Juhlistakaamme pian ensivuonna olevaa Viron 26-vuotisjuhlia. Voisi sanoa että 26-vuotta sitten alkoi se kehitys jota joudumme todistamaan tänäkin päivänä lähes päivittäin. Se, mitä se kehitys on tuonut muassaan, voi jokainen nähdä omin silmin.
Älkää virolaiset kuitenkaan leikkikö mitään suurvaltaa paraatissanne, se näyttää nololta. Teillä riittää kunniavartio presidentti Kalju landille.
Hyvvöö tulevaisuutta
5
1118
Vastaukset
- fasismi.on.perseestä
Mistä kumpuaa tämä kansallissosialismin juutalaisvihaan vertautuva vihasi virolaisia kohtaan? Kerro arvon Viroloinen, mikä sinusta teki tuollaisen sairaan ihmisiä vihaavan rasistin? Roikkuuko seinälläsi Natsi-Saksan lippu? Olet vuosikaudet levittänyt virolaisvihaa tällä palstalla erilaisten nimimerkkien (Kalju Kulli jne.) takaa. Tunnetko itsesi mahtavaksi yksilöksi kaiken vihasi keskellä? Saatko nukuttua vai näetkö painajaisia siitä, kun maailmassa on muitakin kansoja kuin suomalaiset? Itse arvostan Suomea ja suomalaisuutta, mutta silti en sorru kaltaistesi vähä-älyisten ihmisten rasismi-ideologiaan.
- fasismi.on.perseestä
Noh, menikö trollilla sormi suuhun? Vastauksia odotellessa.
- ja.inho
fasismi.on.perseestä kirjoitti:
Noh, menikö trollilla sormi suuhun? Vastauksia odotellessa.
Kysy Lauri Ylöseltä, Jari Aarniolta tai Elastiselta mistä se lähemmin 'veljeskansaan' tutustuneiden suomalaisten viha voisi kummuta.
- fasismi.on.perseestä
Virossa asuessani en tavannut epämiellyttäviä ihmisiä. Oikein ystävällisiä olivat. Asuinkin kyllä Tartossa. Voihan se meininki olla erilaista Tallinnassa. Ainakin Suomen pääkaupungissa asuvat ovat pääosin ylimielistä sakkia.
- fasismi.on.perseestä
Ja tarkoitan nimenomaan Helsingissä asuvia suomalaisia. Maahanmuuttajat ovat ok ihmisiä ympäri Suomen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821239Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021037Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä60974Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103923Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ138879Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais11848Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68826Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119741- 77675
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121674