Annan sinulle. yhden neuvon mies

SunPitäisOppia

Sinun pitäisi ajatella vähän tarkemmin, että mihin voit koskea. Et voi halata ja koskea jokaista eteesi tulevaa naista varsinkaan työpaikalla, mutta et muutenkaan. Olisit elämässäsi välttänyt monet ongelmat, jos olisit osannut pitää tunne elämäsi hallinnassa paremmin. Tiesitkö, että halaaminenkin on seksuaalinen teko, ja siitä on mahdollista joutua syytteeseen seksuaalisesta häirinnästä. Muistan kun kerran luetteloit minulle ainakin 4 naista, jotka olivat samassa työpaikassa kanssasi, ja kehuit, että sinulla oli alkava suhde heidän kaikkien kanssa, ihan niinkuin olisit omistanut heidät. Yksi heistä oli vielä avioliitossa erään läheisen sukulaisesi kanssa. Sen lisäksi tapoihisi kuului halata myös miehiä, ja toisinaan vielä aika pitkään. Se on todella seksuaalisesti epänormaalia ja sairasta. Sen jälkeen, kun olet avioitunut naisen kanssa, sinulla on hänen kehoonsa omistusoikeus, ja voit halata ja suudella. Mutta, kuulin, että sinulla on vielä ex vaimokin, niin silloin et periaatteessa saisi edes vilkaista muita naisia.

Sun pitäis oppia, että voit olla kiva työkaveri monelle, vaikka et pyri heidän kanssaan fyysiseen läheisyyteen.

13

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakkaus_palsta

      Ja sä raukka menit ja rakastuit tommoiseen luuseriin?

      • OletKauhistus

        Rakastuin kyllä, mutta tein virheen siinä. Olen kasvanut irti siitä tunteesta ja samalla ymmärtänyt, että hän oli henkisesti sairas. Ei se ole terveen ihmisen käytöstä. Kun laitetaan kaikki hänessä sairauden piikkiin, niin sen jotenkin ymmärtää ja hyväksyy.

        Olen tyytyväinen, että olen kasvanut hänestä irti henkisesti ja fyysisesti. Se työyhteisö oli muutenkin sairas, ja siellä oli haureuden henki ja on vieläkin. Kun lähdetään kulkemaan sairaiden kanssa, niin silloin myös oma elämä sairastuu.

        Sinulla ei ole silti lupa haukkua ketään luuseriksi. Muistan, että jo silloin hänellä oli paljon kadehtijoita, ja moni huomasi, että olin ihastunut häneen.

        Nämä kadehtijat olivat itse kovan luokan luusereita. Vielä pahempia ätmejä = alemman tason miehiä, jotka eivät saa naista millään tempulla. Se on totuus.

        He olivat limaisia räkänokkia, pahanhajuisia hampaattomia horjuvia juoppoja. Käyttävät hyväksi taloudellisesti toisia, mutta eivät ole itse valmiita auttamaan edes omaa veljeä tai sukulaista.

        Kyllähän se tekee mieli olla vähän ilkeä ja kateelliseksi tekee, jos toinen mies viehättää naista enemmän ja on paremman näköinen.


    • Naisasiat

      Hm... oletko hänen yläpuolella jotenkin kun kerrot, mitä hän saa tehdä ja mitä ei. Et sinä ole kenenkään moralisti.Se on totta, että laki laittaa omat rajansa kaikelle toiminnalle. Halaukseen tarvitaan kuitenkin toisen lupa ja kun se on, se ei ole seksuaalista häirintää.

      • EiMoniavioisuudelle

        En ole moralisti, mutta silloin jos on jotenkin tunnesiteissä vielä entiseen " rakkaaseen vaimoon" ja jos se tunne on vielä molemminpuoleista, niin ei pitäisi mennä virittelemään tunteita toisten naisten kanssa, jos ei kuitenkaan pysty jakamaan itseään oman exän lisäksi useammalle eri taholle.


    • YmmärtämätönMies

      En ymmärtänyt viestin tarkoitusta, miksi tulet palstalle luetteloimaan jonkun miehen naisjuttuja.
      Eikös se ole hänen asiansa eikä sinulla pitäisi olla oikeutta tuoda hänen elämäänsä tänne. Vaikka olisitkin mustasukkainen ja katkera.

      • EnKysyLupaaSulta

        En missään nimessä ole mustasukkainen enkä katkera. Minulla on tasapainoinen ja henkisesti terve ja järkevä mies rinnalla, eräs tasapainoton huithapeli yritti saada meidät eroon toisistamme.

        Mutta seurannaisvaikutukset siitä, kun on joskus joutunut olemaan sairaassa työyhteisössä ja oma elämäntilanne on mennyt sen seurauksena sekaisin. Se ottaa päästä, kun nämä seuraukset on tulleet kalliiksi, kun joutuu asioita selvittelemään. Juuri maksoin 2400 euron laskun eräälle taholle, jonka asiantuntemukseen jouduin turvautumaan.

        Olen onnellinen, että sokeat silmäni ovat avautuneet ja olen päässyt irti henkisesti erittäin sairaasta henkilöstä, ja olen palannut yhteen hänen kanssa, kenen kanssa olen elänyt rauhaista ja normaalia elämää jo pitkään.

        Mutta vastuu pitäisi ollakin työpaikalla työnjohdolla, jonka pitäisi luoda selvät pelisäännöt. Jos työpaikalla on sairaita ja vajaakuntoisia ihmisiä töissä, niin asettaa se normaalia kovemmat vaatimuksen työnjohdon vastuulle.

        Onhan siinä kirjoituksessani ajattelemisen aihetta ja opittavaa monelle, siksi sen kirjoitin.


    • Eikaikkisaa

      Miksi minua ei ahdistella? Tunnen itseni ulkopuoliseksi. Minulle tuo lisäisi itseluottamamusta sekä tuntisin olevani seksikäs kun joku yrittäisi joskus lähestyä siinä mielessä.

      • MittaTäynnä

        Olisit onnellinen. Minä olisin onnellinen, jos löytäisin työpaikan, täydellisen työrauhan henkisesti ja fyysisesti jossa saisin tehdä rauhassa sitä työtä, mihin minulla on koulutus ja saisin normaalin palkan. Ehkä olenkin nyt matkalla kohti sitä tulevaisuutta.

        Tuntuu, että tähän asti olen joutunut tekemään hanttihommia orjapalkalla, ja samanaikaisesti kestämään epäasiallista käytöstä, mikä on ollut jatkuvaa.


    • gbetbetb

      noh Freud, äläs nyt.

    • Itsekirjoitan

      Se on totta. En voi tehdä mitään muuta kuin kirjoittaa näitä kirjaimia peräkkäin.
      Onhan sekin jotain. Kun osaa kielen ja osaa kirjoittaa jotain.

    • Itsepyhimys

      Neuvoa antavat naiset saattaa olla joskus ärsyttäviä miesten mielestä. Keskusteleva ja kompromissiin taipuva nainen on mieluisampi.

    • vähänköihastunut

      Niin on myös miehissä helppoja taipuisia miehiä ja sitten niitä joiden kanssa on neuvottelu mahdotonta. Olen tutustunut juuri mieheen jonka kanssa kaikki ongelmat ratkeaa neuvotellen ja pohdiskellen. Hieno mies.

      • Terve.vaanmenoa

        Moni kakku kaunis päältä...toisekseen jos haluat pitää rakkautesi, älä tongi liian syvältä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe