Autossani on vielä takuu voimassa. Pyysin määräaikaishuoltotarjousta autooni autoJerryn kautta. Sainkin 3 tarjousta. Halvin oli n. 150 €, ja kallein n. 260 €. Halvin ei tarjouksessaan kertonut mitä huolto sisältää, kaksi kalleinta listasi työt, mutta niissäkään ei ollut kaikkea mitä pyytämääni huoltoon pitäisi kuulua. Esim. Automaattivaihteiston öljynvaihtoa ei tarjouksissa ollut.. vaikka se tulevaan huoltoon kuuluukin.
Kuka vastaa siitä jos vaihteistoon tulee vikaa. Pitääkö asiakkaan valvoa mitä korjaamot tekee vai vastaako korjaamot jos eivät tee kaikkea mitä on tilattu? Jos siis tilaan määräaikaishuollon autolle ja ilmoitan rekisterinumeron, mittarilukeman ja käyttöönottopäivän sekä vielä edellisen huollon päivämäärän, vastaako korjaamo siitä että oikea huolto tehdään???
Auto Jerry
3
218
Vastaukset
- Äläkäytä
Unohda Auto Jerry, halvimman hinnan saat suoraan huollosta. Jerry veloittaa huollolta tietyn prosentin jos varaat sen kautta. Huolto ottaa taas sen prosentin sinulta.
- 346535654
Mistä ne voi tietää koska ja mitä huoltoja autoosi on tehty? Jos sanot vaan 60tkm huolto niin eihän ne tiedä kauanko aikaa on edellisistä koska huolloilla on myös aikarajat. Käsittääkseni joku sähköinen huoltokirja ei näy kaikille korjaamoille jotta voivat katsoa mitä autolle on ennen tehty. Tämän takia merkkihuolto onkin toimivin, näkevät heti sähköisestä huoltokirjasta mitä tarvii tehdä kun on merkitty mitä ja milloin autoon tehty huoltoja jos aina huollettu merkkihuollossa.
Tässä tapauksessa on kyllä ihan omalla vastuulla selvittää mitä huoltoja tarvii tai ainakin selittää korjaamolle mitä ja milloin viimeksi huollettu.
Jos oman auton vien nyt merkkihuoltoon, he näkevät heti sähköisestä huoltokirjasta että jarru ja jäähdytysnesteissä mennyt aikaraja umpeen eli ne vaihdettaisiin. Ehdottaisivat myös tulppia ja ilmansuodattimia mutta ne olen vaihtanut itse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591738Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1401454Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt11855- 64811
- 69701
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39541- 38504
- 45486
- 54469