Martinan uusimmat kusetukset

draumaattinen.hemme

"Mä rakastan lukea kirjoja, mutta nykyään aika on niin rajallinen että lukemiseen jää harvemmin aikaa"

Ahkera lukeminen näkyy myös hyvässä kirjoitustaidossa ja virheettömässä kieliopissa.

23

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mddie

      Esko sanoi joskus ett Mara on lukenut tasan yhden kirjan eli Madonnan elämänkerran missä opetetaan reittä pitkin kiipeäminen :)

      • annalinkki

        Kenen reittä pitkin se Madolla on kiipeillyt?


      • vitun.nuija
        annalinkki kirjoitti:

        Kenen reittä pitkin se Madolla on kiipeillyt?

        Madolla kiipeilli pallmun oksalla.

        Sinäkin olet lukenut valtavasti kirjoja.


      • suuresti.naurattaa
        vitun.nuija kirjoitti:

        Madolla kiipeilli pallmun oksalla.

        Sinäkin olet lukenut valtavasti kirjoja.

        Älä nyt kiihdy. Vastaile vaan kyselyihin omista väittämistäsi.


      • oletsekaisin
        suuresti.naurattaa kirjoitti:

        Älä nyt kiihdy. Vastaile vaan kyselyihin omista väittämistäsi.

        Onko pääsi täytetty MadoLLa?


      • Bellamadonna

        Toi on helppo uskoa , madonna vois hyvin olla sen idoli , Itsenäinen ja itsensä elättävä se ei ole koskaan tosin ollut , eikä kummoinen artistikaan , se ei ole koskaan ollut riippumaton muista . Reittä pitkin ja vessan lattioilla se on kyllä elantoaan tienannut. Nythän se yrittää kovasti pitää yllä ulkonäkönsä rippeitä kovalla treenillä , mutta huonolla menestyksellä


    • martina_tuo_lukihäiriö

      Martina, tuo kaikenosaava renesanssihminen, ja ylivertainen urheilija yrittäjä.
      Kun sä tykkäät lukea kirjoja, niin mainitsisitko edes yhden.

      • Värityskirjatväritetty

        Olis tosiaan kiva kuulla enemmän naisen lukuharrastuksesta , eipä ole aikaisemmin moista maininnutkaan . Onhan toi tosi yllättävää , että se oikein lukee kirjoja , liittyykö ne opintoihin vai muuhun itsensä sivistämiseen ,? kertois nyt tosiaan lisää


    • mölinää.tyhjästä

      Eihän tuo osaa lukea, eikä kirjoittaa. Eihän se mene millään kielellä oikein.

      • ekifkebjh

        Aivan, yleensä paljon lukeva kirjoittaa myös itse hyvin.


      • Tiedonjanoinentyrkky

        Mutta rakastaa silti kirjoja , onkohan ne venäläisiä klassikoita vai harlekiini sarjaa , vaikea arvata


    • agri.cola

      kuinka opiskelet mitään lukematta. taitaa viinan, imeminen sujua paremmin.

    • klifffaahei

      mulle aina Martinasta mieleen se Hotelli Joronjäljen AUVO, samanlaisia ketkuja, puhetta riittää, mut laiskansorttisia molemmat. ;)

      • ei_voi_verrata

        Auvo oli siinä ohjelmassa sympaattinen ja sydämellinen, toisin kuin Martina.


    • Töitäkoneella

      Martina on lukenut Eerikäisen elämäkerran, ehkä...

      • Raivottarenex

        No on varmaan itseään koskevat kohdat kuitenkin ., onkohan mukava muistella menneitä ja pettämistään? Ihmettelen näiden kahden hyviä välejä , lapsi tietysti vaikuttaa , mutta tosi rento meininki on Eskolla ainakin , onhan se tosin jo aikuinen mies . Ehkä se on vaan helpottunut , että moisesta riesasta eroon pääsi eikä jaksa pikkuasioista enää riidellä vaan rakastaa rauhaa ja vapauttaan


      • eurooppalainen_juomatapa

        Martina, Sedun elämäkertaa ei kannata ostaa, koska sinut mainitaan siinä vain kouluttamattomana riihimäkeläistyttönä, joka kiipi eteenpäin ryysyistä rikkauksiin.


    • AkateemikkoMartina

      Martinalle voisin suositella kirjallisuuden klassikoiden haltuunottoa, voisi aloittaa vaikka sivistyksen kulmakivestä Aapisesta.

      • perfact.fife

        Isabelkan kirjoista voi jopa ymmärtää osan?


    • aina.unelma.sirpa.leena

      eikös malli mutsi lue satuja muksuilleen. taitaa kertoa satuja, netissä ja keksiä varakkaan lapsuuden, heppoineen, lasketteluineen, sekä ollut aina urheilemassa.

      • AinaTöissä

        Jännästi ehti siinä sivussa myös alastonmallina ja salarakkaana kunnostautua.


    • Pippi_och_Martina

      "Eilen käytiin katsastamassa Peppi Pitkätossun talo, ja kyllähän lapsuuden muistot sieltä tulivat esiin, olen minäkin Peppiä katsonut ja lukenut, paljonkin."
      Lähde: https://www.idealista.fi/martina/2015/07/viikon-lepo-meren-aarella/

      Siis katsonut AINA lapsena sarjaa töllöstä. Veikkaan, että Martinan "lukemat" oikeat kirjat voidaan laskea yhden käden sormin. Hah hah hah! Tuo Visbyn-reissusta kertova blogi on todellinen Martinan "ruotsalaisuuden" ylistys.

    • Jfghh

      Älkää nyt tehkö pilkkaa, lukihäiriö on hankala juttu ja monet kärsii siitä!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3099
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2781
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2578
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2568
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1667
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1515
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1386
    Aihe