Vanha sanonta pätee edelleen

Vari-Antti

17

485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huulilasit.huurteessa

      Eikö vaan olekin Huulilasi se Keskon kustantama VAG itsekehuskelu lehti? Jutut samaa luokkaa kuin Volkswagen lehdessä, koskaan ei mitään vikaa missään ole ollut, vain asiakkaat saa autot rikki kun ovat taitamattomia :)

      VAROKAA, VOLKKARIT EI KESTÄ KÄYTTÖÄ!!!

      • persoonalrainer

        Vain mulla on paras aato ja joka toisin väättää on petoviili vittu äpärä. hämmeen ruastuvassa keklua näätän jollei ole suorathoosut ja pullisonki piällänsä


    • totuus.trafilta

      https://www.hs.fi/autot/art-2000002883294.html

      VW kestää paljon paremmin käyttöä kuin Tojo. Suomen teillä kulkee yli 3.800 yli puolen miljoonan Volsua mutta vain 2.200 tojoa. Tojo ruostuu käösiin kun Volsu vaan kulkee.
      Ei höpinää vaan trafin faktaa.

    • heil.jitler

      höpöä natsien höpöhöpöä

    • vbnbvnvn

      Takavuosina vain mainonta meni siihen että miten kupla sitten niin vuosien mittaan jalostunut täydellisiksi kun jo Japanilaiset ja eurooppalaiset kilpailijat meni vauhdilla jo ohi.
      Nyt sitten golf jo joutunut ahtaalle kun uudet autoluokat kiehtoo nuorempia ja lähinnä sitten varttuneet ostaja goffilla.

      • ja itäauto skodaa, katsokaapa liikenteessä, kaikki skodalla ajava ovat 60 ja kuoleman välillä. kai heillä on tarkoitus ottaa skodansa mukaan viimeiselle matkalleen.


    • Konserni.huijaa

      Vanhoja ikäihmisiä on helpompi huijata niinkuin pankkikorttien tunnuslukujen kalastelijat ja valepoliisitkin tietävät. Eivät kaikki dementoituneet edes ole tajunneet etä heitä on huijattu, eivätkä ymmärrä siirtyä Toyotan rattiin. Nuoremmat toki ovat jo asian tajunneet.

    • TSI2012

      ruostuvatkin nuo volokkarit ja skodat aivan uskomattoman nopeasti.

      • SinkittyKori

        Helmapellit kuljettajan puolelta läpäisivät katsastusmiehen ruuvitaltan. Ihan pahvia.


    • Kovarassi
    • EipaskaaEipeltoa

      Samaa mieltä kuin aloittaja. TAKAVUOSINA VW oli hyvä auto. Myssykansan mersu. Omakin 1996 Golf oli mainio peli. Lukkoja piti sulatella ostoshelvetin parkkihallissa, jos halusi autosta ulos, mutta tuommoisia en pitänyt kummoisina puutteina.
      Sen sijaan tämä vuosituhat kun alkoi, niin volsun laadun annettiin rojahtaa aivan kuralle, ja siellä se on myös pysynyt.

      • missä.ongelma

        En tiedä näistä aivan uusista, mutta vitoskopan TSI Golfilla olen ajanut nyt kymmenen vuotta ja ainoa ongelma on ollut vaihdettu vesipumppu. Auto on vielä todella hyvässä ryhdissä kaikenpuolin ja loistava ajettava. En tiedä mikä tuossa autossa olisi kuralla.
        Jakopää-ongelmankin VW hoiti tyylikkäästi tarjoamalla ilmaisen tarkastuksen ja jakopään vaihdon. Mokahan tuo VW:ltä oli, mutta asiakkaalle siitä ei tullut mitään kuluja. Synninpäästö siis minun puolestani tästä mokasta.


      • vaarmanakki

        Onnea! Sun kannattaa ihan tosissasi panostaa veikkauksen peleihin, tolla säkällä homma ei voi epäonnistua.


      • Päästäsynti
        missä.ongelma kirjoitti:

        En tiedä näistä aivan uusista, mutta vitoskopan TSI Golfilla olen ajanut nyt kymmenen vuotta ja ainoa ongelma on ollut vaihdettu vesipumppu. Auto on vielä todella hyvässä ryhdissä kaikenpuolin ja loistava ajettava. En tiedä mikä tuossa autossa olisi kuralla.
        Jakopää-ongelmankin VW hoiti tyylikkäästi tarjoamalla ilmaisen tarkastuksen ja jakopään vaihdon. Mokahan tuo VW:ltä oli, mutta asiakkaalle siitä ei tullut mitään kuluja. Synninpäästö siis minun puolestani tästä mokasta.

        Hoitaako VW myös seuraavan jakopää ongelman n.100 tkm päästä ? Yhtä heikot osat sinne takuuseen laitettiin.


      • Folkkari

        Minun kohdallani niitä jäätyviä lukkoja on ollut vain italiaanoissa, mutta vokkelohan olikin laatutilastoissa viatin tasolla viimeksi.


    • VW.maksaa.vaihdon

      "Hoitaako VW myös seuraavan jakopää ongelman n.100 tkm päästä ? Yhtä heikot osat sinne takuuseen laitettiin."

      Kun on tarpeeksi tietämätön asioista niin voi saada monta asiavirhettä hyvin pieneen tilaan. Ensinnäkin kysessä oli seitsemän vuotta vanha auto joten VW vaihtoi jakopään virhevastuun perusteella, ei takuun.
      Toisekseen noihin vanhoihin TSI-koneisiin vaihdetaan monellakin tavalla paranneltu konstruktio. Itse ketjukin on silminnähden vahvempi. Alkupään koneissa oli turhan heikko ketju.
      Tästä syystä kannattaa käyttää vaihdattamassa kaikkiin viime vuosikymmenen TSI-koneisiin uusi jakopää jos ei ole käynyt vielä vaihdattamassa.

    • itellä 1999 golfi 1.9SDI ajettu 560 000km. Normihuollot tehty. kerran lasahti vaihteisto 350 000km kohdalla. tyyppivika siinä vaihteistossa. ei muuta vikaa. siis tää golfi on tehty aikana, jolloin golfit tehtiin kestämään. ja ne kestää. iskarit, tehostimet jne on normi kuluvaa osaa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe