Siinä meni sensein naismarkkinat...

jasenseivemputtaa

Yllätys yllätys. Naiset ei tykkääkään naismaisista, heikoista ja laihoista miehistä. Jopa pallomahat menee sensein ohitse. Siksipä tuo sankarimme on säilyttänyt neitsyytensä kunnioitettavat 60 vuotta. Mukavaa iltapalaa kuitenkin sinne Dojo Hellähoivaan.

https://www.hs.fi/tiede/art-2000005490555.html?utm_campaign=tf-HS&utm_term=1&utm_source=tf-other&share=fdee5a69fe3dad028b2f1e648a30334a

24

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopivastivanttera

      Ei tuon pitäisi olla yllätys kenellekään. Eihän miehetkään kunnioita laihaa ja naismaista miestä.

    • Aviomies7245

      Pääasia että ajattelet minua joka hetki, se on hyvä ja kiitän sinua siitä Perskärpänen, mutta korjaan hieman käsityksiäsi.

      Ensinnäkin sinä rakentelet väitteittesi pohjalle väitteitä joita toiset, tässä tapauksessa minä olisin kirjoittanut, nyt taas alennuit siihen, mutta tärkeintähän sinun provoilulle on että saat huomiota osakses.
      Annan siis sinulle kaipaamasi nautinnon vastaamalla sinulle.

      Neitsyysmainintasi luonnollisesti liittyy päivittäiseen tarpeeseesi pariutumisesta, joten se omaan arvoonsa.

      Iän arvasit väärin ja olen vähän liiankin hoikka.

      Mutta itse tuohon kehon kokoon ja muotoon.
      Mikäli olisit joskus edes aiheesta keskustellut thaineitosten kanssa, tietäisit aiheesta enemmän.
      Hyvin moni neito pitää hiukan tukevammista falleista ja jopa sellaisen ajatuksen pohjalta, että minun kaltaiset hoikat on varattomampiakin eli ei ole saanut ravintoa riittävästi.

      Pallomaha-sanaa en ole kertakaan käyttänyt enkä myöskään tuon kaltaisiin kirjoitteluihin osallistunut.
      Kaksnollakymppiä olen kyllä nimitellyt kiusatessani häntä käsistään ja urheilullisuudestaan vastapalveluksena hänän minun nimittelystäni.

      MUTTA PÄÄASIAHAN ON KUITENKIN ETTÄ AJATTELET MINUA JA NYT SAAT PROVONAUTINTOSI KUN VASTAAN SINULLE.

      • rehtipeli

        Kysymykseesi olenko homo vastaan yhdellä sanalla.
        Olet.


      • 109kg

        Se on hyvä että sensei ei elänyt vielä silloin, kun oravannahat olivat maksuvälineinä. Joku olisi saattanut vahingossa tunkea sensein pajatsoon tai parkkimittariin.


    • SenseiNeitsyt

      NAISMARKKINAT !!!!!!!!!!!

      Pattayan rakkaiden naismarkkinat !!!

      Pukkaa lisää Maija, kerro hieman omista naismatkkinoistasi mutta älä ihan kaikkea 300.

      Riittää ihan hyvin kun lataat juttua nääs taas vakiintuneesta, miltä markkinoilta bongasit ?

      • 35NumBall

        Tarkoittavat varmaan vuokramorsian markkinoita, on alas suomalainen mies vajonnut jos näistä voidaan edes käyttää sanaa mies... resuja...


      • Aviomies6273
        35NumBall kirjoitti:

        Tarkoittavat varmaan vuokramorsian markkinoita, on alas suomalainen mies vajonnut jos näistä voidaan edes käyttää sanaa mies... resuja...

        No mutta onhan se hyvä, että näitä naismarkkinoita on ainakin täällä Thaimaassa, niin Pojut pääsee määräväein piipahtamaan maistiaisille.
        Sitten taas on voimaa ja tarmoa ihmetellä matkailupalstalla loppuaika vuodesta kuka kukinon ja missä kukin on.
        Oloa myös helpottaa miljoonärinä esiintyminen vaikka ei olekaan googlannut käsitteitä arvonlisävero ja osakaslainojen verotus.


      • 35NumBall
        Aviomies6273 kirjoitti:

        No mutta onhan se hyvä, että näitä naismarkkinoita on ainakin täällä Thaimaassa, niin Pojut pääsee määräväein piipahtamaan maistiaisille.
        Sitten taas on voimaa ja tarmoa ihmetellä matkailupalstalla loppuaika vuodesta kuka kukinon ja missä kukin on.
        Oloa myös helpottaa miljoonärinä esiintyminen vaikka ei olekaan googlannut käsitteitä arvonlisävero ja osakaslainojen verotus.

        Tuo sininen resuperse teki ns. sosiaalisen itsemurhan, luulenpa että pitää pienen tauon ja jatkaa toisella nikillä, kunhan on toipunut tappiostaan....

        Olisko hemmo sarjakonkurssi "yrittäjä" ainakaan tämä yrityselämän facktat ei ole hallinnassa, joten se ei ei se oikein "yrittäjäkään" voi olla... vielä vähemmän esittämänsä kiinteistöalan asiantuntija, no mulle ihan sama mitä se on , tai kuvittelee olevansa..

        Nää rottakaupungin pojat on hauskoja vekkuleita, kaikki mitä olen kertonut itsestäni pitää pääosin paikkaansa, mutta nämä pellet vääntävät ja kääntävät juttujani... mutta pattaya myönteiseltä uskotaan mitä skeidaa tahansa, eikä nämä rottakaupungin pojut omista palaakaan pattayaan, eikä varmasti mitään muutakaan... minusta hyvin outoa...

        Muuten minä nostin jonkin verran osakaslainoja muutamasta firmasta ennen vuotta 2010 mutta verohallinto teki korkeimman hallintooikeuden ennakkopäätöksen pohjalta päätöksen että osakaslainat pitää ilmoittaa yhtiön tilinpäätöksessä nostajan henkilökohtaiseksi tuloksi, ja takaisin maksuaikaa ei voi venyttää yli viiteen vuoteen... koska korkojen siirto ei onnistu sen pidemmälle...


      • Pesureppu
        35NumBall kirjoitti:

        Tarkoittavat varmaan vuokramorsian markkinoita, on alas suomalainen mies vajonnut jos näistä voidaan edes käyttää sanaa mies... resuja...

        Koskas Lerppa avaudut siitä ostovaimosi hinnasta? Taisi kirpaista aika syvältä? Laatu tunnetusti maksaa..


      • Aviomies6735
        35NumBall kirjoitti:

        Tuo sininen resuperse teki ns. sosiaalisen itsemurhan, luulenpa että pitää pienen tauon ja jatkaa toisella nikillä, kunhan on toipunut tappiostaan....

        Olisko hemmo sarjakonkurssi "yrittäjä" ainakaan tämä yrityselämän facktat ei ole hallinnassa, joten se ei ei se oikein "yrittäjäkään" voi olla... vielä vähemmän esittämänsä kiinteistöalan asiantuntija, no mulle ihan sama mitä se on , tai kuvittelee olevansa..

        Nää rottakaupungin pojat on hauskoja vekkuleita, kaikki mitä olen kertonut itsestäni pitää pääosin paikkaansa, mutta nämä pellet vääntävät ja kääntävät juttujani... mutta pattaya myönteiseltä uskotaan mitä skeidaa tahansa, eikä nämä rottakaupungin pojut omista palaakaan pattayaan, eikä varmasti mitään muutakaan... minusta hyvin outoa...

        Muuten minä nostin jonkin verran osakaslainoja muutamasta firmasta ennen vuotta 2010 mutta verohallinto teki korkeimman hallintooikeuden ennakkopäätöksen pohjalta päätöksen että osakaslainat pitää ilmoittaa yhtiön tilinpäätöksessä nostajan henkilökohtaiseksi tuloksi, ja takaisin maksuaikaa ei voi venyttää yli viiteen vuoteen... koska korkojen siirto ei onnistu sen pidemmälle...

        Jep. juttu aina muuttuu toiseksi kun ei oo munaa jutella itse asiasta, eli nyt siis "ostovaimo" osiota pukkaa, kun ne tunnetusti maksaa.


      • 35NumBall
        Aviomies6735 kirjoitti:

        Jep. juttu aina muuttuu toiseksi kun ei oo munaa jutella itse asiasta, eli nyt siis "ostovaimo" osiota pukkaa, kun ne tunnetusti maksaa.

        Jep muutetaan asia itse keksittyyn ostovaimoon, aika törkeetä mutta ymmärrettävää... näillä resuilla ei ole kokemusta muusta... säälittävää... olen jo kerran kirjoittanut että 70 luvulla kotikaupungissa levisi huhu että kaikki parturit on huoria, mutta kaikki huorat ei ole partureita, Thaimaassa on 35 miljoonaa naista, noin puoli miljoona ollut tekemisessä seksiteollisuuden kanssa... jokainen tehkööt tuosta päätelmänsä...


      • Aviomies5234
        35NumBall kirjoitti:

        Jep muutetaan asia itse keksittyyn ostovaimoon, aika törkeetä mutta ymmärrettävää... näillä resuilla ei ole kokemusta muusta... säälittävää... olen jo kerran kirjoittanut että 70 luvulla kotikaupungissa levisi huhu että kaikki parturit on huoria, mutta kaikki huorat ei ole partureita, Thaimaassa on 35 miljoonaa naista, noin puoli miljoona ollut tekemisessä seksiteollisuuden kanssa... jokainen tehkööt tuosta päätelmänsä...

        Niin ja eikös tämän keskustelun juttu ainakin aloituksen mukaan ole minun neitsyyteni.


      • hulluseon
        Aviomies5234 kirjoitti:

        Niin ja eikös tämän keskustelun juttu ainakin aloituksen mukaan ole minun neitsyyteni.

        Hyvä lerppa keskustele vaan itses kanssa.Olet kertonut itsestäsi lol.
        Minä kerron sinusta totuuden niin ei sinun tarvitse.
        Olet nainen suomesta tai olette siis molemmat.
        kaikki muu onkin sitten fantasiaa.
        Googlesta etsit thaimaasta asiaa ja yrität sitten päteä täällä siinä sinun elämä.


      • 35Numball
        Aviomies5234 kirjoitti:

        Niin ja eikös tämän keskustelun juttu ainakin aloituksen mukaan ole minun neitsyyteni.

        Luulen muuten ettei näitä sekopäitä ole muitakun me kaksi ja tuo sininen smurffi... tuokin resu joka käyttää tuota hulluseon, nikiä... on valinnut itselleen itseään hyvin kuvaavan hulluse todellakin on...


      • Lerppahansehulluon
        35Numball kirjoitti:

        Luulen muuten ettei näitä sekopäitä ole muitakun me kaksi ja tuo sininen smurffi... tuokin resu joka käyttää tuota hulluseon, nikiä... on valinnut itselleen itseään hyvin kuvaavan hulluse todellakin on...

        Vain ja ainoastaan persläpilerpan elämäntehtävä on antaa laadukasta matkailuinfoa Thaimaasta, yötä päivää, arkisin ja pyhäisin.
        Mahtavan elämäntehtävän valinnut itselleen, mutta pakkohan se on, koska varat eivät salli omakohtaista kokemusta, niin täällä voi vapaasti jakaa googlattuja ja itse mieleisikseen muokattuja haavekertomuksia, milloin Chiang Maista, Milloin Hua Hinistä, valitettavasti hyvin, hyvin harvoin.
        Pattayasta juttuja riittää kymmeniä päivittäin, joten kyllä raukkasella on melkoinen himo päästä Pattaya edes joskus luonnossa kokemaan, mutta siihen tarvittaisiin rahaa, jota raukalta puuttuu.


      • Aviomies2847
        35Numball kirjoitti:

        Luulen muuten ettei näitä sekopäitä ole muitakun me kaksi ja tuo sininen smurffi... tuokin resu joka käyttää tuota hulluseon, nikiä... on valinnut itselleen itseään hyvin kuvaavan hulluse todellakin on...

        Jep.

        Tuossa Kuka on Pattayan Rakkain aloituksessa kaikki olennainen.
        Ei ole veroitsemurhansa jälkeen sinisellään kirjoittanut tyyliin ANNAS KUN SETÄ KERTOO.

        Toisaalta mikäli 2010 ei ole yksin, niin tämä miljoonan nimimerkin aktiivi ainakin ajattelee minua, sen ilmeten lähes jokaisessa kirjoituksessaan, jopa viimeyönä suomen aikaan vähän yli kaks.

        Lähes joka kirjoituksessaan tosin tuollakin raha, joka myös 2010 pääasia.

        Oli miten oli, niin ongelmainen on ihminen / ihmiset, jotka Pattayan rakkaisiin kuuluu.


      • 35NumBall
        Aviomies2847 kirjoitti:

        Jep.

        Tuossa Kuka on Pattayan Rakkain aloituksessa kaikki olennainen.
        Ei ole veroitsemurhansa jälkeen sinisellään kirjoittanut tyyliin ANNAS KUN SETÄ KERTOO.

        Toisaalta mikäli 2010 ei ole yksin, niin tämä miljoonan nimimerkin aktiivi ainakin ajattelee minua, sen ilmeten lähes jokaisessa kirjoituksessaan, jopa viimeyönä suomen aikaan vähän yli kaks.

        Lähes joka kirjoituksessaan tosin tuollakin raha, joka myös 2010 pääasia.

        Oli miten oli, niin ongelmainen on ihminen / ihmiset, jotka Pattayan rakkaisiin kuuluu.

        Rottakaupunki vetää paskaa... oikein kunnolla... aivan sama kuin viro pari kymmentä vuotta sitten...


      • hävytöntä

        Tiedätkö numero ukko, mitä yhteistä oli Venäjän aikaisilla virolaisilla naisilla ja Thaimaan naisilla?

        Oikein. Vanhat kapiaiset eikä kukaan muukaan "erikoismies" eli rikas duunari? tuo enään Virolaisia aviovaimoja suomeen katsomaan kuinka länsimainen raha kasvaa puussa. Virolainen nainen tulee suomeen yksin jos haluaa, etsii suomalaisen miehen, jos haluaa.

        Sinulla kävi tsägä?, kuten muillakin thaimaalaisen naineilla komeilla pojilla? Sä olet se joka on VAIKUTTANUT siihen, että vaimosi rokotetaan vesikauhua vastaan ilmaiseksi, Kela maksaa 150e/kk elatusmaksua mukanasi tuomista thai-thai lapsista ja muijasi saa kotouttamistukea suunnilleen saman verran kun valtaväestö työttömistä hyvinkoulutetuista suomalaisista?? Työkkäreitä.

        Sä olet voittaja ja hyväntekijä. Naismaailmassa olet kysytty mies.... AINAKIN Kehitysmaissa?
        Sä olet Suoraselkäinen Suomalainen mies. Laita 3000e mun tilille ja maksa 2 viikon matka, ihan mihin päin thaimaata haluat, ja tadaa?? Olen minäkin halutessani ukkomies. Te Thaimaalaisen vaimon saaneet " valio yksilöt" ootte vaan niin......Resuperseitä. Istutte tietokoneen ääressä ja olette onnellisia?? Mikäs sen mukavampaa, kun saa tehdä sitä mitä osaa? Kommentoida matkailu palstalla???


      • 35NumBall
        Lerppahansehulluon kirjoitti:

        Vain ja ainoastaan persläpilerpan elämäntehtävä on antaa laadukasta matkailuinfoa Thaimaasta, yötä päivää, arkisin ja pyhäisin.
        Mahtavan elämäntehtävän valinnut itselleen, mutta pakkohan se on, koska varat eivät salli omakohtaista kokemusta, niin täällä voi vapaasti jakaa googlattuja ja itse mieleisikseen muokattuja haavekertomuksia, milloin Chiang Maista, Milloin Hua Hinistä, valitettavasti hyvin, hyvin harvoin.
        Pattayasta juttuja riittää kymmeniä päivittäin, joten kyllä raukkasella on melkoinen himo päästä Pattaya edes joskus luonnossa kokemaan, mutta siihen tarvittaisiin rahaa, jota raukalta puuttuu.

        Pistäs poju tulemaan laadukasta matkailu infoa, vai laulunlurituksia... kumpia olet tänne syytänyt enemmän resuperse...


      • lerppaonlerppa-vaikkav
        35NumBall kirjoitti:

        Pistäs poju tulemaan laadukasta matkailu infoa, vai laulunlurituksia... kumpia olet tänne syytänyt enemmän resuperse...

        Persläpilerppa kehtaa vielä kirjoittaa laadukkaasta matkailuinfosta, täytyy olla melkoinen hullu, ei lainkaan ymmärrä, mitä itse on tuhertanut palstoille!


      • 35NumBall
        lerppaonlerppa-vaikkav kirjoitti:

        Persläpilerppa kehtaa vielä kirjoittaa laadukkaasta matkailuinfosta, täytyy olla melkoinen hullu, ei lainkaan ymmärrä, mitä itse on tuhertanut palstoille!

        Resu pata kattilaa soimaa, reppana... laita tulemaan laadukasta matkailukertomusta, resu... äläkä jauha paskaa sekopää...


      • Aviomies8356
        hävytöntä kirjoitti:

        Tiedätkö numero ukko, mitä yhteistä oli Venäjän aikaisilla virolaisilla naisilla ja Thaimaan naisilla?

        Oikein. Vanhat kapiaiset eikä kukaan muukaan "erikoismies" eli rikas duunari? tuo enään Virolaisia aviovaimoja suomeen katsomaan kuinka länsimainen raha kasvaa puussa. Virolainen nainen tulee suomeen yksin jos haluaa, etsii suomalaisen miehen, jos haluaa.

        Sinulla kävi tsägä?, kuten muillakin thaimaalaisen naineilla komeilla pojilla? Sä olet se joka on VAIKUTTANUT siihen, että vaimosi rokotetaan vesikauhua vastaan ilmaiseksi, Kela maksaa 150e/kk elatusmaksua mukanasi tuomista thai-thai lapsista ja muijasi saa kotouttamistukea suunnilleen saman verran kun valtaväestö työttömistä hyvinkoulutetuista suomalaisista?? Työkkäreitä.

        Sä olet voittaja ja hyväntekijä. Naismaailmassa olet kysytty mies.... AINAKIN Kehitysmaissa?
        Sä olet Suoraselkäinen Suomalainen mies. Laita 3000e mun tilille ja maksa 2 viikon matka, ihan mihin päin thaimaata haluat, ja tadaa?? Olen minäkin halutessani ukkomies. Te Thaimaalaisen vaimon saaneet " valio yksilöt" ootte vaan niin......Resuperseitä. Istutte tietokoneen ääressä ja olette onnellisia?? Mikäs sen mukavampaa, kun saa tehdä sitä mitä osaa? Kommentoida matkailu palstalla???

        No mutta putkahtihan sieltä se Maijan perusongelma.

        Meillä on Thaimaalaiset vaimot.

        Tosin meidän Thaimaalaiset vaimot ja ainakin minun Thaimaalainen lapsi on Thaimaassa, joten Maijan Kelaongelmaa ei ole.


    • MaijaMeduusa

      Minä olen se ainoa ja oikea trollimeduusa. Olen ulottanut lonkeroni jo vuosien ajan viestiketjuihin ja sairastuttanut kaikki kirjoittajat. Mitään torjuntakeinoa minun hyökkäyksilleni ei ole kukaan vielä keksinyt. Tulen jatkamaan saastuttamista hamaan maailman tappiin saakka.

    • Minäsenseiitse

      Olen niin rakastunut Maijaan, joka minut hylkäsi jo yli vuosikymmen sitten, siitä huolimatta, joka tarinaani hänen ihanan nimensä haluan kirjoittaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe