Ajoin uudehkon Audi A4:n takana ja pysähdyimme liikennevaloihin. Kun lähdettiin liikkeelle, Audi nyki paikallaan ja hiljeni siihen. Muutaman sekunnin kuluttua lähti sitten nykien liikkeelle. Sama seuraavissa valoissa. Siinä odotellessa huomasin että lisäjarruvaloista yksi ledi räpytti holtittomasti ja takavalojen ledeistä pari oli jo pimeänä. Onko tämä normaalia? Auto ei varmaan ollut kuin pari-kolme vuotta vanha. Takavalojen ledit muodostivat sellaisen soikean kuvion.
Eilen sattui hauska tilanne
7
162
Vastaukset
huomasitko pysähtyikö audi kuski lisäämään öljyä moottoriin?
- Wagexpert
Ei siinä Audissa mitään vikaa välttämättä ollut.
Todennäköisesti pissapojan täytön yhteydessä konepeltiä ei ollut suljettu kunnolla. Tällöin auto oli ohjelmoidusti kytkeytynyt ns. energiansäästömoodiin.- öljypoltin
Va ehkä sittenkin öljyntäytön? Useammin sinne konepellin alle noissa täytyy mennä öljyä lisäilemään.
- IVbeer
Samaa vikaa on huomattu Nissaneissa, olisko vain nais kuski asialla?
- koskalisäsit
"Öljypoltin". Koska viimeeksi lisäsit Audiisi öljyä?
- Eiikunaenää
Eilen viimeksi,audi a4 vm 2013 bensa.
- AudiRulez
Kyllä saa nauraa audi kateellisten juttuja makeasti taas....älkää vaan lopettako tarinointia niin saa nauraa kateellisten juttuja joka päivä kun sivustolla käy...Köyhään se vaan sattuu pojat,muistakaa se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi391888Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h3081337Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun2851193Runebergin tortut
Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️2591007Ensio tunkee jo tyttärensäkin telkkariin!
Eikö kaljulle ex-stripparille mikään ole pyhää?? https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011013742.html On tuo härski142789- 26664
- 29619
Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."
Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l8607- 56593
Tiedän mikä hänessä kiinnostaa se on pikkutyttömäosyys
Meissä on eroja . Olen järkevä aikuinen joka ei kaipaa pelastavaa prinssiä. Mulla on vahvat mielipiteet ja olen vahva na59591