Voisitko analysoida nää 2 untani??

PLUTOLUKIJA

Näin unta, jossa olin lasisen neliön sisällä.
Lasinen neliö, josta näki tietenki läpi.
Siellä oli enoni, hänen vaimo, minä , veljeni ja äitini.
Lasinen neliö yhtäkkiä liikkui ja meni aika kovaa vauhtia alamäkeä alas, törmäsi johonki puuhun ja lasit hajosi. Suojasimme niskamme ja päämme, ettei sirpaleet ois "teurastaneet" meitä.
Kukaan ei loukkaantunut isommin, mut sirpaleen pieniä siruja oli menny hieman ihon alle, niitä oli inhottava nyppiä irti, kirveli kuitenki koska ihon alle meni niitä hieman.
Sitten huomasin, kun isäni oli metsää kaatamassa siinä.
Näin kuinka iso puu melkein osui isääni.
Säikähdimme.
Isä ei loukkaantunut.

2 uneni=
Pedissä makasin naisen kanssa, mutta yhtäkkiä se muuttui joksikin toiseksi naiseksi.
Sitten lopetimme aktin jo hyvin pian. Katsoimme telkkaria ja telkkarista tuli läpi uutisankkuri meijän huoneeseen ja se piti meille saarnaa siitä, ettemme saisi harrastaa seksiä, kun telkkari on päällä ja ne näkee meidän touhut.
Sitten lähdin naisen kanssa ulos, oltiin vain oven luona, siinä nainen veti tupakkaa.
Huomasin olevani alaston. Kaksi mummua oli häpeissään. Minua nolotti alastomuuteni.
Naiskaverini oli vain ystäväni, emme olleet parisuhteessa. Se oli joku lähellä oleva naapurin nainen, joka halusi minua sägnyssä sinä iltana.
Yhtäkkiä taivaalla aurinko muuttui punaiseksi.
Minä toteesin näin punaisesta auringosta "Ah rakkauden punainen aurinko, punainen poliittinen aurinko, tuo punainen aurinko on juuri minun aurinko, Juicen musta aurinko ei ole mun aurinko"
Nainen tokaisi minulle "sinulla ois lahjoja runoilijaksi" Minä vastasin "Emmää uskalla"
Sitten uni päättyikin.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • irtikaavasta

      Pitäisikö kuitenkin uskaltaa?

    • sorcerers.suck

      eikös runoilijat ja kirjailijat ole tavallaan itsensä paljastelijoita ... siinä voi joku tuntematon ulkopuolinen päästä ihon allekin ja ne haavat mitä sellaisessa joutuu kestämään ... kuumtele uniesi naisia, ne johdattaa

    • Outoajahyväuni

      Näin yllättäen unta viime yönä. Muuttumiseen menee 2 v vielä.
      Ennen heräämistä hän sanoi, että anna K: n kantaa reppu, ettei minun tarvii. Hän ikäänkuin oli hyväksynyt sinut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      58
      880
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe