Miten taltuttaa ihastuminen ?

Hjälpmig

Oon niin tavattoman ihastunut. .. aivan väärään ihmiseen. Miten saisin tämän tunteen kumottua? Asiaa ei auta yhtään että näen häntä lähes joka päivä töissä.. ja hän on niin ihana <3
Pelkään että paljastan kohta itseni, jos en saa itseäni kuriin!!!

21

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos saan udella, niin millä lailla väärään ihmiseen?

      • Hjälpmig

        No ensinnäkin hän on 99% hetero, ikäeromme on suuri ja hän on työkaverini eli en ikinä uskaltaisi riskeerata hyvää työsuhdettamme.
        Ollaan kyllä vietetty aikaa myös vapaa-ajalla muutaman kerran ja olen päässyt kaverina esim halaamaan häntä monesti. Muutaman kerran oon pienessä sievässä hänelle avautunut kuinka ihana hän on. Ehkä hän ei sitä hirveesti säikähtänyt kun seuraavana päivänä sain häneltä ehkä maailman parhaimman halauken <3

        Olisipa hän edes kylmä tai välinpitämätön mua kohtaan niin olis helpompaa.. mutta kun ei.


      • Hjälpmig kirjoitti:

        No ensinnäkin hän on 99% hetero, ikäeromme on suuri ja hän on työkaverini eli en ikinä uskaltaisi riskeerata hyvää työsuhdettamme.
        Ollaan kyllä vietetty aikaa myös vapaa-ajalla muutaman kerran ja olen päässyt kaverina esim halaamaan häntä monesti. Muutaman kerran oon pienessä sievässä hänelle avautunut kuinka ihana hän on. Ehkä hän ei sitä hirveesti säikähtänyt kun seuraavana päivänä sain häneltä ehkä maailman parhaimman halauken <3

        Olisipa hän edes kylmä tai välinpitämätön mua kohtaan niin olis helpompaa.. mutta kun ei.

        Moikka!
        Mä nyt taas hyppään tänne "väärälle" puolelle, vaik se joitain närkästyttääkin.
        Ihastus on ainakin mun kokemuksen mukaan aika vaikea taltuttaa. Mä olin kans muinoin erittäin ihastunut läheiseen työkaveriini. Ihastus lopahti kun toisen työpaikka vaihtui. Mua jäi kiinnostamaan, että mistä "vetäisit" tuon 99% heteron. Ootteko siis puhuneet asiasta?


      • Hjälpmig

        Ei olla puhuttu asiasta, oletan vain.. hän on ollut miehen kanssa naimisissa, nyt ainakin tietääkseni on sinkku.. luulen kyllä että myös hän olettaa minun olevan hetero.


    • hääinniinihqu

      Sama juttu. Ja hänen näkeminen päivittäin... Hän on n i i n ihana 😍😍.
      Niin kauan kuin on tämä tunne häntä kohtaan, on turha edes muuta yrittää tai muihin ihastua 😖.

    • Moonbeam

      Mäkin olen ihastunut täysin väärään ihmiseen:
      - olen hänen potilaansa
      - hän on naimisissa eli todennäköisesti hetero

      Eli siinä ne olikin, mutta aikas pahoja...

      Silti, hän on kauneinta mitä olen nähnyt...huokaus ♥️😔💔

    • fjfjofdo

      olen rakastanut erästä hetero-naista n. 19. vuotta jo. Vaikka olen ite naimisissa (naisen kaa).. kaikki kohillaan jne. Mutta edelleen rakastan tätä naista.. ollaan ystäviä ja hän ei tiedä tunteistani mitään. Luulen. Välillä mietin miten tää voi illa mahdollista.. hän tulee uniini.. kaikki nämä vuodet. Nähdään seuraavan kerran keväällä ja mä mietin ja odotan sitä tapaamista aivan kauheesti. Rakastan toki omaa vaimoakin tosi paljon.. mut jotenkin kai sit joku vaa jää sydämeen. Ja ehkä sinne mahtuu sit enemmän ku yksi vaan:) #peace#love everybody!

      • kunhantotesinvain

        Olisi surullista olla vaimosi


    • 13424

      Minne päin menee?

    • olematon1

      Työpaikalla tapasin oman ihastukseni. Ihastus oli epäsopiva ja yksipuolinen. Ihastumisen tunne oli ainoa hyvä asia tuossa jutussa. Vaihdoin työpistettä ja yritän huolehtia etten näe häntä missään. Nyt on kulunut pari vuotta ja tilanne on huomattavasti parempi, Ei kai sitä olematonta jaksa kauaa ajatella.

    • Unenikauneinjasuloisin

      Näin hänestä niin ihanaa unta viime yönä <3 miksei se voinut olla totta...

    • Entajuajoseikokeile

      Hohhoijaa, ihastunut pari vuotta heteroon, ja lopulta niin vain hänelläkin tunteita.
      Miksi ne tunteet pitää taltuttaa jos ei edes selvitä, voiko toinen tuntea samoin?

      • Hjälpmig

        Oma tilanteeni ainakin sellainen ertä vaikka tunteita olisikin molemmilla en tiedä tulisiko siitä siltikään mitään.. eli olisi vain helpompi päästä eroon tästä tunteesta!

        En haluaisi taas samaan tilanteeseen kuin ensi rakkauteni kanssa. Tunteet muuttuivat molemmin puolisiksi, eivätkä vieläkään ole kuolleet. Kuitenkaan emme voi olla sattuneista syistä yhdessä. Kumpikaan ei pysty.


      • entajuajoseikokeile

        Miksi ei pysty? :(
        Mä olen sitä mieltä että sydäntä pitäisi seurata. Oma tilanteeni on myös vaikea, mutta haluan ajatella myös itseäni, ja katson mitä tästä tulee....


    • kinkkujoulu

      Itse taas olen ihastunut kaveriini joka on pan ja suhteessa mieheen. Olen vain oppinut ettei välitä ihastumisen tunteesta ja yrittää elää asian kanssa vaikka se koskee liikaa...

    • Enpystyunohtaa

      Minä taas olen ollut jo muutaman vuoden rakastunut naiseen, joka kylläkin on lesbo, ja joka (muka?) oli myös kiinnostunut minusta, mutta silti juttu ei koskaan edennyt erinäisten syiden vuoksi. Vaikea unohtaa, vaikeaa päästä yli, vaikea mennä eteenpäin. Olen yrittänyt deittailla ja seurustella, mutta aina vaan tämä yksi on ajatuksissa.

      • Hohhoijjaaa

        Samankaltainen tilanne minullakin! Kiinnostusta oli molemmin puolin, juttu ei vaan edennyt. Hyvä niin, mutta siitä huolimatta en pääse yli hänestä... tilannetta ei ainakaan auta se että tällä hetkellä yritämme esittää ystäviä, joka ainakin omalta osaltani on aika kidutusta. En kuitenkaan haluaisi häntä kokonaan pois elämästäni ja yhteisten kavereiden takia meidän on pakko tulla toimeen.. vaikeaa...


      • Samantyyppinentilanne

        Enpystyunohtaa, mikä saa sinut ajattelemaan että hän olisi ollut/on muka kiinnostunut?


      • Enpystyunohtaa
        Samantyyppinentilanne kirjoitti:

        Enpystyunohtaa, mikä saa sinut ajattelemaan että hän olisi ollut/on muka kiinnostunut?

        No, hän flirttaili minulle, halusi pussailla, halailla... ja kun asiasta puhuttiin, sanoi olevansa kiinnostunut. Ja oli maininnut asiasta kaverilleenkin.

        No, ainahan sitä voi tietysti valehdella, mutta oli kyllä ihan hyvät syyt uskoa, että olisi ollut kiinnostunut, ainakin jonkin verran.


      • Sekavaaaikaa

        Minulla myös noin! Hän oli aloitteen tekijä ja useasti halusi suudella/halailla ym. Sitten kun omat tunteeni heräsi hän lähtikin karkuun ja etsi miehen itselleen. Edelleen väittää että tunteet eivät ole kadonneet miehestä huolimatta.. sekavaa!!


      • Mietimpävaan

        Saisiko hieman tuntomerkkejä susta? Alkaako nimesi E llä ja sukunimi R llä?


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe