Dildolle 60mm halkaisija. Kuulemma pimpsa jää isoksi ja väljähtäneeksi sekä tulee pissan karkailu ongelmia. Ei suostu kokeilemaan vain huulille on saanut päätä upottaa. Ja niin tekisi mieli terska osa lupsauttaa sisään . Mahtuis kyllä koska on vaimo itse kerran jo ujuttanutkin. Onko näin että tulee ns terveys ongelmia synnyttäneelle aikuiselle naiselle ja on 168cm mittainenkin ettei mikään pikkuihminen . Näin miehenä on vain niin kiihottavaa nuolla ja lykellä samaan aikaan tuommoista isoa .
Vaimo kielteisenä isolle
9
1082
Vastaukset
Tuntuu vähän isolta - eiköhän se pikkuhiljaa si ne uppoais.......
- IsomiesjaSe
Minulla noin 21x6cm ja sillä olen nainut mm. muijaani noin 40-vuotta, ei ole väljähtynyt, ei virtsan karkailua! Vaimoa nai välillä nuorimies jolla noin 3½cm läpimitta kullissa, molemmat saavat hyvän tyydytyksen :)
- Rakotulkkiko
Taitaa olla väljää jo valmiiksi ja laittaa pissankarkailun sauvan syyksi... Hanki geishakuulat vaimolle ja vaimo jumppaamaan...😉
- voiseollanäinkin
Meillä oli leluja, niin oli. Vaimo sai raivokohtauksen ja kaikki piti polttaa. Antaa sitten olla ilman kaikkia leluja.
- miesjoksai
Oliko pakko ottaa ne naapuri Anselmin kanssa käytety lelut touhuun mukaan, kyllä vaimosi tunnisti ne heti.
- Sopiva_koko
Täällä on kahden lapsen alateitse synnyttänyt. Minulla oli tuollainen 60mm dildo. Ei hyvä. Liukastetta meni litra tolkulla ja dildosta vain kärki sisälle.
Tykkään kuitenkin älyttömästi pimpsani venyttelystä ja survomisesta. Mieheni osti sitten 50 mm ja on ihan eri juttu. Sitä voi survoa kunnolla sisään, ilman liukastetta ja nylkyttää eestaas. Mahtava nautinto maata selällä tai ottaa takaa päin dildoa mieheltäni.
Onhan 50mm pienempi, mutta venyttää ihanasti ja antaa upean nautinnon (menee myös peppuun). Kokeile sellaista vaimosi kanssa alkuun ja siirtykää vaikka myöhemmin 60 mm. Taas perinteinen fantasialanka mutta jos olet tosissasi niin ei tule mitään haittavaikutuksia.
- Tuhmavaimo
Ei minulle ainakaan ole tullut mitään haittoja isoista leluista tai fistaamisesta. Virtsankarkailut jne johtuu liian löysistä lihaksista, eli jumppaamalla nekin saa tiukaksi.
Toki jos lelu on vaan liian iso ei se hyvälle tunnu. Aloitat rauhassa ensin pienemmällä lelulla ja sitten vasta isompaa. Esim pumpattava dildo on hyvä kun voi lisätä kokoa halujen mukaan. Treenaamalla varmasti saa mahtumaan, mutta muistathan että viimeinen sana on sen, kenelle pillu kuuluu. :-)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2655628Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641874- 1801700
- 1191201
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä131131Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181521028Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71006Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41921Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288902RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49901