Itse otan 200mg päivässä. Voisiko koiralle antaa 50mg, niin se ei hauku.
Paljonko oksikodonia voi antaa koiralle
6
223
Vastaukset
- KoirulinÄippä
Ihan tottumuksen mukaan. Me koirulin kanssa juodaa keskaria ja otetaan vähän oxyy kyytipojaksi. Koiruli on niin hassu päissään!
- Mer-vi
Monille tulee oxysta närästystä. Meillä toimii yhdistelmä Diapam 5mg ja salmari. Siinä roolit vaihtuu ja minä haukun hetken koiran ollessa hiljaa :D Sitten minäkin nukahdan.
- Minnamaaret
Ihqun söpöliä! Jaxuhalit hei!
- Oon.Merkittävä.Miäs
Miksi koira ei saisi haukkua mukamas? Sehän on koiran tärkeimpiä tehtäviä, heti naapurikiusan ja ohikulkijoiden jahtaamisen jälkeen. Unohtamatta 3x vuodessa pennutusta (RAHA, RAHA!) ja pieniä painileikkejä kaljapäissä saunan jälkeen.
Otat vaa itse kaikki lääkkeet kaljan kanssa, niin mekin tehdään ja meillä on avokin kanssa menestyvä Kennel joten kutsun itseäni asiantuntijaksi. - Kyllätykkää
Nyt saa vahvaa lonkeroa lähikaupasta. Jeppe juo sitä aivan hulluna!
- elmääräyksestä
Kaupan uudet juomat juon itse eikä ole tervellisiä koiran mahalle. Sopiva lääkitys pitää koiran hiljaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833789Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071812- 1091125
- 991095
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165875- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22751