Onko muilla ollut ongelma Suomi.fi-viestit palvelu kanssa? Tai oikeastaan vika on siis
Suomi.fi-tunnistuksen kanssa. Haluaisin ottaa käyttööni uuden Suomi.fi-viestit -palvelun jonka kautta pitäisi tulla viranomaispostia mutta tämä Suomi.fi-tunnistuksen ongelma estää!
Jos palvelua ei ole vielä saatu toiminnaan niin luulisi pistävän siitä infon web-sivuille että ei tarvitsisi turhaan polttaa aikaa tähän? Muidenkaan, ei siis vain minun?
Ohjeissa väittää:
"Suomi.fi-tunnistus toimii sekä tietokoneen näytöllä että mobiililaitteissa. Tunnistusta voi käyttää erilaisilla selainohjelmilla ja niiden perusasetuksilla. Suomi.fi-tunnistuksen käyttö ei yleensä vaadi selainohjelman tai sen asetusten muuttamista."
Ei vain toimi!
Uusi Suomi.fi-viestit palvelu ei toimi!
8
4453
Vastaukset
- Arvaustoimisto
Ainakin pääsee W7 IE:llä suomi.fi-sivulle kirjautumaan sisään käyttämällä verkkopankkitunnuksia.
- viranomaispostia
Edes Suomi.fi palautelomakkeen lähetys ei onnistu firefoxista?
- Anonyymi
Viestissä sanotaan, että postilaatikko on täynnä. Haluaisin saada sen toimimaan taas.
- Anonyymi
Ärsyttävää. Lähettävät jälkijunassa sähköpostissa viestejä, että sinulle on postia...just olin aiemmin hoitanut tökkivässä tunnistuspalvelussa asian. Erosin palvelusta janyt luin, että verottaja siirtyy myös Suomipalveluihin ja pois tunnistuspalveluista.
Hiiteen koko jutut- Anonyymi
Sama täällä...ja omaverosta tulee jotain spämmiä suomi.fi sovellukseen tyyliin sinulle on omaverossa päätös tai kirje vaikkei siellä oo mitään uutta... hittoon koko "palvelu"
- Anonyymi
Ei todellakaan toimi!
- Anonyymi
Sen koko höskän on väsännyt se kuuluisa Tietoenaattori. Sehän kertoo kaiken.
- Anonyymi
Nyt on jotain ihan sekaisin. Kun yritin avata Kotimaan Sähkön laskua, jouduin Suomi.fi-sivulle. Näin ei koskaan ennen ole tapahtunut. Onkohan hakkerit sekoittaneet OP-n ylläpitämän Suomi.fi-sivuston sotkeutumaan muuallekin kuin viranomaistietoihin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006