasi hoitoa.

        En ole ainoa, kaikkihan me fattamotoristit runkataan ja luetaan sun juttujas.

        Kirjoita lisää.


      • VinkuvaApina
        Lerbbasi kirjoitti:

        En ole ainoa, kaikkihan me fattamotoristit runkataan ja luetaan sun juttujas.

        Kirjoita lisää.

        Et ole tosiaankaan ainoa.

        "Persaukiset mopofattapummit vinkuvat, jos hillopäällikkö ostaa Nortonin. Jatkakaa itkuanne, apinat".

        Minä persaukinen mopofattapummi-apina itken ja vingun saman aikaisesti kun luen hillopäällikön aivopieruja,
        Aina lopulta laukean.


      • HondaKurkoHintti
        VinkuvaApina kirjoitti:

        Et ole tosiaankaan ainoa.

        "Persaukiset mopofattapummit vinkuvat, jos hillopäällikkö ostaa Nortonin. Jatkakaa itkuanne, apinat".

        Minä persaukinen mopofattapummi-apina itken ja vingun saman aikaisesti kun luen hillopäällikön aivopieruja,
        Aina lopulta laukean.

        Vinkukaa apinat, mä vaihdoin työpaikkaa.

        https://pattayaone.news/en/supersonic-jet-maker-gets-big-shot-arm/


      • HondaKurkonAkseli

        Hienoa, jos voin tuottaa teille jopa seksuaalista tyydytystä, näin heterona asiaa miettien. Siitä vaan lapanen laulamaan Nortin kuvia katsellen, ehkä teilläkin vielä joskus voi olla sellainen. Itselläni tuskin, koska en tunne tarvetta siihen, parempiakin pyöriä löytyy markkinoilta. Ja onhan minulla jo yksi hyvä.


      • HondaKurkonAkseli

        Lerppa, kiitos kuvasta, vaikka näyttää huonolta tuon tulevaisuus. Lockheed Martin kyllä osaa sen tehdä, mutta mistä maksaja? Sama kuin sinä SMarketissa joulukaljoja pöllimässä; hyvin lähtee, mutta kuka maksaa.

        Yliäänimatkustajakoneiden ongelma on raha vs aika, lisäksi myös melu. Jos säästät Lontoo - New York välillä muutaman tunnin normaalista seitsemän tunnin lennosta, niin kuka maksaa siitä 3 - 5 -kertaisen hinnan, ja miksi? Lisäksi suunnittelukulut (yleensä se kallein osa), lentoonlähdössä melu, pinnoille päästyä yliäänipamaus, ja tolkuton polttoaineenkulutus. Tuo vetää kerosiinia enemmän kuin Teukka Hakkis viinaa eduskunnassa.

        Siinäpä jouluepistolaa Lerpalle.

        Jos ette kuule minusta mitään vähään aikaan, olen joululomalla rakkaan vaimoni kanssa.

        Tähän samaan, toivotan teille kaikille hyvää joulua ja vauhdikasta vuodenvaihdetta, ja ette te minusta vielä eroon pääse.


    • Katsotaannyt

      Saat ostaa minun luvalla, mutta koita olla telomatta itseäsi.
      Kerro sitten kun kyllästyt, niin harkitaan seuraavaa vaihetta. Aitoon moottoripyörään siirrytään askel kerrallaan, useimmat eivät siihen yllä elinaikanaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe