Mitä haluaisit sanoa

MansikkaSydän

Juuri nyt.
Kaipaamallesi miehelle.
Naiselle kysymys?
Sana vapaa.

87

1329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elluhalloyb

      Ota huomen mukaan joulu musiikkia..
      Mä otan...🤗😏😂

    • Pusut

      Miksi?

      • Tpuujalka

        Päivin öin


      • Pusut

        💓💓


      • Tpuujalka

        hupsista keikkaa, vahingossa meni sun kommenttiisi, mutta kiva saada sydämiä :D anyway


    • yritänvainunohtaa

      Hyvää loppuelämää. Toivottavasti olet onnellinen.

      • vaikeaase

        En ilman häntä. Päivä kerrallaan,muuta en voi tehdä.


      • ihankarmeataontää
        vaikeaase kirjoitti:

        En ilman häntä. Päivä kerrallaan,muuta en voi tehdä.

        Aika vaikeaa se mullekin... en haluaisi, mutta olen korviani myöten rakastunut/ihastunut/hullaantunut. En vain voi sille mitään. Ihan väärä ihminen mulle, pilaisin hänenkin elämänsä. En voi kuin toivottaa kaikkea hyvää ja yrittää sulkea hänet mielestäni. Todella vaikeaa kun nähdään niin usein ja ollaan aika lähekkäin.


    • Enoikeintiedä-

      Ehkä sen, että en kaipaa enää. Myös sen, että on tylsää elää elämääni. En nyt kirjoita vain hänelle vaan ihan muuten vaan. Tylsää, koska olen aika yksin ja muutenkin ei ole mitään. On helppo olla tunteeton tylsä ja välinpitämätön. Mitään ei kuitenkaan tapahdu eikä kukaan tuntematon sano mitään. Kukaan ei välitä ehkä vain puhuvat, vittuilevat tai valittavat jos teen jotakin väärin. Ehkä vain katsovat jos näytän jotenkin massasta poikkeavalta. Ei minulla ole mitään muuta kuin saavutettavia asioita ja hyvin harva meno.

    • Yourchoise

      Koska ite oot tylsä, haluat pitää hauskaa aineiden kans. Piste.l

      • Enoikeintiedä-

        Hohoijaa.. Olen todellakin kokematon kaikessa tylsäkin todellisuudessa mieti sitä samalla kun lauot omia totuuksiasi minusta tietämättä oikeaa totuutta. Ainut aine mihin olen koskenut on pesuaine.


    • Älämuistapahalla

      Anteeksi, kun avauduin liikaa tunteistani ja vaivaannuit. Olisi silti kiva kuulla sinusta vielä joskus. Hyviä muistoja ainakin jäi :)

    • ohin

      Jos mä lähen senssipalstoille löydänkö mä sut sieltä?

    • turhapuro-tar

      Kertoisin yhden jutun. Muistin vasta ihan hiljan, että jo ennen tämän hulluuden alkamista minulla oli sinusta yksi erikoinen kokemus: Meidän katseet lukittuivat kerran ihan sietämättömän pitkäksi aikaa enkä päässyt irti ennen kuin olin kävellyt kokonaan ohi. Emme siis tervehtineet, tuijotimme vain.

      Muistan ihmetelleeni itsekseni, että onpas erikoinen tyyppi tuo X. Ja nyt tosiaan vasta jälkikäteen tajusin, että se olit Sinä.

    • Vielänähdään

      Kaipaan sua edelleen...olit mun valopilkkuna mun elämässä..toivottavasti

      • eitämäkaipauslopu

        Minäkin kaipaan häntä(m) ihan penteleesti, mutta ei me tänäkään jouluna päädytty saman pöydän ääreen...nooh, ehkä toisena jouluna.


    • Hetkeksaikaaaaa
    • Nainensanoo

      Anteeksi, että menin ihastumaan sinuun. Pysyn kyllä poissa silmistäsi niin paljon kuin mahdollista. Ja hyvää joulua, tosin kaipa ehditään vielä toivotella myöhemminkin, hope so.

    • nainentästä

      Haluaisin nyt sanoa: Hyvää joulua ja tupsahdat usein ajatuksiini,et ole ainakaan vielä hävinnyt sieltä pois,,

    • Jormalle

      Rakastan sinua ihana.

    • Ikävvvä

      Joulut haluaisin kasvokkain toivottaa ja Tää ei riitä mulle

    • Naine_n

      Olis kiva päästä taas sun viereen nukkumaan, vaikkei paria yötä enempää ollakaan yhdessä nukuttu :)

    • paikkajohonmerkki

      Rakastan sinua ihan tajuttoman paljon. Ikävöin, kaipaan. Pelkään että hylkäät minut.

    • siinäpaikassajossa

      Mitenhän vakavasti sinä olet minun suhteeni ja mitä minusta oikein ajattelet? Onkohan sinulla muitakin naisia mielessä ja haaveissa?

    • kysyjosonjotakin

      Voit kysyä ihan mitä vain jos mieltäsi painaa jokin asia. Haluan kyllä selvittää.

    • MansikkaSydän
    • juhanmari

      kaksoiselämää soi silloin kun pidit ensimmäisen kerran kädestä minua. ..edelleen ollaan yhessä. ..💑💖

    • NoHarmDone

      Emme näe enää tänä vuonna. Mutta enpä usko että se sinua kauheasti liikuttaa, haluathan muutenkin nähdä minua aina niin "usein" ja olethan mielestäsi muutenkin tärkeämpi ja mielenkiintoisempi ihminen kuin minä.

    • askelaskel

      erityisen hyvät joulut ja pistä vaikka jenkaksi kuusen ympäri .....

    • kogtmi
    • Tunnustukseni

      Olisi niin paljon sanottavaa, kysyttävää, puhuttavaa, etten edes tiedä, mistä aloittaa. Ehkä nyt haluaisin vain kysyä, mitä kuuluu, toivottaa hyvää joulua. Voisinpa joskus kertoa hänelle, miten tärkeä hän on ollut minulle, että välitän, en unohda...

      • enunohdaikinä

        ...samoin, ei riittäisi yksi vuorokausi.


      • kortinkinaskartelin

        Minä miehenä tunnen myös, että olisi paljon juteltavaa. Kysyttävää ja kerrottavaa. Olen kyllä kysynytkin kuulumisia nähdessä, mutta haluaisin tutustua enemmän. Toivon, että niin vielä joskus tapahtuisi. Haluaisin toivottaa hänelle hyvää joulua, mutta en tiedä näenkö häntä enää..


      • JokoLähetitVaiTuotko
        kortinkinaskartelin kirjoitti:

        Minä miehenä tunnen myös, että olisi paljon juteltavaa. Kysyttävää ja kerrottavaa. Olen kyllä kysynytkin kuulumisia nähdessä, mutta haluaisin tutustua enemmän. Toivon, että niin vielä joskus tapahtuisi. Haluaisin toivottaa hänelle hyvää joulua, mutta en tiedä näenkö häntä enää..

        Missä se kortti on ???


      • kortinkinaskartelin
        JokoLähetitVaiTuotko kirjoitti:

        Missä se kortti on ???

        Aion ojentaa sen hänelle jos vielä näemme ennen joulua.


    • Kafelady

      Tästä olisi hyvä aloittaa et voi blakioida;
      Ei tarvitse olla kukkulan kuningas älä anna periksi jos rakastat ja mitä laatua rakkaus on.
      Älä luovuta vielä tapaat rakkauden ehkä ainoan tai useamamman kanssa olla
      totesi pukki kaverillle että miehellä etuoikeus olla kilipukki ja panna kaikkia mikä liikkuu ja nauttia siitä.
      Miehen elämä ei ole ertreamlaji se kuuluu naisille ja Kafeladylle.
      Joka laittaaa miehen kuin miehen saappaisiin.
      Pusuja .

    • kaksiyhdessä

      Sinun kanssasi elämä tuntuisi siltä kuin olisin tullut kotiin.

      • Eilennähtiin

        Aika hyvin sanottu. Se on rakkautta <3


    • sinunpeijoonisi

      Ristolle............
      Oot mulle rakas.Tykkään sinusta omalla omituisella tavallani.Oot sydämessäni.Aina.
      Rakkautta ja suukkoja..............lähetän....
      <3

    • KaikellaRakkaudellaSinul

      "Mikolle" hyvästit. Löydä nainen jolle pystyt olemaan rehellinen. Silloin olet löytänyt "sen oikean." se en ollut minä. petyin, mutta selviän. Hyvää elämän matkaa sinulle.

      Joulu on jo ovella. siitä alkaa kohta uusi vuosi, enkä aijo tuhlata enempää aikaa odotteluun. Ymmrrän nyt katsoa totuutta silmiin. en ole se oikea. et avaudu minulle joten olen väärä sinulle.

      Kaikkea hyvää. Kyllä sinä löydät vielä itsellesi sopivan.

    • Ainakinsanoo

      Hyvää joulua.

    • Eiloppuanäy

      Että haluaisin tutustua sinuun paremmin. Hyvä tunne sinusta. Tuntuu siltä että sopisimme toisillemme. Nämä tunteet on kestäneet jo pari vuotta, eikä kukaan tunnu niin oikealta, kuin sinä. Mutta olet varattu. Kaikilla on huonompia kausia, ehkä teilläkin vain sellainen.. Ja että olen idiootti kun sinussa roikun mielessäni. Silti olet niin kultainen. :> Haluaisin kanssasi vaikka mitä! Oikein ihanaa joulua kuitenkin!

      • ainiinvaiko

        Huono kausi, vuosia vai? Eiköhän oo förbii, jos suhde ei millään parane. Tottakai jokaisessa suhteessa on huonoja aikojakin väliin, mutta ei ne ikuisuuksiin voi kestää. Mutta onhan sellaisen myöntäminen itellekin vaikeaa.


    • Koonainen

      Jos mies on vätys ja ei saa mitään aikaiseksi IRL, ei saa edes naista, niin ei ole mitään sanottava.

      • vätysihmettelee

        Miksi se vätys on mielessäsi? Ethän muuten varmaan kirjoittaisi tänne?


      • Koonainen
        vätysihmettelee kirjoitti:

        Miksi se vätys on mielessäsi? Ethän muuten varmaan kirjoittaisi tänne?

        Hän ketä ajattelen ei ole vätys mieheksi, (mutta hän on menneisyys, hänen kanssa ei ole enää mitään), mutta ihmettelen suuresti, kun paljot miehet ei uskalla mitään aloitusta tehdä, vaan ootele, että kaikki on valmiiksi tehty IRL.
        Siksi se sana *vätys*


    • Simple.as.that

      En mitään. Pakko tämäkin oli laittaa.

    • Mieskierrätystä

      Kysyisin exäni kuullen hänen uudelta mieheltään: "Vieläkö exäni pitää kännykkää äänettömällä?" Samalla iskisin silmää ja hymyilisin leveesti?
      Luulen tietäväni vastauksen..

    • laziossa
      • Normitarinat

        Ei ihan normin mukaisesti tainnut mennä, vaan mistäpä minä nykynormit tiedän. Kukapa uskoisi?


    • Pusut

      En saa sua mielestäni. Ikävä on jäätävä. Ei päästy alkua pidemmälle mutta jotain sussa oli mikä miellytti ja haluaisin tutustua lisää. Voitais ainakin yrittää?

      • Suukot

        Ketä et saa mielestäs?


      • sullejotamuistan

        Hyvää yötä.Nuku hyvin.
        <3


      • sullejotamuistan

        Oho.Miten se tähän tuli?Sorry.


    • Ootkultaa

      Rakas

    • kunatt

      miksi vitussa taas aattelen sua

    • hyväksitoisillemme

      Jos meidät on tarkoitettu jollain tavalla kuulumaan toistemme elämään niin sitten se on niin.

    • Ensaamielestäsinua

      Haluun sut. Haluun sua.

      • ethaluatarpeeksi

        Miksi sitten ei ole oikeassa elämässä yhteyttä?


      • Ensaamielestäsinua

        Kimurantti tilanne.


      • Haluaisintietää
        Ensaamielestäsinua kirjoitti:

        Kimurantti tilanne.

        Voisitko kertoa millainen tilanne?
        Ja oletko mies vai nainen?


    • yksinkertaisesti

      Haistattaisin pitkän pskan kun on pilannut mun elämän. Kaikesta huolimatta en saa ikinä pois mielestä.....nyt alan nukkumaan yksin ja ajattelen miltä tuntuisi nukahtaa kaipaamani ihmisen viereen. Jota kuitenkin vihaan yli kaiken.

    • Bedbs

      Mies..haluan sut mun vierelle. me jopa kävellään samaa tahtia. nyt... kun ei pääse lähellekään ja on aikaa ajatella... menee tämä tauti vaan pahemmaksi. kaipaus on sitä kovempi. sun ääni, olemus, kaikki miten olet ja toimit on vaan niin ...hmmmm. mitä enemmän kerrot, sitä pahemmin putoan suhun kiinni..

    • Tsiduu

      Katoa jo mielestäni stna vtu ja jos et kato, niin anna horo edes sitä plua. Pää hajoo!!!

      • Käytöstapoja

        Tuskin sitä naista huorittelemalla saat :)


      • namuinen.setämies

        Tää oli hyvä! Just tollane härnääjä, prkl!😩 Ja vielä Juoruakka: opettele: 🤐 Ei erästä muuten aina naurattais...
        Jos oikeesti välittäisit laittaisit sen söpön toppa-asun päälles ja tulisit sedän luo! Mut ei, setä kuulemma vaan hyväkskäyttää seksuaalisesti, ei muuten välitä ollenkaan😔. Surullista! Taidat ite vaan feikata...


    • IkävöimäänjäänytN

      Kauhee ikävä, kaipaan sua hevetisti..en voi sille mittään..

    • kylläsevainniinon

      Rakastan sinua valtavan paljon.

    • Upeallenaiselle

      siltä varalta ettemme enää törmää niin toivon kaikkea hyvää sinulle vilpittömästi, olin ihastunut sinuun vuosia enkä tahtoisi ketään muuta mutta on päästettävä irti koska ei mitään mahdollisuutta :(

      • junajokamenijo

        Niin, vahingossa tuskin häneen törmäisinkään, vaikka ollaan töissä aika lähellä. Sanoisin että omassa elämässä aika ajoi ohi sekä se tosielämä. Haaveisiinsa voi jäädä elämään, itse olin sitä mieltä että jotain konkreettista olisi pitänyt tapahtua. Menin eteenpäin, silloin on toisenkin parempi tajuta ettei vuosien jälkeen oikein ole enää mahdollisuuttaa.


      • upeahko.n

        Kiitän toivotuksista. Toivotan mitä parhainta jatkoa sinulle. Jäät muistoihini mysteerinä, jota ei pystynyt ratkomaan yrityksistä huolimatta. Toivon myötätuulia tiellesi, suojaisia poukamia, hyviä ystäviä ja ennen kaikkea rakkautta, rakkautta paljon ja oikean ihmisen vierellesi kulkemaan. Se löytyy kyllä! Ansaitset sen. :)


    • KyImis_

      Kari...meillä oli hetkemme. Olet edelleen mielessäni, vaikka oletkin toisen kanssa.

    • Pusut

      Elämä on epäreilua monessa kohtaa 😟

    • SininenSuudelma

      Niin vähän
      puhuttiin
      Niin arkisista asioista.

      Tärkein
      välähti joskus
      katseen pohjalla
      käden liikkeessä.
      Väreili ilmassa
      aavistuksena.
      Mutta tosi
      sanoitta.

      (M.Leinonen)

      • Ikäväjää

        Niin totta


    • sullejotamuistan

      Kaivatulle tähän iltaan
      <3

      Lohduttaminen ei tarvitse suuria sanoja,
      ei valmiita vastauksia.
      Tarvitsee vain mennä lähelle,
      välittää.
      Minulla on aikaa ja minua koskettaa se
      mitä sinulle kuuluu.

      Hilja Aaltonen

    • Matti_Johannes

      Janina, kaipaan Sinua joka hetki, mutta ymmärrän, ettäJuhan pikku pili kiinnostaa Sinua enemmän😭.
      Olenkin päättänyt etsiä itselleni tatuoidun ja lihaksikkaan Naisen, joka panee minut kuriin (eikä pihtaa)! Hänestä on tuleva kaksoisliekkini ja jätän kaiken vanhan!!💪🏻💋🔥🔥

      • hyvää_oloo_vaa

        Onneksi olkoon, saat varmasti paljon paremman! Naisen joka on rehellinen eikä pelaa ilkeitä pelejä kustannuksellasi.


    • Viuuuhvain

      Sivutaan toisiamme täällä... sama tuttu kaava.

    • HaluunSuaVieläkin

      Ootko unohtanu?😟

    • unhoittaaeivoi
    • Kumpiparempi

      Huvitutko enemmän, kuin viihdyt?

    • Eimullamuita

      Tämän : ❤

    • Liittonne_vahvistukoon

      En kaipaa. Tuhlasin vaan aikaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2082
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      168
      1618
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1302
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1168
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1048
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe