Kysyisin tuntevatko Audin omistajat ylpeyttä maskissa olevista rinkuloista ? Entä nostattaako ne itsetuntoa ?
Nostaako Audin rinkulat itsetuntoa ?
56
801
Vastaukset
- Lars3000
Kysyisin tuntevatko kaikenmaailman "latet" kateutta maskissa olevista rinkuloista? En romuttavatko ne itsetuntoa?
- HiudiAntti
Varalla olevista öljyrenkaista, joitka roikkuvat audin maskissa jo tehtaalta lähtien, ei kukaan täyspäinen ole kateellinen. Vaihtokin maksaa pienen omaisuuden, joten kateus on vain audistin päässä oleva sairaus....
- tehthetheh
Monikin sitten pienemmissä paikoissa tyytyy audiin kun mersu herättää heti kateuden ja pahat puheet.
- SaksanMossekusee
Mersu herättää kateutta kaikissa, oli sitten BWM tai Audi, britit yrittää kanssa samaan mut ei se vaan onnistu. Totuus on vain se että muut ovat halvempia ja se näkyy laadussa ja tehossa. Saman luokan Mersu ja Bemari viivalle niin varmasti jää Bemari. Hyvää ja halpaa kun ei ole. Ps. Uudet coupe Mersut aika hemmetin seksikkään näkösiä, huippu merkillä huippu suunnittelijat ja palkat ja kyseisistä autoista löytyy potkua enemmän kun esim. Bemmun M malleista, eikä ole vielä edes AMG luokkaa.
- aivansurkia
Tuulilasin kommentti MB, BMW ja Audi vertailussa: Audin ajettavuudesta ei kannata puhua samalla viikolla.. Tokihan se monelle skoda/vw kuskille kelpaa.
- BmwM4Tavataan
SaksanMossekusee on siinä oikeassa, ettei Audi yllä lähellekään Mersun ja Bemarin tasoa. Nordscleiffe paljastaa että Mersu on näistä nopein, tosin 2-paikkainen. Kun mennään perheautoihin BMW M4 vie pakettia miten haluaa. Mm. Audin RS4/5/6 jää yli puoli minuuttia bemarin ratakierrosajasta! Mutta niin häviää mersukin, BMW ajamisen iloa!
- daaaaa
Hyundai tekee ihan mukiinmeneviä autoja tänä päivänä:
https://www.google.com/search?hl=fi&tbm=isch&source=hp&biw=1229&bih=607&ei=fz00WvqMLOeC6ATZ_L3oCw&q=HYUNDAI AZERA&oq=HYUNDAI AZERA&gs_l=img.3..0j0i30k1l9.1258.6507.0.7377.13.6.0.7.7.0.103.433.5j1.6.0....0...1ac.1.64.img..0.13.502....0.YhgqqGytf9c - ylpeyskäylankeemuksenede
No, ehkä siihen asti, kunnes se öljyn hörppiminen alkaa ja kuulee arvion korjauslaskusta.
- AnaaliRinkulat
Ne rinkulat keulalla kiihottaa ja saa pienen itsetunnon pöksyissä kovettumaan.
- qwfr32t23t
ei. otin ne pois koska mielestäni rinkulat on vaan niin vitun rumat ja typerät. parempi olisi vaikka lukea vain Audi.
- Jännäilmiö
Merkittömiä maskeja näkee paljon VAG autojen keulalla. Ilmeisesti häpeävät ostostaan, ei minulla ainakaan muuta tule mieleen.
- HyväLate
Kovasti ne aiheuttavat kateutta, näemmä.
- Late200001
Miksi olla kateellinen ja mistä ? En ymmärrä.
- ZkodaHolistiKyymanDorka
Mieti sitä tykönäsi ja kerro meille.
- tosihyviä
Aloittajan aiheeseen vastaus, jos sallitte.
OLLAAN YLPEITÄ; JA NOSTATTAA ITSETUNTOA!
Toisin kuin joillain muilla rimpulamerkeillä, vaikka vessanpönttölogolla varustetuilla harmailla arkiautoilla. - EteenpäinMennään
Edessä keulilla nuo renkaat ovat mutta toisissa kateutta herättää,en tiedä miksi? Mulle henk.kohtaisesti merkkaa vaan se että auto toimii ja menee eteenpäin ja sen audi on pitänyt hyvin.Mitä muuta suomessa vaaditaan autolta? Ferrarin ominaisuuksiakaan ei tarvitse kun niin kovaa kuin auto kulkee ei edes saa ajaa.
- KöyhänIninääNurkasta
Sä olet tyypillinen Corolla setä jolla on huono itsetunto ja tarve selitellä miksi joudut ajamaan aasialaisella kurjalla kansankipolla.
- Quattro190hp
Ei minulla ainakaan. Auto nyt vaan oli olevinaan hyvä setti kustannuksiin nähden. Seuraava auto on eri merkkiä. Seuraava kolmen vuoden setti voisi olla vaikka Opel. PSA pohjainen hybridi kun on tulossa juuri sopivasti.
Miksi auton merkillä pitäisi olla jotain tekemistä itsetunnon tai minkään muun kuin liikkumisen kanssa?
Koko kysymys on älytön ja kertoo kysyjän henkisestä ongelmasta. - Quattro190hp
Ei minulla ainakaan. Auto nyt vaan oli olevinaan hyvä setti kustannuksiin nähden. Seuraava auto on eri merkkiä. Seuraava kolmen vuoden setti voisi olla vaikka Opel. PSA pohjainen hybridi kun on tulossa juuri sopivasti.
Miksi auton merkillä pitäisi olla jotain tekemistä itsetunnon tai minkään muun kuin liikkumisen kanssa?
Koko kysymys on älytön ja kertoo kysyjän henkisestä ongelmasta.- kkffepq
Ei ole älytön kysymys koska suomalaisille miehille automerkki nimenomaan on todella tärkeä asia. Tiedän kaverin joka sanoi että nostaa kummasti itsetuntoa toi uusi Audi.
- ddwwwww
Kyllä se varsinkin Audin omistajilla on sellaista näyttämisen makua. Ei voi muuten selittää niitä älyttömiä ohituksia ym. Saa varmemman olon kun vähän kiusaa muita tuolla liikenteessä.
Kannattaa lukea tosta:
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001801754.html - cjswww
Audikuski on pintaliitäjä, joka luulee liikoja itsestään ja autostaan.
- 535345
ddwwwww kirjoitti:
Kyllä se varsinkin Audin omistajilla on sellaista näyttämisen makua. Ei voi muuten selittää niitä älyttömiä ohituksia ym. Saa varmemman olon kun vähän kiusaa muita tuolla liikenteessä.
Kannattaa lukea tosta:
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001801754.htmlMilläs ne volkkari ja ford kuskien älyttömät ohitukset selitetään?
- Söpö_sportboy
Näyttävästi ja sporttisesti sujuu myös joululiikenne Audilla. Maalaisserkut kateellisina.
- Audixmen
Olihan se rasittavaa kantaa audikuskin viittaa. On siinä hieman perääkin kun toiset tiellä liikkujat mielsivät ajamiseni kaajaamiseksi, vaikka noudatin liikennemerkeissä mainittua rajoitusta,tai hipoen sakkorajaa.. Merkille, audi on tyypillistä se että nopeus ei tunnu ja hitaasti ajaminen on nukuttavaa, turhauttavaa matelemista koskan auto on erittäin hiljainen sisätiloiltaan. Kaahaamiseen orkkis audi ei sovellu, koska ajettavuus ei riitä heilahduksiin tai tuulen puuskiin.
Ainakaan minä en saanut itsetunnon kohotusta ja lähinnä katsastusinssit oikein hakemalla hakivat vikoja ja ostoskärryn naarmuja tuli jatkuvasti parkissa. Vanha auto, mitäpä tuosta, mutta vaihtoon viedessä kysyivät että viidakossa ko sitä ollaan ajettu.
Nyt saan ajella rauhassa ihan omalla ja maksetulla toyotalla, eikä kiilaajia juurikaan ole.
Ei se audi ollut mikään loistava auto, eikä kannata kenenkään kadehtia, vaan sääliä mieluummin kun vikavalohelvetti on riesana jatkuvasti. - jAGGEXE
Vieläkö jollekin on auto itsetunnon nostaja? Kyllä heikosti menee kun audi=seat tai BMW=Emw tai mannelavetti mersu on elämän kohokohdat. Naurettavaa. Varmaan jääkiekko on oikeaa miesten peliä, vaikka onkin junnttien laji.
- Punainen.Ferrari
Mitä akkainpyörällä ajelevalle ituhippihipsterille muuta kuuluu?
- audi__man
Mulla seisoo aina kun nään AUDINemäntäkin huomaaaaaaaaa.haaaaaaaaaaaaa
- afdasfg
jos on hiukankin enemmän ikää kertynyt tietää että Audi oli ihan kuraa 80 luvulla eikä vieläkään mikään erikoinen, lisäksi se on DKwstä kehitetty.
- jämä-äijä
Jotain vikaa täytyy olla ajattelussa, jos haluaa maksaa tonneittain ylimääräistä Skodasta, johon kiinnitetty neljä ympyrää. Keskisormea ei ole liikenteessä näytetty minulle koskaan mistään muusta autosta, kuin Audista ja 80-luvulla Saabista.
Lienevätkö Audi kuskit suoraan alenevassa polvessa Saab- kuskien jälkeläisiä (99, 900, turbo). Aikoinaan sanottiin, että saabismi on sairaus. Audistit lienevät ilman diagnoosia, koska virtsakoetta ei ole vielä otettu päästä. Pahimmat tapaukset pitänee sitten eristää muusta liikenteestä ja viedä audistileirille. - Alas.Audi.Nazit
Natsit ajaa Audilla. Ja sen kyllä huomaa liikenteessä...!
- wqwqq
Pikkupojat ajaa Audilla ja pikkumerkonomit. Heh.
Mjaa-a
Itsetunto jo sinänsä on hieman kimurantti juttu. Itsetunto ei nimittäin voi perustua siihen että tuntee olevansa jotain muuta kuin on.
On oltava jotain jotain, jotta voi sen tuntea.
(Naurua)Mjaa
Itse tuolla liikenteessä en ennen Audin ostoa nähnyt ainuttakaan Audia. Nyt niitä on "kasapäin". Tällainen myös kummastuttaa. Autot ikäänkuin pullahtivat esiin, kuin syyssienet.
Syyssienistä tuli mieleen, että tarkkaillessani Audikuskeja, huomaan, että suurin osa heistä on naisia.
(Reps)Funeau kirjoitti:
Mjaa
Itse tuolla liikenteessä en ennen Audin ostoa nähnyt ainuttakaan Audia. Nyt niitä on "kasapäin". Tällainen myös kummastuttaa. Autot ikäänkuin pullahtivat esiin, kuin syyssienet.
Syyssienistä tuli mieleen, että tarkkaillessani Audikuskeja, huomaan, että suurin osa heistä on naisia.
(Reps)Mjoo
Pitkällisen pohdinnan jälkeen minulle on markkinoitu seuraavanlainen essee.
Mersu on taksi
BMW on jonkinlainen "dildo"
Audi on minun
(Hirn)Funeau kirjoitti:
Mjoo
Pitkällisen pohdinnan jälkeen minulle on markkinoitu seuraavanlainen essee.
Mersu on taksi
BMW on jonkinlainen "dildo"
Audi on minun
(Hirn)Porschesta en oikein osaa sanoa mitään.
Kummallista.
(Naurua)Funeau kirjoitti:
Porschesta en oikein osaa sanoa mitään.
Kummallista.
(Naurua)Yhdentoista tunnin pohdinnan jälkeen muistin Opelin olevan saksalainen automerkki - mutta ei sentään Audomerkki.
(Hirn)Funeau kirjoitti:
Yhdentoista tunnin pohdinnan jälkeen muistin Opelin olevan saksalainen automerkki - mutta ei sentään Audomerkki.
(Hirn)Mielikuvamarkkinointitalous
Eikö olekin upea sanayhdistelmä? Mielikuvamarkkinataloudessa pyritään siihen että mielikuvahyperventilaatiot (eli asiakkaat) ovat jo olemassa. Heidät täytyy vain herättää. Riittää, että antaa tällaiselle tapaukselle vaikka paperipussin.
(Reps)Funeau kirjoitti:
Mielikuvamarkkinointitalous
Eikö olekin upea sanayhdistelmä? Mielikuvamarkkinataloudessa pyritään siihen että mielikuvahyperventilaatiot (eli asiakkaat) ovat jo olemassa. Heidät täytyy vain herättää. Riittää, että antaa tällaiselle tapaukselle vaikka paperipussin.
(Reps)Audi sinänsä ei ole mikään sytyke minulle.
Se on sytyke teille.
Räjähde.
(Hirn)Funeau kirjoitti:
Audi sinänsä ei ole mikään sytyke minulle.
Se on sytyke teille.
Räjähde.
(Hirn)Itse pohdiskelen vain oleellisia asioita, kuten sitä mitä Audin neljän rengasta todella edustaa.
Mielestäni neljässä renkaassa on potentiaalia vaikka mihin. Ensin ajattelin niiden liittyvän solubiologiaan, sitten Olympokseen, ja sitten - tietenkin - renkaisiin.
Krominen rengasmainos.
(Hihitystä)Funeau kirjoitti:
Itse pohdiskelen vain oleellisia asioita, kuten sitä mitä Audin neljän rengasta todella edustaa.
Mielestäni neljässä renkaassa on potentiaalia vaikka mihin. Ensin ajattelin niiden liittyvän solubiologiaan, sitten Olympokseen, ja sitten - tietenkin - renkaisiin.
Krominen rengasmainos.
(Hihitystä)Kromattu
Kromaus on käsittääkseni jonkinlainen tapa päällystää jokin asia, tai muotoasia, eli seikka.
Erittäin jännittävää rönsyilyä.
(Reps)- P.e.n.t.t.i_Mustonen
Itsetunto on tosiaan kimurantti juttu, varsinkin silloin kun se on murentunut aivan haperoksi. Ja näin minulle on vuosien aikana käynyt. En osaa enää muuta kuin toistella papukaijan lailla vanhoja sairaita mantrojani, poistella muiden viestejä ja oksennella tänne eri palstoille, erityisesti Toyotapalstalle joka ikinen päivä 18-20h/vrk. Paljastuin reilu vuosi sitten ja siitälähtien elämäni on ollut pelkkää helvettiä.
Funeau kirjoitti:
Kromattu
Kromaus on käsittääkseni jonkinlainen tapa päällystää jokin asia, tai muotoasia, eli seikka.
Erittäin jännittävää rönsyilyä.
(Reps)Kromi
Uskaltaisin rohkeasti väittää, että Audin negatiivinen hahmottuminen muun liikenteen joukossa ei ole Audin markkinointiosaston helmiä, vaan yleisön.
Eli annetaan jotain, joka sitten muuttuu muuksi.
Perusfobinen pasifistiautoilija näkee vain kuraa tuulilasissaan, ja etäisyydessä kuumottavat punaiset silmät, kun hän etsii pyyhkijöittensä vimpstaakeja omasta autostaan.
Ymmärrän tuskan.
Kromi
Uskaltaisin rohkeasti väittää, että Audin negatiivinen hahmottuminen muun liikenteen joukossa ei ole Audin markkinointiosaston helmiä, vaan yleisön.
Eli annetaan jotain, joka sitten muuttuu muuksi.
Perusfobinen pasifistiautoilija näkee vain kuraa tuulilasissaan, ja etäisyydessä kuumottavat punaiset silmät, kun hän etsii pyyhkijöittensä vimpstaakeja omasta autostaan.
Ymmärrän tuskan.
(Hihitystä)Mjoo
Mitä itse Audissa tapahtuu, sitä ei tiedä Erkkikään.
Tuskin mitään ihmeempää.
(Reps)Funeau kirjoitti:
Mjoo
Mitä itse Audissa tapahtuu, sitä ei tiedä Erkkikään.
Tuskin mitään ihmeempää.
(Reps)Ote päiväkirjasta
Istuin autossani Tuusulanväylän alussa, eli Pohjolankadun risteyksessä. Olin suuntaamassa ulos kaupungista. Risteyksessä on kolme kaistaa, joista oikeanpuoleiselta voi kääntyä joko Käpylään, tai sitten jatkaa suoraan. Kaksi muuta olivat linnoitettu erilaisilla saksalaisilla autotuotteilla.
Kun lähtövalot syttyivät, tapahtui jotain omituista.
Ensin kiihdytti Mercedes, sitten BMW, ja sitten vasta minä.
Katselin tätä leikkisää poikaralliahyvän hyvän matkan päästä, sillä olin menossa tankkaamaan omaani, ja tulisin Tuusulanväylän ensimmäiseen liittymään jo muutaman sadan metrin päästä.
Jotenkin ei sytytä.
Ote päiväkirjasta
Istuin autossani Tuusulanväylän alussa, eli Pohjolankadun risteyksessä. Olin suuntaamassa ulos kaupungista. Risteyksessä on kolme kaistaa, joista oikeanpuoleiselta voi kääntyä joko Käpylään, tai sitten jatkaa suoraan. Kaksi muuta olivat linnoitettu erilaisilla saksalaisilla autotuotteilla.
Kun lähtövalot syttyivät, tapahtui jotain omituista.
Ensin kiihdytti Mercedes, sitten BMW, ja sitten vasta minä.
Katselin tätä leikkisää poikaralliahyvän hyvän matkan päästä, sillä olin menossa tankkaamaan omaani, ja tulisin Tuusulanväylän ensimmäiseen liittymään jo muutaman sadan metrin päästä.
Jotenkin ei sytytä.
(Hihitystä)Mjoo
Pitkällisen pohdinnan jäkeen olen tullut siihen tulokseen, että ainoa mielenkiintoinen paikka liikenteessä on juuri tuo ramppi.
Rappi, joka johtaa liikennevirtaan, on hauska. Ja varsinkin, jos rappi johtaa moottoritielle.
Oikeasti mukavaa ensin vain olla, ja sitten liikkua.
(Hirn)Funeau kirjoitti:
Mjoo
Pitkällisen pohdinnan jäkeen olen tullut siihen tulokseen, että ainoa mielenkiintoinen paikka liikenteessä on juuri tuo ramppi.
Rappi, joka johtaa liikennevirtaan, on hauska. Ja varsinkin, jos rappi johtaa moottoritielle.
Oikeasti mukavaa ensin vain olla, ja sitten liikkua.
(Hirn)Rappi?
(Reps)Funeau kirjoitti:
Sorge
Ämmän alla olikin vain pullanmuruja.
Saatanallista.
(Reps)Kieltämättä premareissa (premium) on jotain lyksiä. En itse ole mikään ilmastonpelastaja, tai naalintutkija, vaan Audisti: avaan oven, istuudun alas ja sanon päivää tädille englanniksi. Hän neuvoo sitten perille, jos en osaa.
Hänellä on seksikäs ääni. Varmaan aiwan helvetillinen kone.
(Hirn)Funeau kirjoitti:
Kieltämättä premareissa (premium) on jotain lyksiä. En itse ole mikään ilmastonpelastaja, tai naalintutkija, vaan Audisti: avaan oven, istuudun alas ja sanon päivää tädille englanniksi. Hän neuvoo sitten perille, jos en osaa.
Hänellä on seksikäs ääni. Varmaan aiwan helvetillinen kone.
(Hirn)Tässä suhteessa Audin liittäminen "kusipäisten tyyppien" liikuntamuodoksi, ei pidä paikkaansa.
En itse ole ajellut muulla kuin tällä, joten en osaa asemoitua tähän Audi-näytelmään, sillä olen vain tarkkailija. Minä havainnoin, muut toteuttavat.
Tekeekö se minusta kusipään?Funeau kirjoitti:
Tässä suhteessa Audin liittäminen "kusipäisten tyyppien" liikuntamuodoksi, ei pidä paikkaansa.
En itse ole ajellut muulla kuin tällä, joten en osaa asemoitua tähän Audi-näytelmään, sillä olen vain tarkkailija. Minä havainnoin, muut toteuttavat.
Tekeekö se minusta kusipään?Tekee
(Reps)Funeau kirjoitti:
Tekee
(Reps)Mjoo
Eli ostos ei siis ollut turha, tai valinta eleetön. Ja kuten sanoin, Mercedes on taksi, BMW dildo.
Audissa on jotain selittämätöntä; ja tiedän, että se ei ole itse autossa, vaan jossain muussa.
Mjoo
Eli ostos ei siis ollut turha, tai valinta eleetön. Ja kuten sanoin, Mercedes on taksi, BMW dildo.
Audissa on jotain selittämätöntä; ja tiedän, että se ei ole itse autossa, vaan jossain muussa.
(Hihitystä)Lyhyen mietinnän jälkeen:
Audi-essee
Kaikki autokaupoissa käyneet tietävät millaista on olla autokaupassa: kliinisen puts-kliiniä, sommiteltua, esille asetettua... kuin valmiina lähtöön. Jossain avokonttorityylisissä looseissa supistaan puhelimiin. Ilmapiiri on kirkkomainen, lähes liturginen. Joku lähestyy sinua.
Kääk!
Sitten availlaan ovia ja viskotaan jargonia laidasta toiseen. Ei osata esittää kysymyksiä, joten osoitetaan sormella johonkin "kivaan". Sitten ajellaan pitkin kaupunkia, käydään loitommalla ajelemassa kovempaa, ja sitten istuudutaan avokonttorimaiseen loosiin ja katsellaan, kun jobbari vääntää sopparia.
Siinä sitä kestää
Mutta miksi juuri Audi?
Audissa ei ole minun mielestäni muuta sopusointuista kuin tuo logo. Nuo ymmyrkäiset ympyrät. Ne vetoavat. Audi on femiini auto - vaikkakin varsin tehokas.
(Naurua)
- Anonyymi
Kyllä rinkulat tekevät minusta paremman ihmisen ja antavat itsevarmuutta liikenteessä. Tilaakin tulee hyvin ohituskaistalla. Ajan koko ajan ylinopeutta ja ohituskaistaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851