Kuinka tärkeä olet hänelle?

Vaintotuuskelpaa

Mitä veikkaat? Oletko nyt ihan varma?

27

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elluhalloyb

      Mä luulen etten tärkeä...
      Mies tykkää niin monest....
      Roikottaa tipujaan ain tarpeen mukaan..😏🤗

    • 5cardcharlie

      Luulen että osuin asian ytimeen juuri tuossa näistä kirjain-arvailuistakin:

      Että kuka on kukin, kun varmaankin moni nuori mies pelkää että tytöt alkavat sitten hihittelemään selän takana, aivan kuten luuseri-hirvestäjä-karhunkaataja-isännillekin naureskellaan selän takana kovempien isäntien toimesta esim. ruokakaupassakin :)

      Elämä on, MUTTA: yksikään tyttö ei oikeasti ole pettänyt luottamustani, vain päinvastoin on aina ollut, vaikka voi tuntua pelottavalle paljastaa tunteensa jollekin tytölle, mutta kasvokkain pitää sitten sanoa.

      Minulla on suuri kunnioitus tyttöjä ja heidän valtaansa kohtaan, syntynyt juurikin kokemuksesta.


      Hyvä kappale ehkä joka kuvaisi, elämää ja elämän pelejä: Guns'N'Roses - Paradise City "..fun and GAMES.."

    • Johhhanna

      Jos kyseessä Esa, on tosi tärkeä.

    • Vastausmieheltä

      Enpä taida olla. Minkäs sille voi.

    • Pusut

      Olen hänelle ilmaa😮

    • Tpuujalka

      Mä olen riittävän tärkeä, että hän haluaa tietää, mitä minulle kuuluu ja niin tärkeä, että minä kerron...kirjeitse, hän on minulle myls tärkeä.

    • thejuryisout

      Jos kysytään sydämeltä ja päänupilta, ovat täysin eri mieltä asiasta. Tapelkoot keskenään, minä syön suklaata.

      • Diggaan

        Ihanan rento asenne! 😊


    • Per-kel

      Nuorempana olin hänelle Steve McQueen.- Nykyään vanha hömppä :)

    • oletkotosissaantuollaine

      Miksi pitää kääntää veistä haavassa?

    • eiedestervehditä

      Yhdentekevä

    • vähintäänkin

      Palstakirjoittelun ja kepeän flirttailun verran tärkeä.

    • Valheetvaan

      Sanoo että todella tärkeä mutta ei se siltä aina vaikuta

      • huhheivaan

        Kannattaisikohan tuossa tilanteessa katsoa välillä peiliin, kumpikin......


    • hullukopullostatullu

      Pelkkä sekopäinen kaveri, en muuta. Oikeasti olen ihan cool, mutten pysty jos yksi ihana on edes samassa rakennuksessa. Olen yrittänyt unohtaa ja elellä eteenpäin, vaan eipä ne tunteet järkeä tottele.

    • Hölömöläinen

      Luulen että olen omalta osaltani antanut jotain hänen elämäänsä, pienenä murusena/hiekanjyvänä polullaan hänen ollessa /kasvaessaan juuri sellaiseksi kuin on. Minulla oli varmasti merkitykseni ja tärkeä "vaatimaton"osa..
      Uskon niin.
      Mutta että olenko hänelle tärkeä? No en ole

      • Turhaavaatimattomuutta

        No ehkäpä hän jonain päivänä osaa arvostaa niitä "murusia". ;)


      • Pöhölöläinen

        Jos hän vastaisi tähän kysymykseen minua ajatellen, niin hän luultavasti ajattelisi jotain tuollaista. Totuus on kuitenkin, että hänellä on ollut todella suuri merkitys ja hän on todella tärkeä ihminen mulle. Hänen olisi varmaan vaikea sitä tajuta, koska niin vähän olemme olleet lopulta tekemisissä.

        Toivon, että mullakin olisi ollut hänelle samanlainen merkitys. Pelkään kyllä, että olen hänelle korkeintaan sellainen hiekanjyvänen... En jaksa uskoa, että olisin mitenkään tärkeä, mutta tietysti toivon sitä. Ja jos olen, niin toivottavasti saan joskus tietää sen.


    • ystävähädässä

      Hah en ole yhtään tärkeä. Hän pitää mua yksinkertaisena ja poimii itseään ja sirkustaan hyödyttäviä vinkkejä hyvin läpinäkyvästi. Vihjasi myös nolosti kautta rantain, että hanen kanssaan ei kannata suhdetta havitella. Ei millään ole tajunnut, että haluan itsekin hänestä vain sitä hetken huvia. Hän on sinänsä mahtava tyyppi, mutta alkaa menettää otettaan elämästä naissekoilujensa takia. Ikävöin, koska hän on hauska ja sopii tilanteeseeni hyvin.

    • enosaalukeajatuksia

      En todellakaan tiedä sitä.

    • Röhröh-

      Tärkeä? Hah mikä vitsi! Varmaan nauraisin jos se ei olisi niin surullista... Jos mietin miten hän on minua kohtaan käyttäytynyt niin en voisi sanoa olevani tärkeämpi kun koiranpaskakasa jalkakäytävällä. Ei varmaan ole tainnut koskaan edes kysyä miten menee tai mitä kuuluu.

    • eräältänaiselta

      Yhteys ei katkea jos on kohdannut jotain arvokasta..

    • Niintunnen

      Hän on ollu mulle sellainen ilonpiristys. Välillä oon saanu iha hurjasti intoa ja motivaatiota elämään hänen juttujensa takia. Mutta toisaalta hän kyllä osaa olla monitulkintainen ja siksi ehkä vaikea, ei tiedä pelaako hän kahteen pussiin samaan aikaan. Kiva nainen ja sellainen joka tarvitsisi oikeaa arvostusta ja rakkautta.

      • sivuhuutelija

        Mitä on oikea arvostus ja rakkaus? Niitäkö sinä tarjoat.


      • Eikösniitä

        Pusseja yleensä ole kaksi? ;D


    • Elämäonnn

      Rakastaa mua, vaan mua, ainiaan. Harmi, etten tunne samoin, jännämiehet saakoon jäädä taa.
      Toinen mies taas ei välitä varmaan juuri yhtään, mutta ihastunut silti.
      :D

      • lepakoitatapulissa

        ",... ainiaan". :DDD Ei sulla ainakaan itsetunto- ongelmia ole! Muista kuitenkin et ihmiset on ailahtelevaisia, tulet vielä huomaamaan...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe