Sähköntoimittajien ahneudesta

TALLIPOIKA

Laittakaapa kuluttajat sähkönne kilpailutukseen. Mie kilipailutin ja ihan hyvällä tuloksella. Putosi 6,88 cnt/kwh.... 4,3 cnt/kwh. Laskelkeepa siitä, mikä on säästö vuositasolla. Siirtomaksuissa ei kilpailutus ole mahdollinen vaan on tyydyttävä sähkönsiirtäjien kartelliin. On tämä suomi 100 sellainen valtio missä vielä kuluttajien kuppaaminen on lailla suojattu. Tulimuuten omalta sähköyhtiöltä pikaisesti vastaavaa tarjous. Ei tyttö sähkölaitoksella tykänny ,un soitin ja antelin oikein sydämmen pohjasta 28 vuoden kestäneen sopimuksen hintaerosta. TEHKEE HYVÄT IHMISET SAMA ASIA NIIN SÄHKÖNHINTA PUTOAA VARMASTI SUOMESSA. EI KANNATA OLLA SEN YHEN JA AINOAN YHTIÖN TALUTUSNUORASSA

13

596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 230V

      Tein 24kk sopparin syksyllä 3,79snt/kWh

      • pankaasfirmannimi

        Mistähän sähköyhtiöstä sait tarjouksen? olisi syytä aina ilmoittaa eikä pitää omana tietonaan,ei tuossa ole mitään järkeä koska tätä ihmiset hakevat sähkön edullisuutta.

        Itselläni se on 3.88kw ilman 24kk sitoumusta.


      • äläkusetaerkkiä

        Laitappa itse firman nimi, joka myy alle pörssihinnan tappiolla
        kuluttajille ilman sitoutumista.


      • äläkusetaerkkiä

        Laitappa itse firman nimi, joka myy alle pörssihinnan tappiolla
        kuluttajille ilman sitoutumista.


      • erkkisetämies

        sähköyhtiöiden kikkailua myyntihinnoissa:
        Energian hinta on 3,79 snt/kWh ja perusmaksu on 0,00 €/kk.

        Hinta perustuu sähkön tukkuhintatasoon ja hinnanmuutos ilmoitetaan kuukausi ennen voimaantuloa. Sähkön myyntihinta on voimassa kalenteripuolivuosittain ja hinta tarkistetaan 1.1. ja 1.7. Energian hinta kaudella 1.1. - 30.6.2018 on 4,49 snt/kWh.
        Jos ette kerran osaa lukea sitä sähkölaskuanne, niin .........


      • H.G._

        Otan osaa, kuullostaa erään huijarimyyjän löpinöiltä. Määräaikainen sopimus muuttuvalla hinnalla, sehän on vähän niin kuin ansa.


    • sivusta

      Sähkö ja verkkomaksu pitäisi olla yhdessä kun sähköyhtiot tekee tarjouksia ,vaika yhtiö ei omistaiskaa verkkoa niin kilpalkoon yhtiöt keskenään verko maksusta toisilleen ,tämä tulisi meille kulutajille edulisemaksi .

      • höpsostäpussiin

        Millä logiikalla tulisi edullisemmaksi?


    • AsiatonKäyttäytyminen

      Täällä on huonoja kokemuksia...
      Lumo Energia Oy:llä juonitellaan sähkön tarjoushinnoissa. Epärehellistä toimintaa! Eivät pysyneet esittämänsä tarjouksen takana (vanhoille asiakkaille myöskin) kun saivat houkuteltua asiakkaaksi! ja ,siintä tuli minulle useammaksi päiväksi kohtuuttoman paljon ongelmia ja aikaa meni kolmena päivänä useita tunteja kun asiakaspalvelu, toimitusjohtaja ja ns. operatiivinen johtaja eivät olisi halunneet ottaa minkäänlaista vastuuta tekemisistään/ tietoisesta virheestä. Asiaa / ongelmaa yrittäessäni selvittää niin yritettiin kyseenalaistaa minun ymmärrykseni ja sain osakseni suoraa huutoa korvaani ja paiskataan puhelinta kiinne varoittamatta korvaani jolloin asianhoito jää kesken. Ei vastuuta! Hyvityksenä olisi sitten kolmen päivän taistelun ja "huudattamisen" jälkeen lähettäneet kahvipaketin, mutta kieltäydyin. Todella ahdistavat keskustelut/ selvitykset kun he eivät halunneet ottaa minkäänlaista vastuuta johdattaessaan sopimusten kalastamiseksi ihmisiä/ asiakkaitaan harhaanjohtavalla mainonnallaan energiaviraston sivuilla . Energiavirastokin joutui toistamiseen olemaan heihin yhteydessä antaessaa kehoituksen toimimaan rehellisesti ja pitämään sopimuksistaan ja tarjouksistaan kiinne. Vasta sen jälkeen he uskoivat, toistaiseksi?
      Sain kuulemma porttikiellon (eivät päässeet enään huijaamaan asiakkaitaan energiaviraston valvoessa, ainakin toistaiseksi).

    • senouseeeilaske

      """"Itselläni se on 3.88kw ilman 24kk sitoumusta. """"

      Tämä tarkoittaa että hinta tulee nousemaan jo muutaman kuukauden kuluttua, kun ei ole tuota 24kk sopimusta.

    • Ett2aisuun

      Pienissä kulutuksissa kannattaa enemmän huomioida perusmaksun hinta kuin se 0,5 sentin halvin hinta. Kun meillä vuosia takaperin, heti kun sallittiin vaihto muutettiin yhtiötä ja sitten aika kului umpeen, yhtiö soitti ja suostuin jos poistetaan 2 e /kk perusmaksu. Ja niin on mennyt jatkuvasti, aina pitää hyväksyä 1-2 v välein heidän tarjous, sopimukseton tila on aina paljon kalliimpi.

      • tdfgsfd

        700 Kwh:n kuukausikulutuksessa 1 €:n säästö perusmaksussa on vain 0,142 senttiä kilowattituntia kohden ja jopa 3 €:n säästön merkitys jää vain 0,426 senttiin/kwh.

        Selvästi ilmassa muuten sähkön hinnan nousupainetta. Hyvin harva firma tarjoaa enää pitkäkestoista sopimusta jossa ei ole perusmaksua.


    • v....v....v....v....v

      Jyväskylän Energialta sain tosi edullisen kahden vuoden sopimuksen syyskuussa 2016. Hinta kesät talvet 4.17 snt/kwh eikä perusmaksua.

      Nyt kuitenkin hinta muuttuu ensi kuussa kun uusi sopimus astuu voimaan.

      Kuukausimaksu 2.89 €/kk
      Energiamaksu talviarki 5.39 snt/kWh
      Energiamaksu muu aika 4.29 snt/kWh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      2244
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2087
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe