Takavuosina telkkarin mainoksessa todettiin "mie tulin vaan sanomaan, että Folkkari on hyvä auto".
Sama pätee edelleen, kun Tuulilasin koeajossa todettiin, että Golf on perheautojen parhaimmistoa.
http://www.tuulilasi.fi/koeajot/koeajo-volkswagen-golf-variant-15-tsi-evo-bluemotion-tuulilasi?utm_source=vko-50-17&utm_medium=email&utm_campaign=tl-uutiskirje
Vanha sanonta pätee edelleen
17
542
Vastaukset
- Huulilasit.huurteessa
Eikö vaan olekin Huulilasi se Keskon kustantama VAG itsekehuskelu lehti? Jutut samaa luokkaa kuin Volkswagen lehdessä, koskaan ei mitään vikaa missään ole ollut, vain asiakkaat saa autot rikki kun ovat taitamattomia :)
VAROKAA, VOLKKARIT EI KESTÄ KÄYTTÖÄ!!!- persoonalrainer
Vain mulla on paras aato ja joka toisin väättää on petoviili vittu äpärä. hämmeen ruastuvassa keklua näätän jollei ole suorathoosut ja pullisonki piällänsä
- totuus.trafilta
https://www.hs.fi/autot/art-2000002883294.html
VW kestää paljon paremmin käyttöä kuin Tojo. Suomen teillä kulkee yli 3.800 yli puolen miljoonan Volsua mutta vain 2.200 tojoa. Tojo ruostuu käösiin kun Volsu vaan kulkee.
Ei höpinää vaan trafin faktaa. - heil.jitler
höpöä natsien höpöhöpöä
- vbnbvnvn
Takavuosina vain mainonta meni siihen että miten kupla sitten niin vuosien mittaan jalostunut täydellisiksi kun jo Japanilaiset ja eurooppalaiset kilpailijat meni vauhdilla jo ohi.
Nyt sitten golf jo joutunut ahtaalle kun uudet autoluokat kiehtoo nuorempia ja lähinnä sitten varttuneet ostaja goffilla.ja itäauto skodaa, katsokaapa liikenteessä, kaikki skodalla ajava ovat 60 ja kuoleman välillä. kai heillä on tarkoitus ottaa skodansa mukaan viimeiselle matkalleen.
- Konserni.huijaa
Vanhoja ikäihmisiä on helpompi huijata niinkuin pankkikorttien tunnuslukujen kalastelijat ja valepoliisitkin tietävät. Eivät kaikki dementoituneet edes ole tajunneet etä heitä on huijattu, eivätkä ymmärrä siirtyä Toyotan rattiin. Nuoremmat toki ovat jo asian tajunneet.
- TSI2012
ruostuvatkin nuo volokkarit ja skodat aivan uskomattoman nopeasti.
- SinkittyKori
Helmapellit kuljettajan puolelta läpäisivät katsastusmiehen ruuvitaltan. Ihan pahvia.
- Kovarassi
On ne luotettavia ja kestäviä nuo volskut.jos sen 80 tkm pääsis ilman vikoja niin olis hyvä.
https://www.is.fi/autot/art-2000005574504.html - EipaskaaEipeltoa
Samaa mieltä kuin aloittaja. TAKAVUOSINA VW oli hyvä auto. Myssykansan mersu. Omakin 1996 Golf oli mainio peli. Lukkoja piti sulatella ostoshelvetin parkkihallissa, jos halusi autosta ulos, mutta tuommoisia en pitänyt kummoisina puutteina.
Sen sijaan tämä vuosituhat kun alkoi, niin volsun laadun annettiin rojahtaa aivan kuralle, ja siellä se on myös pysynyt.- missä.ongelma
En tiedä näistä aivan uusista, mutta vitoskopan TSI Golfilla olen ajanut nyt kymmenen vuotta ja ainoa ongelma on ollut vaihdettu vesipumppu. Auto on vielä todella hyvässä ryhdissä kaikenpuolin ja loistava ajettava. En tiedä mikä tuossa autossa olisi kuralla.
Jakopää-ongelmankin VW hoiti tyylikkäästi tarjoamalla ilmaisen tarkastuksen ja jakopään vaihdon. Mokahan tuo VW:ltä oli, mutta asiakkaalle siitä ei tullut mitään kuluja. Synninpäästö siis minun puolestani tästä mokasta. - vaarmanakki
Onnea! Sun kannattaa ihan tosissasi panostaa veikkauksen peleihin, tolla säkällä homma ei voi epäonnistua.
- Päästäsynti
missä.ongelma kirjoitti:
En tiedä näistä aivan uusista, mutta vitoskopan TSI Golfilla olen ajanut nyt kymmenen vuotta ja ainoa ongelma on ollut vaihdettu vesipumppu. Auto on vielä todella hyvässä ryhdissä kaikenpuolin ja loistava ajettava. En tiedä mikä tuossa autossa olisi kuralla.
Jakopää-ongelmankin VW hoiti tyylikkäästi tarjoamalla ilmaisen tarkastuksen ja jakopään vaihdon. Mokahan tuo VW:ltä oli, mutta asiakkaalle siitä ei tullut mitään kuluja. Synninpäästö siis minun puolestani tästä mokasta.Hoitaako VW myös seuraavan jakopää ongelman n.100 tkm päästä ? Yhtä heikot osat sinne takuuseen laitettiin.
- Folkkari
Minun kohdallani niitä jäätyviä lukkoja on ollut vain italiaanoissa, mutta vokkelohan olikin laatutilastoissa viatin tasolla viimeksi.
- VW.maksaa.vaihdon
"Hoitaako VW myös seuraavan jakopää ongelman n.100 tkm päästä ? Yhtä heikot osat sinne takuuseen laitettiin."
Kun on tarpeeksi tietämätön asioista niin voi saada monta asiavirhettä hyvin pieneen tilaan. Ensinnäkin kysessä oli seitsemän vuotta vanha auto joten VW vaihtoi jakopään virhevastuun perusteella, ei takuun.
Toisekseen noihin vanhoihin TSI-koneisiin vaihdetaan monellakin tavalla paranneltu konstruktio. Itse ketjukin on silminnähden vahvempi. Alkupään koneissa oli turhan heikko ketju.
Tästä syystä kannattaa käyttää vaihdattamassa kaikkiin viime vuosikymmenen TSI-koneisiin uusi jakopää jos ei ole käynyt vielä vaihdattamassa. itellä 1999 golfi 1.9SDI ajettu 560 000km. Normihuollot tehty. kerran lasahti vaihteisto 350 000km kohdalla. tyyppivika siinä vaihteistossa. ei muuta vikaa. siis tää golfi on tehty aikana, jolloin golfit tehtiin kestämään. ja ne kestää. iskarit, tehostimet jne on normi kuluvaa osaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau384032Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433150Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343046Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4782739Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1902000Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431886Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat291512- 381405
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51271- 781212