If vahinkovakuutusyhtiö hakee palveluneuvoja / vakuutusneuvoja -työtehtävään Espooseen. Onko kokemuksia kyseisestä työtehtävästä? Millainen palkka ja onko kellään omakohtaisia kokemuksia Ifillä työskentelystä? Minkälaisia etuja työhön kuuluu? Onko työ kuormittavaa? Ovatko asiakkaat minkälaisia?
If vahinkovakuutusyhtiö työnantajana kokemuksia?
9
7577
Vastaukset
- Ensupsittele
Hei, työskentelin kyseisrssä yrityksessä vuodrn verran ja siinä ajadsa pyöröovi kävi jatkuvasti eli vuoden aikana on rekrytty ainakin kaksi ellei kolmekin kertaa koska työ on erittäin kuormittavaa henkisesti ja avokonttorin melu haittaa työskentelyrauhaa.
Työnantajaa ei kiinnosta työntekijöiden hyvinvointi vaik katsellaan niitä numeroita vaan paljonko tulee rahaa ka paljonko on ihmisiä töissä mutta ei osata keksiä ratkaisua siihen miksi ihmiset ovat poissa.
En voi missään nimessä suositella tätä työpaikkaa kenellekkään joka haluaa pitää oman mielenterveytensä kasassa.
Ja mitä työsuhde-etuihin tulee niin ruokala ja e-passi
Toki joitain pieniä alennuksia ja vakuutuksista alennukset mutta kilpailevalta yritykseltä sai laajemman vakutuksen edullisemmin kuin hlö alennuksen kanssa ifiltä että siinä nähdään kuinka ”halvat” hinnat ifillä on.- Uupunut
Jos oma terveys on kallis, niin älä missään nimessä mene tähän duuniin. Kuten mainittu, rekry pyörii jatkuvasti koska porukkaa lopettaa jatkuvalla syötöllä. Avokonttorin työolot ovat kestämättömät, järkyttävä meteli, mahdotonta keskittyä. Kaikkea tekemistä kytätään ja kaikki tekeminen aikataulutetaan työntekijälle, kohta varmaan vessatauotkin merkitään aikatauluun. Mitään mahdollisuuksia oman työn ohjaamiseen ei ole. Mistään ei myöskään saa olla eri mieltä koska se on ”muutosvastarintaa”. Ja tosiaan firmalla ei ole mitään kiinnostusta tehdä mitään työolojen suhteen, mukamas lupaillaan muutosta, mutta työntekijöiden esittämiin muutoksiin kuten väliseinät pöytien välissä, ei ryhdytä.
Ruokalastakaan ei ole iloa kun et voi aikataulutuksen takia syömään muuta kuin pahimpaan ryysisaikaan ja meluun. - Uupuneena
Uupunut kirjoitti:
Jos oma terveys on kallis, niin älä missään nimessä mene tähän duuniin. Kuten mainittu, rekry pyörii jatkuvasti koska porukkaa lopettaa jatkuvalla syötöllä. Avokonttorin työolot ovat kestämättömät, järkyttävä meteli, mahdotonta keskittyä. Kaikkea tekemistä kytätään ja kaikki tekeminen aikataulutetaan työntekijälle, kohta varmaan vessatauotkin merkitään aikatauluun. Mitään mahdollisuuksia oman työn ohjaamiseen ei ole. Mistään ei myöskään saa olla eri mieltä koska se on ”muutosvastarintaa”. Ja tosiaan firmalla ei ole mitään kiinnostusta tehdä mitään työolojen suhteen, mukamas lupaillaan muutosta, mutta työntekijöiden esittämiin muutoksiin kuten väliseinät pöytien välissä, ei ryhdytä.
Ruokalastakaan ei ole iloa kun et voi aikataulutuksen takia syömään muuta kuin pahimpaan ryysisaikaan ja meluun.Täällä toinen uupunut. Jo pitkään sairaslomalla. Työ on aina hirveä painajainen. Voit ottaa työn vastaan, mutta mikäli haluat elää onnellisesti ja terveesti, niin mieti kaksikertaa.
- Vakuutusala
Olin just haastattelussa. Onko oikeasti niin, ettei kannata mennä ko.firmaan töihin?
- Lkliyhj
Vakuutusala kirjoitti:
Olin just haastattelussa. Onko oikeasti niin, ettei kannata mennä ko.firmaan töihin?
Mä itken joka ilta, koska kyseinen paskatyö on melkeen vienyt mut hautaan
- Hkiyghkk
Kyseinen työ on kuin ansa. Sisään pääsee kuka vaan. Mutta ulos ei pääse helpolla. Tulee mieleen vankila. Ahdistus on nii kovaa luokkaa tässä hommassa, että pääbei kestä.
- Loppuunajettu
Vakuutusala kirjoitti:
Ei todellakaan. Ei jatkuva rekrytointi johdu hurjasta kasvusta vaan jatkuvasta vaihtuvuudesta kun ihmiset lopettavat ennen kuin menee terveys lopullisesti. Mainostetaan kaunopuheisesti miten välitetään asiakkaista mutta henkilökunnalla ei ole väliä.
- Anonyymi
Ajattelin tänne kommentoida vähän päivittelyä tämän hetkisestä. Työpaikkana on erittäin mielyttävä. On uudet tilat ja upeat näkymät. Kuitenkin työssä seurataan aivan robootintarkkaan tekemistäsi. Kouluttautumattomat esihenkilöt johtavat tai siis johtavat harhaan. Olen seurannut vierestä kun esihenkilö piinaa, kiusaa ja syrjii silmätikkuaan. Toinen kun yrittää tehdä parhaansa ja ko. tyyppi kans on yksi parhaimpia. Siitä huolimatta se esimies vaan kiusaa sitä ja se on ihan kauheeta kun näkee kuinka viikko viikolta se saa jo kerran burn outtiin ajamansa ihmisen taas joka viikko hieman masentuneemmaksi ja semmonen positiivisuus joka ennen tarttui ei ole sillä enää. Kaikkea kellotetaan ja ei ikinä saa palkankorotuksia paitsi niitä joista liitot meille taistelee. Kokoajan lisätään vastuita mutta auta armias jos mokaan työnantaja ei salli virheitä vaan pää pantille ja uhkaavat varoituksilla. Työ on tehty todella vaikeaksi.
- Anonyymi
Omat kokemukset kun siellä jokunen vuosi sitten olin:
Kaikki mitä teet on tilastoitu. Olet tilasto, et mitään muuta. Jos sinulla on hyvät tilastot ja tehot, olet ihan ok tyyppi. Jos tilastot mättää jossakin, et seuraavalla viikolla ole välttämättä enää hyvä tyyppi.
Jos sinulla on mielipide, se on väärä jos se ei ole sama kuin mitä sinun halutaan sanovan. Työmäärääsi lisätään pala palalta lisää ja sinulle ei anneta aikaa hoitaa päivän aikana tulleita työtehtäviä. Ylikuormitusmittarit huutaa punaisella, Kaikki tekeminen, oleminen ja eläminen on jollakin tavalla kellotettu. Esihenkilöitä ei kiinnosta muu kuin se kuinka paljon sinusta saa tehoja irti. Ei sinun henkinen hyvinvointisi.
En voi tänä päivänä suositella tätä yhtiötä työpaikkana kenellekään. Johtaminen on mahdottomien tavoitteiden vaatimista ja siihen liittyvää tilastokyttäämistä.
Jos kerrot, että liikaa vaaditaan, heitetään kommentti heti vastapalloon, että pitäisikö sinun alkaa miettimään onko tämä sinulle sopiva työ. Onneksi mietinkin. Kuitenkin vuodesta toiseen saa kuulla, kuinka huonosti ihmiset työpaikassa voivat. Pitäisikö joskus kysyä esihenkilöiltä, onko tämä heille sopiva työ. Pitäisi, mutta tuskin kukaan kysyy, sillä silloin mielipide on väärä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559