Voisitko analysoida nää 2 untani??

PLUTOLUKIJA

Näin unta, jossa olin lasisen neliön sisällä.
Lasinen neliö, josta näki tietenki läpi.
Siellä oli enoni, hänen vaimo, minä , veljeni ja äitini.
Lasinen neliö yhtäkkiä liikkui ja meni aika kovaa vauhtia alamäkeä alas, törmäsi johonki puuhun ja lasit hajosi. Suojasimme niskamme ja päämme, ettei sirpaleet ois "teurastaneet" meitä.
Kukaan ei loukkaantunut isommin, mut sirpaleen pieniä siruja oli menny hieman ihon alle, niitä oli inhottava nyppiä irti, kirveli kuitenki koska ihon alle meni niitä hieman.
Sitten huomasin, kun isäni oli metsää kaatamassa siinä.
Näin kuinka iso puu melkein osui isääni.
Säikähdimme.
Isä ei loukkaantunut.

2 uneni=
Pedissä makasin naisen kanssa, mutta yhtäkkiä se muuttui joksikin toiseksi naiseksi.
Sitten lopetimme aktin jo hyvin pian. Katsoimme telkkaria ja telkkarista tuli läpi uutisankkuri meijän huoneeseen ja se piti meille saarnaa siitä, ettemme saisi harrastaa seksiä, kun telkkari on päällä ja ne näkee meidän touhut.
Sitten lähdin naisen kanssa ulos, oltiin vain oven luona, siinä nainen veti tupakkaa.
Huomasin olevani alaston. Kaksi mummua oli häpeissään. Minua nolotti alastomuuteni.
Naiskaverini oli vain ystäväni, emme olleet parisuhteessa. Se oli joku lähellä oleva naapurin nainen, joka halusi minua sägnyssä sinä iltana.
Yhtäkkiä taivaalla aurinko muuttui punaiseksi.
Minä toteesin näin punaisesta auringosta "Ah rakkauden punainen aurinko, punainen poliittinen aurinko, tuo punainen aurinko on juuri minun aurinko, Juicen musta aurinko ei ole mun aurinko"
Nainen tokaisi minulle "sinulla ois lahjoja runoilijaksi" Minä vastasin "Emmää uskalla"
Sitten uni päättyikin.

3

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • irtikaavasta

Pitäisikö kuitenkin uskaltaa?

• sorcerers.suck

eikös runoilijat ja kirjailijat ole tavallaan itsensä paljastelijoita ... siinä voi joku tuntematon ulkopuolinen päästä ihon allekin ja ne haavat mitä sellaisessa joutuu kestämään ... kuumtele uniesi naisia, ne johdattaa

• Outoajahyväuni

Näin yllättäen unta viime yönä. Muuttumiseen menee 2 v vielä.
      Ennen heräämistä hän sanoi, että anna K: n kantaa reppu, ettei minun tarvii. Hän ikäänkuin oli hyväksynyt sinut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe